Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-carcass- Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133135

Gratula a hitelmentességhez! :) Duplán megérdemelnéd már azt a kézigránátot!

Thx.;-)

Érdekes a benzines turbó, képes nagyot tolni...

Jó ezt olvasni egy exdízelestől.:-)

... ha meg "normálban" használod, akkor olyan mint egy átlag (opel, vw, stb.) 1.6-os motor.

Ez így van.

A nyomaték része érzésre olyan, mint az MJet, persze az "csak" 105 LE volt, ez meg 140.

Na ez is érdekes.

Egyelőre azt mondom, hogy a reklámban ígért dízeles fogyasztás és a turbó benzines menetteljesítmények nagyjából tarthatók.

Nem tudom, hogy mennyi a gyári fogyasztási adat.Nekem egyelőre jók az értékek, a tripA most is 6,8 úgy kb2900-3000 km után.

A kérdés, hogy melyik tulajdonságát akarom eröltetni...

Ez nem lehet kérdés...:-)


Előzmény: MBTom (133125)
gambl-R Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133134
Most teligumit, mikor itt a nyar? :)
Előzmény: exrészletjankó (133128)
gambl-R Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133133
Grat! Es meg Te akarsz kivandorolni? :)
Előzmény: -carcass- (133123)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133132

:-)

Előzmény: -carcass- (133123)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133131

Asszony meglepett egy hosszú hétvégével, de mivel a Bravo-n nyári felnik vannak, s nem voltak túl kedvezőek az időjárás előrejelzések, így vagy a Micrával kellett volna egy 350 km-es útra indulni, vagy apósék corollájával. Utóbbi nyert, természetesen. :-) 1.6, 125 paci, kellemes utazási partner volt, bár fogyasztásra szinte ugyanaz, mint a Bravo. Amit nyer mondjuk 120-ig, azt bukja az afeletti tempóknál, az 5 sebességes váltó miatt... Egyébként, az még mindig szuper, futómű is jóval kényelmesebb, mint a Bravo-é. A hátrányokról meg már korábban is írtam, nem akarom újból "bántani". ;-)

Ami viszont meglepett, hogy egy autópálya felhajtó és gyorsító után nagyon jól tartotta magát egy kocsival szemben. Olyannyira, hogy az egy autó hátrányt fokozatosan ledolgozva, kb. 80-ról indulva 160-170-ig olyannyira fölért(em) rá, hogy nem tudott bejönni a belső sávba, ahova én a felhajtás után rögtön beálltam. Ami miatt meglepő a sztori, hogy a másik autó is toyota volt, egy verso. Felirata alapján d-cat... Az a híres erőgép. (mert ha jól tudom, a d-cat jelző csak a 2.2-es, 177 lovas verziót illeti?) Nyilván nem tudom, hogy az egyébként is nehéz autó mennyire volt megpakolva emberekkel, csomagokkal, de akkor is furcsa, mert láthatóan taposta neki. Bár, a Bravo sporttal nevetve körbeautóztam ezeket, akármikor is akadtam össze velük...

Ja, s mint napokkal ezelőtt vinjo, most én sem akarok újabb fejezetet nyitni az "örök vitában", de annyira nekem ez mindenképp jó volt, hogy továbbra is inkább bármikor szívó benzin, mint akármilyen 4 hengeres stock dízel. :-)

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133130

Ja, szembeszálltam, mert az én esetemben sem stimmeltek a dolgok... Mondjuk, egyébként is fellebbeztem volna, de így meg - szerintem - eséllyel indultam, bár senki nem adott rá egy lyukas garast sem. Akkor még fizettem a DAS-nek, s tőlük az jött vissza, hogy tulajdonképpen jó az összeállított anyagom, de ha véletlenül sikerrel járok, amely egyébként kizárt, akkor visszafizetik a fellebbezés költségét. De ők ebből kimaradnak...

A rendőrség meg a felvetésemre, hogy a mérőautó nem is ott állt, ahogy azt a "bizonyíték" fényképek gps koordinátái jelzik, szimplán annyit mondott, hogy az bizony benne van a település, vagy mittomén milyen naplóban, és ezért az szentírás... Hát, ezek szerint nem volt az, vagy más kifogásom talált célt.

Ha nem lenne mibe kapaszkodni, én is fizetnék. Még nem kellett, kopp-kopp-kopp.

Előzmény: dirige (133110)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133129

Gratula!

 

Anno vittek egy ilyennel és írigy voltam a tulajra.

Most így visszagondolva, tudat alatt már 20 éve eldőlt, hogy  Fiat autóim lesznek. :-)

Előzmény: dirige (133088)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133128

Féloff:

 

Vettem téligumit az 500-ra. :-)

 

 

Km óra (szokni kell) :

exrészletjankó Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133127

Akkor a viszontlátásra!

 

(Gratula! Nem fog hiányozni? :-D )

Előzmény: -carcass- (133123)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133126

Nem omlik az ossze csak csokkentett modban megy, mert ami volt az belulrol technikailag nezve fenntarthatosagban, biztonsagban igencsak problemas volt. Hamarosan lesz ra idom is, a tervek mar megvannak, le kell ulni es megcsinalni ugy kivitelezve, hogy ne kelljen 2 evente ujraregisztralni, stb, es valos, jol keresheto informaciokat kozoljon.

Előzmény: MBTom (133125)
MBTom Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133125

A Tipo/Tempra a szívem csücske, ezt nem hagyhattam szó nélkül... :) Annyit feküdtem bennük, de egyet sem tudtam abban az időben megvenni.

A fb198.hu tényleg összeomlani látszik, pedig jobb szerettem, mint az indexet.

 

Gratula a hitelmentességhez! :) Duplán megérdemelnéd már azt a kézigránátot!

 

Mit szeretnél tudni? Gyári Sport, az összes hozzávaló extrával (még a pöcskerék is igen!). Annyira olcsó volt, hogy annyiért nem hagyhattam ott. :)

Elvileg facelift utáni, azaz a hátsó futómű és a fűtésmotor bizb@szai már mások, mit a Tiédben. A dízelhez képest amúgy is picitt ültetettebb, a sportosra hangolt futómű miatt.

Nincs még annyi kilométerem, hogy egzakt infót adjak. Még javában bejáratós.

Mondjuk olyan 1700-2000 km-nél kezdett csökkenni a fogyim, addig olyan 6,5-8,5 között mozgott. Most olyan 5-6 körül járok, de ez lehet az időjárásból adódó óvatosabb gázpedálkezeléstől is. Kíváncsi vagyok a nyári papucsok merre mozdítják mjad a fogyasztást, a télim csak 195 széles.

Érdekes a benzines turbó, képes nagyot tolni, ha meg "normálban" használod, akkor olyan mint egy átlag (opel, vw, stb.) 1.6-os motor.

A nyomaték része érzésre olyan, mint az MJet, persze az "csak" 105 LE volt, ez meg 140. Egyelőre azt mondom, hogy a reklámban ígért dízeles fogyasztás és a turbó benzines menetteljesítmények nagyjából tarthatók. A kérdés, hogy melyik tulajdonságát akarom eröltetni...

 

Előzmény: -carcass- (133119)
vinjo Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133124

Az enyém kopott volt, én is vettem szinte tökúj állapotú bontottat 5e Ft-ért.

Előzmény: ferrike (133112)
-carcass- Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133123

Ja, a legfontosabbat nem is mondtam - el lehet búcsúzni a részletjankó Carcasstól...:-)

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133122

Nem hiszem, hogy barmi gond lenne. Dus a keverek, aztan realizalodik. Plane, ha tolatsz akkor erezni, kipufogobol jon.

Előzmény: yoee (133029)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133121

Szia!

 

Realis mind a munkadij, mind a motor. Nem hinnem, hogy megusznad a cseret egyebkent. Sot, en azt ajanlom, hogy ha barmi is megbontasra kerul, akkor csereljek is a konnyeden elerheto motorokat, mert igazabol az nem kerdes, hogy elfog -e romlani, a kerdes az, hogy mikor. Aztan ujra fizethedet a munkadijat.

Szamolj be legyszives a szerviz tapasztalatokrol ezugyben. Jelenleg azt tudjuk, hogy a Nero M5 es az erdi Fiat Szaboeknal van erre megfelelo kompetencia.

Előzmény: cspbravo (133056)
dirige Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133120

Mondjuk, aki bitonsági őrnek megy, az általában tud is sokmindent...

Előzmény: bajan122 (133117)
-carcass- Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133119

Asztaaa!!!!:-O

Kíváncsi voltam, mikor kerülsz elő.:-)

A másik fórum nem működik, legalábbis nekem nem...

Remélem nem bántad meg a rábeszélést.;-)

Érdekelne, hogy mik a tapasztalatok, mint autentikus forrás lökhetnél pár infót.Hátha megjön a kedvem és megint Bravot veszek.

Azóta sem jártam ám arra, nem véletlen, hogy nem jelentkeztem a kézigránátért...:-)

 

Előzmény: MBTom (133114)
bajan122 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133118

A multiair motorról írhatnál pár sort. Fogyasztás, turbólyuk, gázreakció stb.. légyszi. Nem csak hogy nem vezettem és nem is ültem olyanban, de még csak látni se láttam közelebbről.

Előzmény: MBTom (133114)
bajan122 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133117

Nekem tegnap egy 40-es biztonsági őr fejtette ki hogy a fiatok milyen szarok. Autója sosem volt a tagnak! :-D

Előzmény: dirige (133116)
dirige Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133116

Köszönöm! Az enyémet is olyanok fikázzák, aki még nem is ültek benn!....

Előzmény: ferrike (133113)
dirige Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133115

Köszi szépen a jókívánságot és a spec infokat!! :-)

Előzmény: MBTom (133114)
MBTom Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133114

Sziasztok!

Nekem egy MultiAir Bravóm van, lassan már egy fél éve! (Hallod Carcass? Te nagy rábeszélő!) :)

Igazából évek óta Bravózom, az előző 1.6 MJet volt...

dirige! A Tipódhoz kapcsolódóan GRATULA! Magam is vennék ilyet játszósautónak!

Amikor ezek az autók a fénykorukat élték (95 előtt), pont akkor autóvillamossági műszerészként dolgoztam egy FIAT szervízben. Nyugodtan mondhatom, hogy a Tipo/Tempra páros az egyik legjobb autó volt akkoriban. (ha kímélték, még ma is az) Az elektromos dolgok olyan egyszerűek bennük, mint egy faék. Ha elromlott valami, az 90 %-ban a tulaj hibája volt. A digit műszerfal akkor halványodik el, ha a testelése elmegy. Sok szerelő azért nem tudta megjavítani, mert van egy testelési pont, amit csak a gyári leírás mutat. Ha az eloxidálódott, hiába pucolták meg a többit, akkor sem lett jó. A hátsó ablaktörlő + kpzárhoz menő kábelek a gumiátvezetőnél hajlamosak a törésre, 20 perces meló újraforrasztani őket...

(A többi aklatrész meg gombokért van hozzá)

Szóval sok sikert az új autóhoz!

Tamás

Előzmény: dirige (133088)
ferrike Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133113

1994ben amikor az első Tipom meglett a mosóban körülállták azt hitték űrhajó.

Én nagyon szerettem őket, igaz mind csak 1.4i volt.

 

Szarul esik amikor gyalázzák őket, főleg amikor érdemtelenül itthon berhelt buherált, tört tízen- huszonéves példányok

után alkotnak véleményt, hogy ilyen a Tipo.

 

Nekem csak jó emlékem van róla, igaz az első nem volt 3 éves amikor vettük.De később volt idősebb is, azokkal sem

emlékszem giga gondokra.

Mindegyik digit volt a műszerfallal sem volt semmi baj, ez szerintem csak urban legend hogy az kaki, meg úristen.

Max. a megvilágító rizsszem izzókat cseréltem benne.

 

Sok örömet és biztonságban levezetett kmt kívánok a lányodnak vele!

 

 

Előzmény: dirige (133088)
ferrike Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133112

Szia,

 

Nekem is szimpibb lenne a leesős megoldás.

Hiszen nem jó érzés hogy a ház előtt valami kretén ilyenekkel szórakozik.

De.., hazaértem kinyitottam csomagtartót, akkor még tuti megvolt, indultam volna otthonról 2 óra múlva, akkor meg nem.

Körülnéztünk körülötte a földön nem volt.

Nem tudom mi történt és már nem is fog kitisztulni a kép.

 

Igen az új ára csúnya, de a Vaterán Gyuri árul vadonatúj, csillogó villogó gyárit,mikrokapcsolósat 7900 Ft-ért és az már nem

olyan rossz ár.

Én már megvettem, csak még nincs fent.

Előzmény: kulci (133109)
dirige Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133111

Az airbagot kifelejtették....

Előzmény: zgi521 (133108)
dirige Creative Commons License 2013.03.29 0 0 133110

A szabálysértés a legrosszabb terület, úgy, ahogy a szerző is írta. Bár tudom, te szembeszálltál a hétfejűvel. És fizetek.

Előzmény: mcI_2.0 (133107)
kulci Creative Commons License 2013.03.28 0 0 133109

 

Sziasztok!

 

Ferike olvastam, hogy "le eset" a hátsó emblémád.

Ez engem is elért viszont van egy rossz hírem, nem lelopták, hanem le eset, nekem annyi szerencsém volt, hogy nem út közben hagytam el hanem a cég elött parkoltam, és bele eset a 10 cm hóba de megtaláltam. Egy 2 oldalú ragacsal van felragasztva, de az idő folyamán elengedet. Én lekapartam a festéket meg a ragacsot átfújtam ezüst meg feketére és felragasztottam szélvédőragasztóval. A kocsi hamarabb fog elrohad mint hogy az leesen mégegyszer. 16000.- mondtak az újra :(. Marad egy darabig a stupekolos mert ennyit most nem szánok erre a történetre. :((

zgi521 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 133108
gratula! airbaig levarva? ;) csak viccölök, a kormany fenomenális..
Előzmény: dirige (133088)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 133107

:-(

Ha már gyorshajtás:

 

Elcsalták a sebességmérést a rendőrök

Előzmény: dirige (133106)
dirige Creative Commons License 2013.03.28 0 0 133106

Normál 50.

Előzmény: mcI_2.0 (133104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!