C-Ascona 2-Türer Bj.1987.Ferrarirot(Neulack) Gekauft Detember 2001 undaufgebaut von Januar bis August 2002. Modifizierter 2Liter mit 2040ccm.
Bearbeitete Zylinderköpfe Verdichtung 11,2:1, Kanäle auf Maximalmaßerweitert. Ventile optimiert und mit dBilas Alutellern bestückt.
Sehr kurze Kolben vom 129PS 2Liter mit Mahleringen.Kurbelwelle erleichtert und poliert/feingewuchtet mit erleichterter Schwungscheibe.
276° KENT-Nockenwelle 11,5mm Hub. Ansaugtrakt optimiert und angepasst. Bonrath Powerrohr mit K+N Filter/ offen. Sebring-Auspff.
Mattig-Fächerkrümmer, 16V-Front-Ölkühler, Spez. Wasserkühler. Das erst mal zum Motor.
Das Fahrzeug ist Karosseriemäßig total umgestaltet: Regenrinne/Sicke entfernt. Lüftungsschlitze entfernt.
Schwellerkanten aus Metall. Schlitze in den Kotflügel. Haube verlängert und mit Einlassöffnungen versehen. Frontschürze total um-
gebaut(großer Lüftungsschlitz hinter Frontspoiler). Frontgrill entworfen (Metall). Blinker nach außen versetzt. Golf1-blinker in der
Stoßstange. Nummernschild höher gesetzt. E-Glasschiebedach orig.-Dach! Umgerüstet. Motorraum: Alle Kanten/ Schweißnähte entfernt.
Heckklappe von innen zu öffnen per Seilzug (Käfertechnik). Alle Achsteile Kunststoffbeschichtet und schwarz lackiert.
16V Bremsanlage vorn inkl. aller Bremszylinder/Verstärker etc. Schaltknüppel und Weg verkürzt. Servo ausgebaut und durch normale Lenkung aus
1,6Liter ersetzt. 35 mm-MOMO-Lekrad. Chromschaltknauf mit Ledermanschette inrot. Mittelbremslicht über Nummernschild hinten. 15Zöller mit 205/50 Reifen.
5,5cm H+R Fahrwerk mit KONI-rot-Dämpfern für später folgende 17Zöller! Batterie in den Kofferraum verlegt.Dachantenne. König-Fahrersitz.
Fahrleistungen: 6,7sec 0-100km/h. 0-155km/h 14,8sec. Topspeed ca. 230km/h (Tachoanschlag unten!).
Eladnék egy 85-ös 1,8i automata Asconát elég jó és mindenképpen üzembiztos állapotban. Egy halom cserélt dolog, kerékívek javítva, de azt ne gondolja senki, hogy új a kasztni. :-)Téli gumik, üléshuzat, a motorja bivalyerös és állat módon gyorsul és megy. Fogyasztás 10,5-11.
Az automata váltó sem új benne, de olajcsere megvolt, megnézettem, még elmegy sokat.
Ha valakit érint, írja meg, menyit adna érte. Olyan 230 körül gondoltam érte. Dolgozni járni kiváló és az automata váltó városban a legkényelmesebb dolog, amit el lehet képzelni.
Kizárólag egy 89-es 2.0i automata Vectra miatt válunk meg töle.
Eladó Opel Kadett 1.4 S. Kívül, belül megkímélt állapot, garázsban tartott. Új nyári gumi + téligumi külön felnivel. Autórádióval, riasztóval, 4 gumiszőnyeggel, ha érdekel valakit:
Asconát készülök venni, amolyan melóbajárós autónak. Valamint ez lenne az ELSÓ saját autóm.
Megvan az áldozat, 82-es 13s, 75Le.
Megnéztük tegnap, egészen kecsegtető állapotban volt;
-futómű, fék, féktárcsa, teló, kormánymű OK,
-új téli gumik + nyári
-a kasztnija megcsinálva, -tényleg becsületesen- kerékív, küszöb..
-a belseje pár csicsa dologtól kivéve sem volt nagyon vészes
-több mint 1 év műszaki vizsga, friss zöldkártya
Negatív dolgok:
-kicsit kartergázos volt
-bordó és alapozóbarna (a kerékíveknél) fényezésű volt (mondjuk nem csajozni kell..)
Szal optimális lenne a gép, a kötelező bizti költségek miatt pont jó ez a motor méret, úgyhogy erősen gondolkodom. Ja és talán ötszámjegyű-összegért elhozhatnám.
HI ALL!!!
Eladó ascona!!!
1.6s. lejárt forgalmival 5 sebességes váltóval. Sajnos rohad, emiatt és lakás vásárlás miatt, nem lett levizsgáztatva.
új aksi, gyújtás, hátsó telók, 50%os téli gumikkal, alkatrésznek eladó.
06/70-2350590
hasek
Nekem van egy F16-os váltóm (vagyis 2) , kadett gsi-ből . Nem tudom , jó-e az asconába , de a bontós ár feléért elvihető . Jah , nekem az egyik kocsiban van , azért a nyakamat teszem , hogy jó , mivel én használtam 2 évig . A másikat csak kb 10 km-t próbáltam , de az is tökéletesen műxik.
Csá
Hat nem nagyon porog ez az oldal...
kb mint oreg 1.6d-m
de nem baj...
GABO
en mar letoltottem azt a kisse szajbaragos nemetnyelvu leirast, ami alapjan berakhatod a digit muszerfalat, de te is letoltheted asszem a www.mantona.de-n de nem ajanlom a digit muszer utolagos beszereleset, aki eddig berakta, mind panaszkodik ra!
Trip Computert, meg nem nagyon lehet belerakni, mert nem eleg nagy neki a hely, altalaban az ora helyere epitettek be a nagyobb fajtarsakba (Vectra A, Commodore), de ha kisse megbarkacsolod a muszerfalat, akkor ELVILEG be lehet epiteni aztat is.
Nem megy vki nemetorszagba autot behozni??
Esetleg bontasi engedelye vkinek??
Sziasztok Ascona tulajdonosok!
Nemrég lettem én is az, azóta folyamatosan spécizem a gépet. C20NE motor automata váltóval. Nagyon szeretem, tök kényelmes és erős, megy mint a sertés.. 88-as gyártmány valószinűleg a utolsó darabok egyike lehet, és tök extrás- de még nem eléggé!
Lenne két villanyossági dolog, ami érdekelne. Az egyik h. hogy (v. hol) lehet beépiteni a GSI kadett digitális műszerét (láttam a GSI.hu-n egy ilyet, és nekem is van egy fölös digitműszerem, csak nem tudtam hogy lehet összepasszintani a spirált az elektronikával) és utólag lehet-e tenni bele trip computert?
Ha valaki tud valami jót, irjon! Thanks!
Szvsz ez az egyik legjobban megcsinalt auto! Az enyem '82-es 1.6d, 5en kenyelmesen bebarangoltuk vele fel Erdelyt tavalyelott es nem nagyon akart 6liternel tobbet fogyasztani a hegyekben sem!
Kerdesem:
-szeretnem felujitani a muszerfalamat, meg az egesz belsejet, az egyik haversrac aszonta az ismerose 70K-ert, az egesz belsot meg muszerfalat ujrahuzza akar borrel. Egy kicsit sokalltam, de nem dolgozik tulajdonkeppen rosszul a srac. Szerintetek ez milyen ar erte?
-kellene meg mindig egy 5gangos valto, a bontos 40K-ert adja es beszerelesi garanciat vallal. Valakinek esetleg jo valtoja?
Hali srácok! Nekem egy 1984-es 18E CD Asconám van, olyan, mint egy müszer (kasztnit kivéve - ezt javítgatom) húz, mint egy dinoszaurusz, szerintem ennek muraközikböl van a 115 lova :-)) . 8 éve szolgál nálam becsülettel, minden benne van, ami akkoriban szokás volt extra. (klíma meg abs persze nem van) De szeretem ezt az öreg jószágot, megszolgálta a pénzét már. 225e km van benne. Szevasztok!