Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wastegate Creative Commons License 2009.11.09 0 0 34278
Előzmény: vasijazzes (34276)
vasijazzes Creative Commons License 2009.11.09 0 0 34277
Almacsiga!Találtam a csomagtértálca.com-on Rezaw tipusút 9690 Ft-os áron. Mintha neked is az lenne?
vasijazzes Creative Commons License 2009.11.09 0 0 34276
Szia almacsiga! Visszaolvastam itt a fórumon csomagtértálca ügyben és úgy látom te vettél utángyártott csomagtértálcát.
Az érdekelne,hogy mennyibe került és hol vásároltad?

Vennék gyárit is de rohadt drága....... Üdv: Balázs
Előzmény: almacsiga (9174)
cserik Creative Commons License 2009.11.08 0 0 34275
calamites Creative Commons License 2009.11.08 0 0 34274
deszarul néz ki
Előzmény: kekvillam (34269)
Ptom71 Creative Commons License 2009.11.08 0 0 34271
Szerintem még túl drága ez a berendezés ahhoz, hogy megérje beszerelni.
Majd jövőre.

Egyéb átalakítók: http://etanol.blog.hu/2009/11/03/olcso_uj_e85_elektronika

Kicsit csúsztatás van a reklámban, mert Somogy megyében csak 230 Ft-ért lehet venni E85-öt.

Én eddig felesbe tankoltam átalakító nélkül, most viszont csak 16 liter E85-öt vettem, mert jönnek a hidegek.
Egyébként érdemes vele foglalkozni.
Előzmény: agro1 (34270)
agro1 Creative Commons License 2009.11.08 0 0 34270
Sziasztok.

Szerelt már valaki a kocsijába Hunflex üzemanyag átalakítót?
Honda Kapos oldalon reklámozzák.
Érdemes foglalkozni vele?

kekvillam Creative Commons License 2009.11.07 0 0 34269
edina1975 Creative Commons License 2009.11.07 0 0 34268
wastegate és Davidovics P.,
Köszi a segítséget!
wastegate Creative Commons License 2009.11.07 0 0 34267

A xar üzemanyag a nagynyomású pumpától indul ... annak a belső felülete kezd kopni ... vándorol a csövekben és a végállomás valóban a befecskendező egység.

 

A szűrő nem fogja meg ezeket a kopásból származó fínom fémrészecskéket.

A CR adagolós autók ettől halnak be javarészt ...

 

Feltöltők pedig szeretik ha megfelelő olajjal vannak kényezteteve és ésszel használják őket a gyári programmal.

 

 

w

Előzmény: gyanta ati (34265)
Davidovics P. Creative Commons License 2009.11.06 0 0 34266
Már válaszolt is, akire gondoltál :)
Azon szerencsések egyike, aki érti is, szereti is a munkáját.
Előzmény: edina1975 (34263)
gyanta ati Creative Commons License 2009.11.06 0 0 34265
A szar üzemanyag maximum a porlasztócsúcsot vágja haza, de arra meg ott a szűrő.
Viszont mitől nyílnak szét a nagynyomású csövek, könyökölnek ki hajtókarok, állnak be turbók és szivattyúk? ( saját, és közvetlen környezetem tapasztalataiból) Jó-jó, a szivattyút a gázolaj keni, de mindig is az kente.
Előzmény: wastegate (34262)
wastegate Creative Commons License 2009.11.06 0 0 34264

Nem vagyok szakértő és "csak" egy műhelyem van ahol dolgozom ...

Ha valamiben segíthetek dobj rám egy mailt ...

 

mail publik ...

w

a
Előzmény: edina1975 (34263)
edina1975 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 34263
Sziasztok,

Kis segítséget szeretnék kérni.
Fél éve olvasgattam a topicot, mikor autót terveztünk venni. Májusban meg is vettünk egy 3,5 éves 1.4-es Jazzt, amivel nagyon elégedettek vagyunk. Most fog lejárni a műszakija, és anno emlékszem, volt itt a topicon egy srác, aki nagy Jazz szakértőnek tűnt és autószervíze van. Most megpróbáltam utánaolvasgatni, de nem egyértelmű számomra, ki is volt az.

Segítenétek nekem? Köszi előre is!
wastegate Creative Commons License 2009.11.05 0 0 34262

Amiről beszéltek az nagy többségében a hazai xar üzemanyagoknak köszönhető ...

 

w

gyanta ati Creative Commons License 2009.11.05 0 0 34261
Én is hajtottam azt a motort anno egy Pügóban. Az biztos, hogy a világból ki lehet vele menni.
Manapság viszont nem az élettartam a mérvadó a gyártóknál, hanem az, hogy egy dízelből nagyobb literteljesítményt hozzanak ki, mint egy turbós benzinesből.
2000 bar-nál, és 500Nm-nél a legapróbb szerelési pontatlanság is óriási hibákat tud előhozni a kilométerek múlásával.
Előzmény: vidi313 (34260)
vidi313 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 34260
Én nyugodt vagyok az én dieselemmel kapcsolatban, mert az őrvénykamrás motorok utolsó darabjaiból van, ahol nincs turbó, nincs 2000bar-os befecskendezés, és kb. 400.000 km-es problémamentes futásteljesítménnyel lehet kalkulálni, legfeljebb néhány tízezres javítási költséggel. A fogyasztás példamutató, akármelyik modern diesellel felveszi e tekintetben a versenyt, sőt! Az új típusú használt dieselek vásárlása: az kockázatos...
Előzmény: gyanta ati (34259)
gyanta ati Creative Commons License 2009.11.04 0 0 34259
Teljesen igaz, hogy megfordult az élettartam-tendencia, és a dízelek kevesebbet futnak, mint a benzinesek.
Nap mint nap hallani pár tízezer km után széthulló turbókról (saját tapasztalat 80ekm-nél), százezres költségű befecskendező cserékről, és egyéb, csak dízelekre jellemző hibákról. Mondjuk igaz, 100ekm alatt tönkrement japán dízelről még nem hallottam, de azon túl tökmindegy, francia, német, vagy olasz-e a vas.
Számítsuk még hozzá a kötelező szervizek horror költségét is, és nem marad más előny, csak a nyomaték 2000 és 3500 rpm között.
Fogyasztásban sem rózsás a helyzet az alsóközép kategóriáig. A dízel Roomsterem többet eszik, mint a Jazzem, pedig mindkettőt én vezetem, azonos stílusban.
De a haverom 1,8 Sport Civic-je is 6,3-ra jött ki 8000 km alatt vegyesben.
Más a helyzet pl. Törökországban, ahol 40-50 centtel kerül kevesebbe a gázolaj a benzinnél. Nem is nagyon lehet arrafelé halkan suhanó autóval talákozni.
Az tuti, hogy én max. új autót vennék dízelben, mert nagyon könnyen le lehet gyilkolni őket, és Isten mentsen meg egy garanciaidőn túli javítástól!
Előzmény: robicsek (34258)
robicsek Creative Commons License 2009.11.04 0 0 34258
hát még egy érv a dizel ellen, bár lényegtelen, mert ha én csak 100ezer km-t akarok vele menni, nem érdkel, hogy egymillio helyett csak 800ezret megy el.
Ugy értettem a nem fog annyit menni-t, hogy a kevesebb fogyasztás nem fogja kompenzálni a nagyobb árát.

meg nem szeretem a dizelmotorokat és kész, na.
Előzmény: vidi313 (34257)
vidi313 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 34257
A diesel motorokat illetően megfordult a korábbi helyzet ez így van, tehát egy P207 diesel előre láthatólag nem fog annyit elmenni, mint egy Jazz motor.
Az őrvénykamrás diesel motorok még dupla mennyiséget futottak általában mint a benzinesek, ma meg a 2000 bar körüli nyomással befecskendezők bizony rövidebb életűnek bizonyulnak, mint a benzinesek.
Előzmény: robicsek (34254)
kutyamez Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34256
Haveromnak P206-sa van. Most már ő is kezdi unni, hogy félévente kétszer kell első izzókat cserélni.
Persze lehet, hogy a p207-esnél ezt a hibát kiküszöbölték...
Előzmény: robicsek (34254)
avl2 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34255
gyanta_ati,  küldtem emailt.
Előzmény: gyanta ati (34252)
robicsek Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34254
diesel nekem nem kell, egyrészt az a kocsi nem fog annyit menni, másrész mert csak:-)
Előzmény: vidi313 (34253)
vidi313 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34253
>>"de nekem a P207-es futóműve, kanyarstabilitása jobban bejött,"<<

Ez engem nem lep meg. Nem is kell a P207-ig elmenni, én Saxo-t és a Jazz-t együtt használom már 7 éve. Nekem is ez a véleményem a Saxo futóművéről a Jazz-el szemben amit írtál a P207-ről.
Összességében persze a Jazz jobb és komolyabb autó a Saxonál, de a futóművel kapcsolatos dolgokat én is így tapasztalom, valamint az az 1527 köbcentis diesel motor nagyon nagyon gazdaságos, és tartós.
Előzmény: robicsek (34251)
gyanta ati Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34252
Szia !

Mennyiért gondolod? Apukám nemrég még akart venni, majd rákérdezek.
Előzmény: avl2 (34247)
robicsek Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34251
nem tudom, az uj Corsat még nem vezettem, de kiprobálom azt is.

Ma viszont egyik dealernél egy Jazzt kipróbáltam.

Tudom ebben a topikban nem illik ilyet mondani, de nekem a P207-es futóműve, kanyarstabilitása jobban bejött, bizony az olvasott hirtelen kanyaroknál történő billenést lehetett érezni. (persze én nagyon kemény nagyon sportos felfüggesztéshez vagyok szokva). Igaz, nem annyira mint tavaly egy tesztnapon voltam egy kicsi Lanciaban, no az katasztrofa volt.

A fék az meg teljesen jó, kényelmes is volt abban a pár percben, a gyorsulás meg hát olyan, amit akkora motortól el lehet várni, csodák nincsenek, abban a többi efféle kiskocsi se jobb. Azaz nem győzött meg, hogy na, nekem ez kell és semmi más, de nem is ugy szálltam ki, hogy na, ezt aztán ne.

Azaz a sztori folytatódik:)















Előzmény: Törölt nick (34250)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34250

...hmm a Corsa kb. helyből vesztes...a JAZZ-el szemben.

max. 5 perc vezetés/használat után...nyer a JAZZ és kész.

Tízből kb. 10X :-)))

 

 

Előzmény: robicsek (34241)
Ptom71 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 34249
Amikor vettem a Jazz én is olvastam, hogy mennyibe kerül 1 dísztárcsa, így vettem egy pót dísztárcsát.
képkép2
Előzmény: zozomax (34248)
zozomax Creative Commons License 2009.11.02 0 0 34248

Hallihó,

 

Köszi, ha véletlenül mégsem jönne össze, akkor ....


Illetve ha valakinél hever egy darab, vagy akár garnitúra gyári dísztárcsa, akkor az érdekelne. 

Előzmény: kék béka (34244)
avl2 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 34247

Sziasztok,

 

off topic, mert nem Jazz, bar Jazz allt alatta 2 evig, elöször itt kerdezem:

 

nem erdekel valakit ponyvagarazs, satorgarazs ?

nevleges merete 4.6 x 2.7 m, szinterezett acel csövaz, ponyva burkolat. 2 even at hasznalva, uj ara 4 eve 100.000 Ft volt, TENT IMPEX-töl vasarolt.

 

"olcson adom"

Bp.-en van, szetszedve (en Astra kombival hoztam haza, tetöcsomagtarto nelkül)

 

akit erdekel tudok file-okat küldeni tovabbi infoval.

 

üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!