Kecskeméten a Városföldi út és a Mindszenti út sarkán vettem, 12eFt. Még itt mosolyog az asztalon, nem volt időm fogalakozni vele. Meg kellene keresni a másik végét. Eddig googléval kerestem, de az nem jött be. :-)
Hát, azért vannak ellenpéldák is, pld, a miénk, ami Dynamique+ és még Privileg E-pack van is van benne, szabadkezes, kárpitzsebes, napszemüvegtartós. És ugye Ő is egykilenc dCi 2004-ből.
Ha már itt tartunk megkérdezném, mert aktuális lett nekem is. Szóval milyen tetőcsomagtartót érdemes venni a GSII-höz, illetve van-e olyan az olcsóbb típusok között, ami kerülendő különböző problémák miatt? Tetőbox menne rá egyébként, ha esetleg van komplett bevált ajánlatotok azt is szívesen venném.
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e különbség az SC II és a GSC II hátsó ajtaja között. Azért érdekel, mert a Thule oldalon nem ugyanazt a hátsó ajtóra telepíthető kerékpárszállítót javasolják a két típushoz.
Mikor én szereltem, bár én nem cseréltem ki, a km óra mögött is ott volt a bal oldalon a kábel. Én úgy gondoltam, hogy talán az ablakmosó motorhoz megy, de lehet tévedek.
Mennyi volt? Honnan szerezted be? Persze, ha nem titok. Mert te még most emlékszel rá, később meg ha másnak is kell, lehet ,h. már nem fogsz.
Más:
Ilyenről már van valakinek tapasztalata, forrása? CA539 reversing camera for RENAULT Scenic
Magyaroszágon üzembnehelyezett és szervizelt az autó. Azért gondoltam, hogy összeállított autó, mert céges volt, és lehet a költségvetés határozta meg a felszereltséget.
A leírásod alapján valóban rengeteg extrával felszerelt a kocsi, így elég nehéz kitalálni mit "turbóztak" fel.
A szabadkezes indítás a mi Monaco felszereltségű autónkban sem volt széria 2008 első félévében még, ha a Privilége-ben mindig az volt, akkor az biztosan nem.
Külföldi vagy magyar üzembe helyezésű?
Nézem a fórumot mióta nekem is van Scenicem, de sajna nem találom a megoldást a kérdésemre. Remélem Ti tudtok segíteni.
Nekem kb. fél éve egy 2004-es 1,9-es 7 személyesem van, 250 ezer kilométerrel az órában.
Először is, a leírások alapján sajna nem tudok rájönni milyen felszereltségű lehet. Szerintem ez egy listáról összeválogatott darab lehet.
Ami van benne:
- digit klíma, 6-os váltó, eső- és fényszenzor, elektromos tükör, sötétedő tükör, deréktámasz, CD-hifi 6 hangszóró, 6 légzsák, fém kilincs kívül-belül, könyöktámasz rekesszel szivargyújtóval, könnyűfém felni, nem szabadkezes kártyás indítás, automata ablakok 4db, (lista nem teljes, a többi az alap cucc)
Ami nincs benne:
- szemüvegtartó, bőrülés, ülésfűtés, tempomat, szivargyújtó hátul, és ami az érdekes az ajtókban a kisebb zseb ami felfelé nyílik!!!
Ezek tudatában szerintetek mi a megoldás?
És még annyi, hogy hogyan kell kivenni a vezető ülés alatti fiókot? Bárhogy is néztem, nem tudom kivenni.
Válaszokat előre is Köszönöm.
Egyébként imádom az autót. Na meg a család is. Mi négyen vagyunk, és ebbe marhára beférünk még a nagy babakocsival is, de volt már példa arra is hogy 7-en mentünk pestre (400km oda-vissza) igaz kevés cuccal. Jó érzés megtalálni a parkolóban, és még jobb vezetni. Jól megy, minden tekintetben nagy és még meg is nézik, idősek fiatalok. Vannak hibái (toronycsapágy gatya, kicsit eszi az olajat, izzók az utastérben kiégve, ezek orvoslás alatt), de ezekkel együtt lehet élni, mint minden más autónál. Most télen nekem 7et eszik, de ez betudható annak is, hogy kisvárosban nincs ideje bemelegedni (szinte sosincs üzemi hőfokon).
Ha 1.4-es Reanult motor lenne, akkor azt mondanám, hogy gyújtótrafó. Mivel az 1.6-os motort nem ismerem, ezért csak ötlet.
Ha ugyan olyan a gyújtó rendszere az 1.6 16V-nek, mint az 1.4 16V-nek, akkor előbb azt nézném meg. A clioknál (2002-es évjárat) 4 éves korukig, féláron cserélték garancián túl is, mert a trafók hamar megdöglöttek.
Sziasztok.Uj forumozo vagyok és azért irok mert hátha valaki tud segiteni.Nemrég vettem egy Scenic 1,6 16v 2003 évj.idáig tökéletesen üzemelt de eggyik inditásnál vettem észre,hogy egyenletlenül jár a motor olyan mintha 3 henger menne csak és nagyon benzinszagu a kipufogogáz.Egy szerelő mondta,hogy kicsi a kompresszio azért jár a motor igy és szét kell szedni de én elöbb szeretnék tanácsot kérni mielött lehuznának.A hozzászolásokat elöre is köszönöm.
Ezt nagyjából alátámasztom én is. Nálunk hasonló motor paraméterek mellett, kb 50,45,5% a város/országút/autópálya arány, és az utoló öt hónapi átlagom 5,8l/100km. Régebben minden tankolásnál lenulláztam, de kiváncsi lettem hosszabb időtartamon mit mutat.
Nézd, én csak arra tudok gondolni, hogy a bowdenek megnyúltak és túlhúzza a mechanikát a motor, máramennyire neten keresztül lehet diagnosztizálni.
A képem között szerepel a csillagkerékkel a menetes szár, aminek az egyik végében a bowden csatlakozik. Ennek a végállásán kellene állítani, de ehhez szét kell szedni a fekete vezérlődobozt. Úgy tűnik számomra, hogy ez lehet a gond, előbb kellene a végálláskapcsolónak kikapcsolni a mechanikát.
Vagy magán a bowdeneken állítani, de ha jól emlékezem, akkor azon nem igazán lehet.
Hangsúlyozom, lehet, hogy nem ez a megoldás, csak valószínű.
Nézd meg alaposan a videót, lehet látni, ahogy a nyitott dobozon a végálláskapcsoló kiold.
Sziasztok! Megvettem az új cuccot. Felénél is olcsóbban, mint a gyári szervízben kínált lett volna. Nem is ez a lényeg most, hanem hogy nem tudom hogyan lehet kibányászni a másik végét, amin a csatlakozó van. Mert ez a piros-fekete kábel a kesztyűtartó mögötti részből befut a bal oldal felé, nem látom hova. A doksikban se szerepel, amiket össze tudtam szedni. Vagy egyszerűbb, ha kábelelvágás után felforrasztom az újat? Azért joban örülnék ha szépen bepattinthtnám a másik helyére.
Azt szeretném kérdezni, hogy mi szabályozza a működését, mitől függ, hogy mennyire engedi ki, húzza meg? Nyomaték, ellenállás pl.? Láttam a képeken, hogy te rendesen szétszedted az automatát, és gondolom megértetted a működési elvét.
Kipróbáltam, többször is, sajnos nem jelentett megoldást. Azt nem tudom, hogy kézi (vész) kiengedés után mit kellett volna tennie, ezért leírom.
Vész kioldás (kocsi mozgatható) a kocsi elektronikája nem érzékelte, továbbra is behúzott állapotot jelez. Kiengedem, még tovább engedi a bowdent. Akár hányszor is próbáltam, mindig ezt az eredményt hozta. Készítettem képet, hogy mennyire, tekeri ki a kötelet.