Meg aztán ez sántít, mert kompresszor is kéne a túlnyomáshoz..Tehát fúrni kell először is egy lukat az elején, bekötni a kompresszort, oszt nyomni neki tíz bárral...
Kerítesz egy edényt amibe simán belefér a lámpád. Az izzók és csatlakozók helyét leragasztod. Az edényt megtöltöd vízzel és bele rakod a lámpát. Ahol buborékol ott megy be a víz.
Van 1 pont, amin túl neked kell dönteni, még ha rizikós is. Először is tudni kéne, tényleg mi baja a kocsinak, sajnos addig csak totózás lesz a dologból, persze értem én, hogy nem akarsz fölöslegesen pénzt kidobni-ki akar?-, de lehet, hogy nem fogod megúszni.
Nem az én stílusom.... :-) De a hátsó antenna kéne az ML tetejére. Meg a Pana TV. Tényleg múzeumba való. Meg lehet én vagyok igénytelen, de marha giccses. :-))))
Akkor megéri, ha a cseredarab tuti jó és totál biztos, hogy az a hibája.Én azért vagyok kissé szkeptikus, mert az öreg e220-nál némely szerelő rendszeresen csalhatatlanul kijelentette, hogymárpedig fődarabcsere.Azonnal, drágáért. Egyszer sem kellett vezérlőt cserélni, ellenben a csatlakozók, elrohadt kábelek folyamatosan ilyen hibákat okoztak.De mivel a komplett kábelezés többe került volna az autónál, mindig csak kendácsoltam.Egyik héten ez lett jó, másik héten az romlott el :-)
Más !
Megjavult az autóm fogyasztása. Legutóbb városon kívül 17-18-at evett, városban kényelmesen huszat.
Javaslom azoknak a kollégáknak akiknek indokolatlanul sokat eszik, esetleg kódolvasáskor panaszkodik az injektorokra az autójuk, ne sajnáljon tőle 2 flakon injektortisztítót tankoláskor. Ma mértem városon kívül 13,5 lityi. pedig 50 kilométer pest is volt benne. Csoda történt. Így már tetszik.Egyébként még városban nem mértem, de az utóbbi időben észrevettem, hogy ritkábban ürül ki a tank :-)
Nincs tükörindex, nincs multifunkciós kormány, a műszerfal is a régebbi típus stb. Nem ezeket változtattak meg a facelift során? Ha nem akkor bocsi, de èn úgy olvastam hogy ezek voltak a megújított dolgok -részbenrészben
Mivel Diesel párti vagyok és mindig tuning autókkal járok ezért most elkezdeném építeni a bátyám w124 250d manuális 5 ös váltós gépét.
Szeretnék infókat gyűjteni arról hogy mi kell ahhoz hogy ebből a OM606 mechanikus adagolós autó legyen.Nem a papírozásra vagyok kíváncsi hanem arra hogy mik kellenek az átépítéshez.(motor tartók,manuális váltóhoz átalakító,kuplung stb..)
Vagy esetleg ha van olyan a fórumba aki e fajta átalakításokat csinál annak az elérhetőségére is kiviácsi volnék.
Nem vagyok szerelő, de én így csinálnám: lámpát kivenném, csatikat beburkolnám vízhatlanul, aztán a autó különböző pontjait slaggal vagy kannával locsolnám, aztán csak kiderülne, hogy mi vezeti a vizet a lámpába ( Szomszéd mazdájánál bevált, csak egy délután kellett hozzá )