Üdv! A kipufgot nem lehet szétszerelni mivel össze van hegesztve.Szoval csak ugy lehet mokolni a doban ha megvégják.Mit szedtek ki belöle igy nem lehet tudni látni kéne.Szoval erre nem tudok válaszolni.Nagyon sok gány megoldás van a leggyakrabban egy jó hosszú furoval átfirják a kipuf nyiláson át.Látni kell igy nem lehet megmondani mit csináltak vele. A 150 és a 250 közt nem sok külömbség van de az böven elég h egymásra ne lehesen átrakni csak ugy valamit.Kaszni méretre ugyan akkora csak mivel más a váz benne igy más jó pár elem is.Én is most jöttem haza voltam kicsit motorozni a leoval,de még hideg van sajnos Üdv
Gyönyörű napsütéses nap volt már megint! :) Akkorát motoroztam végre hogy csak na! :D Hűű de várom már az igazi jó motoros időt, azt a jó kis 25 fokot!
Kérdés 1: vissza lehet-e valahogy varázsolni a kipufogómból kiszedett fojtást? Még az előző tulaj szedte ki, hogy legyen egy kis hangja a mocinak. Szerintem viszont túl hangos. Egyáltalán hogy kell kiszedni/visszarakni egy kipufogó-fojtást? És mi az pontosan? Hogy néz ki? Mit csinál a kipufogóban?
Kérdés 2: mennyiben különbözik a 250-es kasznija a 150-esétől méretben? Jóval nagyobb? Vagy csak elenyésző a méretbeli különbség?
Visszatérve a légszűrőt ronggyal betömésre: nekem egy bazi nagy szürke műanyag-dobozban van a légszűrő, de nem találtam rajta semmilyen nyílást sehol, amit be lehetne tömni. Szét kell ahhoz szedni? Vagy hogy csináljátok?
Ott nem csak lemerült aksi a hibás.Nem jó a sokat járatod alapjáraton mert akkor nem tud felmelegedni eléggé a gyertya h elinduljon az öntisztitás.De lényeg h most már megy legközelebb az ilyen helyzetet sinám megoldod. Üdv
Na sikerült beindítani a robogómat! :))) A gyertya volt a ludas: kicsavartam, hót fekete volt és úszott a dzsuvában. Nagyfaterom leégette róla a dzsúzt, aztán megnéztük, van-e szikra: volt. Visszacsavartam, és pöcc-röff, már duhogott is a gyönyörűségem! :)
Amig beöltöztem, hagytam melegedni, aztán csapattam egy jó órát a környéken, isteni volt!! :)
Köszi a segítséget, tanácsot mindenkinek! Kicsit be voltam tojva hogy miért nem indult be, de szerencsére csak ennyi volt. Valószínűleg a múltkor a lemerült aksival indítózáskor beköpte a gyertyát.
Felraksz egy képet a motorol és megmondom melyik kiviteled van.Nem nehézbe rakni a xenont csak a térd idomot kell levenni és már könnyen szerelhető. Üdv
hali szere .nem tudom hogy milyen szerintem leo2 2004es évjárat, de lehet hogy st? miből tudom megállapítani? a bixenont beraktam, de úgy hogy a szerelő szétbontotta, én meg bekötöttem, fabrikáltam stb, aztán vissza csomagoltuk együtt! nagyon KORREKT! köszi a segítséget! üdv
Üdv! Tudod h holl vannak ezek hökelzelve sehol.Mert látszana rajta majd a fékbetétt meghökezeli.Sajnos én láttam hogyan készitik ezeket a tárcsákat meg a kocsiékat is.Voltam gyárlátogatáson is.Olcsobb motorok nem is vágják a tárcsákat hanem préselnik.Egy sima kivágó gépel gyártják.Én vizsugaras vágóval külömbet csinálok egy sima acélból.De én értem én mit mondasz én is tanultam anyagtant annó nem is keveset. Üdv
Azért a megfelelő anyagválasztás és a formára vágás közt még szerepelhet akár hőkezelés és felületkezelés is ami szintúgy befolyásolhatja a tárcsa tulajdonságait. Sőt a forma sem mindegy, nehogy törjön egy nagyobb fékezéskor felgyülemlett hőtől amit a tárcsa nem tud megfelelően elvinni. Bár ez már inkább nagyobb teljesítmény szintre jellemző...
Kiváncs vagyok milyen anyagból van a féktárcsa. Igazából tökmindegy LEO-é e vagy sem, mert azt gondolom a motorokon jellemzően egy-pár féle anyagút használnak csupán. Leszámítva a versenysport kategóriát. (Tippre X12Cr13 anyagból lehet.) Gyártani nem akarok belőle mert szereintem nem jönne ki olcsóbban, bár még az is előfordulhat. Igaz ahhoz azért kicsit több adat kell mint alapanyag minőség.