Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Összevetve a Fuxtecen levővel,ami lehet hogy Tőled van,de nem 100%.
Ez keményebb,ridegebb anyag,sima a felület.A Fuxin levő dorozmásabb felületű,lágyabb,a rögzítőkarmok talán túl lágyak is.Ez is hozzáférhető belül a csapágynál,de elég nehezen jött ki az a zárófedél ebből.Egyébként nagyon hasonlóak.De nem egyformák teljesen.
Viszont az Aldis Gardenline gyári feje teljesen megegyezik a gyári Fuxtec fejjel,az összes kis öntés,feliratok,csak a színük más,de ott is kicsit lágyabb a sárga Fuxi fej.
Á,az nem lehet!Biztos rosszul értetted vagy olvastad vagy elírták és-vagy szándékosan félre vezettek!😀Amilyen kritériumokat te itt felsorolsz azok kizárólag és csakis és teljesen biztosan ,ellentmondást nem tűrően,vitathatatlanul csakis HUSQVARNA gépre vonatkozhatnak!😊
Hogy Fuszekli spori mond-e valami okosat, nem tudom. De elsőre hajítsd el a kínai gyertyát, és ha lehet, NGK-t vegyél bele. A karbiján VAN állítási lehetőség, most nem részletezném, de ha visszaolvasol, szerintem meg tudod találni. Érdemes még megnézni, hogy egyben van-e a benzincső, ha igen, a tankban levő szűrőt is nézd meg.
Van egy 2 hónapos fuxtec ms152 fűkaszám, amit nem itthon vettem,gariját szerintem nem tudom itthon érvényesíteni,németbe meg nem postázgatnám...
A tünet a következő: kb 5liter keveréket kaszáltam el vele,fullsynt olajjal kíméletesen,bejáratva szüneteket tartva,faszán működött,erre mai nap bemelegedve a gép nem veszi fel a fordulatot, legkisebb gázadásra is egyből lehörög.Megvártam míg kihűlt ,aztán megint próba. Gázra kissé erőtlenül veszi a lapot,amíg megint be nem melegszik,aztán utána csak hörgés.Alapjáraton megy,egy rántásra indul.
Néztem a benzincsöveket, azok hibátlanok, a karbin semmiféle állítási lehetőség nincs, az alapjáraton kívül.Benzin van a gépben.:-)
Ha esetleg valaki már járt így,vagy valakinek volt hasonló esettel dolga, várnám a megoldást....
Esetleg a fuxtec magyar képviselője,aki ha jól tudom szervízel is,esetleg mondhatna valami okosat,ha már egyszer fuxi?! :-)))
(Nem) mellesleg úgy tele van t.köm ezzel az ősz mester feltalálta Bem apó idejében a melegvizet. Ki nem szarja le? Engem az érdekel, amit használok. Hogy tegnap még lószerszámot csináltak? Nagy cucc, a lényeg, hogy MOST mit tudnak.
Ezt azért még ne kiáltsd világgá. Akkoriban volt a "VILÁG LEGERŐSEBB FŰRÉSZE" a Dolmar 166, ami 10 lovas. Aztán inkább csak 6,5 lett. Ez a lóerő már épp elég kavarodást okozott. Mert ugye a SAE meg a DIN nem ugyanaz.