Akkor ahogy sejtettem ott lesz a hiba ahol összecsúszik a két tengely vagy mi a franc.Kimondottan IVECO bontót nem találtam,de a használtautó oldalon vagy gúgli barátod segít.Hirdetési oldalak tele vannak.
"Még egy olyan gondom val, hogy a kormányoszlop kopog rossz úton."
100%-ra nem tudom neked megmondani,de lehetséges,hogy maga a kormány oszlopnál kotyog/kopog/kottyan valami.
Nekem is mondhatni kotyog vagy koppan kanyarokban lehet hallani.Gariba még a kormányművemet is kicserélték kétszer mégsem szünt meg a hang.Futómú,szilentek nálam is rendben még is koppan.
A másik dolgot meg inkább bontóba nézzél,de a biztonság kedvéért hívj fel egy boltot is árak miatt.
Nincs véletlenül valakinek egy Iveco 3510-es hez használati utasítás. Most tetem szert egy ilyen autóra, de semmi leírás nincs hozzá. Vagy esetleg valami link hogy honnan lehetne letölteni. Köszi
Szia! Mintha nekem lenne ajtókárpitom. A hátsó hídnál meg óvatosan bánj a gumibakkal, inkább hagyd ülni a hátulját, minthogy beleverjen az alvázba és az elhajoljon vagy eltörjön. Ha nem akarod, hogy leüljön rakj bele inkább segédrugót vagy esetleg légrugót.
Most készülök venni egy 1996-os Iveco 35-10-est. Azt mondták, hogy nincs izzítása. Kérdésem az lenne, hogy a 2500-as motornak van-e és milyen izzítása, valamint, hogy a hátsó laprugóknál a gumubakból van-e nagyobb méretű, mert ami alatta van az csak akkor tartana, ha nagyon leülne.
Üdvözlet mindenkinek a fórumon! Kérdezni szeretnék mégpedig típushibákról, mire figyeljek kiváltképp az általános dolgokon kívül? Egy használt Daily-t szeretnék venni (legalábbis ez az egyik esélyes). A pontos típus: 35C13 (a 2,8-as motor 125 lőerős változata, 6 sebességes váltóval). Minden válszt szívesen várok hideget és meleget egyaránt!
Még sosem tuningoltattam ECU-t.Az általam használt üzemanyag,aminek az összetételét elküldtem neked,hihetetlen javulást hozott a Sprinternél.Fokozatosan nő a nyomaték,és már 3.-ból is elindulna.Amikor megvettük,rakottan dombon szenvedtem az elindulással,aztán lassan megszünt a nyomatékhiány.
Az újaknál is mechanikus a nyomásszabályzás.Watergate szelep van,amin mechanikusan lehet beállítani a nyomást.Általába a szgk-nál van elektromos szabályzás.Sajnos nem ilyen egyszerű az álllítás,mert az ECU szabályozza az egész folyamatot.Ha dús a keverék,elveszi a teljesítményt.Kevesen értenek az ECU tuningolásához.