Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Irgum76 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 55873

a .com-on és a .uk-n lehet egyszerre hirdetni ugyanazt a terméket ez nem szabályellenes?

azt már tudom, hogy belehet jelölni ezt az opciót de ahhoz ezek kellenek:

Seller qualifications:

1. You’ll need a minimum feedback score of 10 positive.
2. Your account must be in good standing.
3. Have had your first successful sale more than 90 days ago.

ezek közül nekem csak a 2. pont van rendben

szóval külön párhuzamosan a com-on és a uk-n is megszeretném hirdetni mindkettőn fix áron tehát nem lenne gond a licitálásal

illetve egyáltalán a rendszer engedi-e?

majmokbolygoja Creative Commons License 2015.03.15 0 0 55872

Gyakorlott ebay vásárló vagyok, de még soha nem adtam el semmit. Viszont most szeretnék eladni valamit ez ebayn, amiből van 9 darab. Viszonylag nagyobb cucc, kb, mint egy korpovit kekszes doboz. Nem tudom egyelőre, hogy csak az EU vagy Worldvwide legyen, mert ez ettől is függ. Nem tudom, hogy működik a szállítási költség megadása ilyen esetben. Az első kérdés az az, hogyha a szállítási költséget 1 darabra adom meg (nyilván), akkor az hatványozódik annak mértékében, hogy hányat vesz az illető? Ilyen esetekben egybe csomagolok mondjuk hármat, de a feltűntetett szállítási költség a háromszorosa lesz? Vagy külön küldöm 3 csomagban? Ez nyilván nem ésszerű. 

A másik kérdés pedig az, hogy hogyan kalkulálok ki feltűntetett szállítási költséget, ami az egész EU-ra vagy akár a teljes világra érvényes?

Irgum76 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 55871

oké esetleg nézzem meg ba*meg

szóval ezt aukciósházak szervezik és nem lehet csatlakozni ha jól értem

Előzmény: Irgum76 (55870)
Irgum76 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 55870

live auction event-ről hol lehet információt kapni?

kapok mindenféle szarságról mélt de tegnap volt egy ami jó lett volna nekem de erről nem küldtek

egy adott eseményre bárki feliratkozhat vagy csak szervezni lehet?

 

radikál Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55869

Erre gondoltam de arra a termékre milyen alapon nyitsz case-t amit még meg sem kaptál?

 

Előzmény: Axióma (55868)
Axióma Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55868

A vamon nem veszed at megoldassal vigyazz, mert az a te hibadbol tortent meghiusulas (ha latszik a tracking-en). Ezt mar csak akkor csinalnam, ha arra a termekre IS nyitva a case...

Előzmény: radikál (55852)
radikál Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55867

2 éve vettem ebay-en Scandisk 3.0 extreme  pendrive-ot.

Nem volt olcsó (10e.) de eredeti és atomgyors. 120Mbyte/sec-el másol!

Előzmény: t.lantos (55864)
radikál Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55866

Reakció eddig 0.

 

Viszont ezt látom:

 

 

1.Ez automatikus vagy az eladó már rányomott valamire (elfogadta)?

 

2.Azt sem értem miért írja, hogy lépjek kapcsolatba az eladóval a cím miatt amikor ott van alul?

 

3.A képen látható visszaküldési cím köszönöviszonyban sincs azzal ahonnan küldte a motyót. Ez nem gáz?

 

4.Az eladó fogja fizetni a return-t??? mert ezt írja.

És ha igen mikor? Hiszen ha refund-ol abban nem lesz benne a return összege!

 

5. A második sor: Nyomtassam ki és adjam meg a visszaküldés adatait? vagy mi??? kinek hova?

 

6.A refund a feladás után 6 nappal érkezik meg vagy azután 6 nappal miután megkapta? 

 

Bocs de ebben semmi rutinom.

Eddig még 1x küldtem vissza életemben valamit de mint korábban írtam azt is bebuktam.

Előzmény: Sir Sneci (55863)
Sir Sneci Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55865

A kártyák kapacitásának buherálása már  nem menő üzlet, mert hamar kideríthető. A fake gyártásban a memória sebessége a menő, amióta sok HD fényképező/videó igényli a gyors memória írás/olvasás műveletvégzést.

Előzmény: t.lantos (55864)
t.lantos Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55864

Toshiba kartyakat vettem, azok teljesen eredetiek voltak (vagy ha nem, akkor is akkorak, ami ra van irva :)

Előzmény: Sir Sneci (55863)
Sir Sneci Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55863

Ahh, akkor már rutinosan nyomja el a fake  szarjait...Én épp ilyenek miatt nem rendelk ebayról adathordozókat, stick, mem kártyát, ilyesmit, mert ez a terület is virágzik fake ügyben. Majd írd meg a reakcióját és a fejleményeket kíváncsi vagyok hogy zárul.

Előzmény: radikál (55862)
radikál Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55862

így tettem köszi!

Igen sajnos tuti, hogy fake.

De okosan csinálja mert gagyit hirdet de nem feltünöen olcsón és bár új, de használtnak (!!)  hirdeti.

így sokkal hihetöbb mert a használt árral még valamennyire passzol is.

Ezért döltem be én is.

Ha újnak hirdetné meg sem veszem mert akkor tuti kamu.

Előzmény: Sir Sneci (55861)
Sir Sneci Creative Commons License 2015.03.14 0 0 55861

Ami a legfontosabb, ne fenyísd be a negatívval, mert akkor ő fog emiatt feljelenteni az ebaynál ês akkor bukhatod az igazad! Írj előbb az orosznak, tárgyilagosan, udvariasan,  hogy mi a tényállás és hogy nem kell a fake terméke, mert te eredetit rendeltél és kéred vissza a pénzt. Várd meg a válaszát, h mit akar lépni és az után is nyithatod a caset. Amúgy biztosra veszed hogy fake a termék?

 

 

Előzmény: radikál (55855)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55860

12 nap alatt tranzitban van a cucc (USA) mert tértivel adtam fel. A többi ami anélkül ment sehol 50 nap után!!!! Grrrrr... :(

sjohn Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55859

Ezt találtam egy másik fórumon a 180 napos dologról.

 

"

Már jött egy válasz, a 180. napot ők jogvesztő határidőnek tekintik és azt javasolják, hogy ha letelt egy normálisnak tekinthető szállítási idő (nem adnak napot meg) akkor a meg nem érkezett eljárást indítsuk el.
A 40-45 nap az jó időkeret.
20 napig kommunikálhatunk az eladóval -dispute- (ha elérhető), de a 20. napon -claim- követeléssé kell tenni, mert elvesztjük a pénzt. A megjegyzésben alul.

After the dispute is opened, you have 20 days to communicate with the seller. If you can't resolve the problem, you can ask us to investigate by escalating your dispute to a claim in your Resolution Center.
To escalate a dispute, follow the steps below:
1. Log in to your PayPal account at www.paypal.com.
2. Click 'Resolution Centre' near the top of the page.
3. Click 'View' next to the dispute you want to escalate.
4. Click 'Escalate this dispute to a PayPal claim' near the bottom of the page.
5. Follow the instructions.
6. Click 'Escalate to a Claim'.
Note:
• To learn more about PayPal Buyer Protection, click 'Legal Agreements' at the bottom of any PayPal page, then click 'PayPal User Agreement.'
• If you do not escalate your dispute to a claim within 20 days, the case will be closed without a refund."

radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55858

Előzmény: radikál (55857)
radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55857

A Russia-ba küldött csomagom.

Felbukkant.

Hihetetlen.

In Lak'ech Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55856

Éltetek már ilyet? Két terméket lőttem ki Rómába, egy időben, két vásárlónak, ajánlott levélként. Az egyik már egy hete sikeresen kézbesítve, a másik tegnap este változott "letétbe helyezve"-re "célországba megérkezett"-ről.

radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55855

És mégvalami.

Ilyenkor a levélben kilátásba helyeztike a negatívot vagy egy egyszerü tényközlés az egész és hogy vissza akarod kapni a pénzed?

 

Ha valakinek van esetleg bevállt sablonja erre szívesen megnézném.

Előzmény: radikál (55854)
radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55854

Ugyanezt gondoltam de kellett a megerösítés.

Köszi.

 

Mielött case-t nyitok írjak a ruszkinak az ebay-en keresztül vagy egyböl open dispute és a case-ben írjam le tárgyilagosan, hogy olcsó kínai szar és kész?

Előzmény: Sir Sneci (55853)
Sir Sneci Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55853

Amit átvettél, talán a legegyszerűbb a "Item not as description" elvén kezelni. A másikat pedig nem venném át.

Előzmény: radikál (55852)
radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55852

Fake terméket kaptam az Orosztól.

Profi csomagolásban lévö kínai szar.

Ára 60 font volt.

Ráadásul a száll. idö alatt vettem töle mégegyet ami még nem érte el M.o.-ot.

Mit tennétek?

A másik fake szart már nem is akarom átvenni.

Ha megfogja a vám akkor nyilatkozzak, hogy nem vállalom a költségeket és akkor visszaküldik az ebay meg látja, hogy nem kaptam meg és refund-ol?

Ha átmegy a vámon akkor  a lakásomon ne vegyem át és szintén refund?

SeftelEde Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55851

Az ebay vevők 1/4-e nem értékel, nem veszi a fáradságot.hozzá mert az ertekelés önkéntes. Ha hisztizel miatta, jogosan adhat erte negát is. Az usa vevők sokkal nagyobb arányban nem értékelnek, legalábbis az én tapasztalatom szefint.

Előzmény: In Lak'ech (55831)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55850

Nyilván, nem is azért írtam. Hanem hogy a PP és a vevő is leszarja hogy mit írok, mi a tény... Addig az összeget persze blokkolják.

Előzmény: Ati73 (55847)
Irgum76 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55849

az mért van, hogy az asztalomnál mindenre lehet szűrni

Material, Color, Condition

kivéve Style-ra nem ami nekem fontos lenne

azt szeretném, hogy French Country-ra adja ki találatnak

de a beállításoknál két fajta French Country van de egyikkel sem működik French Country, Provincial ; French, French Country

mit tehetnék, hogy működjön?

radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55848

Már sehányat.

Törölték.

Előzmény: Ati73 (55847)
Ati73 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55847

Ha kézbesített a cucc, akkor a javadra fognak dönteni!

 

Ez az aukció szerintem egyértelmű csalás. Kíváncsi vagyok hány darabot fog eladni belőle :)

 

Előzmény: Honnandejo (55846)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55846

Én is utálom őket mint a szart. A dispute escalálása után kevesebb mint 5 percre jött az email hogy lezárták az ügyet a vevő javára, mikor megkérdeztem őket hogy mégis milyen tényeket, bizonyítékokat vizsgáltak meg pár perc alatt, persze nem jött válasz. Pedig feltöltöttem feladó vevényt, posta trackinget, stb.

Más, 30 nap alatt nem kapta meg a vevő a cuccot nyitott PP case-t ok, de 2 napra rá megjelent a szaros USPS trackingen, írtam a vevőnek hogy lezárhatja a caset pár napon belül ott a cucc láthatja hogy én feladtam csak lassú a kézbesítés, nem zárta le, ma néztem ismét és már DELIVERED, írtam neki hogy most már zárja le mert már át is vette a cuccost, semmi. PP-nak is írtam semmi, továbbra is nyitott a case...

Előzmény: radikál (55845)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55845

Elmesélek egy 3 évvel ezelötti sztorit a mélyen tisztelt Paypalról.

Rendeltem Angliából 5db nagyon ritka akkut.

Kb. 12rugó volt.

Megkaptam, mind defektes volt a túltárolás miatt.

Áru visszaküld azonnal, refund nyemá.

Nyitom a case-t -- escalálom -- investigation és lezárják az ELADÓ javára!!!

Ugyanis a paypal nem fogadta el a magyar posta trackingjét kizárólag a USPS-ét vagy Fedex-ét ahogyan azt zárólevelükben kifejtették.

(ja majd biztos Fedex-el kóldöm vissza ami a termék árának 2x-ese lett volna kb.)

Buktam a cucc árát postaköltségestöl és még a visszaküldést is.

A rohadék eladó meg 1 árva szót nem szólva laposkúszásban megnyerte az ügyet és zsebrerakta a lóvét.

Előzmény: Honnandejo (55844)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55844

Valószínűleg a PP is másként kezel egy 45 nap után (főleg 60-80-100 vagy később) nyitott dispute-ot és alaposan megnézi a vevőt hogy hányszor játszotta el. Egyszer biztos el lehet játszani, de nem hinném hogy sokszor. Annyira várom már hogy legyen egy konkurenciája a PP-nak mert jelenleg nem tudsz mást használni, senki nem fog neked sima banki utalással fizetni. És ezért rohadt monopolhelyzetben van, hogy rohadnának el. (korábbi eseteim miatt megvan a véleményem róluk).

Előzmény: radikál (55841)