Kár hogy nem fényképeztem le a folyamatát! Csak a munkahelyemen csináltam munkaidőben és sietnem kellett!
Nem nagy ördöngősség! Kipuffot levesz, a hátulját flexel körbevágni, lesz benne még egy rács is, azt is körbevágni!
Aztán a két csonknál ledaraboltam, a képen középen látható tartót is kivágtam, aztán ki tudtam venni belőle a 3 csövet, csak a képen a legalsó nem látszik és igy szabadon tud áramlani a levegő!
Kicsit kitakaritottam kompreszorral, majd vissza heggesztettem. Lecsiszoltam, majd hőálló ezüsttel lefújtam! Tök jól néz ki, nem is látszik h hozzá lett nyúlva!
A legrosszabb rész a kipuff visszarakása volt! Összességében max 2 órás munka az egész! De megéri:)
Ebből mindent kivettem, semmit nem hagytam benne! Először kicsit megijedtem, mert eléggé kormolt mikor összeraktam, de aztán megnyugodtam h csak az eddig bennmaradt kormot dolgozta ki!
Videót még nem csináltam róla, ma raktam fel tölteni az akksit, holnap rakom bele, utána tudok tóla videót csinálni! Csak szerintem nem adja úgy vissza a hangot, mint élőben!
Szépen kiveszed a szerelő nyilást oldalt.A taposó gumit felkell szedni alatat van 2db csavar 4 imbuszal kell meglezitani és után már ki is lehet venni a gyertyát.Bal oldalit kell szerelöt kell kivenni. Üdv
Itt van a folytas a kipuffban, en szetvagtam es kibeleztem teljesen. A hangja szerintem nem lett zavaroan hangos, olyan lett mint egy 400as robesz, meg raadasul jobban is megy.
Ma szedtem elő az összes idomot . Előkészítettem a csiszolásra . Lemostam a port , meg az olajos szennyeződéseket a műanyagokról .
Csütörtökön , pénteken szabadságon leszek , úgyhogy indul az utolsó fázisom . Sok meló van még vele , és az idő meg megy . Csiszolás , festés , ülést újrahúzni , összerakni , apróságok .....
Nem lesz szokványos , ezért lehet hogy megköveztek , de most nem árulok el titkokat .
Üdv! A kipufgot nem lehet szétszerelni mivel össze van hegesztve.Szoval csak ugy lehet mokolni a doban ha megvégják.Mit szedtek ki belöle igy nem lehet tudni látni kéne.Szoval erre nem tudok válaszolni.Nagyon sok gány megoldás van a leggyakrabban egy jó hosszú furoval átfirják a kipuf nyiláson át.Látni kell igy nem lehet megmondani mit csináltak vele. A 150 és a 250 közt nem sok külömbség van de az böven elég h egymásra ne lehesen átrakni csak ugy valamit.Kaszni méretre ugyan akkora csak mivel más a váz benne igy más jó pár elem is.Én is most jöttem haza voltam kicsit motorozni a leoval,de még hideg van sajnos Üdv
Gyönyörű napsütéses nap volt már megint! :) Akkorát motoroztam végre hogy csak na! :D Hűű de várom már az igazi jó motoros időt, azt a jó kis 25 fokot!
Kérdés 1: vissza lehet-e valahogy varázsolni a kipufogómból kiszedett fojtást? Még az előző tulaj szedte ki, hogy legyen egy kis hangja a mocinak. Szerintem viszont túl hangos. Egyáltalán hogy kell kiszedni/visszarakni egy kipufogó-fojtást? És mi az pontosan? Hogy néz ki? Mit csinál a kipufogóban?
Kérdés 2: mennyiben különbözik a 250-es kasznija a 150-esétől méretben? Jóval nagyobb? Vagy csak elenyésző a méretbeli különbség?
Visszatérve a légszűrőt ronggyal betömésre: nekem egy bazi nagy szürke műanyag-dobozban van a légszűrő, de nem találtam rajta semmilyen nyílást sehol, amit be lehetne tömni. Szét kell ahhoz szedni? Vagy hogy csináljátok?
Ott nem csak lemerült aksi a hibás.Nem jó a sokat járatod alapjáraton mert akkor nem tud felmelegedni eléggé a gyertya h elinduljon az öntisztitás.De lényeg h most már megy legközelebb az ilyen helyzetet sinám megoldod. Üdv
Na sikerült beindítani a robogómat! :))) A gyertya volt a ludas: kicsavartam, hót fekete volt és úszott a dzsuvában. Nagyfaterom leégette róla a dzsúzt, aztán megnéztük, van-e szikra: volt. Visszacsavartam, és pöcc-röff, már duhogott is a gyönyörűségem! :)
Amig beöltöztem, hagytam melegedni, aztán csapattam egy jó órát a környéken, isteni volt!! :)
Köszi a segítséget, tanácsot mindenkinek! Kicsit be voltam tojva hogy miért nem indult be, de szerencsére csak ennyi volt. Valószínűleg a múltkor a lemerült aksival indítózáskor beköpte a gyertyát.
Felraksz egy képet a motorol és megmondom melyik kiviteled van.Nem nehézbe rakni a xenont csak a térd idomot kell levenni és már könnyen szerelhető. Üdv
hali szere .nem tudom hogy milyen szerintem leo2 2004es évjárat, de lehet hogy st? miből tudom megállapítani? a bixenont beraktam, de úgy hogy a szerelő szétbontotta, én meg bekötöttem, fabrikáltam stb, aztán vissza csomagoltuk együtt! nagyon KORREKT! köszi a segítséget! üdv