Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 1685

Udv!

Szerinted en honnan a tokombol tudjam. Jos vagyok szerinted. Vedd le a hengert es nezd meg. 

Udv!

Előzmény: Törölt nick (1684)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.13 0 0 1684

Kösz, megnézem akkor a membránt.

 

Pedig 4db van, 2 pár eltérő színű.

 

Most melyiket tegyem bele a nem nikasilos vashengerbe?

 

 

Előzmény: Szere28 (1683)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 1683

Udv!

Miert lenne abba 4db?! Mert az nagyon furcsa lenne. Egyebkent igy nem lehet megmondani van e kulombseg a ket gyuruszett kozt. De van nikaclos hengerhez es vashengereshes valo. Azok eltero gyuruk az osszeteteluk miatt.

Udv!

Előzmény: Törölt nick (1681)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 1682

Udv!

A robogokon vakumos benzin csak moat nem igen tud folyni a benzin. Ha rossz lenne a tuszelep valahol nem mukodne. Pl nincsen alapjarat par masodperc utan. No de benzines legszoro altalaban rossz membran okor ami n zarjol es alegaram emiat megtud fordulni es az viszi a benzint a legszurobe. Altalabanazert. De igy nem mondhato meg pontosan.

Udv

Előzmény: Törölt nick (1681)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.13 0 0 1681

Bocs, még egy kérdés.

Az RMS hengerszettben 4 gyűrű van. 2 szett, de más színűek.

 

2 ilyen

 

A másik kettő meg ilyen

 

Mi a különbség?

 

Előzmény: Törölt nick (1680)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.13 0 0 1680

Hello!

 

Ha a légszűrőház tiszta benzin, az tűszelep gond? 50/2t

Megy, indul, van alapjárat.

 

Köszi,

Szere28 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 1679

Mikor fog mar jo lenni ez a forum h nem latszanak az uj hozzadzoladok orakig.

Előzmény: Szere28 (1677)
FELICIAPICKUP Creative Commons License 2013.10.09 0 0 1678

Köszönöm a segítséget.  Most két napja gond nélkül indul.Remélem így marad.

 

Előzmény: Szere28 (1677)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 1677

Udv!

Az nagy pekh. Mert benzinpumpat mindig releznek a nagy aramfelvetel miatt.  Akkor abban van a rele de nem ajanlom h elkezd boncolni az ECU dobozat. ambar lehet h szetlehet csavarozni. Akkor meg lehet ellenorizni h gyujtason az ECU megkapja e mindig az aramot. mert ha nem akkor nem indul. A masik amire figyelni kell h csak egy bizonyos voltszam felett indul el a ECU. Ugy ertem az indito meg vigan teker de a ECUnak mar nincsen eleg arram h elinduljanak a dolgok benne. Erre figyelni kell sok eves akumlatoroknal van igy. De ha azt mondod h Arram jo amit ki lehet merni volterovel. Nem eshet a feszultseg 10V ala inditozas kozben. ha az nem esik akkor valseg hibba az Ecuban van. Ja igen es vigyazni kell mert vannak felvezetos relek is azt meg nem lehet csak ugy kimerni. Meg egy van mikor az Ecu nem engedi h a benzinpumpa elinduljon mert valamit nem jonak talal. Pl egy hofokerzekelo nem jo vagy valami jelet hianyol es azert nem kapcsolja a benzinpumpat.Osszes erzekelon vegig kell menni es megnezni h jok e. Ellenoizni a ellenallast az elektromos csatlakozokat. mert van mikor csak egy laza saru miatt tilt az Ecu. No mort jol kiveseztem. Ennel tobbett irasban nem lehet segiteni.

Udv!

Előzmény: FELICIAPICKUP (1676)
FELICIAPICKUP Creative Commons License 2013.10.09 0 0 1676

A pumpa veztéke egyenesen az aluborítású agyába megy.Két relét találtam mind a kettőből kijön az áram.

Előzmény: Szere28 (1675)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.08 0 0 1675

Udv!

Hat nem konnyu igy. De a pumpa relejet meglehet nezni.  Ki kell merni akkor is a multimeter a baratod.

Udv!

Előzmény: FELICIAPICKUP (1674)
FELICIAPICKUP Creative Commons License 2013.10.08 0 0 1674

Amikor nem indul a szivattyú de az aksiról adok neki áramot simán megy. Most két nap állás után beindult , motoroztam vele 18-szor állítottam le és mindig indult.Vagy romoljon el végleg vagy menjen így egy megbízhatatlan sz.r .

 

Előzmény: Szere28 (1673)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.08 0 0 1673

Udv!

Vagy szorul a szivatyu ha kicsit megmelegsgik. Ezt egy sima benzinnyomasmeresel ki deritheto. De meg egy Amper merovel is. Hany ampert vesz fel melegen is hidegen. Ha a ket szam nem egyezik akkor szivatyu hibba. Igy latatlanba marha nenez megmondani. De van a motoron hibba kid kiolvasasi lehetosrg hat ki kell olvasni jelez e hibbad.

Udv!

Előzmény: FELICIAPICKUP (1672)
FELICIAPICKUP Creative Commons License 2013.10.08 0 0 1672

Üdv. Két nap állás után simán indult. Kerültem egyet és ismét nem megy a szivattyú.Vártam egy napot simán indul.Lehet hogy bemelegszik valami az agyában? 

Előzmény: Szere28 (1660)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1671

Udv!

 Elsora azt mondanam megeget a kuplungon a ferrodol. Ha igen akkor azt csiszolasal nem javithato mert az eges atsul es kikemenyedik. Azt csak cserevel lehet javitani ha igy van.

Udv!

Előzmény: kinsky77 (1670)
kinsky77 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1670

Sziasztok! Az alábbi problémával találkoztam Scarabeo 500 Light 2006-os motoron. Induláskor amikor kezd fogni a kuplung süvítő hangot ad. Csak elinduláskor hallani ezt a fütyülő hangot. Le lett bontva a dekni, ki lett kompresszorral takarítva a belső, kuplung tányéron nem látszik semmi, kopóréteg van rendesen a pofákon. Meg lettek takarítva, féktisztítóval zsírtalanitva. Összerakás után csendes lett, de a második indulástól ugyanúgy hallattszott. Tudtok segíteni mitől lehet? Tapasztalt már valaki ilyet a motorján? Előre is köszönöm!

Szere28 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1669

Udv!

Ok 

Előzmény: Alkapánó (1668)
Alkapánó Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1668

Igen, azt írja:

 

egyik

 

másik

Előzmény: Szere28 (1667)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1667

Udv!

Biztos h az 500-aset nezted. Mert ha igen akkor is duplan kell szamolni mert elol dupla tarcsa van amihez meg dupla fekgarnitura is kell.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (1665)
Alkapánó Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1666

Igen látom, van 30e-ért (Malossi) és 12,5e-ért is első féktárcsa.

Előzmény: Szere28 (1664)
Alkapánó Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1665

Igen azt látom, van hozzá tárcsa 30e-ért (Malossi) és 12,5e-ért is.

Előzmény: Szere28 (1664)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1664

Udv!

Mar a 2005 ie is injektoros. Tipushibak hat gyenges elektronika. De inkabb csak bosszanto hibak vannak semmi komoly. A komoly hibba hat ha karban van tartva sokat elmegy a blok csak kopo alkatreszeket kell cserelni de az azert neha draga leher. Szoval egy jobb megkimelt allapotott erdemes venni mrg akkoris a tobb benne a km.. mert fektarcsak nem olcsok.

Előzmény: Alkapánó (1663)
Alkapánó Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1663

Szia!

 

Akkor műszakilag csak az injektor a különbség?

Nézegetek egyet. 2006-os. 34ezer km-rel.

Vannak típushibái? Mire érdemes figyelni vásárláskor?

 

Köszi!

Előzmény: Szere28 (1662)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 1662

Udv!

Azt h erted h miben mas mind a tobbi model? Mire vagy konkretan kivancsi. Mert blok ugyan az a vaz is ugyan az max a burkolat mas egy ici picit mind a 2005-os. Injektoros jo kis gep ha nincsen leharcolva.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (1661)
Alkapánó Creative Commons License 2013.10.06 0 0 1661

Sziasztok!

 

A 2006 utáni Scarabeo 500-asról van-e valakinek tapasztalata?

 

Miben más, mint a korábbi modell?

Szere28 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 1660

Udv!

Ha kive kozvetlen aramal nem megy akkor annak vege uj kell ami 105e ft ha jol emlekszem vagy bontott de az meg lutri.

Udv!

Előzmény: FELICIAPICKUP (1659)
FELICIAPICKUP Creative Commons License 2013.10.06 0 0 1659

Ki volt véve a szivattyú amikor próbáltam.Rajzot hol találok?

 

Előzmény: Szere28 (1658)
Szere28 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 1658

Udv!

Azt milyen scarad van pontosan ? 50-es 2T . Mert ha az akkor nagy szivas van. Foleg ezzel a kozvetlen aramadasal siman eleg sok mindent ki tudsz nyir. De miert nem inkabb azt kerested miert nem megy odaaram. Nyomaskapcsolo. Hat az van nyomasszabalyzo. Ilyenkor mindig egy kapcsolasi rajzal kezdunk.

Udv!

Előzmény: FELICIAPICKUP (1657)
FELICIAPICKUP Creative Commons License 2013.10.05 0 0 1657

Sziasztok .Kellene egy kis segítség.Scarabeo d-tech üzemanyag szivattyú nem akar menni. Adtam neki áramot akkor működik, de a vezetéken nem kap áramot.Honnan van vezérelve? Van nyomás érzékelő vagy relé ami kapcsolná.Eddig harmadik negyedik próba után beindult, de most már azt se akarta.Merre keressem a hibát, tud valaki tánácsot adni. Köszönöm.

Szere28 Creative Commons License 2013.10.02 0 0 1656

Udv!

A ket szimering koze. Az egy kis tavtarto. Pedig amit idaig szedtem motort mindben ott volt.

Udv!

Előzmény: airwin2163 (1655)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!