Nekem van egy F16-os váltóm (vagyis 2) , kadett gsi-ből . Nem tudom , jó-e az asconába , de a bontós ár feléért elvihető . Jah , nekem az egyik kocsiban van , azért a nyakamat teszem , hogy jó , mivel én használtam 2 évig . A másikat csak kb 10 km-t próbáltam , de az is tökéletesen műxik.
Csá
Hat nem nagyon porog ez az oldal...
kb mint oreg 1.6d-m
de nem baj...
GABO
en mar letoltottem azt a kisse szajbaragos nemetnyelvu leirast, ami alapjan berakhatod a digit muszerfalat, de te is letoltheted asszem a www.mantona.de-n de nem ajanlom a digit muszer utolagos beszereleset, aki eddig berakta, mind panaszkodik ra!
Trip Computert, meg nem nagyon lehet belerakni, mert nem eleg nagy neki a hely, altalaban az ora helyere epitettek be a nagyobb fajtarsakba (Vectra A, Commodore), de ha kisse megbarkacsolod a muszerfalat, akkor ELVILEG be lehet epiteni aztat is.
Nem megy vki nemetorszagba autot behozni??
Esetleg bontasi engedelye vkinek??
Sziasztok Ascona tulajdonosok!
Nemrég lettem én is az, azóta folyamatosan spécizem a gépet. C20NE motor automata váltóval. Nagyon szeretem, tök kényelmes és erős, megy mint a sertés.. 88-as gyártmány valószinűleg a utolsó darabok egyike lehet, és tök extrás- de még nem eléggé!
Lenne két villanyossági dolog, ami érdekelne. Az egyik h. hogy (v. hol) lehet beépiteni a GSI kadett digitális műszerét (láttam a GSI.hu-n egy ilyet, és nekem is van egy fölös digitműszerem, csak nem tudtam hogy lehet összepasszintani a spirált az elektronikával) és utólag lehet-e tenni bele trip computert?
Ha valaki tud valami jót, irjon! Thanks!
Szvsz ez az egyik legjobban megcsinalt auto! Az enyem '82-es 1.6d, 5en kenyelmesen bebarangoltuk vele fel Erdelyt tavalyelott es nem nagyon akart 6liternel tobbet fogyasztani a hegyekben sem!
Kerdesem:
-szeretnem felujitani a muszerfalamat, meg az egesz belsejet, az egyik haversrac aszonta az ismerose 70K-ert, az egesz belsot meg muszerfalat ujrahuzza akar borrel. Egy kicsit sokalltam, de nem dolgozik tulajdonkeppen rosszul a srac. Szerintetek ez milyen ar erte?
-kellene meg mindig egy 5gangos valto, a bontos 40K-ert adja es beszerelesi garanciat vallal. Valakinek esetleg jo valtoja?
Hali srácok! Nekem egy 1984-es 18E CD Asconám van, olyan, mint egy müszer (kasztnit kivéve - ezt javítgatom) húz, mint egy dinoszaurusz, szerintem ennek muraközikböl van a 115 lova :-)) . 8 éve szolgál nálam becsülettel, minden benne van, ami akkoriban szokás volt extra. (klíma meg abs persze nem van) De szeretem ezt az öreg jószágot, megszolgálta a pénzét már. 225e km van benne. Szevasztok!
Köszi !!
Hollehet megnézni a motort???
Mit tudsz még amotor állapotárol ??
Irj telefonszámot hol lehet az embert elérni !!
A segítségedet előre is köszi!!
Szereztem neked állommotort 20SEH-t Kadett GSI-ből papírral szívó, kipuffogó csonkkal, ECU-val, kábelköteggel, légtömegmérővel, szóval mindennel együtt: 100eFt nem enged belőle egy ruppót sem állítása szerint, de próbálkozni lehet az ingyen van :-)
Úgy néz ki nem adom el mostanában. Omegát akartam venni, 700e kornyeken, de miután körbenéztem, hogy ezért az árért rosszabb műszaki állapotúakat lehet kapni mint az én 16 éves Asconám, úgy döntöttem, hogy megtartom. :) (meg amúgy pénzem sincs most, mivel a másik autót lecseréltük)
Egyébként az egyik kereskedésben megkérdeztem mit adna érte, kemény 100e Ft-ot saccolt rá, de azt is szájhúzva, avval a felkiáltással, hogy 50e-ért kilóra megveheti a '88-as Asconákat. Hozzátartozik, hogy itt láttam 500e-ért egy '91-es Omegát, kiglancolva eladásra, rengeteg hibával.
Sajnálattal közlöm nem sikerült az üzlet a kadett gsi-vel !! Pedig már beleéltem magam a száguldás örömeibe!! Nem baj nem adom fel tovább keresem a megfelelő implantátumot!!