Az olajnyomás visszajelző - ha hidegen beindítom, akkor nem világít.
De ha már felmelegszik, vagy a felmelegedő fázis végén jár, akkor világít csak alapjáraton.
Ez lehet valami kizáró ok, szerinted?
üdv.
Ui: ugyanezzel a problémával felhívtam még pár napja az aprilia szervízt majd közölték, hogy szét kell szedni, csapágyas(visszaolvastam a siklócsapágyas megoldás miatti észrevételedet), vagy a szivattyú rossz. Mindegy, nekik szét kell szedni....tavaly még normálisak voltak..
Elvileg gyárit rendeltem bele, lehet, hogy elszúrták?
Ezen kívül a nyomásszabályozóban egy csere a golyó és a rugóra annyira nem vág foldhoz bár le kéne előtte mérnem a rugót, hogy az nyugalmi állapotban a gyári értéken belül van-e.
Bocs félreértettük egymást: szereltetném meg veled, természetesen. Eszem ágában sincs másét használni. Én is háklis lennék a szerszámaimra ha elkérnék.
Ha arra kerülne a sor akkor is magát a blokkot az erőátvitellel együttvinném oda.
Üdv! Az olajnyomás alapjáraton gond ha világit,de lehet csak nem megfelelő nyomású gomba van benne.Metzeler nagyon jó gumi egyébként igaz én kicsit drágának tartom,de tényeleg nagyon jó.Nem szeretem ha idegen dolgozik a szerszámaimal igy ez nincsen az inyemre,de nem lehetetlen. Üdv
Már írtam ide és köszönettel vettem a tanácsaidat is scarabeo 125(2000-es rotax) 200-re való átalakítás, 500 váltás ügyében.
1.A problémám az, hogy alapjáraton az olajgomba világít, emelt fordulaton rendesen kialszik.
Olajgombát tavaly cseréltem mert a fém-műanyag illesztése között szivárgott.
- A motor jól húz, a 8.5g-os helyett most 10g-os volt a tavalyi évben, minden rendben van vele
- nem húzok csutkát hidegen sosem, melegben is ritkán
- minimum 4000km-ként olajcsere, szűrővel. vízpuma(szett) cserélve lett 2 éve.
2. hidegindítót ugye 12v-al le kell ellenőrizni, hogy kb 3 perc alatt 3mm-t kell elmozdulnia, ha nem akkor cserés, ugye? Legalábbis a workshop ezt írja
3. A variátort mindenképpen cserélni kell mert a keménykróm felület megsérült.
4. Én a farkasréti temető közelében lakom így nem akadály - és ha te is beleegyezel - ha valami nagyobb javításra kerül sor és az otthoni szerszámok hiányában nem tudom megszerelni, akkor nálad csinálnék meg pár dolgot. Illetve mi a véleményed az érdi motorgumisról?-bp felől, asszem a 2 körforgalom után bal oldalt. METZELER gumi lenne
Valószínűleg ezt a motoros idényt még ezzel kezdem de ha nagyobbra váltani tudok az év folyamán nem akarom így eladni.
ui: nem ismersz véletlenül egy Ott Ádám nevű úriembert?
Üdv! oké semmi baj nem történt én nem haragudtam meg rád szoval semmi ilyen nincsen.Gyanus nekem az a te motorod h abban nem csak 20e km van hanem sok 20e km.Mert még soha nem láttam h annyira megnyult volna a lánc a feszitő ledobta volna.Sajnos a blokot ki kell venni mert nem jön le az a fránya hengerfej sem meg semmi.Ki kell kapni az egész blokot.Ámbár a lánc cseréhez nem kel.Igen elő fordulhat h a membrán megvan sérülve és azért csinál hülyeségeket de még sok más hiba is lehet.Meg kell nézni akkor kiderül. Üdv!
Persze, igazad van,nem te tehetsz róla,hogy drágaság van,sőt,én csak megköszönöm neked,hogy tájékoztattál,és hogy segítőkész voltál,és ne haragudj,ha ellenséges voltam feléd,nem neked szántam,hanem ez a sokk hatása,hogy felkészületlen voltam az árakat illetően.Sajnos sztem nem szelepszársziomering,vagy vezető,mert iszonyatosan eszi,és minél több olaj van benne,annál jobban,sztem ennyit nem lehet szelepnél beszívni,én valami gyűrűtörésre,vagy bekokszosodásra gyanakszom.. Mindenképp szét kell venni,sajna akkor derül ki valószínű...szegény igen oda van,a lánc már annyira megnyúlt,hogy a feszitő már nem tudta megfesziteni(mint utólag kiderült)és átugrott,illetve ledobta !!! a láncot...... És semmi baja nem lett,most spanoltam a feszítőn,de tudom,hogy sürgősen cserére szorul,mer leeszi a fogaskerekeket is.Szóval ez a rázás lehet valami blokkon belüli hibától is???? Azt meg tudnád mondani,hogy a henger leszedéséhez,dugócseréhez ki kell-e venni a blokkot,vagy hozzáférni ugy is esetleg,ha a burkolatokat lebontom? Meg még 1 kérdés,ha segítenél...Ha az alapjáratom melegen magas marad,tehát nem megy vissza 800körülire,az leeht a membrántól?meg egyszer már csinált olyat 2 napig,hogy csak negyed gázon ment,ha lecsumáztam,nem történt semmi....membrán lehet?Válaszod előre is köszi
Én pont 50ezer után generáloztattam meg a 250est, mert ette az olajat. Még így sem vagyok biztos benne, hogy nem több van benne, mert egy cimbim vette vagy 5 éve, de előtte külföldi volt, szóval ki tudja mennyit csavartak rajta vissza...
Üdv! Ez után gyártott dugó 30-ért.gyáriban 70 körül van.Azért ennyi mert ez nem kocsi és nem gyártanak belöle több 100e csak pár ezret és vége.A kevesebb többe kerül.Meg ez motorkerékpár és az mindig drágább mind egy kocsi.Nézd csak meg az uj motorok árat.Mi a fene kerül egy 200ccm uj motorba 1.2 millába.Na szerinted?Ezen én nem tudok változtatni.Én csak egy szerelő vagyok és kész.Én max egy kicsivel kapom olcsobban,mert kereskedő vagyok.A másik az h a motor elöéletétt nem tudod milyen volt milyen volt az elöző gazdija.És nem kell 3000km után olajat cserélni.6E ként kell.Az h ráz megkell nézni a szilenteket a motornál épek e vagy már rongyosra van szakadva.Ha nem akkor a blokban lehet a hiba.Tudod az h fogyassza az olajat sok mindentől lehet nem csak a gyűrűtől van még ott pár szelepvezető és szelepszár szimering.Igy nem tudok sok okosat mondani mert nem látom és nem hallom a motort. Üdv
Elviekben igazad van,hogy nem egy kinai motor,csak akkor mér eszi az olajat a többsége?mert sajnos ez a helyzet...ismerettségi körömben 6ból 3 eszi az olajat...tehát sztem nem indokolt a magas ár ,mivel nem hosszú életű.ha elmenne 50000-et,nem szólnék,de 15-20 ezer után eszi az olajat....sztem gáz...ja,és 3000ként friss olaj ugye..nem sok járgány kapja meg ezt a luxust,és ez a hála... ha furatom,és tulméretes dugó kell,abból sincs vajon valami utángyártott,olcsóbb esetleg? Ja,és még egy kérdés.az normális dolog,hogy nagyon rázza a "kasznit",ahogy jár motor?ugy értem,berezonál minden,nagyon ráz,mintha nem lenne szilent a blokk meg a váz között?csak az én leom ilyen,vagy ez a 250es blokk miatt van?mert majestyt kipróbáltam,az nem csinált ilyet...
Üdv! Alapjáraton 0.5 bárt tudnia kell.De ha jól emlékszem akkor 0.3 már elalszik az olaj lámpa.Megkell nézni van e olaj nyomás mert ha van akkor lehet a gomba nyomta be az unalmast.Vagy a másik le kell huzni a gombárol a kábelt és megnézni h akkor világit e.Mert ha igen akkor valahol zárlat van.Ha elalszik és megnézded h olajnyomás akkor bizony olajpumpánál gondok vannak.Lehet szétment a müanyag fogaskerék.De ahoz le kell venni a generátor fedelet. Üdv
Egyébként szépen jár, üzemi hőfokra felmelegítettem nem csattogott, alapjáraton kilazítottam az olaj betöltő nyílást és fröcskölte az olajat rendesen. Nem létezik hogy a műszerfal körül van valami?
Üdv Szere! Itt a jó idő beindítottam a Leot és nem alszik el az olaj nyomás lámpa. Raktam bele egy újat az sem, létezik hogy a téli pihenésében elromlott az olaj szivattyú? A gomba hány bár-on zárna? Köszi
Én is xenon párti vagyok, hozzáteszem h nekem is utólagos xenon szettem van 6000K-s árnyalatban, természetesen normálisa beállitva, soha semmi gondom nem volt vele. Nem is emlékszem h villogtak volna rám, mert annyira vakitottam volna! De 1000-szer jobban lát az, akinek xenonja van, a halogén elmehet a fenébe mellette! Sokat járok sötétben és nem mind1, h adott esetben meglátok e valamit!
Pl. kb. fél éve jöttem haza Pestről, én a belsőben, a külsőben egy opel vectra, előttünk egy teherautó gumiabroncs, én már fékeztem, a vectrás még semmi, aztán hirdelen beledurrant a fékbe és átment az abroncson, félreálltunk azt mondta a koma h egyáltalán nem látta(halogén 60 wattos izzó volt)!
Még akkor azt mondta h holnap vesz egy utólagos xenont