Sztpeti!
Sajnos a bowdenen hiába állitok!Te milyen
tárcsát vettél bele??Én Qh tárcsát ,szerkezetet tettem bele.Lehet ,hogy ez a baj??Sajnos csak az utolsó pillanatban fog.Sajnos nincs kép róla.Én koca netes vagyok, mert tanfolyamra járok és csak ott tudok netezni.Az autó 83-as 1.6 benzines ötajtós.A fékeket kicseréltem nagyobbra!2ezres Vectra fékeket raktam alá.Igy elöl belsőhűtésű a tárcsa és hátul is tárcsa fék van!!Igy amikor rálépek a fékre kicsit erőteljesebben olyan feelingem van mint amikor a vadászgép leszáll az anyahajóra!!Most szereltem bele autómata ablak emelőt.Elől még hella pót refik is vannak.A te géped milyen? Végre valaki akivel lehet erről beszélni!
A tárcsád lett cserélve?
Hogy fog fent? Magasan áll a pedál? mert ha csak ennyi, akkor a motortérből tudsz állitani a kupplungbowdenen.
Ki kell csavarni egy kicsit.
Ha ugy fog fent,hogy az utolsó pillanatban kezdi
vonni az autót, akkor csak annyi van, hogy gyárilag vékony a tárcsa.
Sajnos én az ellenkezőjével küzdök, mert nálam meg tul vastag, és nagyon lent fog :)
Sőt... a rüksi még reccsen is a vastag tárcsa miatt.
Milyen géped van?
Van róla kép valahol?
Örülök , hogy ennyi embert érdekel ez a téma!Viktor aki elinditotta az már bele se néz???Hamar megunta a témályát!!
Most lett cserélve a kuplungom ,nagyon fent fog mit csináljak?
Ha valaki tud 18e számú motorhoz komplett vezérlőelektronikát szóljon!Mert szeretném az 16- sh motort feltuningolni vele.Az 18e motorblokkot rálehet tenni igy az autó 90-ről 115 le-s lesz.
Ha valaki tudna segiteni nagyon hállás lennék, nekem egy Opel Ascona karoszériára lenne szükségem (87körüli)lépcsőhátura 4 ajtósra és lehetőség szerint minnél jobbálapotura. A legfontosabb az lenne ,hogy átirható legyen!!!
Azt se bánom ha valaki most akarna behozni németböl.
Elérhetőség : indexboy@freemail.hu
vagy ide irj ,irhatsz tel számot is...
De jó, hogy rátaláltam erre a topicra...
Ugyanis nekem is egy 86-os 90 lóerős 1.6-os Asconám van.
Azt hiszem nagyképűség nélkül mondhatom,hogy gyönyörű a gépállat :)
Viszont lenne annyi kérdésem,hogy cserélte-e már valaki közületek azt a csapágyat,a mi féltengelyszimmering mögött van... ugyanis mindig elindul belőle az olaj, és ugy vettem észre, hogy ez a csapágy kotyog kicsit. Szóval ha esetleg lenne valami ötlet, tanács, vagy tapasztalat, azt szivesen venném.
( ÉS azt is,hogy lelkiekben mire készüljek... nagyon szét kell bontani mindent?)
:)) nah... elölre is köszi a segitséget.
Sziasztok,
az Opel topikban nem reagáltak rá, így +próbálkozom itt :
Ha valaki egy Opel Ascona 1.6 (1986, benzines) biztosítéktábla leírással tudna szolgálni, akkor egy nagyon baráti virtuális vállveregetésben részesíteném :-)))
Érdemes a Vörös Kft hez vinni ott olyan rugót csinálnak neked amilyet kérsz vagy a Szivakhoz vidd ott a régit tudják összenyomni vagy vágni belőle és feledzeni és a telókat is hozzá tudják erősíteni. A Vörösnél ne mtudom hogy régivel is foglalkoznának. Most nemrég egy Ascona A-s csináltatott egy rugószettet bele 3cmrel lejjebb kérter a gyárinál a Vöröséknél. Megvan vele elégedve 30e volt az ára szereléssel és 2év garival.
Ja majd a héten tudod a sefttel kapcsolatban össze kéne jönni. :)
Hi!
Látom nem igazán akar ez a topic beindulni. :(
Mi lehet a probléma? Nincsen senkinek véleménye erről a tipusról? Felőlem más régebbi opelről is beszélhetünk (pl: Rekord, Manta, Kadett C, D).
Köszi a tippet, csak gondoltam vannak akik kifejezetten erre a tipusra kiváncsiak, vagy éppen ilyenük van. Nem gondoltam hogy ilyen nagy gondot okoztam. De remélem azért be fog indulni a téma...
Nekem volna egy Asconám, és gondoltam hogy aki szereti ezt az autót illetve van is neki, az elmondhatná véleményét, tapasztalatait és esetleg milyen jó tuning tippjei vannak. Esetleg valakinek felmerülne valami problémája, akkor megpróbálok segíteni, mert a sajátomat én raktam össze és elég jól ismerem.
Nekem egy 1.6 D van, de elég jól ki van spécizve. 405-ös Peugeut szárny, BBS felni és elég komoly hifi van benne. Királykék.
Most akarom az elejét leültetni, ha valakinek van tippje hol lehet hozzá rugót kapni, akkor szóljon.