Jelentem a katalizátornak nincs baja!(lekopogom!). Ahogy írtátok a flexicső felül szétment.
Akkor ez tényleg egy komoly indok, hogy válts szerelőt. Ha mi innen a netről látatlanban megmondjuk, mi a baj, miközben a szerelőd, aki megemeli az autót (veled együtt, brrrr), nem lát semmit, az nem érdemes a bizalmadra.
Hali helical1. Olyan autód van mint az enyém. Az enyém akkor csinált így amikor a légnyomásjeladón elszakadt a gumitömités. Nézd meg szerintem. Szemben állsz a motor bal oldalán fent hátranyúlsz,van rajta egy csati azt lehúzod és kihúzod a helyéröl. Így néz ki Ott a két gumitömités. Próba.
Sziasztok márkatársak! Hasznos tanácsaitok hatására az autó végre kipufogóshoz került hétfő helyett ma. Jelentem a katalizátornak nincs baja!(lekopogom!). Ahogy írtátok a flexicső felül szétment. 16ez. forintból megusztam a mütétet. Most már nyomathatom a fütést a fülkébe. Köszi mindenkinek!
Nincs, illetőleg ami van, az mind szerelést jelent, és sokba kerül. Nem kell egyébként ezt a 60-at komolyan venni, kimész az autópályára, és nyugodt 100-110-es tempóban mész 2-300km-t (ugorj le Pécsre az M6-on, igyál egy kávét, és gyere haza) - tökéletesen kitakarítja. Viszont ne várj vele most már semennyit (max. hétvégéig...), mert ha városi tilitoliban teljesen eltömődik, akkor tényleg szerviz lesz a vége.
Jaaa, hogy az akarod, hogy csak a bal egynél (vezető ajtónál) működjön a gombos nyitás-zárás???
Ebben az esetben még egyszerűbb a dolog: a maradék három kilincsnél a stekkert szét kell húzni a kárpit mögött, némi szigetelés oszt annyi. Ehhez is kell, majd egy autóvillamossági, amennyiben Te nem tudod valamely oknál fogva megoldani.
Köszönöm Neked és stevie-w-nek is.Igy van amikor az ember nem műszaki beállitottságú.A hardvercsere dolgot sajnos nem értem.Bács megyében,Kalocsán lakom,van a környékben szerelő akinek van gyári Clip-je,Ő tuhat vele kezdeni valamit?Az lenne a fontos,hogy csak a vezető ajtónál működjön a gombos zárás.
Senkinek sincs tippje? Vagy nagy hülyeséget kérdeztem? Annyit pontosítanék, hogy nem hátsó, hanem csomagtérajtóra gondoltam. Szerintem nincs különbség, de ugye én csak egy egységsugarú lúzer vagyok.
olajcserélt kellene eszközölnöm, illetve a hátsó fékbetéteim nagyon el vannak kopva. Tudtok ajánlatni valami megbízható és korrekt szervízt Bp-en?
Sem az olajcsere, sem a fékbetét csere nem olyan érzékeny és speciális szaktudást igénylő művelet, amihez valami gurura lenne szükség. A sarki szervizben tökéletesen el tudják végezni a műveletet.
Azonban az autó újraértékesítésnél egyáltalán nem mindegy, hogy a leendő tulajdonost meg tudod-e győzni az autó megfelelő karbantartásáról. Ezért érdemes kiválasztani egy szervizt, rendszeresen hozzájuk hordani az autót, eltenni a számlákat (szám-la!), és bepecsételtetni a szervizkönyvbe.
A Renault márkaszervizek többsége jelentős kedvezményt ad az idősebb autók tulajdonosainak, érdemes körülnézni. A kedvezményekkel feltehetően nem (sokkal) drágább egy márkaszervizes karbantartás, mint egy egyszerűbb független szervizben.
A márkaszervizek mellett a kifejezetten gyorsjavításra berendezkedett franchise szervizeket tudom ajánlani (Marso, Speedy, Norauto, stb).
még mindig szenvedek 1,6 16v olyan mintha csak 3 henger menne 450 az alapjárat és a kipufogon is hallatszik.kaptam kölcsönbe 4 gyujtótrafot ami a hengerfej tetejében van kicseréltem de ugyan az a jelenség.teljesen tanácstalan vagyok volt már valaknek hasonlo.lehetetlen,hogy csak 90e km van benne és kompresziohibás lenne.köszönöm a hozzászolásokat.
Leírom a végét: vidd el az autót szervizbe.
De induljunk ki onnan, hogy mit tapasztalsz: olyan, mintha egy henger nem menne. Gondolom, azt érzed, hogy a motor rángat, a teljesítménye kicsi, a blokk rázkódik a helyén.
Ha ez így van, akkor az égéssel nincs valami rendben. Vagy nincs üzemanyag, vagy nincs szikra. Vagy mind a kettő van, de nem találkoznak a megfelelő időben.
Az 1.6 16V motor esetében a trafó valóban kézenfekvő hibalehetőség, de van ott még egy csomó ellenőriznivaló. A lehetőségek tárháza végtelen, egy megrepedt gyújtógyertáytól, kontakthibás vezetéktől, falsot szívó levegőrendszertől az átugrott vezérműszíjon keresztül a vezérlő kompjúter meghibásodásáig sokminden lehet. És ezeket látatlanban nem lehet diagnosztizálni.
Be kellene fejezni az otthoni barkácsolást, és be ként tolni az autót egy hozzáértő szervizbe.
sziasztok.még mindig szenvedek 1,6 16v olyan mintha csak 3 henger menne 450 az alapjárat és a kipufogon is hallatszik.kaptam kölcsönbe 4 gyujtótrafot ami a hengerfej tetejében van kicseréltem de ugyan az a jelenség.teljesen tanácstalan vagyok volt már valaknek hasonlo.lehetetlen,hogy csak 90e km van benne és kompresziohibás lenne.köszönöm a hozzászolásokat.
Nem veszem annak,örülök,hogy segitessz.Kalocsán lakom.Azért gondolom,hogy rossz,mivel hol múködik,hol nem.Párásabb,hűvösebb időben jó,nyáron,melegben nem(nem zárható a gombbal).
SZIASZTOK! VALAKINEK VAN GÁZAS TAPASZTALATA? VÉLEMÉNY AZ ÁTALAKÍTÁSRÓL? GS BENZINES MODELLEK MENNYIT FOGYASZTANAK,MERT GÁZZAL +20% TÖBLETT VAN. ÍGY MÁR NEM BIZTOS,HOGY MEGÉRI AZ ÁTALAKÍTÁS.ÉRDEKEL A VÉLEMÉNYETEK,KÖSZI A VÁLASZOKAT
Üdv mindenkinek.Volna egy eladó gyári bal lámpám kis hibával(az alján látható fül az egyik letört a másik megvan de javítva.Ezek nem a lámpát tartják hanem a lökhárító alatti műanyag van rácsavarozva)Én is így vettem.
Köszönöm a válaszokat! Ha jól veszem ki a válaszokból, ti a beépített kijelzővel szeretnétek használni. Én egy idegen pna vagy tft-vel szeretném megoldani. Mivel ahogy olvastam ez egy viszonylag univerzális cucc, gondolom megoldható. Mivel vonóhorgom van, az érzékelő nehézkes, a hátsó rendszámtábla tartó szögecselve van, így azt nem tudom kamerásra cserélni, a csomagtartó nyitó mellett viszont még van egy üres hely.
Kecskeméten a Városföldi út és a Mindszenti út sarkán vettem, 12eFt. Még itt mosolyog az asztalon, nem volt időm fogalakozni vele. Meg kellene keresni a másik végét. Eddig googléval kerestem, de az nem jött be. :-)