Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2122
Üdv!
Az vagy olaj viszkozitási problem vagy sajnos lehet igen csapágy hiba is meg még olajpumpa hiba is.Igy sajnos nem tudom megmondani.
Üdv
Előzmény: strfifi (2120)
ansa25 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2121
Értem,köszi az infokat,ha szétszedtem,irom majd a beszámolót...bár az még sztem egy hónap,addig még finoman eljárogat szegény....
üdv
Előzmény: Szere28 (2115)
strfifi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2120

Majd elfelejtettem:

Az olajnyomás visszajelző - ha hidegen beindítom, akkor nem világít.

De ha már felmelegszik, vagy a felmelegedő fázis végén jár, akkor világít csak alapjáraton.

Ez lehet valami kizáró ok, szerinted?

üdv.

 

Ui: ugyanezzel a problémával felhívtam még pár napja az aprilia szervízt majd közölték, hogy szét kell szedni, csapágyas(visszaolvastam a siklócsapágyas megoldás miatti észrevételedet), vagy a szivattyú rossz. Mindegy, nekik szét kell szedni....tavaly még normálisak voltak..

Lehet, h elvette az eszüket az ithoni fúzió :)

üdv

Előzmény: Szere28 (2117)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2119
Üdv
Oké értem most már.
Hali
Előzmény: strfifi (2118)
strfifi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2118

Üdv

 

Elvileg gyárit rendeltem bele, lehet, hogy elszúrták?

Ezen kívül a nyomásszabályozóban egy csere a golyó és a rugóra annyira nem vág foldhoz bár le kéne előtte mérnem a rugót, hogy az nyugalmi állapotban a gyári értéken belül van-e.

 

Bocs félreértettük egymást: szereltetném meg veled, természetesen. Eszem ágában sincs másét használni. Én is háklis lennék a szerszámaimra ha elkérnék.

 

Ha arra kerülne a sor akkor is magát a blokkot az erőátvitellel együttvinném oda.

üdv

Előzmény: Szere28 (2117)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2117
Üdv!
Az olajnyomás alapjáraton gond ha világit,de lehet csak nem megfelelő nyomású gomba van benne.Metzeler nagyon jó gumi egyébként igaz én kicsit drágának tartom,de tényeleg nagyon jó.Nem szeretem ha idegen dolgozik a szerszámaimal igy ez nincsen az inyemre,de nem lehetetlen.
Üdv
Előzmény: strfifi (2116)
strfifi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2116

Tisztelt Szere!

 

Már írtam ide és köszönettel vettem a tanácsaidat is scarabeo 125(2000-es rotax) 200-re való átalakítás, 500 váltás ügyében.

 

1.A problémám az, hogy alapjáraton az olajgomba világít, emelt fordulaton rendesen kialszik.

Olajgombát tavaly cseréltem mert a fém-műanyag illesztése között szivárgott.

- A motor jól húz, a 8.5g-os helyett most 10g-os volt a tavalyi évben, minden rendben van vele

- nem húzok csutkát hidegen sosem, melegben is ritkán

- minimum 4000km-ként olajcsere, szűrővel. vízpuma(szett) cserélve lett 2 éve.

 

2. hidegindítót ugye 12v-al le kell ellenőrizni, hogy kb 3 perc alatt 3mm-t kell elmozdulnia, ha nem akkor cserés, ugye? Legalábbis a workshop ezt írja

 

3. A variátort mindenképpen cserélni kell mert a keménykróm felület megsérült.

 

4. Én a farkasréti temető közelében lakom így nem akadály - és ha te is beleegyezel - ha valami nagyobb javításra kerül sor és az otthoni szerszámok hiányában nem tudom megszerelni, akkor nálad csinálnék meg pár dolgot. Illetve mi a véleményed az érdi motorgumisról?-bp felől, asszem a 2 körforgalom után bal oldalt. METZELER gumi lenne

Valószínűleg ezt a motoros idényt még ezzel kezdem de ha nagyobbra váltani tudok az év folyamán nem akarom így eladni.

 

ui: nem ismersz véletlenül egy Ott Ádám nevű úriembert?

Tisztelettel:

Balázs

 

 

 

Szere28 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2115
Üdv!
oké semmi baj nem történt én nem haragudtam meg rád szoval semmi ilyen nincsen.Gyanus nekem az a te motorod h abban nem csak 20e km van hanem sok 20e km.Mert még soha nem láttam h annyira megnyult volna a lánc a feszitő ledobta volna.Sajnos a blokot ki kell venni mert nem jön le az a fránya hengerfej sem meg semmi.Ki kell kapni az egész blokot.Ámbár a lánc cseréhez nem kel.Igen elő fordulhat h a membrán megvan sérülve és azért csinál hülyeségeket de még sok más hiba is lehet.Meg kell nézni akkor kiderül.
Üdv!
Előzmény: ansa25 (2114)
ansa25 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2114
Persze, igazad van,nem te tehetsz róla,hogy drágaság van,sőt,én csak megköszönöm neked,hogy tájékoztattál,és hogy segítőkész voltál,és ne haragudj,ha ellenséges voltam feléd,nem neked szántam,hanem ez a sokk hatása,hogy felkészületlen voltam az árakat illetően.Sajnos sztem nem szelepszársziomering,vagy vezető,mert iszonyatosan eszi,és minél több olaj van benne,annál jobban,sztem ennyit nem lehet szelepnél beszívni,én valami gyűrűtörésre,vagy bekokszosodásra gyanakszom..
Mindenképp szét kell venni,sajna akkor derül ki valószínű...szegény igen oda van,a lánc már annyira megnyúlt,hogy a feszitő már nem tudta megfesziteni(mint utólag kiderült)és átugrott,illetve ledobta !!! a láncot......
És semmi baja nem lett,most spanoltam a feszítőn,de tudom,hogy sürgősen cserére szorul,mer leeszi a fogaskerekeket is.Szóval ez a rázás lehet valami blokkon belüli hibától is????
Azt meg tudnád mondani,hogy a henger leszedéséhez,dugócseréhez ki kell-e venni a blokkot,vagy hozzáférni ugy is esetleg,ha a burkolatokat lebontom?
Meg még 1 kérdés,ha segítenél...Ha az alapjáratom melegen magas marad,tehát nem megy vissza 800körülire,az leeht a membrántól?meg egyszer már csinált olyat 2 napig,hogy csak negyed gázon ment,ha lecsumáztam,nem történt semmi....membrán lehet?Válaszod előre is köszi

Üdv.
Előzmény: Szere28 (2112)
ESI Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2113
Én pont 50ezer után generáloztattam meg a 250est, mert ette az olajat. Még így sem vagyok biztos benne, hogy nem több van benne, mert egy cimbim vette vagy 5 éve, de előtte külföldi volt, szóval ki tudja mennyit csavartak rajta vissza...
Előzmény: ansa25 (2111)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2112
Üdv!
Ez után gyártott dugó 30-ért.gyáriban 70 körül van.Azért ennyi mert ez nem kocsi és nem gyártanak belöle több 100e csak pár ezret és vége.A kevesebb többe kerül.Meg ez motorkerékpár és az mindig drágább mind egy kocsi.Nézd csak meg az uj motorok árat.Mi a fene kerül egy 200ccm uj motorba 1.2 millába.Na szerinted?Ezen én nem tudok változtatni.Én csak egy szerelő vagyok és kész.Én max egy kicsivel kapom olcsobban,mert kereskedő vagyok.A másik az h a motor elöéletétt nem tudod milyen volt milyen volt az elöző gazdija.És nem kell 3000km után olajat cserélni.6E ként kell.Az h ráz megkell nézni a szilenteket a motornál épek e vagy már rongyosra van szakadva.Ha nem akkor a blokban lehet a hiba.Tudod az h fogyassza az olajat sok mindentől lehet nem csak a gyűrűtől van még ott pár szelepvezető és szelepszár szimering.Igy nem tudok sok okosat mondani mert nem látom és nem hallom a motort.
Üdv
Előzmény: ansa25 (2111)
ansa25 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2111
Elviekben igazad van,hogy nem egy kinai motor,csak akkor mér eszi az olajat a többsége?mert sajnos ez a helyzet...ismerettségi körömben 6ból 3 eszi az olajat...tehát sztem nem indokolt a magas ár ,mivel nem hosszú életű.ha elmenne 50000-et,nem szólnék,de 15-20 ezer után eszi az olajat....sztem gáz...ja,és 3000ként friss olaj ugye..nem sok járgány kapja meg ezt a luxust,és ez a hála...
ha furatom,és tulméretes dugó kell,abból sincs vajon valami utángyártott,olcsóbb esetleg?
Ja,és még egy kérdés.az normális dolog,hogy nagyon rázza a "kasznit",ahogy jár motor?ugy értem,berezonál minden,nagyon ráz,mintha nem lenne szilent a blokk meg a váz között?csak az én leom ilyen,vagy ez a 250es blokk miatt van?mert majestyt kipróbáltam,az nem csinált ilyet...
Előzmény: Szere28 (2091)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2110
Válasz ment
Üdv
Előzmény: dersey (2109)
dersey Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2109
Üdv
Küldtem neked akkor emailt
Üdv
Előzmény: Szere28 (2108)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2108
Üdv!
Igen tudok!
Üdv!
Előzmény: sanyo75 (2106)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2107
Üdv!
Igen tudok ilyeneket,de ezek csak emailban intézem.
Üdv
Előzmény: dersey (2105)
sanyo75 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2106
Köszi a választ, jól jönne egy nyomásmérő óra..............
ja a hőkapcsológomba sem kapcsol be, tudnál működő hőkapcsológombát?
Előzmény: Szere28 (2103)
dersey Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2105
Szia gyertya,olaj meg nem tudom hogy van-e görgő kellene még
üdv
Előzmény: Szere28 (2098)
sanyo75 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2104
Ha lehúzom világít a lámpa, ha hozzá érintem testhez akkor elalszik.
Előzmény: Szere28 (2103)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2103
Üdv!
Alapjáraton 0.5 bárt tudnia kell.De ha jól emlékszem akkor 0.3 már elalszik az olaj lámpa.Megkell nézni van e olaj nyomás mert ha van akkor lehet a gomba nyomta be az unalmast.Vagy a másik le kell huzni a gombárol a kábelt és megnézni h akkor világit e.Mert ha igen akkor valahol zárlat van.Ha elalszik és megnézded h olajnyomás akkor bizony olajpumpánál gondok vannak.Lehet szétment a müanyag fogaskerék.De ahoz le kell venni a generátor fedelet.
Üdv
Előzmény: sanyo75 (2101)
sanyo75 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2102
Egyébként szépen jár, üzemi hőfokra felmelegítettem nem csattogott, alapjáraton kilazítottam az olaj betöltő nyílást és fröcskölte az olajat rendesen.
Nem létezik hogy a műszerfal körül van valami?
Előzmény: sanyo75 (2101)
sanyo75 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2101
Ja bocsi 150-es
Előzmény: Szere28 (2100)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2100
Milyen leod van?150-250?
Üdv
Előzmény: sanyo75 (2099)
sanyo75 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2099
Üdv Szere!
Itt a jó idő beindítottam a Leot és nem alszik el az olaj nyomás lámpa.
Raktam bele egy újat az sem, létezik hogy a téli pihenésében elromlott az olaj szivattyú?
A gomba hány bár-on zárna?
Köszi
Előzmény: Szere28 (2094)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2098
OSZT MICSODA!?
Üdv!
Előzmény: dersey (2096)
Pepus85 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2097
Látom megy a xenon téma:)

Én is xenon párti vagyok, hozzáteszem h nekem is utólagos xenon szettem van 6000K-s árnyalatban, természetesen normálisa beállitva, soha semmi gondom nem volt vele. Nem is emlékszem h villogtak volna rám, mert annyira vakitottam volna!
De 1000-szer jobban lát az, akinek xenonja van, a halogén elmehet a fenébe mellette!
Sokat járok sötétben és nem mind1, h adott esetben meglátok e valamit!

Pl. kb. fél éve jöttem haza Pestről, én a belsőben, a külsőben egy opel vectra, előttünk egy teherautó gumiabroncs, én már fékeztem, a vectrás még semmi, aztán hirdelen beledurrant a fékbe és átment az abroncson, félreálltunk azt mondta a koma h egyáltalán nem látta(halogén 60 wattos izzó volt)!

Még akkor azt mondta h holnap vesz egy utólagos xenont
Előzmény: ansa25 (2089)
dersey Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2096
Üdv
Nem tudom hogyan lehetne megoldani mert kellene nekem egy két dolog 250 st-hez
Előzmény: Szere28 (2095)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2095
Ja és ez nem a reklám helye!!!!!!!!!!!!
Üdv
Előzmény: Szere28 (2094)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2094
Üdv!
Én szerviz vagyok meg igen tudok alkatrészt is meg még sok mindent.
Üdv!
Előzmény: dersey (2093)
dersey Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2093
Szia szere
Ha jól olvastam akkor te tudsz olcsóbban szerezni 4t olajat??vagy van boltod ahol lehetne venni motoros ruhákat??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!