Így belegondolva, próbálj valami korrekt autóvillamossági szakembert keresni. Nem autószerelőt, meg merci gurut.Olyan szakit aki a drótokkal foglalkozik. A mai autóknál már különváltak a szakmák...Szerintem:-)
Bocsánat, most néztem meg tüzetesebben a forgalmit. Gyártási év 2000, első forgalomba helyezés 2011.11.23.
De attól függetlenül nem faceliftes. Mondjuk azt el tudom képzelni, mint amit a motoromnál csináltak, hogy ismerősnek adták el a szalonban a bennmaradt járgányt, és eggyel későbbi évet írtak bele a forgalmiba....
Meg aztán ez sántít, mert kompresszor is kéne a túlnyomáshoz..Tehát fúrni kell először is egy lukat az elején, bekötni a kompresszort, oszt nyomni neki tíz bárral...
Kerítesz egy edényt amibe simán belefér a lámpád. Az izzók és csatlakozók helyét leragasztod. Az edényt megtöltöd vízzel és bele rakod a lámpát. Ahol buborékol ott megy be a víz.
Van 1 pont, amin túl neked kell dönteni, még ha rizikós is. Először is tudni kéne, tényleg mi baja a kocsinak, sajnos addig csak totózás lesz a dologból, persze értem én, hogy nem akarsz fölöslegesen pénzt kidobni-ki akar?-, de lehet, hogy nem fogod megúszni.
Nem az én stílusom.... :-) De a hátsó antenna kéne az ML tetejére. Meg a Pana TV. Tényleg múzeumba való. Meg lehet én vagyok igénytelen, de marha giccses. :-))))
Akkor megéri, ha a cseredarab tuti jó és totál biztos, hogy az a hibája.Én azért vagyok kissé szkeptikus, mert az öreg e220-nál némely szerelő rendszeresen csalhatatlanul kijelentette, hogymárpedig fődarabcsere.Azonnal, drágáért. Egyszer sem kellett vezérlőt cserélni, ellenben a csatlakozók, elrohadt kábelek folyamatosan ilyen hibákat okoztak.De mivel a komplett kábelezés többe került volna az autónál, mindig csak kendácsoltam.Egyik héten ez lett jó, másik héten az romlott el :-)
Más !
Megjavult az autóm fogyasztása. Legutóbb városon kívül 17-18-at evett, városban kényelmesen huszat.
Javaslom azoknak a kollégáknak akiknek indokolatlanul sokat eszik, esetleg kódolvasáskor panaszkodik az injektorokra az autójuk, ne sajnáljon tőle 2 flakon injektortisztítót tankoláskor. Ma mértem városon kívül 13,5 lityi. pedig 50 kilométer pest is volt benne. Csoda történt. Így már tetszik.Egyébként még városban nem mértem, de az utóbbi időben észrevettem, hogy ritkábban ürül ki a tank :-)
Nincs tükörindex, nincs multifunkciós kormány, a műszerfal is a régebbi típus stb. Nem ezeket változtattak meg a facelift során? Ha nem akkor bocsi, de èn úgy olvastam hogy ezek voltak a megújított dolgok -részbenrészben