Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PeterX Creative Commons License 2003.05.05 0 0 34
Hali!

Nekem egy '87-es GT van, C20NE motorral. Ha valakit érdekel akkor eladó. :)))

Koránál jobb állapotban, a fél kocsi cserélve. Adatok: 260e km, 5 ajtós, elektromos ablakok, állítható magasságú kagylóülés, board comp., napfénytető, kp. zár, riasztó, gyárilag sötétített üvegek, egyedi ajtókárpit (16-os hangszórónak).

LP

kzombi Creative Commons License 2003.05.05 0 0 33
Ugrifules Nyul!

Milyen opelba van a C20NE motor?? A motortartó bakok megeggyeznek az ascona motorjáéval ?? Vagy át kell alakítani ?? Hol érdemes keresgetni ?? Bontóba elég drága !!

Előzmény: Törölt nick (26)
kzombi Creative Commons License 2003.05.05 0 0 32
Sztpeti!

Láttam a képeket az autódról , tényleg páratlanul jól néz ki!!Az enyim sajna nem nézki ilyen jól ! Amig az 16Sh-s motor volt benne adig ,hogy bírta nyáron a forgalmi dugókat ?? Nekem mindíg gondom van vele , nagyon melegszik olyankor a motor! Amikor felmelegszik sok hűtőfolyadékot nyom ki a tartályból. Az előző motorral is ezt csinálta nakem. Ez tipus betegség ? Neked mennyi víz cső ment a tartályodba? Nekem három.Szeretném én is nagyobbra cserélni a motort!!

Előzmény: Sztpeti (29)
kzombi Creative Commons License 2003.05.05 0 0 31
manta-z!

Köszi az infót! Állitolag kell valamilyen tervezési dijjat is fizetni??! Arrol tudsz valamit? 1,8-as motort már ajánlottak komplett,de azt monta más is , hogy ne foglalkozzak fúrással inkább irassam át a motorszámot.De nem tudták megmondani mivel jár a dolog.Igy ahogy felsoroltad az öszegeket olcsóbbnak tünik komplett motort cserélni mint fúratni és beszerezni hozzá dogót , gyürüt stb.inkább úgy vagyok vele ha lúd legyen kövér és inkább 130 le-s motort próbálok szerezni .

Előzmény: manta-z (25)
kzombi Creative Commons License 2003.05.05 0 0 30
logoutx!

Mi van most a kocsival ?? Eladtátok már vagy meg van még ?? Miért nem vizsgázik újra? Ha eladjátok mennyiért? Mennyit futott?

Előzmény: logoutx (28)
Sztpeti Creative Commons License 2003.05.02 0 0 29
Hi Kzombi!

A hivatalositásról már kaptál némi infot a kollegától :)

A motorom egy GSI kadettból került át.
Ugy érzem, hogy olcsón megusztam az egészet, mert 200-ért vettem egy komplett zuzott gsi-t, amiből kiárultam később ugy 100 ropit.
Tehát a komplett motor elektronikával, mindennel együtt belekerült 100 ropimba.
Add még hozzá a vezérlés cseréjét + olajcserét, fényezést (mert kapott pici optikát is :)), munkadijat, + 3 hét tömény agyalást és szopást.
kijött kb 170-200 rugóra, és szedj le az életemből 10 évet.

Szerintem megérte, mert nincs párja a gépnek:)
Ráadásul a moci is nagyon jó állapotban van.

Ha hasonlóra adod a fejed, akkor szólj, és segitek amiben tudok. :)
Üdv!

Előzmény: kzombi (23)
logoutx Creative Commons License 2003.05.01 0 0 28
Hali Kzombi!

A kocsi nem az enyém, apám szolgálatija volt, de már mással jár. Gondolom a GT/sportra felcsillant a szemed:)
Amúgy 88-as évjáratú ha jól emléxem. A motorja (a lelke) kétliteres, hengerenkénti injektorral. És húzott mint a vaddisznó:) Csak a fékek nem voltak ezzel szinkronban.

Már tárgytalan, úgyhogy csak kb.ra kérdezném: ehhez a kocsihoz főtengely jeladó sacc/kb. mennyi lehet? (anno idéglenesen "összetaknyoltam" a kábelét, a mai napig úgy van)

Sok sikert mindenkinek a motorcsere/bere-furkáláshoz, az a 115 lovas ménes nem akármilyen gebékből áll össze!

Előzmény: kzombi (24)
manta-z Creative Commons License 2003.04.30 0 0 27
De ha érdekel a haverom most adja el a 18E (115LE 158Nm) motorját ha érdekel utánanézek. Nem sajnos injektor az nincs hozzá.
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.30 0 0 26
Sajnos csak az 1.8-2.0 blokk ugyan az. Az 1.6-osé kisebb. A furkálással annyi pénzed és időd elmegy, hogy egyszerűbb egy nagyobb mocit betenni.

Javaslom, vegyél bele egy jó állaptú C20NE motort (kb. 100e) asconában nagyot fog nyomni a 115 lóerő is.De néha lehet látni 20SEH-t is használtban, azu még jobb, mert 130 lovas.

Előzmény: manta-z (25)
manta-z Creative Commons License 2003.04.30 0 0 25
Sziasztok motortuningolók:

1,6-os blokkot fel lehet fúrni 1.8-ra (bár a csapágyakban nem vagyok biztos), de ha 1.8-ra igen akkor már 2.0-ra is mivel ugyanaz. Kell hozzá dugó, fötengely, hajtókarok és nem árt a hengerfej is.

Mototrátiratás:
Ha más a motorkód mint ami gyárilag benne van a következő a teendő:

1. Átalakítási engedély Mozaik utca 10.000Ft
2. Teljes!!! eredetvizsgálat kb 15.000Ft
3. Vizsgáztatás kb. 25.000Ft
4. Zöldkártya kb. 5000Ft
5. Okmányiroda Forgalmi csere: 8000Ft + matrica 500Ft

Durván nekem így nézett ki mikor a 20E motoromat c20ne-re cseréltem.

A legnagyobb motor amire engedélyt adnak az adott autó legerősebb motorváltozatának a nyomatéka + 20-30%max.
Tehát ha jól tudom a C Asconába a 20seh volt a legerősebb annak nyomatéka:185Nm + 20%= 222Nm tehát ez a max. amit engedélyeznek bele.

kzombi Creative Commons License 2003.04.30 0 0 24

Hello Logoutx!

Ha lejár a müszakid mi a terved vele??
Mikori évjárat , mekkora motor van benne (mi a motorkodja), mi a baja ? Miért nem akarod még levizsgáztatni?

Előzmény: logoutx (21)
kzombi Creative Commons License 2003.04.30 0 0 23
Hello Sztpeti!

Az enyim is 1.6 Sh 90 le-s .Engem inkább az a motor csere érdekelne komolyabban!!Milyen motor (miből való )Mennyibe került a motor,és mennyi volt a hivatalosítás??Hol lehet ezt elintézni??

Előzmény: Sztpeti (20)
kzombi Creative Commons License 2003.04.30 0 0 22
Hello Manta-z!

Úgy értettem ,hogy a 16sh számu motorra rá lehet tenni a 18E számú motornak a hengerfejét.De az 1.6-os blokkot fel kell fúratni 1.8-ra.Ekkor tökéletesen megeggyezik a kettő, és nem kell az átírással bajlódni!Persze kell hozzá elektronika is.Ha olcsón tudsz szerezni akkor fillérekből meglehet oldani!

Előzmény: manta-z (19)
logoutx Creative Commons License 2003.04.30 0 0 21
Ha már van egy ilyen topic, itt szeretnék megemlékezni egy, naprainkra már haldokló Ascona GT/sport járgányról, am(/k)i nagy hatással volt rám és szerintem kiváló autó, bár sok gond volt vele, de szerettem vele foglalkozni (még lemosni is öröm volt). Ősszel fog lejárni a műszakija, úgy néz ki utoljára...
Sztpeti Creative Commons License 2003.04.29 0 0 20
Hi Kzombi!

Én azt javasolnám neked, hogy ha nem csuszik a kupplung, akkor ne zavarjon hogy fent fog.
Majd ha megég 1 picit, és lesz egy minimális ütése, akkor velszeg egy hangyányival közelebb lesz a fogása a padlóhoz :)

Egyébként az én gépem egy 85-os, gyárilag 90 lóerős 1.6-os Ascona.
Néhány éve bitorlom, ugyhogy folyamatosan alakul a gép :)
Ősszel tettem bele egy 2.0 16v mocit... na ezzel már lehet mondani hogy harapósabb lett a gép :)
Ha komolyabban érdekel a téma, akkor látogass el ide:
http://kep.tar.hu/sztpeti

És lát6sz képeket a szerkezetről :)

Üdv!

manta-z Creative Commons License 2003.04.29 0 0 19
Hi!
dzombi:

Hogy érted azt hogy rá lehet rakni az 1.8-as blokkot? Mire? Komplett motort akarsz cserélni, vagy csak az injektort akarod ráépiteni az 1.6-ra?

kzombi Creative Commons License 2003.04.29 0 0 18
Sztpeti!
Sajnos a bowdenen hiába állitok!Te milyen
tárcsát vettél bele??Én Qh tárcsát ,szerkezetet tettem bele.Lehet ,hogy ez a baj??Sajnos csak az utolsó pillanatban fog.Sajnos nincs kép róla.Én koca netes vagyok, mert tanfolyamra járok és csak ott tudok netezni.Az autó 83-as 1.6 benzines ötajtós.A fékeket kicseréltem nagyobbra!2ezres Vectra fékeket raktam alá.Igy elöl belsőhűtésű a tárcsa és hátul is tárcsa fék van!!Igy amikor rálépek a fékre kicsit erőteljesebben olyan feelingem van mint amikor a vadászgép leszáll az anyahajóra!!Most szereltem bele autómata ablak emelőt.Elől még hella pót refik is vannak.A te géped milyen? Végre valaki akivel lehet erről beszélni!

üdv:
kzombi

Előzmény: Sztpeti (17)
Sztpeti Creative Commons License 2003.04.28 0 0 17
Hi!

A tárcsád lett cserélve?
Hogy fog fent? Magasan áll a pedál? mert ha csak ennyi, akkor a motortérből tudsz állitani a kupplungbowdenen.
Ki kell csavarni egy kicsit.
Ha ugy fog fent,hogy az utolsó pillanatban kezdi
vonni az autót, akkor csak annyi van, hogy gyárilag vékony a tárcsa.
Sajnos én az ellenkezőjével küzdök, mert nálam meg tul vastag, és nagyon lent fog :)
Sőt... a rüksi még reccsen is a vastag tárcsa miatt.
Milyen géped van?
Van róla kép valahol?

Előzmény: kzombi (16)
kzombi Creative Commons License 2003.04.28 0 0 16
Hello !

Örülök , hogy ennyi embert érdekel ez a téma!Viktor aki elinditotta az már bele se néz???Hamar megunta a témályát!!
Most lett cserélve a kuplungom ,nagyon fent fog mit csináljak?

kzombi

Előzmény: dzombi (15)
dzombi Creative Commons License 2003.03.28 0 0 15
Ha valaki tud 18e számú motorhoz komplett vezérlőelektronikát szóljon!Mert szeretném az 16- sh motort feltuningolni vele.Az 18e motorblokkot rálehet tenni igy az autó 90-ről 115 le-s lesz.

emilcím : kzombi@freemail.hu

Előzmény: vicktor (4)
dzombi Creative Commons License 2003.03.28 0 0 14
végre szeretnék hozzászólni a témához!nekem 1.6 benzines van.én a fékeket cseréltem ki rajta.2000 a vectra alól raktam át.
Előzmény: vicktor (-)
dzombi Creative Commons License 2003.03.28 0 0 13
végre szeretnék hozzászólni a témához!
Előzmény: vicktor (-)
dzombi Creative Commons License 2003.03.28 0 0 12
végre szeretnék hozzászólni a témához!
Előzmény: vicktor (-)
dzombi Creative Commons License 2003.03.28 0 0 11
végre szeretnék hozzászólni a témához!
Előzmény: vicktor (-)
indexboy Creative Commons License 2002.04.14 0 0 10
Csakko mindenkinek

Ha valaki tudna segiteni nagyon hállás lennék, nekem egy Opel Ascona karoszériára lenne szükségem (87körüli)lépcsőhátura 4 ajtósra és lehetőség szerint minnél jobbálapotura. A legfontosabb az lenne ,hogy átirható legyen!!!
Azt se bánom ha valaki most akarna behozni németböl.
Elérhetőség : indexboy@freemail.hu
vagy ide irj ,irhatsz tel számot is...

Baráti üdvözlettel index boy

Sztpeti Creative Commons License 2002.03.30 0 0 9
Hali!

De jó, hogy rátaláltam erre a topicra...
Ugyanis nekem is egy 86-os 90 lóerős 1.6-os Asconám van.
Azt hiszem nagyképűség nélkül mondhatom,hogy gyönyörű a gépállat :)
Viszont lenne annyi kérdésem,hogy cserélte-e már valaki közületek azt a csapágyat,a mi féltengelyszimmering mögött van... ugyanis mindig elindul belőle az olaj, és ugy vettem észre, hogy ez a csapágy kotyog kicsit. Szóval ha esetleg lenne valami ötlet, tanács, vagy tapasztalat, azt szivesen venném.
( ÉS azt is,hogy lelkiekben mire készüljek... nagyon szét kell bontani mindent?)
:)) nah... elölre is köszi a segitséget.

Üdv: Peti

zizi Creative Commons License 2002.03.04 0 0 8
Sziasztok,
az Opel topikban nem reagáltak rá, így +próbálkozom itt :

Ha valaki egy Opel Ascona 1.6 (1986, benzines) biztosítéktábla leírással tudna szolgálni, akkor egy nagyon baráti virtuális vállveregetésben részesíteném :-)))

üdv

Veisace Creative Commons License 2002.01.07 0 0 7
Szia Vicktor

Érdemes a Vörös Kft hez vinni ott olyan rugót csinálnak neked amilyet kérsz vagy a Szivakhoz vidd ott a régit tudják összenyomni vagy vágni belőle és feledzeni és a telókat is hozzá tudják erősíteni. A Vörösnél ne mtudom hogy régivel is foglalkoznának. Most nemrég egy Ascona A-s csináltatott egy rugószettet bele 3cmrel lejjebb kérter a gyárinál a Vöröséknél. Megvan vele elégedve 30e volt az ára szereléssel és 2év garival.

Ja majd a héten tudod a sefttel kapcsolatban össze kéne jönni. :)

Előzmény: gyuriqa (6)
gyuriqa Creative Commons License 2002.01.06 0 0 6
nekem is asconám van... és szeretem is...
sőt tervezem vagy egy B-s ascona renoválását vagy pedig egy 85s körülit gyönyörü állapotba hozatalát...
Szergi Creative Commons License 2001.03.23 0 0 5
Szia!!

Szerintem jobban jársz ha csatlakozol az Opel topichoz. Értünk az elöző generáciohoz is.....

Szergi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!