Keresés

Részletes keresés

hasab Creative Commons License 2010.02.21 0 0 2047
Dreamfactory: Hogy áll az újjá varázsolt Leod?
Előzmény: dreamfactory (2042)
hasab Creative Commons License 2010.02.21 0 0 2046
Köszi. Akkor azt hiszem, hangos marad a kipuffom. Szétvágni nem fogom, az biztos.

Gondolom ma sokan kiszabadultak a szép időbe kicsit meghajtani a járgányt. :)
Előzmény: Szere28 (2045)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 2045
Üdv!
A kipufgot nem lehet szétszerelni mivel össze van hegesztve.Szoval csak ugy lehet mokolni a doban ha megvégják.Mit szedtek ki belöle igy nem lehet tudni látni kéne.Szoval erre nem tudok válaszolni.Nagyon sok gány megoldás van a leggyakrabban egy jó hosszú furoval átfirják a kipuf nyiláson át.Látni kell igy nem lehet megmondani mit csináltak vele.
A 150 és a 250 közt nem sok külömbség van de az böven elég h egymásra ne lehesen átrakni csak ugy valamit.Kaszni méretre ugyan akkora csak mivel más a váz benne igy más jó pár elem is.Én is most jöttem haza voltam kicsit motorozni a leoval,de még hideg van sajnos
Üdv
Előzmény: hasab (2044)
hasab Creative Commons License 2010.02.21 0 0 2044
Gyönyörű napsütéses nap volt már megint! :) Akkorát motoroztam végre hogy csak na! :D Hűű de várom már az igazi jó motoros időt, azt a jó kis 25 fokot!

Kérdés 1: vissza lehet-e valahogy varázsolni a kipufogómból kiszedett fojtást? Még az előző tulaj szedte ki, hogy legyen egy kis hangja a mocinak. Szerintem viszont túl hangos.
Egyáltalán hogy kell kiszedni/visszarakni egy kipufogó-fojtást? És mi az pontosan? Hogy néz ki? Mit csinál a kipufogóban?

Kérdés 2: mennyiben különbözik a 250-es kasznija a 150-esétől méretben? Jóval nagyobb? Vagy csak elenyésző a méretbeli különbség?
dersey Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2043
szerintem jó az ár ha a kipuff jó állapotban van
dreamfactory Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2042

Üdv mindenkinek .

 

Tegnap szert tettem egy kifogástalan kipuffra meg egy pár komplett fehér indexre a vaterán . mindössze 12 000 Hufért .

 

Jó ár volt érte ? 

Szere28 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2041
Üdv!
Alul van hátul a bevezető nyilás.Le lehet venni az oldalát akkor már látszik a szivó nyulás.
Üdv
Előzmény: hasab (2040)
hasab Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2040
Visszatérve a légszűrőt ronggyal betömésre: nekem egy bazi nagy szürke műanyag-dobozban van a légszűrő, de nem találtam rajta semmilyen nyílást sehol, amit be lehetne tömni. Szét kell ahhoz szedni? Vagy hogy csináljátok?
Előzmény: KundoF1 (2025)
hasab Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2039
Köszönöm. Mindig tanul az ember... :)
Előzmény: Szere28 (2038)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2038
Ott nem csak lemerült aksi a hibás.Nem jó a sokat járatod alapjáraton mert akkor nem tud felmelegedni eléggé a gyertya h elinduljon az öntisztitás.De lényeg h most már megy legközelebb az ilyen helyzetet sinám megoldod.
Üdv
Előzmény: hasab (2037)
hasab Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2037
Na sikerült beindítani a robogómat! :)))
A gyertya volt a ludas: kicsavartam, hót fekete volt és úszott a dzsuvában. Nagyfaterom leégette róla a dzsúzt, aztán megnéztük, van-e szikra: volt. Visszacsavartam, és pöcc-röff, már duhogott is a gyönyörűségem! :)

Amig beöltöztem, hagytam melegedni, aztán csapattam egy jó órát a környéken, isteni volt!! :)

Köszi a segítséget, tanácsot mindenkinek!
Kicsit be voltam tojva hogy miért nem indult be, de szerencsére csak ennyi volt. Valószínűleg a múltkor a lemerült aksival indítózáskor beköpte a gyertyát.
Előzmény: hasab (2024)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2036
Felraksz egy képet a motorol és megmondom melyik kiviteled van.Nem nehézbe rakni a xenont csak a térd idomot kell levenni és már könnyen szerelhető.
Üdv
Előzmény: dominik20100102 (2034)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2035
Esetleg nem csináltatok képeket? Vagy képes szerelési segédletet? :)) Mennyit kellett fabrikálni?
Előzmény: dominik20100102 (2034)
dominik20100102 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2034
hali szere .nem tudom hogy milyen szerintem leo2 2004es évjárat, de lehet hogy st? miből tudom megállapítani? a bixenont beraktam, de úgy hogy a szerelő szétbontotta, én meg bekötöttem, fabrikáltam stb, aztán vissza csomagoltuk együtt! nagyon KORREKT! köszi a segítséget! üdv
Előzmény: dominik20100102 (1899)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2033
Válasz ment!
Üdv
Előzmény: vesztergom (2031)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2032
A gyárija 3,5-4L volna. De akit csak hallottam eddíg mindenki efelett produkált.
Előzmény: dersey (2026)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2031

Közben dobtam egy e-mailt is neked.

 

A kocsik tárcsája szürkeöntvény jellemzően, GG vagy GGG jelű, a motoroké pedíg ha minden igaz valamiféle krómacél lesz. Kiderül...

 

Anyagtan... hát igen... pár előadás nekem is lement belőle az évek alatt.

Előzmény: Szere28 (2028)
KundoF1 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2030
Az én 150-esem is benyel a 4.5L-t.
Szere28 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2029
Üdv!
Ha nagyon téped neki benyeli az 5L is.
Üdv!
Előzmény: dersey (2026)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2028
Üdv!
Tudod h holl vannak ezek hökelzelve sehol.Mert látszana rajta majd a fékbetétt meghökezeli.Sajnos én láttam hogyan készitik ezeket a tárcsákat meg a kocsiékat is.Voltam gyárlátogatáson is.Olcsobb motorok nem is vágják a tárcsákat hanem préselnik.Egy sima kivágó gépel gyártják.Én vizsugaras vágóval külömbet csinálok egy sima acélból.De én értem én mit mondasz én is tanultam anyagtant annó nem is keveset.
Üdv
Előzmény: vesztergom (2027)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2027

Azért a megfelelő anyagválasztás és a formára vágás közt még szerepelhet akár hőkezelés és felületkezelés is ami szintúgy befolyásolhatja a tárcsa tulajdonságait. Sőt a forma sem mindegy, nehogy törjön egy nagyobb fékezéskor felgyülemlett hőtől amit a tárcsa nem tud megfelelően elvinni. Bár ez már inkább nagyobb teljesítmény szintre jellemző...

Előzmény: Szere28 (2023)
dersey Creative Commons License 2010.02.20 0 0 2026
Üdv
azt szeretném megkérdezni tudja-e valaki mennyi a gyári fogyasztása a leo 250 st-nek?
KundoF1 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2025
A rongyost én mondtam;) Nah akkor látom sokaknak segített.
Előzmény: motoros26 (2013)
hasab Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2024
Köszi, megpróbálom. Most ismét durván telitöltöm az aksit (árammal), aztán jöhet a gyertya meg a rongy.
Előzmény: motoros26 (2013)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2023
Üdv!
Ha tudod az anyag minöséget akkor már csak a formára vágás van ennyi.Egyébként tudok küldeni igen.Üdv
Előzmény: vesztergom (2022)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2022
Kiváncs vagyok milyen anyagból van a féktárcsa. Igazából tökmindegy LEO-é e vagy sem, mert azt gondolom a motorokon jellemzően egy-pár féle anyagút használnak csupán. Leszámítva a versenysport kategóriát. (Tippre X12Cr13 anyagból lehet.) Gyártani nem akarok belőle mert szereintem nem jönne ki olcsóbban, bár még az is előfordulhat. Igaz ahhoz azért kicsit több adat kell mint alapanyag minőség.
Előzmény: Szere28 (2021)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2021
Azt az miért lesz jó?
Üdv
Előzmény: vesztergom (2020)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2020
anyagvizsgálathoz... :)
Előzmény: Szere28 (2019)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2019
mi a csodának neked egy rossz tárcsa?
Üdv
Előzmény: vesztergom (2018)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.19 0 0 2018
Esetleg postán feladnál egy olyat ami már számodra csak a port fogja és nagyon nem kell?
Előzmény: Szere28 (2016)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!