Szerintem,mivel már egy piros rendszámmal rendelkező, lassú járműről van szó,így már nem olyan szigorúk a feltételek.(mint írod,hogy a kormánykerék,meg Multikár....) !!! Lassú járműnél piros rendszám esetén, már nem nevén nevezik,hanem a gyártmánya sorba : egyedi elnevezésnek kellene szerepelni. Nem tudom a tied,hogy van. Amennyiben így szerepel ,akkor az átalakítási bizonylatokat kérik.(Tehát,hogy mely befolyásoló tényezőktől lett " lassú") ! Én csak úgy hallottam ezeket ,éppen ezért ne vegyél rá mérget! Lassú jármű esetén az eredetiségtől ne félj,hisz nem OT-s vizsgára viszed.Lásd a Duna-Tisza közén a homokokon futó ezerféle, saját gyártású" lassú járműveket". A biztonsági berendezések legyenek ,meg a papírok rendbe és akkor nagy baj már lehet.Gondolok itt a fékekre,,kormányműre,gömbfejekre,világító és jelző berendezések, prizma stb meglétére,hibátlan működésére.Amennyiben fülke van rajta és Multikárnak van bejegyezve ,akkor " passzolom" a kérdést, ugyan is nem vagyok vizsgabiztos,csak bátorítani szerettelek volna.Sok sikert!!!
A kormány le van cserélve egy opel kormányra, szerinted/szerintetek ez lehet gond. Vagy lassú járműnél elfogadott? Vagy csak vegyem ki a kormány közepéből az opel jelet? Úgy se tudják milyen az eredeti m22 kormánya.
Fékek ,tükör , gumik , olajfolyások , kerék csapágyak, világítás ,és jelző berendezések , ne legyen rozsdabogja , a hatósági jelzések jól láthatóak legyenek, alváz és motorszám ledrótkefézve, érdemes egy piros vastagabb filccel körbehúzni !
Érdeklődni szeretnék hogy valaki dolgozott-e epple mobil 250-es kombájnnal!?Mik a tapasztalok?Fentarthatóság,alkatrészek hasónlókra is kiváncsi lennék!Válaszokat elöre is köszönöm!
Talán Gyöngyösre? Jó lenne tudni, ha arra járnék, megnézném! Apropó Dutra: itt a szomszéd faluban is van egy gyűjtő, Győrsövényházán, készülök átmotorozni hozzá egy kis tárlatvezetésre!
u.i. További kérdésem lenne, hogy hol kapni cséplő dob verőléceit, egy jobbos és egy balos kéne nagyon. 80 cm hosszú, illetve a dob szélesége ennyi. Párba cseréljük ugye ? ,-)) üdv. és köszi minden infó.
Szeva! Volt egy Mf-em , annak megvoltak.Tehat ha teljesen folhuzod a kosarat a dobhoz.Elol 8mm-ter, hatul 6mm-ter legyen.Ennel kozelebb sztem nem kell allitani.
Szerbusz Feri-bátyó. Köszi előre is minden infód. A cséplődob kosara,.... szóval az alap beállítása a kosár a dobhoz viszonyitva értendő. Ez ugye egy alap beállítás lenne , Szerintem tudod ,hogy mire gondolok.( ?) üdv.
Szeva! Mar egy pár êve van Claas Comettem.Szerkezetileg naggyábol olyan mint a Columbusz.Beállitáshoz nincs prospektusom.De tuduk nehany beállitast.Mi érdekel?
Szerbusztok Munkagépesek.. valamenyien.., régi harcos-társak :-)) Mg-petis üdv. ,-))...is..Nagy gondbasn vagyok ! Probáljatok segíteni kérlek szépen, ugyan is szükségünk lenne a kis Claas Colombus kombálynka "kezelöi leírására , beállítás végett .. Előre is köszi minden infót . üdv.
Utána néztem,meg a fényképeken is látszik ,felül csak egy vezető görgő volt! 1645 mm volt a távolság a vezető és a csillagkerék közötti táv. Úgy látszik egy görgő is elég volt. Ezúton korrigálom az alant írt hozzászólásomat!