Ha a B Ascona futóművét átrakod C-be (szerintem nem fog menni), onnantól csak veheted a vizsgát a kocsira. A B szerintem is hátsó volt még.
Lentebb írtam a linket, ahol pár régi kép van fent, sajnos már nem így néz ki a kocsi, az elmúlt 2 év nagyon kikezdte, szinte mindenhol elkezdett rohadni. Német autó betegség.
Hijja Asconasok!
Orommel latom, hogy szaporodunk!
RooD!
100K NAGGYON sok egy 82-es Asconaert, ha pipec allapotban van es BENZINES, akkor max a fele, ha persze a papirjai okesak!
Peti!
Kuldenek en kepeket, de mar lattam a tiedet uhhogy nem igazan erdemes az enyem ilyesmire, csak osszezavarna a biteket meg a bajtokat! :)
Most egyelore a leheto legkisebb penzbol foltozom (savallo kipuff, karosszeria megerosites stb), tehat nem igazan laccik kivulrol! Oszre meglesz a kulso kozmetika es az uj szin (FEKETE), akkor majd ontom a kepeket!
JJja
szerinted, ha egy B Ascona futomuvet athegesztem a C-be, akkor ELMELETILEG hosszaban is be tudok rakni motort, neeeeeeem?
Asszem a B Ascona haccsokerekes volt, vagy?
PeterX!
Dobgyaman nekemis lecci kepeket, hadd tanuljak!
gyuszi@frissnet.hu
Elore is koszike
Hajraa Asconasok!
gy
Nekem ismerős, nagyon barátilag 45-ért fújta a teljes kocsit, 4 éve. Szerintem ha nem ismerős csinálja, és korrekt fényezest akarsz, az 100+. Nem érdemes megcsináltatni. De mást sem. Amíg megy addig használd, utána kuka. Saját káromon megtanultam. :)
Nekem az óra helyén board computer van, átlagfogyasztás, megtehető km-ek, pillanatnyi fogyasztás, átlagsebesség. Nagyon kevésben van ilyen. :)
Köszi az infot PeterX, az ára 100000Ft +még le kéne fényztetni (ha tudnál kb.-ra egy árat mondani mennyi lehet egy lefújás úgy, hogy nézzen is ki valahogy, akkor megköszönném). +még belül pofásítani rajta egy-két dolgot (üléshuzat, meg a tet?kárpít szarrá van szakadva, hátul valahol beázik +egy két apróság). Még egy kérdés, ott ahol az óra van, ott láttam egy pár Asconában extrábbat, az mit tud (fogyasztáskijelzés?) és ha lehet még honnan lehet beszerezni és mennyi az ára? Köszi!!!
RooD
82-es Ascona alja már valószínűleg teljesen szét van rohadva. Ami kínos, és nem nagyon látszódik, az a hátsó tornyok, hátsó híd, és társai. Ezenkívül tipikus: küszöbök, hátsó ívek, esetleg az ajtó zsanérok környéke. Nekem 93-tól 95-ig volt egy '83-as 1.6S, a motor környékén a nem cserélt gumicsövek mindegyike szét volt már menve. A legbosszantóbb hiba a karburátort tartó gumi izé volt, mivel szétrepedt. Egyébként jó kis kocsi volt, a 90LE elég jól viszi, 10 literből városban azért kijön. 5.2 volt a legjobb fogyasztásom, 80-as átlaggal.
Hi gyerekek! Épp most akarok vásárolni egy Asconát - '82 1.6 SR. És segítségeteket szeretném kérni azzal, hogy írnátok dolgokat amiket meg kéne néznem rajta vásárlás el?tt. El?re is köszönök mindent. RooD
Ez a gyári oldalzsebből van átépítve, fa, és szövet van rajta. Duna Plazában van egy autóhifis hely, ott csinálták, 3 éve volt 30.000. Leszereltem a teljes kárpitot, vittem a hangszorót, és ahhoz építették. Nem bántam meg, jól szól. Persze ehhez kell a DLS C6-os szett is. :)
Zsiros a gép! :)
Honnan szedted a hangszórós ajtókárpitot?
Csináltattad rá ezt a hangszórós kesztyütartót?
Mennyi volt? Hol? Mikor? Eladó? Tudsz még intézni? jól szól? Nem bántad meg?
Ennyi kérdésem lenne nagy hirtelen :D
Üdv!
Az astra müszerfalat én is elfelejtettem sajnos :>
Bár beadtad egy kicsit a fülembe a bogarat, ugyhogy le fogok mérni egyet ugy külsőleg... meg megtekintem a felfogatásokat :)
Hátha sikerül kiokoskodni valamit.
Amugy astra müszerfelet tudnék pár ezresért, de van egy olyan gyanum, hogy a beszerelése hatalmas tréning.
Az olajcsere nálam is rendszeres, szerintem kívánja is a jót. :)
Általában 15W-40 opel olajat dobok bele, azzal remélem nem lesz probléma.
5-ös váltóval az utazó olyan 120-130 körül van, a vége 150 magasságában. :)
Üdv !
U.I: Küldhetnél 1-2 képet az asconádról az imélemre, mert nagyon kiváncsi vagyok :)
Igazabol telleg nagyon jol nez ki a gepsarkany!
Es a 120k nagyon barati egy teljesen felujitott Asconaert!
Talan vegre en is elerek egy nagygeneralig es akkor majd mindenki irigykedhet!
Addig meg irigykedek en...:(
A muszerfal-temaban en is pont eddig jutottam, aszonta a szerelosrachavergyerek, hogy szarnyakat is lakatol az auto tetejere, de annyi lovem uccse lesz sose, hogy o nekem Astra muszerfalat mokuljon be az Asconaba...
Hat ezvan
A dizelvel meg eleg jol belenyultal a joba, ha rendesen csereled az olajt (szerelosrachavergyereknek 15 db dizel autoja van momentan es 5000km-kent!!!! csereli az olajat meg a szurot) akkor kb a vilagbol kimegy ez az auto!
Jahh, ha mar felkeszultnek erzed magad, nezd man meg lecci mennyi az utazosebesseg az otos valtoval!
(meg esetleg a veget!) <= Ezt nem is mondtam!! :)
Egyik haveromtól vettem mindent...
alkalmi vétel volt :)
Neki lejárt a müszaki, és inkább a bontás mellett döntött.
Csak véletlen hogy minden uj, ő sem tudott róla... a kompresszio kivételével zsákbamacska volt a dolog :)
Ja...
és még a müszerfalhoz... azt hsizem bele lehet faragni az astrát, de állitolag a fütéskonzolt nehéz összehozni.
Én is gondolkoztam rajta, de még érlelődik kicsit a dolog :)
Szerintem járd körül rendesen a témát, mert nem 1xü kiszerelni a müszerfalat. :>
Biztam benned gyussszi! :)
A felujitás nem került tulzottan sokba, mert mindent magamnak csináltam.
A lakatolás nagy részét, a gittelés teljesen Nekem köszönhető :)
Azt szokták mondani hogy "jó pap holtáig tanul", meg hogy "Semmit sem késő elkezdeni". :)
Azt hiszem ez rám nagyjából igaz is lett.
A kicsikocsi 82-es évjáratu, de ennek ellenére ugy néz ki, hogy megtartom egy darabig, mert
vettem bele egy uj 1.6D motort, amiben 30-as kompresszio van.
Ráadásul a kasztni most tökéletes. Dobtam rá uj taposókat, sárvédőiveket, meg küszöböket.
Szóval lassan elkészül a szekér, már csak egy köténylemezt akarok cserélni, mert erre nem volt időm (erőm, energiám :)) fényezés előtt.
Ja... idedobom Neked a költségeket... számomra is érdekesség lesz, mert még nem mertem összeszámolni a dolgokat :)
Anyag + lakatolás: 13000-
Festékanyag (Lesonal), gitt, kellékek a fényezéshez: 40000-
Festő dija (Nem mertem magam fujni): 20000-
Mühelybérlet: 10000 + 1-2 szivesség
Uj motor kompletten hengerfejjel, uj öninditoval, generátorral, és kupplungszettel: 20000-
5-ös váltó futomüalkatrészekkel 20000-
A felnit nem irom, mert az nem köthető szorosan az autóhoz.
Összesen: 123000 ha jól számolom.
Sokan mondják azt hogy hülyeség, de ha belegondolok hogy egy autócsere kapásból jár 50000 átirással, akkor szerintem megérte.
Most igényes, és üzembiztos a gép.
Ráadásul talán emelt is valamit a project
az autó értékén.:)
És végül nem tudok Ascona nélkül élni, előbb utóbb elkezdem felujitani őket. :D
Nézd meg a felujitás előtti képeket ha érdekel :)
Szerintem nagyon érdekes látni a before/after kombináciot :)
Hali!
Ugy latom nem adod fel...:)
Mennyiben allt meg ez a felujitas???
Amennyit lattam belole igen jo munka lett.
Sajatod lesz vagy eladod?
JJa meg mindig szeretnek egy olyan digit kijelzot, mint a tied, csak lehet, hogy muszerfalat is akarok cserelni, szerinted F Astra vagy Daewoo Nexia muszerfal bepasszinthato a C Asconaba?
Ha raersz irjal mailot, me igen sz@r ez a index!
gyuszi@frissnet.hu
koszike
gy
Ha esetleg van még valaki rajtam kivül a földön, akit érdekel egy Ascona ujjászületése,
akkor annak ajánlom hogy nézzen be ide:
http://kep.tar.hu/sztpeti
Ha valakit érdekelnek Ascona(1.6D,lépcsőshátú,86os) alkatrészek küldjön 1 mailt,mert a régi autómból van még egy csomó alkatrész,karosszériaelem.Bontói ár alatt persze.Nemsokára elviszem bezúzatni az egészet.
Egy ismerősöm megkért, hogy rakjam fel ide:
Eladó Opel Ascona 1,6 ,1983-as, metálszürke, 2004.nov-ig műszaki, üzemképes, bal hátulja sérült, kp-i zár, ködlámpa, rádió.
Ár: megegyezés szerint
Tel.: 06-26-360-668
C-Ascona 2-Türer Bj.1987.Ferrarirot(Neulack) Gekauft Detember 2001 undaufgebaut von Januar bis August 2002. Modifizierter 2Liter mit 2040ccm.
Bearbeitete Zylinderköpfe Verdichtung 11,2:1, Kanäle auf Maximalmaßerweitert. Ventile optimiert und mit dBilas Alutellern bestückt.
Sehr kurze Kolben vom 129PS 2Liter mit Mahleringen.Kurbelwelle erleichtert und poliert/feingewuchtet mit erleichterter Schwungscheibe.
276° KENT-Nockenwelle 11,5mm Hub. Ansaugtrakt optimiert und angepasst. Bonrath Powerrohr mit K+N Filter/ offen. Sebring-Auspff.
Mattig-Fächerkrümmer, 16V-Front-Ölkühler, Spez. Wasserkühler. Das erst mal zum Motor.
Das Fahrzeug ist Karosseriemäßig total umgestaltet: Regenrinne/Sicke entfernt. Lüftungsschlitze entfernt.
Schwellerkanten aus Metall. Schlitze in den Kotflügel. Haube verlängert und mit Einlassöffnungen versehen. Frontschürze total um-
gebaut(großer Lüftungsschlitz hinter Frontspoiler). Frontgrill entworfen (Metall). Blinker nach außen versetzt. Golf1-blinker in der
Stoßstange. Nummernschild höher gesetzt. E-Glasschiebedach orig.-Dach! Umgerüstet. Motorraum: Alle Kanten/ Schweißnähte entfernt.
Heckklappe von innen zu öffnen per Seilzug (Käfertechnik). Alle Achsteile Kunststoffbeschichtet und schwarz lackiert.
16V Bremsanlage vorn inkl. aller Bremszylinder/Verstärker etc. Schaltknüppel und Weg verkürzt. Servo ausgebaut und durch normale Lenkung aus
1,6Liter ersetzt. 35 mm-MOMO-Lekrad. Chromschaltknauf mit Ledermanschette inrot. Mittelbremslicht über Nummernschild hinten. 15Zöller mit 205/50 Reifen.
5,5cm H+R Fahrwerk mit KONI-rot-Dämpfern für später folgende 17Zöller! Batterie in den Kofferraum verlegt.Dachantenne. König-Fahrersitz.
Fahrleistungen: 6,7sec 0-100km/h. 0-155km/h 14,8sec. Topspeed ca. 230km/h (Tachoanschlag unten!).
Eladnék egy 85-ös 1,8i automata Asconát elég jó és mindenképpen üzembiztos állapotban. Egy halom cserélt dolog, kerékívek javítva, de azt ne gondolja senki, hogy új a kasztni. :-)Téli gumik, üléshuzat, a motorja bivalyerös és állat módon gyorsul és megy. Fogyasztás 10,5-11.
Az automata váltó sem új benne, de olajcsere megvolt, megnézettem, még elmegy sokat.
Ha valakit érint, írja meg, menyit adna érte. Olyan 230 körül gondoltam érte. Dolgozni járni kiváló és az automata váltó városban a legkényelmesebb dolog, amit el lehet képzelni.
Kizárólag egy 89-es 2.0i automata Vectra miatt válunk meg töle.
Eladó Opel Kadett 1.4 S. Kívül, belül megkímélt állapot, garázsban tartott. Új nyári gumi + téligumi külön felnivel. Autórádióval, riasztóval, 4 gumiszőnyeggel, ha érdekel valakit: