Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2008
Varani:takarni bugyolálni.Kicsit félre irtam.
Előzmény: Szere28 (2007)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2007
Üdv!
Mem arról van szó h nem lehet kisérletezni,Ha van egy rossz lámpád akkor lehet vele játszani bele kell tenni H4 égőt és szépen égetni benne.Hütés nélkül sőt egy rongyba is be kell varani h a hütő és a nyári meleg hatásait jobben lehessen szimulálni.Ha ugy nincsen gond akkor elbirja a lámpa test.A másik fő gond a generátor ami össz vissz 180W adle maximálisan.de mivel a lámpa igy 100-120W igényel de gondolni kell a gyujtásra is ami az energia jelentös részét leveszi meg az aku töltésére is gondolni.A gyujtás nem tudom mennyi W vesz fel ezt ki kell számolni,Ezen kivül még gondolni kell egyébb más fogyasztóra.Index meg müszerek és a helyzetjelző fények árra fogyasztására is.Szoval neki lehet feszülni.
Üdv
Előzmény: vesztergom (2006)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2006
Van benne igazság, nem éri meg kísérletezni...
Előzmény: Szere28 (2005)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2005
Üdv!
Veszélyes játékot üzöl mert igen csak nagyobb hővel jár és a generátor sem arra az áram felvételre lett tervezve.Meg a müanyag lámpák szeretnek olvadni nagyobb égő régen.Kocsikban is azért szokam lámpát cserélgetni mert tulaj azt hitte birja ez a nagyobb W számot.De sok pénzébe kerül h megtudja hát mégsem.Jobb világitást szeretnél akkor xenont bele ezerszer jobban jársz igaz nagyobb költség is,de azzal nem lesz gond az tuti.
Üdv
Előzmény: vesztergom (2004)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2004

Ha minden igaz, akkor HS1 foglalatba bele megy a H4 izzó, de H4 foglalatba nem megy bele a HS1. A HS1 az 35W/35W, míg a H4 60W/55W. Ezért is a kérdés vajon bírja-e? Van valakinek tapasztalata, vagy abszolút baromságot kérdeztem? :)

Előzmény: Szere28 (2001)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2003
Nem leoja van hanem scarabejoja.
Üdv
Előzmény: KundoF1 (2002)
KundoF1 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2002
Hány ccm-es leod van?
Előzmény: strfifi (2000)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2001
Üdv!Rosszul tudod 2db HS1 égő és egy T10.
Üdv
Előzmény: vesztergom (1999)
strfifi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2000

Egyre gondolunk ccm ügyben mint gyenge láncszem.

Köszönöm tisztelettel a szaktanácsadást!

Ha a jövőben mégis szükségem lenne egy új 200ccm-es hengerszettre+főtengelyre, és jó áron adja, fel fogom önt keresni.

Tisztelettel:

Balázs

Előzmény: Szere28 (1997)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1999

A 250 ST LEO fényszórójában milyen izzók vannak?

(Ha jól gondolom 2db H4 + 2db T10 helyzetjelző izzó.)

Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1998
Üdv!
Sajnos nem tudom megmondani melyik suzukié.Én is mikor bemegyek a bolta elém öntenek egy csomot és szépen megnézem melyik hasonlit rá a legjobban.Látásra már én simán megmondom melyik mert nagyon sokat vettem.De abbol is csak két alkatrészt használok a fűtő egységet meg a patront a többi sajnos nem jó.De nem baj mivel a leoban ugy is csak ez meg tökre állandóan.Meg amit veszek nem lehet szétcsavarni mind a leojét tehát csak arra a kettöre kell vigyázni.Tudok küldeni alkatrészt ezzel nincsen gond ha mondasz egy cimet.
Üdv
Előzmény: ttmozer (1996)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1997
Üdv!
Megnéztem a képet értem miről beszél az tömitő gyűrű es egy hézagoló.
Azt nem mondom h sokat fog javulni a nagyobb végáttételel meg a könnyitet görgövel de jobban fog menni végre.Leginkább a motor erejével szokot gond lenni ilyenkor.a nyomaték vesztésel szokot ilyenkor lenne gond azért is kell a nagyobb ccm.
Üdv
Előzmény: strfifi (1994)
ttmozer Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1996
Ja csak annyi ha tudnál ilyet "olcsón" szerezni akkor vevő volnák rá, persze előre utalnák mindent, sajnos te nagyon messze vagy nekem (Én Bács megyei vagyok, annak is az alsó fele) pedig ahogy értesz a leohoz nagyon szivesen a gondjaidra biznám.
ttmozer Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1995

Szia szere28, nagyon köszönöm ismételt segitségedet, és nagyon is megértem amit irtál. Csupán annyiban kérném még a segitséged, hogy az autómata szivató belsejéhez, milyen suzukiét vegyem és pontosan mit cseréljek. Ne haragudj de nem egy műszaki beállitottságu srác vagyok, ezért is vannak ilyen gyerekes kéréseim.

Mégegyszer köszönöm "Táv" segitségedet.Üdv.

strfifi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1994

Ez az a tárcsa:

http://www.scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288621637678224&target=productdetail&category1=A%3AA_APRILIA%3AA_APRILIA_SCARABEO125ROT&category2=CAT

 

Tapasztalatod szerint a végáttétellel mennyit változik a seb. fölfelé, ha nem cserélek hengerszettet, csak még variátort mellé? Persze a helyes görgő választást is beleértve ha az optimálist akarom. Valószínű, hogy a ford.számot kell emelni picit hozzá de nem nagyon. Félek, hogy ugyanott lennék mintha nem csináltam volna semmit.

Előzmény: Szere28 (1993)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1993
A blok ugyan az a 200-nak csak a hengere és a főtengelye más.Igazából a lökete nagyobb 1cm-rel és igy lesz a 150-ből 200 ccm.én Mallosit nem tudok vagy is de tudok szerezni ,de én inkább pollini alkatrészekel vagyok ellátva.A variátor cseréjével nem emelkedik a végsebb csak a végáttétel játszásával fog.Azzal a kis tárcsával sokat nem érsz el csak a rugó eröt növeled vele.Már ha egyre gondolunk mert nem tudom mit néztél meg hogy hol.
Üdv
Előzmény: strfifi (1992)
strfifi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1992

Milyen igazad van, a gyári dolgokból is lehet építkezni? Csak akkor amikor néztem az alkatrészkatalógust, akkor nekem picit többnek tűnt a változtatni kívánt alkatrészek mennyisége, mint ahogy te írtad. Akkor ezek szerint csak a hengerszettel és a főtengely-hajtókarral variáltak a 125-150-200 méretekben? Újonnan milyen beszerzési források vannak?

 

Valószínűleg nem fogom akkor megbontani, mivel 1-2 hónapon belül kiderül talán, hogy lesz-e elég pénzem egy használt 500-asra vagy sem. Utána lehet, hogy megcsinálom.

De az tuti, hogy variátort kell cserélni, ha eladom, ha nem.

 

Még a malossi kiegészítőknél láttam, hogy van egy kúptárcsa a kupplungnál ami a kupplungszerk. illetve a kontrasztrugó alá megy be.

Na az mire jó, illetve a multuvar-al - kicsit ugyan - de mennyit emelkedik a végsebesség?

Gondolom kevlár szíjjal kell felszerelni

Most 115 körül van.

üdv

Előzmény: Szere28 (1984)
somnan Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1991

Hello!

 

   Hogy milyen papírokra van szükség azt a 1754-es hozzászólás környékén megtudod nézni.

 

  somnan

Előzmény: Rolee87 (1986)
Noname150 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1990
Küldöm a képet csak ez a vipmail nagyon lassú most.
Előzmény: sanya05301973 (1985)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1989
Üdv!
A beszivó nyilást ahol a légszüröházba be megye a levegő.
Üdv
Előzmény: hasab (1988)
hasab Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1988
A légszűrőn mit kell befogni? Az egy nagy műanyag doboz. Szét kell valamit csavarozni rajta?
Előzmény: KundoF1 (1975)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1987
Üdv!
Jogilag nincsen olyan h nincsen jogsid akkor nem lehet olyan jármüved.A tulaj fogalma nem igy müködik.A kutyát nem érdekli van e rá jogsid van nincsen.na jó a rendört érdekli de egyébként nem.
Üdv
Előzmény: Rolee87 (1986)
Rolee87 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1986
Üdv!

Nagyban olvasgattam a netet bújtam a hírdetéseket. Lenne mégegy kérdésem. Ha nincs érényes "A" Kategóriás vezetői engedélyem akkor vehetek használtan már forgalomba lévő motort? Gondolom nem de nem találtam erre vonatkozó pontos infót a neten. Ez azért is lenne jó mert megúsznám a rendszámoztatási procedúrát. De viszont mivel csak most fogok nekiállni a jogsinak az mire meglesz 3 hónap vagy mégtöbb. Ha azalatt közbe meg találok valami jó gépet jó áron rendszámmal és megtudnám venni az jólenne mert mire a jogsit kiküldik azonnal használhatnám. Meg ugye addigra átis tudnám nézni/nézetni és felkészíteni a használtra nem akkor kéne nekiállni motort nézni mire megvan a jogsi. Ha meg mégis marad a nem forgalomba lévős téma valaki tudna nekem bővebb infóval szolgálni milyen papíroknak kell meglennie ahhoz hogy forgalomba helyezhessem majd? Esetleg valamilyen minta nyomtatvány se lenne rossz hogy ne tudjanak átvágni mert igen rossz lenne ha nemtudnám rendszámoztatni mert nemjó valami papír(ezért akarom inkább kihagyni és venni rendszámost ha lehet) Egyébként bő 400e Ft a max amit perpill motorra tudnék költeni és ennyiért már ahogy néztem nagyonjó állapotu rendszámos Leok vannak lehet nemis kellene nagyon javítattni rajta semmit. A válaszokat előre is köszönöm.
sanya05301973 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1985
Megkoszonom ha atkuldened , a blokkkozep es adekli feloli a fontos, de amennyiben nem gond kuld at az osszeset kesobb meg hasznat vehetem. Segitsegedet elore is koszonom.
Szere28 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1984
Üdv!
Minek neked 180 malossi henger szet mikor van gyárilag 200ccm scarabeó blok.Én is a 200 scarabeó alkatrészekel tuningolom a 150 leokat.hengert meg főtengelyt kell cserélni a többi jó.Egy nagyobb főfuvóka kell a karbiba és 10 lóról röntön 18 lovas lesz a gép.A 500 gép meg ég és föld a két motor az tény.Egyiksem hez olcsó az alkatrész.Röviden és tömörön ennyi.Ha törödnek a motoral és vigyáznak rá sok km kibirnak.
Üdv
Előzmény: strfifi (1983)
strfifi Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1983

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!

Sajnos nem találtam megfelelő fórumot v. topikot, alig van scara-s a neten.
Típus: Scarabeo 125 (rotax) 2000évjárat, minden gyári benne, 15e km-el.
A variátor első kúpos részén levált a felületről a keménykróm(?) felület, ezért ezt mindenképpen cserélnem kell, és akkor már egy malossi multivar 2000-re.
A kérdésem, hogy feljavítsam-e a teljesítményét ennek a motornak, vagy egy használt 500-as light scarabeo-t vegyek? Mindkettő sok pénz, utóbbi még több de akkor a pénzemet teljesen elköltöttem. Tehát egyik sem lehetetlen, csak utóbbi húzósabb számomra ami megvonásokkal jár más téren.
Általában a városban és vonzáskörzetében használnám, illetve túrázni is szeretnék vele, akár külföldre is. Tehát a min. 100-120-as utazó nem hátrány.Sőt! Nem szeretem sűrűn váltogatni alattam a motorokat, mindenképpen hosszú távra tervezek. Tartós motor-tartós használatra. Egy mindenest

Ilyen feltételekkel a 125-ösből is kihozható-e tartósan, megbízhatóan ilyen teljesítmény?
Amit cserélni gondoltam:
- malossi: kb. 180ccm-es hengerszett (125-150-175 u.a. mint főtengely stb.)
- malossi: multivar 2000 (ez mindenképpen lesz)
- malossi kevlár szíj
- malossi végáttétel módosító(hosszabb)
Illetve lenne még egy kúpos tárcsa a kuplung mögé de azt nem tudom, hogy pontosan mire jó, vagy hasznos-e.
Szóval a nagy kérdés, hogy a 125-ös megfelelő-e erre a célra.

Csak akkor bontanám meg a motort is, ha tényleg megbízhatóan működik és hozza az általam elvárt teljesítményt.
Remélem jó helyre írtam.
Üdv mindenkinek

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1982
Szia Rolee!

Nekem Veres Feri szokta Dorogon szerelni a mocimat- előzőeket is.
A Heine utca elején lakik, telszámot nem tudok mondani, külföldön vagyok, telóm meg otthon.. Ha ez segít: a 12-s számmal pontosan szemben, nagy 2emeletes ház.
Mindenféle motort javít, RENDESEN nem gányol, és nem vetet meg veled semmi felelsegeset, árban is jó. Sok sikert!
Előzmény: Rolee87 (1958)
Noname150 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1981

Nekem van tömítés beszkenelve ha kell elküldöm. Van minden féle: hengertalp,blokközép,dekli. Mindegyik méret pontos, csak kinyomtatod és kivágod.98 as 150 es Leo.

Előzmény: sanya05301973 (1979)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1980
Üdv!
Egyszerübb egy jó bontott fötengely mind uj hajtokar.10-20e ft a hajtokar csak és még rá is kell rakatni ami megint csak kiadás.
Üdv
Előzmény: Davides93 (1978)
sanya05301973 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1979

Sziasztok!

 

 Segitsegre,tanacsra lenne szuksegem...

Kezdodott azzal hogy elszallt a vizpumpam, es ezzel egyidoben a bordas ekszijjam is.........alkatresz megrendel felujitott vizpumpa, ekszij, tomitesek de csak a felsok( hengerfej...stb), majd ezekutan nekialltam hogy szetszedjem a motort, ami persze nem volt gond....majd uj alkatrsz be , elmentem a tomiteskeszitohoz hogy a deknihez csinaljon uj tomiteseket.......minden oke....kezdodott az osszerakasa....par ora elteltevel beraktam a blokkot olajfeltoltes viz stb..........motor beindul......csak hogy elojott valami szelephang fele, es raadasul az olajnyomas jelzolampam folyamatosan eg, nagyobb gaz adasanal pedig elalszik, aztan ujra felvillan......gondoltam valamit nem raktam ossze jol.......akkor ujra blokk ki, ......mindent atneztem aztan ujra osszeraktam.....ugyanaz a hiba.......itt kezdodok a telefonalgatas.......raakadtam egy bontos sracra aki nagyon segitokesz....es felvilagositott abban hogy a tomites amit keszitettem a tomiteskeszitovel az nem jarhato ut az olajjaratok miatt.......viszont a lehetseges jarhato ut csak az ha a regi tomitest lemasolva kesziti el a tomiteskeszito.......csakhogy az nekem nincs, mivel nem tudtam megmenteni a regit, viszont a bontos srac szivesen adna csakhogy nem tudja beazonositani a blokkom nelkul .

EZUTON KEREK SEGITSEGET....az en Leom 1996-os 125ccm.4T.....akinek lenne fotoja vagy mintaja azt nagyon szepen megkoszonnem....es elkuldene az e-mail cimemre sanya0530@yahoo.com..............Ha elkuldod igerem fizetek 1 na jo 2 uveg sort

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!