Nekem a gyújtótrafó cseréje hozta a legnagyobb pozitív változást e-téren, meg később a spuri benzinadalék is, de az már lehet, hogy placebo. Ugyebár eddig is egy vadállat volt.
Abban már lehet, hogy az újabb mpi motor van. Relatíve olcsón üzemeltethető. A fogyasztás főleg az asszony lábán múlik, 5,5-7,2 liter, nálam 5,8 - 6,9.
Nekem is 98-as facelift-es, a hátsó kerékjárati ív, doblemez, a csomagtér üveg alatt a gumiperem mentén (belül) rozsdásodik.
A futómű elég hamar kifekszik a hazai pályán, de franciásan kellemes :) Szervo ritka, de nélküle is viszonylag jól irányítható. Fordulóköre kicsi, a legtöbb helyen azt hiszem, hogy elfér, pedig nem :( Legalább majd gyakorolja a feleséged a parkolást. A fényszóró magasságállító tutira nem működik, kár is vele bajlódni. A hátsó ülések jól variálhatóak, ha osztva dönthető, olyat érdemes választani.
Rendszeres karbantartás mellett szétüthetetlen autó, hamarabb szétrohad. Keress egy glx-i-t, azok kicsivel jobban felszereltek.
Üdv. Segítséget kérnék szépen. Lenne egy Skoda Felicia 1.3LXi 1998-as gépsárkány, amit meg szeretnék nézni megvétel céljából.Még a fészlift előtti, nem krómkeretes elejű.Nem ismerem a típust, sose volt Skodám.Mit kell rajta megnézni, hol keressek gyanús dolgokat, mik a típushibák?Először jómagam nézném meg, (nem vagyok szerelő, de vettem már néhány kocsit), ha teccik, akkor valszeg elviszem egy átvizsgálásra is. De első szűrő az én szemem lenne. Köszönöm előre is, ha van okosság. Amúgy asszonynak lenne, első saját kocsija, munkába járni, meg vezetést gyakorolni. Ha valamiért nem ajánlott, annak is örülök, ha megosztjátok velem az okát.
mi az a nerez. Rozsdamentes fémből vagy aluminizált , középdob 8500 ft-tól kapható: DEVIL TUNING írd be a Google keresőbe. Toronygumi is van 18e. ft /huzós ár/ üdv.
Perforált lemezt sok féle kivitelben és méretben lehet kapni a barkács nagyáruházakban ( Brico, OBi, stb..) Nem olcsó, egy 50x20cm.es darab akár pár ezer Ft is lehet, de minőségi a cucc. Még méhsejt kivitelű is van.
A doblemeznek azon pereme, amely a sárvédőnél fut félkör alakban, úgy van kiképezve, hogy csak be kell akasztani. Az egyéb pontokon ki van könnyítve, oda rozsdamentes csavart tettem. A sárfogó gumik rögzítését is felhasználtam a dobhoz. Pár éve van benn, tök jó.
Egyik haverom karosszériásnak tanul és megszerette volna csinálni... én nem mondtam neki nemet! :D
Amúgy ha te is (vagy bárki) szeretnél ilyen akkor a legnehezebb a rácsot beszerezni! Én a rács kérdést egy lecserélt john deere kombájn légszűrőrácsával oldottam meg! Mondanom sem kell teljesen ingyen volt! :D
stemplis: Lehetett volna jobb is de ahoz képest, hogy éngyen volt a dolog...! :D
Arra a döntésre jutottam, hogy veszek a Feliciámhoz kerékjárat védő műanyag doblemezt. Tudja esetleg valaki, hogy azokat mivel kell rögzíteni és hol lehet beszerezni ?
A műszerfalat lehet ezen egy izzó miatt nem bontom meg, mivel alapból tudom, hogy ha ég a tompított akkor a helyzetjelző is.
A rádiünál pedig a következő okozta a gondot, mint ma kiderült. Visszavittem a szerelőhöz aki anno bekötötte. A rádiónak a döldelése volt eddig a földelése, de most kapott végre egy rendes földelést, és úgy néz ki most megfelelően működik.
Sziasztok! Kösz a válaszokat a jobb eljénél láttunk vizet! De lehet hogy majd a termosztát is cserés lesz! Hengerfejre nem gondoltunk mert akkor forrna a viz szerintem!
Háát ahhoz képest, hogy te csináltad; egész jó:) Bár a kivágást középen csinálhattad volna kicsit mosolygósabbra is, mert a lefelé görbülő szélekkel kicsit "elkeseredett arca" lett;)
A Feliciám mai napon a következőt produkálta. Bekapcsolva szokásos módon a lámpát (helyzetjelzőt benyomva, tompított rjathagyva) a műszerfalon a helyzetjelző fénye nem világított, mint korábban mindig, és ahogy kellene. Esetleg ötlet, könnyen orvosolható-e.
A másik gondom a rádiómmal van. Egy Pioneer MP3-as volt benne, és közben kikapcsolt, majd újra jó lett..., majd egyszer hosszabb ideig csönd. Egyszerű szerelő azt mondta rádió hibás. A rádiót kivettem, hogy majd elviszem szerelőhöz és kértem ismerőstől egy régit, hogy legalább rádió had szóljon, de ez is hol jó hol nem.
Mi okozhetje ezt a gondot, látsuólag a kábelek végénél nincs semmi gond, és anno szerelő kötözte át.
Sziasztok! A észre vettem hogy a feliciám (1,3mpi) kiegyenlitőtartályából hiányzik a viz a szerlő a hűtőre gyanakszik mert elég rozsdás próbálkoztunk tömitenni egy napig jó volt ma reggelre meg már teljesen üres volt a tartály a motor is csak lassan éri el a 90fokot! Szerintetek mi lehet a baj? Hűtő csere vagy más? az olaj szint az jó!