Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VanGal Creative Commons License 2004.06.23 0 0 182
Köszi szépen!
Előzmény: MECSI (181)
MECSI Creative Commons License 2004.06.22 0 0 181
Mármint 8 es 10 mp közt. En rosszindulatu meressel kb. 10mp-t mértem. Teli csomagtartó, már bent volt a 3-as, 240 000 futott km. inkább megvártam a mutatót a 100-as fölé nehogy az "igenjóagép" efekt úrrá legyen rajtam, szoval így jött ki a 10 mp. Egyszer régen mintha lett volna 8,5mp is, de a nemi szervem nem tenném fel rá tétnek.
Előzmény: VanGal (179)
MECSI Creative Commons License 2004.06.22 0 0 180
10mp alatt.
Előzmény: VanGal (179)
VanGal Creative Commons License 2004.06.20 0 0 179
Sziasztok!

Egy barátomnak van egy '88-as 2.0i Ascona B-je.
Arra lenne kíváncsi, hogy hivatalosan hány mp kellene az autónak felkúsznia 100km/h-ra.
Tud valaki segíteni?

Előre is köszi!

üdv
Balázs

RekorD Creative Commons License 2004.06.19 0 0 178
Szevasztok nekem /ugyan rekordom van/de a haveromnak van Asconája /b/.most bontottunk 2.2 motronikos motort nagy 5-ös váltóval.Van lyan ismerősötök aki jártas Senátorban?Szeretném házasítani a rekordomat 3.0-val.A motor +van de 1-2 cumó még kellene.
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.19 0 0 177
Hahó!

Váltó téma:
Tömény szopás az egész, de nekem szerencsém volt :)
Szóval a lényeg... ha bedobod a váltót a gépbe, akkor onnan tudod meg hogy rövid-e vagy hosszú 5ös váltó, hogy ha hosszu akkor 120-130ig kell vagy fél év mire felgyorsul... :> Sajnos a hosszu tul sok ennek a ménesnek. Tehát ha könnyedén felszaladsz 130ra 5ben, akkor jót vettél.
Létezik egy szám az 5. fokozat deklijén, de én nem találtam még meg :D
Remélem rövidet sikerült keritened, és akkor flegma leszel. :)
De nem lehet ám csak ugy upgradelni a váltót, mivel az tulságosan 1xü lenne.
Lényeg hogy ki kell reszelned a váltókulisszából, mert ha nem, akkor vagy R, és 1 nem lesz, vagy 5. nem lesz. Egyszerüen keresztirányban rövid a 4-es kulissza utja, és ezért az 5. felöli oldalról ki kell vágni vagy 3 mm-t.
magyarul ugy kell vagdosni, hogy jobban ki tudd nyomni a váltórudat jobbos irányba. Remélem éthető voltam :)
A te váltód egyébként F16.
Nagyjából ennyi... :)
Csocsi

Előzmény: gyussszi (176)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.17 0 0 176
Hali!
Orulok, hogy vegre sikerult megtalalni azt a kis baszast, mar kezdtem aszinni, hogy meghulyultem! Namost kepzeld el, hogy az adagolo tetjen elenged az a szar es racsuszik a bal 1es gyertya tetejer es ott megall! Fasza izzitaskor...
Na mind1!
Teto kihuzva, ma megprobaltam ecsetelni a karosszeriasnak, es hat majdnem veres lett belole!:(
Megaztan nemhiszem, h pont ketajtosat talalnek naptetovel...:((((
Motort faszanyosan vetted, lehet nekem is szijjel kene neznem...most lesz GSI valtom, remelem jol fog muzsikalni, nem tudod veletlenul az atteteleket??
Asszem az enyim F16? 4gangos vagy nemtom, F15 van??
Nem igazan tudom elolvasni, mert olyan ratyis!
Izzitogyertya:
van hosszabb meg rovidebb "feju" es ha ugy hozza a jo sors, hogy ketto hosszu meg ketto rovid kerul be a kocsiba, akkor indul mokasan!
Dusito:
szoktam hasznalni, nem a fordulatszamot emeli, mint a szivato, mert ugye ez nem az, hanem a gazolaj-levego kevereken valtoztat igy simabban jar ugyan de elegge kajal! Ugyhogy figyelj, hogy nem hagyod-e rajta, mert nekem volt igy mar 8,5-9 l-es fogyasztasom !!!
:(
Nnna gyere nagyfaluba, oszt prezentald a jarganyt (pirost) meman kivancsi vagyok ra!

csa

Előzmény: Sztpeti (175)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.16 0 0 175
Csá kisbarátom!

Örümmel hallom, hogy lemondtál a napfénytető projectről.
Ha nagyon eröltetni akarod, akkor sztem vegyél egy napfénytetős tetőt, és hegesztetsd át valakivel fényezés előtt :)
Amugy már tudom hogy miről beszélsz...
egy ilyen kis hülye teleszkópszerü bigyula az adagoló tetején :D
Mondom én mit tettem vele... :)
Az előző motorból kiszedtem, mert semmit nem csinált, csak lógott mint Katiba a gyerek...
a mostaniban meg nem is volt. :)
Jól emléxek hogy azt irtad, hogy megakadályozza, hogy a gázbowden visszacsapódjon?
Ha igen, akkor jelentem, hogy az enyém nélküle is olyan lassan akart visszavánszorogni,h ogy kénytelen voltam megtámogatni egy erősebbb visszahuzorugóval,mivel 1500 körül megtartotta a fordulatot :)
Lehet hogy egy uj rötyinél volt értelme, de nálam, ahol a gázbowdenházben van vagy 3 kiló szemét, nem hiszem hogy beválna a dolog.
Gondot eddig nem vettem észre, és már a moci előző gazdája is igy használta. Ez van :)
a 8000-es motor pedig létezik... :) Figy... mesélem:
Szóval én ezt a mostani mocit 20 rugóért vettem... sorolom mi volt benne :)
Blokk+hengerfej
generátor
önindiro
Zsír uj kupplungszerkezet+tárcsa, és a váltóhoz megkaptam a zsiros kinyomócsapágyat is :)
Ja.. a mociban megmértem a kompressziot, és az értékek 28-30 ig mozogtak hengerenként.
Tehát nem zsákbamacskát vettem :)
Az izzitogyertyákkal Neked tapasztalat az, hogy
ha csak 2-t cserélsz, akkor szarabbul indul?
Én is észrevettem hasonlót, bár még sosem cseréltem egyszerre 4et :)
Másik... dusitot szoktál használni? Én még nem jöttem rá hogy miért jó, mert nálam a fordulaton nem emel, talán mintha stabilabban járna a motor. :>

Csocsi :I

Előzmény: gyussszi (174)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.16 0 0 174
Hi Sztpeti!
Lassan keszulget a dolog, tulestunk az esedekes 100000es nagygeneralon, most megint dodogunk. Naptetorol lemondtam...:(((((((((((
Vettem GSI felniket, most azok jonnek!
DE konyorgom ertsed mar meg hol van aza baszas az autoban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,Kinyitod a motorhaztetot
2,A gazbovden gazpedallal ellentetes veget megnezed!
3,Ott BIZTOSAN kell talalnod egy olyan kis kutyut, ami egy lengescsillapitora EMLEKEZTET!!

Ja! Cimbisrac aszonta, ha tucc nyoccezerert 1.6d-t szerezni, akkor hozzad orrverzesig, mert megveszi!

Most indul a gepsarkany, nem tudom mi lehet a gond vele, meg az az igazsag, hogy nem igazan vittem el kompressziot meretni!

Izzitogyertyat en is altalaban 4et cserelek, kiveve, ha okos szerelo cserel kettot, ami aztan persze izzitasi idoben kulonbozni fog a tobbitol, igy meg kisse akadosabb elindulni...!
hi

Előzmény: Sztpeti (173)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.10 0 0 173
Hali gyusszi!

Én a tetőablakról inkább lemondanék...
szerintem neked sem hiányzik hogy az eső a nyakadba essen.
Ha pedig mindenképp ragaszkodsz hozzá, akkor
szerintem jobban jársz ha keritessz egy komplett tetőt, ami gyárilag ablakos, és egy lakatossal
áthegeszteted.
Persze utána kell nézni a vizelvezetőknek, stb.
Ha festetni akarod a szekeret, akkor én a helyedben mindenképp több festéket kevertetnék ki...
igy lesz javitoszined ha esetleg begázosodik a helyzet, mert ugye sosem lehet tudni.
Más téma.. és ezt a gázbowdenes témát nem értem.
Igazából el sem birom képzelni hogy mi is ez. Tutira nem kell oda semmi, ezt 100%-ra veheted.
A jobb oldali gyertya meg egyszerüen csereérett... nincs köze a gázbowdenes hókamókához :) Ha izzitogyertyát cserélsz,akkor kapásból 4et vegyél, mert általában egymás után adják meg magukat. Én is cserélgettem, de 3-4 hét mulva mindig megadja magát valamelyik. Szóval én kivárom az őszi időszakot, és tél előtt veszek bele 1 garniturát. Nagyjából 6 ropit emészt fel a project.
Most ha jól értem be sem indul a szekered?
Ha nem, akkor mondom a lehetőségeket:
- Nem huz be a mágnesszelep, igy egyszerüen nem röffen a szekérke.
- Nem kap üzemanyagot, mert gáz van az adagolónál, vagy valahol elszelel a nyomás.
- Olyan kicsi a kompresszio, hogy ezért nem tud beröffenni... namost ezt nem hiszem, mert ilyen melegekben nem lehet olyan kicsi a kompresszio, hogy ne bird beinditani.
- Hengerfej, vagy hengerfejpakolás van átégve, és elengedi a kompressziot, de erre sem szavazok igazándiból.

Szóval ennyi ötletem van a nemindulásra :)
Ha tudok segiteni valamiben akkor szolj! :)

Előzmény: gyussszi (172)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.07 0 0 172
Szia!
A lampak tutira ganyek... sajnos a kovek teljesen atutottek a lampaburat, az 1ik kb 2, a masik 3mm atmeroju lehet!
Nos, tetoablak marpedig kell!!!!
Beszeltem havercimbilakatossal, osszel megy hozza az auto, de o is huzza a szajat... lehet, hogy telleg L kell gondolkozzak a dolgon...
De mindig ugyanoda jutok!!! Mindenkeppen ugy szeretnem megcsinaltatni, hogy lakatolaskor, vagja ki a helyet, es amikor festes van, azt is ugyanugy fesse, mint a kasztni tobbi reszet, az ugy jo lehet, nem??? akkor nem utolagos ganyolas, hanem azert egyszerre lenne lakatolva fenyezve meg berakva a teto!
A motor termeszetesen teljesen hivatalosan lenne belerakva es magatol erthetoen persze vallalnam a reg.ktg-t is..:p
A valto meg igazabol nincsen bent, de mar dolgozunk az ugyon...
A motorban nem tudom igazabol mi lehet a problema, mint emlitettem volt az a kis affer a gazbovden gatlojanal es a jobb oldali gyertya egesz telen nem izitott, 3 hengerrel meg nem igazan akart elindulni.
Mostan azt mondotta a szerelo, hogy ez az auto tenyleg nem akar menni (marha nagy koponya, nem tudom mit gondolt, miert vittem el hozza az autot??) es majd butykolnek rajta eztet-aztat.
A kompressziot nem igazan ertettem, hogy hol lehet vele a gaz, mert motorfek olyan van mintazallat, uhhogy passzolom a dolgot, remelem 2heten belul meglesz a dolog, aztan akkor lehet megint hasitani!!!!!!
Csereautonak kaptam egy kettesgolf 1.6d-t, apam az mint egy vadbarom ugy megy, mondjuk 800kg osszvissz, tehat az a 400kg plussz kemenyen meglatszik sajna:(
Hat igy allunk!
Aze szolhatnal, ha a piros doggel felkavarodsz Pest iranyaba, szivesen megneznem!!

Csaa!

Előzmény: Sztpeti (171)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.03 0 0 171
Halihó!

Adok Neked 2 ötletet... hátha bejön valamelyik :)
Szóval ha csak gombostűnyi a lyuk, akkor én a helyedben:

a,: Besziloplasztoznám, költség 0.0001Ft/Db
b,: Bepróbálkoznék szélvédőreparátornál, hátha meg tudja ezt is javitani. költség: 1000/1500Ft/Db szerintem.

Én a tetőablakot tuti nem eröltetném....
szerintem kivitelezhető, csak nem fogsz olyat találni, aki emberi áron megcsinálja Neked ugy,h ogy az frankó legyen.
Vagy beszólnak nagyon sokat, vagy "20 éves autónak jó ez" mentalitással fog készülni.
Az Isuzu moci nagyon tuti, csak eszméletlen drága minden hozzá sajnos. A Regisztrácios dijról nem is beszélve, ami ugyebár jelenleg 1.5MFt Bruttó egy ilyen motorcserénél. (HA rosszul tudom majd kijavitanak).
Szóval nem nyersz annyit, mint amit veszithetsz a dolgon... gondolok itt a müszakikon való szívásra a motorszám miatt :>
Az 5-ös váltó jó 5let, én is ilyet használok, és imádom :)))
A te mociddal mi a gáz? Nincs benne kompresszio? Nem indul télen?

Üdv!

Előzmény: gyussszi (170)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.03 0 0 170
Hat ez igen tanulsagos volt...
Asszem en megis inkabb cserelek, mert egy-egy kovet kaptam mindegyikbe kb 3 mp-es elteressel es enyhen kilukadtak, szerinted??:)
De ezen utmutatasnak megfeleloen nyilvan bontottat fogok venni 7k-ert darabjat es a lentebb emlitett procedurat eljatszva fogom ujjavarazsolni oket!

Jah... szeretnek egy tetoablakot, szerinted mennyire eselyes a dolog, igazabol egy sunroof-ot szeretnek, well do you know, its, amelyik lemezbol van es hatracsuszik, esetleg elektronyos, hol kotorjak velemenyed szerint, es be lehet-e mokanyulni, ugy, hogy kesobb ne azzon be?

E?

Szeretnek egy 1.7td Isuzu motorot, meg egy 5gangos valtot hozza!
Szeptemberben lesz a szulinapom, addigra vki igazan meglephetne ezekkel!
Igerem meglepodok........

Előzmény: Sztpeti (169)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.02 0 0 169
Halihó!

Minden Asconásnak...
Még el is felejtettem mondani, hogy hogyan varázsoltam ujjá a régi fényszóróimat :)
Szóval nem szabad, és nem is érdemes lecserélni, ha korábban nem kapott vizet a foncsor.
A lényeg... kaptam 1 fényszórót ajándékba, de eléggé le volt mattulva... látszólag. :)
Hajtott a kiváncsiság, ugyhogy szétkaptam mint floki a lábtörlőt... és rájöttem hogy nincs mattulva, csak nagyon finom por rakódott rá az előző 22 évben 8)
Szóval a lényeg... van 8 db pucu, ami az üveget fogja rá a müanyag vázra.
Ezeket kikaptam, akkor ráláttam a foncsorra.
Elkocogtam qtra desztilláltvizér, és szó szerint kimostam.
Arra kell figyelni,hogy valami szatyrot huzzatok a kezetekre, mert máskülönben be fog mattulni a foncsot.
Összeraktam sziloplassztal, és most eszméletlen zsiros lett.
Rendesen nagyot világit a gép :)
Ajánlom mindenkinek, aki éjszaka nem lát rendesen :>
Üdv! :)

PeterX Creative Commons License 2004.06.02 0 0 168
Hello!

Azért kérdeztem, nekem csinálta. Volt amikor pöccre indult, másnap meg teljesen lemerítettem az akksit, akkor sem indult be. Délután meg szintén pöcc-röff. Pár autószerelőt megjárt a kocsi (a fórumokban nagyon tolt Opel gurut is), mire egy lelkiismeretes villanyász rájött, hogy a számítógéppel van a bibi. Azóta mindig pöcc-röff.
Egy próbát megér szerintem, bontóbol próbálj szerezni egy computert, úgy, hogy pár nap múlva visszaviheted ha mégsem kell.
Esetleg vidd el olyan helyre, ahol TEC-el rá tudnak nézni. :)

LP

Előzmény: PennyIII (167)
PennyIII Creative Commons License 2004.06.02 0 0 167
Hello!
Hát ez az, már számítógépes.
De olyat nem hiszem, hogy tud produkálni, hogy néha megy néha nem, vagy tévedek?
Szóval senkivel nem történt még ilyesmi?

Üdv.

Előzmény: PeterX (166)
PeterX Creative Commons License 2004.06.01 0 0 166
Helló!

Elektronika jó? Ha jól sejtem, már ez is számítógépes.

LP

Előzmény: PennyIII (165)
PennyIII Creative Commons License 2004.06.01 0 0 165
Helló!

Kérdésem lenne, ascona 85-ös 1.8i-vel kapcsolatban. Nem indul úgy ahogy kellene, kb minden 5. inditáskor nem indul, akármennyit is probálkozik vele az ember, majd fél óra/ óra mulva mulva, ujra próbánál már minden gond nélkül. Kicsit ciki a dolog mert nem tudni mikor van kedve indulni és mikor nem...
Amúgy az autó motorikusan jó állapotban van, más minden oké vele. (jó az aksi, önindító, benzin is van benne:))
Volt már ilyen valakinek, hogy az önindító csak teker és nem akar az autó indulni? Minden ötletet szivesen veszek...

Köszi!

gyussszi Creative Commons License 2004.05.25 0 0 164
Hali!
Maaztan hogyhogy 8k a motor kompletten?
komoly?????
1.7td kell
most rogton!!!!

:)

azert csak nezd meg azt a szart, hatha neked is mar eloregedett, aztan ,nehogy ugy jarj, mint en!

Milyen jofej vagyok...
:)))

Előzmény: Sztpeti (163)
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.14 0 0 163
Hi!

Nem tudom milyen kütyüről beszélsz, de
az tuti hogy nem kell a kocsiba :)
8000-ért komplett motort lehet venni 1.6D-be
hengerfejjem, meg mindennel együtt :)

Előzmény: gyussszi (162)
gyussszi Creative Commons License 2004.05.14 0 0 162
Hat jo, de akkor is tokjol nezett ki!

Jah mig el nem felejetem!
Velem Ez történt, fontoljatok meg:
van a gázbovden végén egy kis csillapito kutyu, baromi draga a boltban es a boltos szerint az auto enelkul biztosan tonkremegy mert hirtelen gazelvetelkor ez csillapitja a reakciot es a motor nem rangatozik annyira a bakokon!
Ez mondjuk logikusnak is tunt... Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy 8000HUF az ara!:)

DE

Nekem lepattant ennek a kis csillapitonak az egyik fele es lefordult a helyerol! pont ra a szelso nehger izzitogyertyajanak tetejen nyugodott meg!
Ugye midenki el tudja kepzelni mi torent, amikor raizzitottam es a bal szelso gyertya egyszerre kapott fazist, meg testet???
DE EZ MEG SEMMI! Akkor rogton nem vettem eszre a problemat es behuzattam az autot!
HUHH meg ra is dolgoztattam a zarlatra!
Az egesz kanoc ugy ahogy volt kiegett a kotegbol egeszen a releeig!
Marha budos volt es fustolt mint allat! Meg szerencsem volt, hogy a koteg legszelen volt az izzitomadzag, igy nem kellett az egesz koteget kicserelnem!

A szerelom meg azt mondta, hogy tokre folosleges aza akis baszas, uhhogy fogtam aztan kivagtam a francba, minek vegyek nyoccezerert olyan kutyut, ami zarlatosra vagja az autot?!?!?

NEsztek!
tanuljatok

gy

Előzmény: Sztpeti (161)
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.13 0 0 161
Hi!

Tutira nem én voltam :)

Előzmény: gyussszi (160)
gyussszi Creative Commons License 2004.05.13 0 0 160
Sztepti!
Lathattalak ma reggel fel hetkorul az 5-os uton Erzsebet fele haladni a voros gepsarkanyoddal??
Ha nem te voltal, akkor azonnal jelentkezzen akinek ilyen nagyonultrabrutalallat Asconaja van!
gy
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.07 0 0 159
Hi!

Nekem Eddig a Lip Bevált, bár az is igaz hogy
még csak 5k Km can benne :)
Nálam a célnak pont megfelelt, mivel igazából csak ezt tudták elfogadható áron rövid szárral beszerezni.
A hosszu szár a 7 Cm ültetés miatt felejtős lett,
ugyhogy vehettem volna még esetleg Koni-t. meg Bilsteint... csak az árukkal nem voltam megbarátkozva :D
Szóval 100 szónak is 1 a vége, eddig oks a teló.
Tegnapelőtt bontottam ki a kocsiból őket, és mind2 gyári állapotában van.
Nem ereszti az olajat, és ugyanolyan kemények mint voltak.

Üdv!

Előzmény: kzombi (158)
kzombi Creative Commons License 2004.05.06 0 0 158
hello

nem igazán értem nekem 6 évig volt benn monroe gázos elöl hátul.én nagyon meg voltam vele elégedve!!
csak azért kellett cserélni mert az egyik oldalon szétment a porvéd? és a por megette a lengéscsillapitó tömitését.
amugy én a lip-r?l csak rosszat hallottam !!
állitolag olyan gagyi , hogy ötb?l hármat visszavisznek.

üdv

Előzmény: PeterX (152)
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.06 0 0 157
Hali!

Részemről tegnap szedtem ki a futomüvet a piroskából.
Ugy tünik, hogy a 2 első teló ép.
Reméltem hogy igy lesz, mert csak 5000 van bennük :)
Én ugy vagyok egyelőre az ascona témával, hogy
mindenből van itthon egy halommal, ugyhogy kis szerencsével a következő 2 évben nem kell különösebben alkatrészre költeni :)
Amugy az én telóim is szuszognak hátul, sztem is természetes.
Bár őszintén szólva az enyémek már nagyok idősek, mind2-ről lerohadt a porvédő fémházikó :D
De egyelőre ketyeg :)
Üdv!

gyussszi Creative Commons License 2004.05.06 0 0 156
Hali Sztpeti!
Neked nem szuszog allandoan a hatso telod?
Nekem is ojjan van es mindig szuszogo hangokat ad ki, de bemerettem es aszontak jo, meg a szerelo is aszonta (mi mast mondhatott volna...) csak engem baromira zavar!
Ez termeszetes???
udv
gy
Előzmény: Sztpeti (154)
uhuhu Creative Commons License 2004.05.05 0 0 155
egyszer én is vettem Sachs gátlókat a Kadettomba.
12 ezer km-t birt, pedig nem vagyok hirez a saját autóval versenyzésnek.

Megfogadtam, csak és kizárólag gyári cuccot vezsek.
arra van gari, és ha egy picit drágább is, de 3x olxyan hosszu élettartama van mint a gagyiknak...

Előzmény: Sztpeti (154)
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.05 0 0 154
Jahm... bocsika...
Lip gázos teleszkópokat vettem, és nem LUK-ot.
Abból kupplungszettem van :D
Csocsi
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.05 0 0 153
Hi!

Én a pirosba LUK teleszkópot vettem, és szerintem hibátan minőség.
Árban engedménnyel valami 8000 FT/Db volt, és
ráadásul létezik belőle rövid nyéllel, tehát ültetéshez kiváló.
Kicsit talán kemény, de nálam ez volt a cél.

Üdv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!