A szerelő telefonos ötlete volt az aC pumpa ami a hátsó ülés alatt van szerinte (ez egy nagyon régi szerelőm, kicsit alkesz, de hirtelen csak őt értem el)
93-as F astra elszakadt az ékszíj, hazaértem töltés nélkül, de azóta nem indul hiába van fullra töltve az akksi.Szerelő szerint talán AC pumpa.Ebben egyáltalán hol van?Ideiglenesen van nálam nem igazán ismerem a típust.
Létezik, hogy 1.4-re is már tárcsaféket tettek hátra? Vagy utólag buherálta bele valaki?
2. Ha mondjuk sportfutóművet teszek be és/vagy kicserélem az első/hátsó fényszórókat tunningra (pl. Angel Eye) akkor kell valami külön engedély/vizsga/ bármi? Vagy ezek tök szabályosak és nem lehet gond ha megállít a rendőr.
Van egy 2006-os Opel Corsa C 1,3CDTi autóm aminek műszerfalán megjelent a kis világító villás kulcs.. G Astrámon van egy technika amivel otthon is kiolvasható a hibakód(gáz+fék pedált nyomva kell tartani és számolni kell a hiba lámpa villogását és egy táblázatból meg tudjuk a kód jelentését) Ennél az autónál ez sajnos nem működik, esetleg ezen mást kell nyomva tartani?
Családunkban van egy F Astra (C16NZ motor) 92-es vagy 93-as. Egy ideje alacsony fordulatról intenzíven gyorsítva rángat 1-2 másodpercig, és csak utánna indul meg. Nem mindíg kb. 10-ből 2,3-szor.
Tavaly rendbe lett szedve kicsit, rossz volt az alapjárati motor és a tengelyállás jeladó is így egy komplett bontott befecskendezőt cseréltem rajta. Ezzel is csinálja, szóval ezt kizárnám. Gyertyák, üzemanyagszűrő volt cserélve még.
Nem vagyok gyakori fórumlátogató, így csak most tudok válaszolni.
A csel annyi volt, hogy a második kiszerelve látható tartóelem csövéből kellett levágnom, hogy mélyebbre ülhessen a napellenzőbe, ezáltal közelebb kerül a túlsó tartó a helyéhez (picit nagyobb a Vectráé, mint az Astráé.)
Buék! Én is szívtam vele, bár nekem cali v6 van. Megtudtuk úgy oldani hogy előrebuktattuk a motort ès úgy kifért de ugye a cali az keresztmotoros az omega meg hosszmotoros. Biztos szopóroller a kiszedése de azért ne gyújtsd fel mert drága a benya! :)
Segítség kellene, 2.5 v6 omegából kellene kivenni a kormányművet. Már le van bontva, de sehogy nem fér ki a helyéről. Tud valaki valami trükköt, vagy csak motor kivétele után lehet hozzárférni? Bár akkor inkább felgyujtom.
Egyébként új korától kezdve az autó a váltásoknál teljesen rendszertelenül enyhén meghőkölt, mint amikor valaki túl gyorsan felengedi a kuplungot, rendkívül idegesítő volt éveken keresztül, az EGR kiiktatással ez is megoldódott. Sztem egy felesleges alkatrész (tudom környezetvédelem..), csak plusz hibalehetőség, én biztosan soha többet nem kötöm vissza. Persze ahány ház annyi szokás..
Ha kipucoltad volna az EGR szelephez menö csövet a kipufogótol,és az EGR-töl a szivósorig akkor nem lenne gondod még mindig.Legnagyob hiba az mikor csak az EGR-t tisztitják,vagy csak cserélik újra nem cserélik a csöveket vagy legalább tisztitanák mert ami oda lerakódik az tovább megy a szelephez!
Nekem is ugyanilyen gondom volt, először tisztítottam az EGR, utána jó volt még 1 évig. Aztán megint elkezdte, de akkor már a tisztítás sem segített. Úgyhogy egyszerűen lehúztam a csatlakozót és így járok vele 3 éve, semmi rángatózás, a motor ketyeg mint a svájci óra. A motorkontroll lámpa valóban világít, de ezt megszoktam. Ha ez utóbbi zavar, akkor valahogy le lehet vakolni is az EGR-t, de erről a hozzértők tudnak nyilatkozni, hogy hogy kell.
Szia, levettem a szelepet, de nem volt igazán koszos. Nem az lehet a gond, hogy nem akkor nyit amikor kellene? Mivel lehet kitisztítani? A dugattyút kell? Kösz! A Tekercsei nem öregedhettek el? 14 éves az autó és 204000 km van benne.
Sziasztok, Közben meg lett a hiba! Ha az EGR szelep csatlakozóját lehúzom, akkor nem rángat, de a motorhiba jelző lámpa természetesesen világit. Veszek egy új szelepet bele.