Nekem az van, és eléggé rossz a tapasztalatom vele. Az első pár ezer km után már nem volt az igazi. Utólag megtudtam, hogy másoknak is elég rossz tapasztalatuk van vele.
Keresek megvételre Ascona B-hez (vagy Manta B-hez, '86-oshoz, újabb fajta) computert. Gyári szám: 0 280 000 306.
Az ajánlatokat mail-ben kérném, ár megjelölésével: profi42@freemail.hu
Köszi!
Ja és az Ascona B hátsó kerekes! :-)
Szerintem ez egy 1.8i, 115LE, katalizátor nélkül. A baj az, hogy ez már nem karburátoros. :) Ha az injektor vagy a vezérlés környékén van gáz, akkor ciki.
Ha a lakatos már úgyis szétszedi, érdemes levetetned a hátsó hidat is, alatta elég csúnya dolgok szoktak lenni. Pl. nekem a hátsó nyúlvány volt teljesen szétrohadva, de tipikus, hogy a hátsó tornyok szétestek már erre a korra.
Szerintem a lengéscsillapító 30-35 körül van cserével. Monroe-t lehetőleg ne vegyél. :)
Hány km-t futott? Az enyémben most 270e van, és a motor még nem nagyon gyengült (csak kicsit érzem néha).
szoval képek lesznek szerintem a hétvégén de ezt majd még megirom, közzéteszem, hogy mikor hol.A lakatos csoka ilyeneket mondott amit vennem kell, kéne: külső, belső, középső, alsó küszöb ebböl jobb bal. hátsó sárvédő jav.ív -ebböl is jobb bal, dob jav. ív hátsó szintén jobb bal. munkadijja 70e lenne. Amugy szép fehér kis ascona barna rozsdafoltokkal :)
85 évjáratú, hengerűrtartalom:1771 cm3 , hát hogy ezen belül milyen moci én meg nem mondom me nem igazán értek hozzá (sajnos) de a moci számát megadom ha ez segít: 18ne14226618, amugy ezt csak nekem megemlitették hogy hibás, de lassan kezdem észrevenni hogy nem ugy húz mint régen, állóhelyjzetböl se tudok mostanság úgy kilöni. a lengéscsill. menyi lenne a filléres dolgon belül?
a visz.pill árát köszönöm. ja... és az egész kocsit le kéne festeni, mert mulkor valami béna csak hejenként csinálta meg, de ugy hogy a két fehér nem igazán hasonlít egymásra.
igazság szerint van még egy bajom, az hogy én tényleg ujjonc vagyok a kocsik terén, az ascona ami megfogott nemrég. (10en akárfányév alatt) 2 tulajdonosa volt: mi(család), és a német rendörség :). És most elhatároztam hogy megmentem mert felmerült az eladása.
1-2 kép sokat segitene, mert akkor nagyjából + tudnám mondani hogy mi mennyibe kerül egy átlagos helyen.
Magyarul esetleg nem akar-e valaki lehuzni lóvéval.
Én spec. sokallom a 100k-t lakatolásért, de bármi lehet.
100 k-ból még a tetőt is ki lehet cserélni, sztem ez rengeteg.
Hátsó lengéscsillapitokat vegyél valahol használtan, filléres téma. A fényezésnél tudni kellene hogy mit kell festeni.
Balos visszapillantó miskolcon 6e/db, motorhibáról több infó kellene.
Nem sokat segitettem, mondj több dolgot, és mondom az árakat :)
nagy segitség kéne ha akarjátok hogy az asconások tábora bövüljön :) és most sorolnám miben kéne a segítség (ha nem baj :) )-kb 200e lenne a megcsináltatása szegény kocsi megcsinálása,ebbe a kövik tartoznak: lakatolás 100e, fényezés, nem tom de biztos a negyvent üti, hátsó lengéscsillapitó, baloldali visszapillantó, motorhiba (nem tom pontosan) szervizbe azt monták 20-30e. nos hát ezek lennének a föbb gondok, utána jöhetnek majd az aproságok...
Elöre szólok hogy én nem értek a kocsikhoz de heh ez az opel nagyon megteccet ugyhogy mindenképp meg akarnám tartani, de rozsdásan nem kell szerintem senkinek :) ja még két dolog:1.lesznek majd róla,föleg a hibáit fotoztam le 2.Elörre is köszönetet mondok azoknak akik tudnak segiteni
Én is örülök, hogy gyarapodik az Asconások tábora :)
Részemről most csinálom a hütőrácsot...
alakul a tuning :D
Átalakitottam ugy, hogy csak a keret maradt...
most gittelem, majd festés után megy bele
a csiberács :)
Remélem jól fog mutatni a szekér.
:)
gyussszi:
Ne viccelj velem, engem minden Ascona érdekel...
ugyhogy a kép mostantól kötelező! :)
A B Ascona témáról annyit,hogy felejtsd el a projectet.
Egyszerübb megvenni egy B Ascit, és ráhegeszteni a C sárvédőit, meg ajtóit :)
Szóval totál más az egész, mindent cserélni kellene... a váltórudazattól az első-hátsó futómüig, nem is beszélve a motortartó bakokról, és a hasonló finomságokról :)
Én akkor sem kezdenék bele, ha 10 Db D ascona állna az odvaromon :)
Ha a B Ascona futóművét átrakod C-be (szerintem nem fog menni), onnantól csak veheted a vizsgát a kocsira. A B szerintem is hátsó volt még.
Lentebb írtam a linket, ahol pár régi kép van fent, sajnos már nem így néz ki a kocsi, az elmúlt 2 év nagyon kikezdte, szinte mindenhol elkezdett rohadni. Német autó betegség.
Hijja Asconasok!
Orommel latom, hogy szaporodunk!
RooD!
100K NAGGYON sok egy 82-es Asconaert, ha pipec allapotban van es BENZINES, akkor max a fele, ha persze a papirjai okesak!
Peti!
Kuldenek en kepeket, de mar lattam a tiedet uhhogy nem igazan erdemes az enyem ilyesmire, csak osszezavarna a biteket meg a bajtokat! :)
Most egyelore a leheto legkisebb penzbol foltozom (savallo kipuff, karosszeria megerosites stb), tehat nem igazan laccik kivulrol! Oszre meglesz a kulso kozmetika es az uj szin (FEKETE), akkor majd ontom a kepeket!
JJja
szerinted, ha egy B Ascona futomuvet athegesztem a C-be, akkor ELMELETILEG hosszaban is be tudok rakni motort, neeeeeeem?
Asszem a B Ascona haccsokerekes volt, vagy?
PeterX!
Dobgyaman nekemis lecci kepeket, hadd tanuljak!
gyuszi@frissnet.hu
Elore is koszike
Hajraa Asconasok!
gy
Nekem ismerős, nagyon barátilag 45-ért fújta a teljes kocsit, 4 éve. Szerintem ha nem ismerős csinálja, és korrekt fényezest akarsz, az 100+. Nem érdemes megcsináltatni. De mást sem. Amíg megy addig használd, utána kuka. Saját káromon megtanultam. :)
Nekem az óra helyén board computer van, átlagfogyasztás, megtehető km-ek, pillanatnyi fogyasztás, átlagsebesség. Nagyon kevésben van ilyen. :)
Köszi az infot PeterX, az ára 100000Ft +még le kéne fényztetni (ha tudnál kb.-ra egy árat mondani mennyi lehet egy lefújás úgy, hogy nézzen is ki valahogy, akkor megköszönném). +még belül pofásítani rajta egy-két dolgot (üléshuzat, meg a tet?kárpít szarrá van szakadva, hátul valahol beázik +egy két apróság). Még egy kérdés, ott ahol az óra van, ott láttam egy pár Asconában extrábbat, az mit tud (fogyasztáskijelzés?) és ha lehet még honnan lehet beszerezni és mennyi az ára? Köszi!!!
RooD
82-es Ascona alja már valószínűleg teljesen szét van rohadva. Ami kínos, és nem nagyon látszódik, az a hátsó tornyok, hátsó híd, és társai. Ezenkívül tipikus: küszöbök, hátsó ívek, esetleg az ajtó zsanérok környéke. Nekem 93-tól 95-ig volt egy '83-as 1.6S, a motor környékén a nem cserélt gumicsövek mindegyike szét volt már menve. A legbosszantóbb hiba a karburátort tartó gumi izé volt, mivel szétrepedt. Egyébként jó kis kocsi volt, a 90LE elég jól viszi, 10 literből városban azért kijön. 5.2 volt a legjobb fogyasztásom, 80-as átlaggal.
Hi gyerekek! Épp most akarok vásárolni egy Asconát - '82 1.6 SR. És segítségeteket szeretném kérni azzal, hogy írnátok dolgokat amiket meg kéne néznem rajta vásárlás el?tt. El?re is köszönök mindent. RooD
Ez a gyári oldalzsebből van átépítve, fa, és szövet van rajta. Duna Plazában van egy autóhifis hely, ott csinálták, 3 éve volt 30.000. Leszereltem a teljes kárpitot, vittem a hangszorót, és ahhoz építették. Nem bántam meg, jól szól. Persze ehhez kell a DLS C6-os szett is. :)
Zsiros a gép! :)
Honnan szedted a hangszórós ajtókárpitot?
Csináltattad rá ezt a hangszórós kesztyütartót?
Mennyi volt? Hol? Mikor? Eladó? Tudsz még intézni? jól szól? Nem bántad meg?
Ennyi kérdésem lenne nagy hirtelen :D
Üdv!
Az astra müszerfalat én is elfelejtettem sajnos :>
Bár beadtad egy kicsit a fülembe a bogarat, ugyhogy le fogok mérni egyet ugy külsőleg... meg megtekintem a felfogatásokat :)
Hátha sikerül kiokoskodni valamit.
Amugy astra müszerfelet tudnék pár ezresért, de van egy olyan gyanum, hogy a beszerelése hatalmas tréning.
Az olajcsere nálam is rendszeres, szerintem kívánja is a jót. :)
Általában 15W-40 opel olajat dobok bele, azzal remélem nem lesz probléma.
5-ös váltóval az utazó olyan 120-130 körül van, a vége 150 magasságában. :)
Üdv !
U.I: Küldhetnél 1-2 képet az asconádról az imélemre, mert nagyon kiváncsi vagyok :)
Igazabol telleg nagyon jol nez ki a gepsarkany!
Es a 120k nagyon barati egy teljesen felujitott Asconaert!
Talan vegre en is elerek egy nagygeneralig es akkor majd mindenki irigykedhet!
Addig meg irigykedek en...:(
A muszerfal-temaban en is pont eddig jutottam, aszonta a szerelosrachavergyerek, hogy szarnyakat is lakatol az auto tetejere, de annyi lovem uccse lesz sose, hogy o nekem Astra muszerfalat mokuljon be az Asconaba...
Hat ezvan
A dizelvel meg eleg jol belenyultal a joba, ha rendesen csereled az olajt (szerelosrachavergyereknek 15 db dizel autoja van momentan es 5000km-kent!!!! csereli az olajat meg a szurot) akkor kb a vilagbol kimegy ez az auto!
Jahh, ha mar felkeszultnek erzed magad, nezd man meg lecci mennyi az utazosebesseg az otos valtoval!
(meg esetleg a veget!) <= Ezt nem is mondtam!! :)
Egyik haveromtól vettem mindent...
alkalmi vétel volt :)
Neki lejárt a müszaki, és inkább a bontás mellett döntött.
Csak véletlen hogy minden uj, ő sem tudott róla... a kompresszio kivételével zsákbamacska volt a dolog :)