Az utakon sok olyan Felicia van, ami (még) nincs szétrohadva, szóval biztos lehet találni, csak türelemjáték. Pár hete egy ötvenes pár ment előttem nagyon kimérten 1 piros, szalon állapotú Feliciával, nagyon szép volt.
Elképzeltem, ahogy odamegyek a benzinkúton, és beajánlok 200.000 Ft-ot érte..."Na minek ez már magának Papa? Össze van szakadva, nézze meg, a kereke sem áll jól, ezt már csak bontani lehet..." :).
Tehát érdemes tovább keresni szerintem. A szervó hiányozni is fog, de Feliciában ez fehér holló effektus, tehát ha ez nagyon fontos szempont, akkor felejtős. Igaz, a szervo-mentes Golf3-hoz képest ez is álomkönnyű. Egyik ismerősöm nemrég panaszkodott, hogy szar az új, szervós, hármas BMW-je, mert túl kemény a kormányzás, és szervós Renault Megane sokkal jobb volt... tehát minden relatív. Igaz, Zsigulin tanult vezetni, de ma már a Skodában biztos, hogy azonnal eltörne a csuklója :)
Rozsdamentén én ugyan nem esnék neki drótkefével, de a cél szentesíti... Ha jól rendbeteszik, akkor jó lesz évekig, ha elbarmolják, akkor egy évig sem, mint bármelyik másik tizenéves autónál.
Vaterán vettem 3500Ft-ért párját. Mivel ez is Hella lámpából való, megegyezett a zár része.
Az egyetlen különbség annyi volt hogy más volt a gyári és a punto állító zár rész magassága, ezért elővettem a sarokköszörűt és megfelelő magasságra igazítottam a lámpát a zár résznél.
Egy kicsit kóki, de máris jobb mint a gyári szerkezet. :)
Nahát, megvolt az ismerkedés a Feliciával.Végül is nem rossz, főleg ennyiért nem várhat az ember selyemhernyót.
Viszont a többi hírdetett darab is, meg ez is igen csak szoros barátságban van a rozsdával.A sárvédőíveket már javították valamennyire, de a küszöb alja és a
csomagtérajtó (még csak) belülről már elindult vissza vasérc formába.Nem tudom, hogy drótkefe-smirsli-rozsdaoldó-hammerite kezelés mennyire hatásos hosszú távon?Vagy csak ideig óráig jó, aztán kibukik újra?Belülről szép, megkímélt az autó, azzal talán nincsen baj.Csak egy szervókormány kéne, mert asszonynak elég fájósak a csuklói.Vajon a vw által frissítettekben van már?Nézünk még azért más típusokat is, Micra, Clio, Ibiza, Polo, stb, de a leginkább pénztárcabarát megoldás valszeg a Felicia lenne.Majd elválik.Ha van még véleménye valakinek, szívesen olvasnám.
Én vettem ilyet, mert nemem is a bal hátsó ajtónál leégett a motor.
Beépítettem, de mivel a ház mérete és a felfogatás is csak egy helyen stimmelt megfeszült nem jól működött.
Úgy voltam vele, ha már az 1000 forintot kiadtam érte szétszedem és kiveszem belőle a motort az univerzálisból. Sajnos az eredeti motor nem henger alakú, hanem két oldalt lapolt, ez az univerzális pedig kör alakú, és a fogaskerék sem stimmelt bel. Barkácsolással a régi leégett motorról leszedtem a fogaskereket az univerzálisra átműtöttem. Az eredeti műanyag tokból az útban lévő műanyagokat kifaragtam. Szóval belebarkácsoltam, a dobozt pedig műanyag kötözővel húztam össze. Működik. De ezt nem javasolnám. Inkább már én is úgy csinálnám, hogy pl a CONRAD electronok vagy hasonló helyről megpróbálnék szerezni hasonló 12V motort, biztos neked is az éghetett le.
Első ködlámpakapcsolót akarok beszerelni.Ezt találtam ,de mivel sokszor írtátok a vika gyártmányokról hogy nem mindig jók gondoltam megkérdezem érdemes -e beruházni 990-forintot.
Nagyon sok Skodát bontanak, érdemes konkrétan rákérdezni, mert ált. csak az ajtókat, fődarabokat teszik fel a hirdetésben, pedig más is van. www.autoalkatresz.hu, www.racingbazar.hu