Az astra müszerfalat én is elfelejtettem sajnos :>
Bár beadtad egy kicsit a fülembe a bogarat, ugyhogy le fogok mérni egyet ugy külsőleg... meg megtekintem a felfogatásokat :)
Hátha sikerül kiokoskodni valamit.
Amugy astra müszerfelet tudnék pár ezresért, de van egy olyan gyanum, hogy a beszerelése hatalmas tréning.
Az olajcsere nálam is rendszeres, szerintem kívánja is a jót. :)
Általában 15W-40 opel olajat dobok bele, azzal remélem nem lesz probléma.
5-ös váltóval az utazó olyan 120-130 körül van, a vége 150 magasságában. :)
Üdv !
U.I: Küldhetnél 1-2 képet az asconádról az imélemre, mert nagyon kiváncsi vagyok :)
Igazabol telleg nagyon jol nez ki a gepsarkany!
Es a 120k nagyon barati egy teljesen felujitott Asconaert!
Talan vegre en is elerek egy nagygeneralig es akkor majd mindenki irigykedhet!
Addig meg irigykedek en...:(
A muszerfal-temaban en is pont eddig jutottam, aszonta a szerelosrachavergyerek, hogy szarnyakat is lakatol az auto tetejere, de annyi lovem uccse lesz sose, hogy o nekem Astra muszerfalat mokuljon be az Asconaba...
Hat ezvan
A dizelvel meg eleg jol belenyultal a joba, ha rendesen csereled az olajt (szerelosrachavergyereknek 15 db dizel autoja van momentan es 5000km-kent!!!! csereli az olajat meg a szurot) akkor kb a vilagbol kimegy ez az auto!
Jahh, ha mar felkeszultnek erzed magad, nezd man meg lecci mennyi az utazosebesseg az otos valtoval!
(meg esetleg a veget!) <= Ezt nem is mondtam!! :)
Egyik haveromtól vettem mindent...
alkalmi vétel volt :)
Neki lejárt a müszaki, és inkább a bontás mellett döntött.
Csak véletlen hogy minden uj, ő sem tudott róla... a kompresszio kivételével zsákbamacska volt a dolog :)
Ja...
és még a müszerfalhoz... azt hsizem bele lehet faragni az astrát, de állitolag a fütéskonzolt nehéz összehozni.
Én is gondolkoztam rajta, de még érlelődik kicsit a dolog :)
Szerintem járd körül rendesen a témát, mert nem 1xü kiszerelni a müszerfalat. :>
Biztam benned gyussszi! :)
A felujitás nem került tulzottan sokba, mert mindent magamnak csináltam.
A lakatolás nagy részét, a gittelés teljesen Nekem köszönhető :)
Azt szokták mondani hogy "jó pap holtáig tanul", meg hogy "Semmit sem késő elkezdeni". :)
Azt hiszem ez rám nagyjából igaz is lett.
A kicsikocsi 82-es évjáratu, de ennek ellenére ugy néz ki, hogy megtartom egy darabig, mert
vettem bele egy uj 1.6D motort, amiben 30-as kompresszio van.
Ráadásul a kasztni most tökéletes. Dobtam rá uj taposókat, sárvédőiveket, meg küszöböket.
Szóval lassan elkészül a szekér, már csak egy köténylemezt akarok cserélni, mert erre nem volt időm (erőm, energiám :)) fényezés előtt.
Ja... idedobom Neked a költségeket... számomra is érdekesség lesz, mert még nem mertem összeszámolni a dolgokat :)
Anyag + lakatolás: 13000-
Festékanyag (Lesonal), gitt, kellékek a fényezéshez: 40000-
Festő dija (Nem mertem magam fujni): 20000-
Mühelybérlet: 10000 + 1-2 szivesség
Uj motor kompletten hengerfejjel, uj öninditoval, generátorral, és kupplungszettel: 20000-
5-ös váltó futomüalkatrészekkel 20000-
A felnit nem irom, mert az nem köthető szorosan az autóhoz.
Összesen: 123000 ha jól számolom.
Sokan mondják azt hogy hülyeség, de ha belegondolok hogy egy autócsere kapásból jár 50000 átirással, akkor szerintem megérte.
Most igényes, és üzembiztos a gép.
Ráadásul talán emelt is valamit a project
az autó értékén.:)
És végül nem tudok Ascona nélkül élni, előbb utóbb elkezdem felujitani őket. :D
Nézd meg a felujitás előtti képeket ha érdekel :)
Szerintem nagyon érdekes látni a before/after kombináciot :)
Hali!
Ugy latom nem adod fel...:)
Mennyiben allt meg ez a felujitas???
Amennyit lattam belole igen jo munka lett.
Sajatod lesz vagy eladod?
JJa meg mindig szeretnek egy olyan digit kijelzot, mint a tied, csak lehet, hogy muszerfalat is akarok cserelni, szerinted F Astra vagy Daewoo Nexia muszerfal bepasszinthato a C Asconaba?
Ha raersz irjal mailot, me igen sz@r ez a index!
gyuszi@frissnet.hu
koszike
gy
Ha esetleg van még valaki rajtam kivül a földön, akit érdekel egy Ascona ujjászületése,
akkor annak ajánlom hogy nézzen be ide:
http://kep.tar.hu/sztpeti
Ha valakit érdekelnek Ascona(1.6D,lépcsőshátú,86os) alkatrészek küldjön 1 mailt,mert a régi autómból van még egy csomó alkatrész,karosszériaelem.Bontói ár alatt persze.Nemsokára elviszem bezúzatni az egészet.
Egy ismerősöm megkért, hogy rakjam fel ide:
Eladó Opel Ascona 1,6 ,1983-as, metálszürke, 2004.nov-ig műszaki, üzemképes, bal hátulja sérült, kp-i zár, ködlámpa, rádió.
Ár: megegyezés szerint
Tel.: 06-26-360-668
C-Ascona 2-Türer Bj.1987.Ferrarirot(Neulack) Gekauft Detember 2001 undaufgebaut von Januar bis August 2002. Modifizierter 2Liter mit 2040ccm.
Bearbeitete Zylinderköpfe Verdichtung 11,2:1, Kanäle auf Maximalmaßerweitert. Ventile optimiert und mit dBilas Alutellern bestückt.
Sehr kurze Kolben vom 129PS 2Liter mit Mahleringen.Kurbelwelle erleichtert und poliert/feingewuchtet mit erleichterter Schwungscheibe.
276° KENT-Nockenwelle 11,5mm Hub. Ansaugtrakt optimiert und angepasst. Bonrath Powerrohr mit K+N Filter/ offen. Sebring-Auspff.
Mattig-Fächerkrümmer, 16V-Front-Ölkühler, Spez. Wasserkühler. Das erst mal zum Motor.
Das Fahrzeug ist Karosseriemäßig total umgestaltet: Regenrinne/Sicke entfernt. Lüftungsschlitze entfernt.
Schwellerkanten aus Metall. Schlitze in den Kotflügel. Haube verlängert und mit Einlassöffnungen versehen. Frontschürze total um-
gebaut(großer Lüftungsschlitz hinter Frontspoiler). Frontgrill entworfen (Metall). Blinker nach außen versetzt. Golf1-blinker in der
Stoßstange. Nummernschild höher gesetzt. E-Glasschiebedach orig.-Dach! Umgerüstet. Motorraum: Alle Kanten/ Schweißnähte entfernt.
Heckklappe von innen zu öffnen per Seilzug (Käfertechnik). Alle Achsteile Kunststoffbeschichtet und schwarz lackiert.
16V Bremsanlage vorn inkl. aller Bremszylinder/Verstärker etc. Schaltknüppel und Weg verkürzt. Servo ausgebaut und durch normale Lenkung aus
1,6Liter ersetzt. 35 mm-MOMO-Lekrad. Chromschaltknauf mit Ledermanschette inrot. Mittelbremslicht über Nummernschild hinten. 15Zöller mit 205/50 Reifen.
5,5cm H+R Fahrwerk mit KONI-rot-Dämpfern für später folgende 17Zöller! Batterie in den Kofferraum verlegt.Dachantenne. König-Fahrersitz.
Fahrleistungen: 6,7sec 0-100km/h. 0-155km/h 14,8sec. Topspeed ca. 230km/h (Tachoanschlag unten!).
Eladnék egy 85-ös 1,8i automata Asconát elég jó és mindenképpen üzembiztos állapotban. Egy halom cserélt dolog, kerékívek javítva, de azt ne gondolja senki, hogy új a kasztni. :-)Téli gumik, üléshuzat, a motorja bivalyerös és állat módon gyorsul és megy. Fogyasztás 10,5-11.
Az automata váltó sem új benne, de olajcsere megvolt, megnézettem, még elmegy sokat.
Ha valakit érint, írja meg, menyit adna érte. Olyan 230 körül gondoltam érte. Dolgozni járni kiváló és az automata váltó városban a legkényelmesebb dolog, amit el lehet képzelni.
Kizárólag egy 89-es 2.0i automata Vectra miatt válunk meg töle.
Eladó Opel Kadett 1.4 S. Kívül, belül megkímélt állapot, garázsban tartott. Új nyári gumi + téligumi külön felnivel. Autórádióval, riasztóval, 4 gumiszőnyeggel, ha érdekel valakit:
Asconát készülök venni, amolyan melóbajárós autónak. Valamint ez lenne az ELSÓ saját autóm.
Megvan az áldozat, 82-es 13s, 75Le.
Megnéztük tegnap, egészen kecsegtető állapotban volt;
-futómű, fék, féktárcsa, teló, kormánymű OK,
-új téli gumik + nyári
-a kasztnija megcsinálva, -tényleg becsületesen- kerékív, küszöb..
-a belseje pár csicsa dologtól kivéve sem volt nagyon vészes
-több mint 1 év műszaki vizsga, friss zöldkártya
Negatív dolgok:
-kicsit kartergázos volt
-bordó és alapozóbarna (a kerékíveknél) fényezésű volt (mondjuk nem csajozni kell..)
Szal optimális lenne a gép, a kötelező bizti költségek miatt pont jó ez a motor méret, úgyhogy erősen gondolkodom. Ja és talán ötszámjegyű-összegért elhozhatnám.
HI ALL!!!
Eladó ascona!!!
1.6s. lejárt forgalmival 5 sebességes váltóval. Sajnos rohad, emiatt és lakás vásárlás miatt, nem lett levizsgáztatva.
új aksi, gyújtás, hátsó telók, 50%os téli gumikkal, alkatrésznek eladó.
06/70-2350590
hasek
Nekem van egy F16-os váltóm (vagyis 2) , kadett gsi-ből . Nem tudom , jó-e az asconába , de a bontós ár feléért elvihető . Jah , nekem az egyik kocsiban van , azért a nyakamat teszem , hogy jó , mivel én használtam 2 évig . A másikat csak kb 10 km-t próbáltam , de az is tökéletesen műxik.
Csá
Hat nem nagyon porog ez az oldal...
kb mint oreg 1.6d-m
de nem baj...
GABO
en mar letoltottem azt a kisse szajbaragos nemetnyelvu leirast, ami alapjan berakhatod a digit muszerfalat, de te is letoltheted asszem a www.mantona.de-n de nem ajanlom a digit muszer utolagos beszereleset, aki eddig berakta, mind panaszkodik ra!
Trip Computert, meg nem nagyon lehet belerakni, mert nem eleg nagy neki a hely, altalaban az ora helyere epitettek be a nagyobb fajtarsakba (Vectra A, Commodore), de ha kisse megbarkacsolod a muszerfalat, akkor ELVILEG be lehet epiteni aztat is.
Nem megy vki nemetorszagba autot behozni??
Esetleg bontasi engedelye vkinek??