Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Orbb Creative Commons License 2016.10.23 0 0 76327

A fogyasztókat ugye a szervizes kérte, hogy legyenek rá, bekapcsolva.

 

Innentől kezdve ez nehéz kérdésss. :):)

Előzmény: kgaboroo (76325)
Orbb Creative Commons License 2016.10.23 0 0 76326

Igen, ezt említette, de azt mondta max 20perc, és notival újra belövi.(megtanitattja).

 

Köszi.

Előzmény: zársebesség (76324)
kgaboroo Creative Commons License 2016.10.20 0 0 76325

Ha csak 10 voltra esett le a feszültség indításkor akkor az az aksi még bőven jó. A vadiúj feltöltött aksi is van, hogy 10 volt alá is megy indításkor. Nálad meg ahogy írtad még fogyasztók is be voltak kapcsolva.

Előzmény: Orbb (76320)
zársebesség Creative Commons License 2016.10.20 0 0 76324

Ha új akumulátort teszel bele,akkor biztos, hogy tanítani kell az alapjáratot. Erre készülj fel.

Előzmény: Orbb (76320)
-zarko- Creative Commons License 2016.10.20 0 0 76323

Mondjuk az usb a 2008 asban se működig(talán mert nincs)

Sokkal hasznosabb lett volna leírni hogy annyira hiányzik belőle a 6,sebesség,hogy pályára nem a legjobb megfejtés.

Előzmény: -zarko- (76322)
-zarko- Creative Commons License 2016.10.20 0 0 76322

Okos totalcaros nem tud olvasni.a Kérdező 2007 környéki SSS-re kérdezett rá.erre odabigyeszt egy 2012-es tesztet.

 

Totalcar én igy szeretlek.

 

Előzmény: -zarko- (76321)
-zarko- Creative Commons License 2016.10.20 0 0 76321

Céges autót élményfaktorral

A megbízhatóság és az olcsó fenntartás fontos, de legyen benne akarat. Swiftet vagy Civicet? Tovább »

forrás: totalcar.hu

Orbb Creative Commons License 2016.10.20 0 0 76320

Voltam vele a szerelőnél, rámértünk a feszültségre.
Indításnál beesett 10re,(fogyasztókkal) tehát valószínű, hogy akkumulátor.

 

A töltése hibátlan /14,34/.

 

Köszönöm a hozzászólásokat.

Előzmény: zársebesség (76319)
zársebesség Creative Commons License 2016.10.18 0 0 76319

Indítsd be, hagy negyed órát járni és meg fog szümmi. Nekem ez vált be.

Előzmény: Orbb (76317)
Orbb Creative Commons License 2016.10.17 0 0 76317

Szép Estét!

Tudomásom szerint nem lett levéve a saru, nem történt aksi kivétel.

 

Köszönöm.

Előzmény: kgaboroo (76313)
hegykozi.adam Creative Commons License 2016.10.17 0 0 76316

Ez lenne az

 

hegykozi.adam Creative Commons License 2016.10.17 0 0 76315

Szép napot!

Van egy be nem épített kartámaszom akit érdekel.

III. generációs Swiftbe jó.   10.000 Forint
Postával értendő az ár.

 

Itt keveset vagyok, e-mailbe keressen akit érdekel:

 

hegykoziadam kukac gmail.com

 

 

kgaboroo Creative Commons License 2016.10.16 0 0 76314

 

Vicces, de jól néz ki.:-)))

kgaboroo Creative Commons License 2016.10.16 0 0 76313

Az ilyen jelenség az aksisaru levétele után jelenik meg. Azt nem írtad, hogy ez megtörtént-e esetlegesen a gyertyacsere előtt, vagy valamilyen más okból.

Ha így történt akkor a legtöbb esetben újra kell " tanítani " az alapjáratot. Erre nem elég pár perc használat. Írd meg az előzményeket.

Előzmény: Orbb (76312)
Orbb Creative Commons License 2016.10.16 0 0 76312

Legmélyebb Tiszteletem az egybegyűlteknek!

 

A következő "problémával", és kérdéssel fordulok hozzátok.

Adott egy 2008as benzines (kéziváltós) Suzuki Swift 1.3-as, amit nullkilométeresen gurítottunk ki a szalonból, de 2009-ben helyezték forgalomba.

 

Értelemszerűen minden kötelező cserét megkapott, időben, és miáltal mindjárt eléri a 60 000 km-ert, picit előre hozva, de megtörtént a gyertyák cseréje is, akkumulátora még gyári, varta.

 

Tegnap tűnt fel, hogy rádióval, lámpával, fűtés nélkül, és egyes fokozati ablaktörléssel dugóban történő araszolás közben (1-es 2-es megáll, üres) a gyári fordulat (700-750-800?RPM)-alá esik jóval, azaz 600ra, ami enyhén (be) rázza a kasznit.

 

Az út hátra lévő részén ingadozott, és mindez kb 30kilóméter után, tehát teljesen üzem meleg motorral, teljesen szokásos, sőt, kímélő autókázás után, közben.

 

Kérdésem, hogy ennyi fogyasztóval ez normális, és tudott "hiba", vagy érdemes lenne ránézetni pl az alapjárat szabályzóra(motorra), és még ki tudja mire? :)

Köszönöm a hozzászólást, és a segítséget.

 

Gumifákat, ingyen benyát. :)

Üdv.:

Norbert

Pityorka Creative Commons License 2016.10.13 0 0 76311

Praktikus ez is nagyon, és sokoldalú.

Előzmény: kgaboroo (76310)
kgaboroo Creative Commons License 2016.10.12 0 0 76310

Nekem van egy  ILYEN  kerékkulcsom. Nem feltétlenül csak kerékcsavar leszedéséhez lehet használni. Bármilyen crovafej rádugható. Vannak olcsóbb változatok is.

Előzmény: Pityorka (76309)
Pityorka Creative Commons License 2016.10.12 0 0 76309

Beszerzek én is egy ilyesmit láttam volna hasznát.

Előzmény: t.lantos (76308)
t.lantos Creative Commons License 2016.10.12 0 0 76308

Pedig a legkulcsal is lehet normalisan dolgozni.

Nekem van egy kb. 80 centis nyomatekkulcsom :)

Ott van erokar rendesen.

 

 

Előzmény: Pityorka (76304)
kgaboroo Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76307

A 2010 utáni Swiftekbe jó a korábbi évjárat gumiszőnyege is. Az enyémbe is olyat vettem. De INNÉT  rendelhetsz a 2010 utániba is.

Előzmény: Lord Péter (76305)
nézek Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76306

Nem tudok mit hozzáfűzni....ezek tények.

 

 

Előzmény: kgaboroo (76299)
Lord Péter Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76305

Sziasztok!

 

 

Tudna valaki segíteni abban, hogy hol tudnék gyári gumiszőnyeget venni a 3-as Swiftbe? A szalonban azt mondják, hogy nem tudnak rendelni, mert nincs forgalomban.

Előre is köszönöm a segítséget!

 

 

Üdv

 

 

 

Pityorka Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76304

Ja és akkor még a légkulccsal rátépem dolgot nem is említettük. Mint ahogy jártam én is mostanság úgy. Hamarabb elnyalódott a csavar feje, minthogy meg tudjam lazítani a kerékanyakulccsal, elvittem gumishoz, és még a légkulccsal sem tudták könnyen meglazítani. Mondom akkor most ha én országúton vagyok akkor mihez kezdek?

hümegtés volt a válasz (pedig ez a gumis elég megbízhatóan dolgozik.)

Előzmény: t.lantos (76303)
t.lantos Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76303

Osztom.

Felutos suly volt az Ignisen is a gyari alufelniken. Ha olyan a felni fazonja, meg lehet tenni. Mas kerdes, minek :)

 

Előzmény: kgaboroo (76302)
kgaboroo Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76302

Persze ....de azért feleslegesen nem kéne 15 centi hosszan súlyt ragasztani a felnire ha megoldható egy mozdulattal a gumi elfordítása a legoptimálisabb állásba. Másrészt meg esztétikai szempontból is nézi az ember a felnit.

 

És láttam már olyan alufelnit amire kívülről ütötték rá a súlyt. Az ilyen gumistól azonnal elvenném az ipart.

Előzmény: t.lantos (76300)
t.lantos Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76301

Jartam mar 1-2 gumisnal.

1 volt, aki figyelt arra, hogy ne b..ssza ossze az alufelnit.

Előzmény: kgaboroo (76299)
t.lantos Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76300

"pedig nem olcsó a mostani úniós szabvány súly"

Nem mindegy? Ugyis kifizetteti veled.

Előzmény: kgaboroo (76299)
kgaboroo Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76299

A " szakmáról " még annyit, hogy mifelénk 1000-2000-ezer forint között mozog a gumiszerelés díja attól függően, hogy viszed a kerekeket külön vagy neki kell még emelnie a kocsit és leszedni a kerekeket.

Ezért a pénzért elvárná az ember, hogy odafigyeljen pl az alufelnik szélére, festésére, a belső karima tisztaságára. De ezt itt nálunk nemigen lehet tapasztalni. 

 

Megvettem az új alufelniket és kint ausztriában láttam egy autószerelő műhely gumikészletében nekem megfelelő gumikat. Árban minimális különbség volt az ottani és az itthoni netes árak között és a felszerelés ingyenes volt.

 

A gumiszerelő gépen minden satuköröm műanyag védőburkolatos volt a beakasztó pajszerral együtt. A gépen nem volt egy vödör föld, hanem teljesen tisztára volt takarítva minden egyes gumi után. A gumit felrakták a felnire de felfújás előtt megpörgette és megjelölte a legnehezebb oldalt és elforgatta a gumit abba az állásba ahol a legkevesebb súlyt igényelte. Csak ezután fújta fel kellő nyomásra, és csak ezután centírozta ki véglegesen. Mindezt tisztán és karcolások nélkül.

 

Nálunk ....koszos gépen leveszi, nem takarírja le a tömítő peremet az előző gumi fekete rárakódásától, ráhúzza az új gumit, felfújja és centírozza. Nem foglalkozik vele, hogy némelyik gumira fél kiló súlyt kell ragasztania, pedig nem olcsó a mostani úniós szabvány súly. Ezek már nem tartalmaznak ólmot.

 

És tisztelet a kivételnek, azoknak akik odafigyelnek a felnik szereléskori védelmére és a tömítés végett a peremek tisztaságára. Ja és kiszedig a nagyobb köveket a recék közül centírozás előtt.

 

Az pedig tetűség ha mindenképpen cserét javasol a saját hasznára miközben használt téli gumikat árul vastag pénzért. És pont azt amit Te otthagytál nála miszerint az már csereérett volt.

Előzmény: nézek (76297)
zársebesség Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76298

Ezért kételkedtem benne, mert tökéletes a futófelülete. Igazad van . Felrakom, és megnézem, amit tanácsolsz.

Előzmény: kgaboroo (76296)
nézek Creative Commons License 2016.10.09 0 0 76297

Minden szavában korrekt válasz. Ilyen pontosan, életszerűen és röviden még nem írta le senki, mi is van a (téli)gumival, és a "szakmával".

 

 

Előzmény: kgaboroo (76296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!