Bár nem tudom miét rakták bele.... A 140-é nagy bele, a 210-é meg elöl motoros, itt viszont a videón a bovdenes rendszer van benne, szal nem tudom miét rakták bele, de van :D
Tényleg szép lett a lámpád, de évente 1x kap 1 vaxot 1 rendes polírozás után, és olyan mint az új. Engem lebeszéltek a lakkozásról, így csak políroztam, + a szintentartó vax.
Ha a "gyári" lakkot lecsiszolod, utána már tök egyszerű a dolog.
Úgy képzeld el, hogy a sibeda alsó tálcája, ami a tetőre van csavarozva belóg a sibedatető kédere alá, így az ott beszivárgó víz a tálcára csöpög le, majd az oda csöpögő, gyülemlő víznek a tálca négy sarkán van lehetősége egy lyukon lefolyni úgy, ahogy mondtad, négy oszlopon belül levezetett gumicsövön át.
Jah értem, szóval fém naptetős volt. Azért nem értettem, mert ha gyárilag nem volt, akkor hogyan lehet, hogy megvan a gyári előkészítés (nem tudom pl oszlopokban a vízelvezető csövek)
A nem üveg, és az üvegtetős vízelvezetése ugyan az, sőt, kb az autógyártók 99%-a ugyan azt az eljárást alkalmazzák vízelvezetésre, mert nagyon nincs más alternatíva :)
Amúgy, hogy egy kis plusz infóval szolgáljak, úgy képzeld el, hogy a gyári fém tetőt ki vettem a gyári sibedából, be raktam két W140 üvegtetős spiátert, rá akasztottam az üveget, és kész. Persze van még pár át pattintható, pattintandó takaróelem, meg 2 harmonika gumi. A vízelvezetés meg a gyári.