Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Á,az nem lehet!Biztos rosszul értetted vagy olvastad vagy elírták és-vagy szándékosan félre vezettek!😀Amilyen kritériumokat te itt felsorolsz azok kizárólag és csakis és teljesen biztosan ,ellentmondást nem tűrően,vitathatatlanul csakis HUSQVARNA gépre vonatkozhatnak!😊
Hogy Fuszekli spori mond-e valami okosat, nem tudom. De elsőre hajítsd el a kínai gyertyát, és ha lehet, NGK-t vegyél bele. A karbiján VAN állítási lehetőség, most nem részletezném, de ha visszaolvasol, szerintem meg tudod találni. Érdemes még megnézni, hogy egyben van-e a benzincső, ha igen, a tankban levő szűrőt is nézd meg.
Van egy 2 hónapos fuxtec ms152 fűkaszám, amit nem itthon vettem,gariját szerintem nem tudom itthon érvényesíteni,németbe meg nem postázgatnám...
A tünet a következő: kb 5liter keveréket kaszáltam el vele,fullsynt olajjal kíméletesen,bejáratva szüneteket tartva,faszán működött,erre mai nap bemelegedve a gép nem veszi fel a fordulatot, legkisebb gázadásra is egyből lehörög.Megvártam míg kihűlt ,aztán megint próba. Gázra kissé erőtlenül veszi a lapot,amíg megint be nem melegszik,aztán utána csak hörgés.Alapjáraton megy,egy rántásra indul.
Néztem a benzincsöveket, azok hibátlanok, a karbin semmiféle állítási lehetőség nincs, az alapjáraton kívül.Benzin van a gépben.:-)
Ha esetleg valaki már járt így,vagy valakinek volt hasonló esettel dolga, várnám a megoldást....
Esetleg a fuxtec magyar képviselője,aki ha jól tudom szervízel is,esetleg mondhatna valami okosat,ha már egyszer fuxi?! :-)))
(Nem) mellesleg úgy tele van t.köm ezzel az ősz mester feltalálta Bem apó idejében a melegvizet. Ki nem szarja le? Engem az érdekel, amit használok. Hogy tegnap még lószerszámot csináltak? Nagy cucc, a lényeg, hogy MOST mit tudnak.
Ezt azért még ne kiáltsd világgá. Akkoriban volt a "VILÁG LEGERŐSEBB FŰRÉSZE" a Dolmar 166, ami 10 lovas. Aztán inkább csak 6,5 lett. Ez a lóerő már épp elég kavarodást okozott. Mert ugye a SAE meg a DIN nem ugyanaz.
Ááá....az se úgy van mostanában! Mert a stihl-el is vigyázni kell, annak meg köztudott, hogy csak úgy le esik a motorja kaszálás közben a zárokparton. Több stihl motort látni az árkokban, mint kutyagumit:))) Ja meg el ne felejtsük, a letörő kormányokat/szarvakat se. Ez a tulajdonság is egyedül a stihl sajátja. Szerintem a legjobb választás egy IGAZI PIROS STRAUS, abból is egy nyolc-tíz lovas, kb... 15.000Ft-ért. Ja, a legfontosabbat majdnem elfelejtettem! A stihl-hez nincs alkatrész utánpótlás, ha mégis sikerül lefizetni a helyi dílert, akkor is fényéveket kell rá várni. Straus ezért is jobb (a piros), mert csak kiszaladsz a piacra, és a nagy bajuszú kalapos, makkos cipős fehér zoknis, öltönyös bácsiknál van minden!
Erre a feladatra találták ki az 543 rs-t,ha tényleg havonta fogod vágni,akkor az 2 tank és maximum 2 óra.A többi 4 óra sörözés.Az a gép egy komatsu motoros ketyere,3000m2-en 35 év.