Keresés

Részletes keresés

keszekusza76 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 13755

 A topictársad  hülyesége ragályos ,

 

nincs akadálya bövíteni a vonatot.(max pénz,pénz...)

Mivel magyar "társvasút" vonata ,miért erősítené a horvát vasút.(övéi 10 kocsival is

járnak hétvégeken,akár  iskolai foglalások alapján is.

( pld.Duga Resa-Split és vissza 200 fő iskolai csoport foglalása)

 

A fiumei kocsi meg annyit segít hogy Ogulinban lekapcsolják és szevasz -tavasz.

hajnali 2h-kor.(max lesz aki Rijekába érkezik Split helyet)

 

Előzmény: realfan (13754)
realfan Creative Commons License 2014.08.16 0 0 13754

Az első bekezdésben igazad van, biztosan voltak olyanok is, akik alapból fekvőkocsit terveztek. Mindenki magából indul ki, én a fekvőhelyek elfogyta után nem vállaltam volna ezt, még tavasszal sem, amikor ezek a "rémsztorik" még sehol nem voltak. Legalábbis tavalyról nem emlékszem ilyenre.

Egy topiktárs kicsit lejjebb írta, hogy a hét kocsi a maximum a horvát pályákon, amit így az utat megtapasztalva, illetve a kihasználtságot látva el is hiszek. Gondolom, látva a helyzetet, csak besoroznának még kocsit, ha lehetne. (Más kérdés az is, hogy bizonyára a júniusi-július eleji vonatokon nem volt zsúfoltság.)

Jövőre a másfélszer ennyi vonat (heti kettőből három) segíthet. Ahogy a fiumei kocsik is.

Koperbe tényleg ennyire nem járnak? Vagy a háló- és fekvő ott is teli azért?

Előzmény: Siemens113 (13753)
Siemens113 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 13753

Persze, csak nem biztos hogy azok akik az ülőben voltak alapból is ott terveztek utazni, ha jut fekvőhely. (mivel ugye az pont a nagy érdeklődés miatt hamar betelik). Aki pedig az ülőben utazik jó eséllyel nem ilyen körülmények között szeretné megtenni. :)

 

Egész nyáron nem jutott eszébe egyik vasút illetékesének se, hogy esetleg az 1 ülő kevés 3 kocsinyi utasnak. Persze a koperi 2x annyi ülőkapacitást ráncigál tök üresen, valami rejtélyes okból. Hogy a komfort kocsit miért arra sikerült tenni azt valaki megmagyarázhatná, indulóban 1-3 utas szokott nyomorogni rajta, a Gosa-ban meg sok sesetben 0.

Előzmény: realfan (13751)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 13752

A magyar királyi vasút sem panaszkodhat,megvan a hivatalos magyarázat.

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/14-oran-at-szenvedtek-a-vonaton-2277817

 

A helyfoglalási rendszerben eltünik a kocsi:(

Még jó hogy 2014. június 21-étől modosították az adott vonat szerelvény összeállításán.......

Előzmény: paca664 (13747)
realfan Creative Commons License 2014.08.16 0 0 13751

Nekem idén volt kedvem és jövőre is lesz. :)

Kevesebb, mint háromezer forintért (9,4 Euro) biztos fekvőhelye van az embernek. Aki ennyin spórol, az sem érdemli meg persze a nyomorgást, de szerintem butaságot követ el.

A hálókocsiban idén eléggé messze éreztem magam az állatszállítás körülményeitől. Balatoni táj, majd kényelmes alvás, majd lenyűgöző dalmát hegyek és tengerpart. Fülkében ketten és az egész kocsiban max 25-en. Mindezt 21 Euro pluszért.

Hogy az ülőkocsiban van kedve hozzá valakinek, az persze nekem is furcsa. De nem a vonattal van a gond.

Előzmény: Siemens113 (13749)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13750

Nem kapkodják el az indulást...

Előzmény: Siemens113 (13749)
Siemens113 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13749

A mai Adria indulóban +30 körül indult. Ülőkocsi kapacitás ma is elég szerény... Egy Bmpz (és sok utas) volt az áldozat. Az induláskor az előterekben kb 20-an nyomorogtak és hol van még a többi utas.

 

Komolyan minden elismerésem ha valakinek még marad ezzel a vonattal kedve/ingere utazni. Az állatszállítás tényleg különb.

paca664 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13748

Igen.

Előzmény: realfan (13742)
paca664 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13747

A HZ általános hozzállását épp az elmúlt pár nap történései illusztrálják...

Előzmény: zjakabfi (13738)
paca664 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13746

Eredetileg valóban úgy volt, de a 419-es kocsi végül étkező helyett kusett lett a rengeteg előfoglalás alapján.

Előzmény: DVB (13734)
paca664 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13745

Pedzegetnek sokmindent, de a gyakorlat szempontjából ritkán van jelentősége.

Előzmény: Aln 663 1189 (13744)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13744

Nem jövőre, de pedzegetnek valami Bécs - Graz - Maribor - Sezana - Trieszt vonatot. Valaki hallott már erről?

keszekusza76 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13743

Szia.

Nem igaz.

14 kocsis vonattal is utaztunk Zágráb-Split között,igaz 2 dízel húzta a vonatot:)

(annyit késett a néhai Jadran hogy összekapcsolták az Adriával)

Inkább pénz kérdése ez az egész Adriás valóságsó:)

Előzmény: realfan (13742)
realfan Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13742

Hét kocsi a max.? Akkor ezért van csak egy ülőkocsi és a full ház. A horvát hegyi pályák miatt van ez?

Előzmény: paca664 (13741)
paca664 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13741

Több nem lehet, 7 a max. Ezért lesz inkább sűrűbben.

Előzmény: DVB (13734)
paca664 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13740

Az egyik irányba önálló vonat lesz.

Előzmény: mk4047 (13739)
mk4047 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13739

Szófiai közvetlen kocsikról lehet olvasni.

Előzmény: Törölt nick (13735)
zjakabfi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13738

Heti 1 vagy 2 vonat teljesen üzleti alapon nem lenne nullszaldós a MÁV-nak? SZ és HZ nem szállna be?

 

Előzmény: mcg (13737)
mcg Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13737

amíg a jelenleg hozzáállás van az olasz vasút részéről, igen nehéz lesz Velencét újra összehozni...:(

Előzmény: Törölt nick (13735)
zjakabfi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13736

Nem ismerem az Adria jövő évi összeállítását. Hallottam egy 2. hamburgi vonatról,és az Avala újra Bécsbe megy majd Prága helyeett. Lesz fiumei stokk is. Velencének sokan örülnének...

 

Előzmény: Törölt nick (13735)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13735

Arról esetleg tudtok valamit, hogy jövőre lesz-e új nemzetközi vonat, olyan ami nem volt idén?

Pl. Velenceinek örülnék megint :)

DVB Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13734

Tervezett összeállítás? Több vagon?

 

(Engem az is meglepett hogy 3 fekvő van, a könyv menetrend alapján 1 kocsit hallucináltam).

Előzmény: zjakabfi (13733)
zjakabfi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13733

Talán segít a dolgon, hogy jövőre heti 3* lesz Adria.Azért ezekért az állapotokért a HZ is felelős, hogy nem vállalta  a  napi járatot... Pár éve még napont avolt nyáron spliti stokk a Maestrallal... Akkor gondolom nem zsúfolódott annyi utas egyszerre össze...

 

Előzmény: keszekusza76 (13723)
BahnScorper Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13732

Miért jutott eszembe az a mondás most, hogy mindig az orvos a legrosszabb beteg?!... :-PPP

Előzmény: keszekusza76 (13728)
paca664 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13731

Tavaly biztosan nem, mert akkor már a 12113/2013/START volt érvényben, ez meg rég nem. Mindegy.

Előzmény: keszekusza76 (13730)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13730

Érvényes a kiadott  utasítás(nem került visszavonásra),

tavaly is ez alapján utaztunk volna ,csak elfogyott az adott vonatra:(

(olaszba mentünk helyette:)

Előzmény: paca664 (13729)
paca664 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13729

2011 már kicsit régen volt, de te tudod.

Előzmény: keszekusza76 (13728)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13728

http://www.evvk.hu/downloads/2011_03_06.pdf

Mivel csak módosítások vannak benne(egyes vonatoknál)ajánlom figyelmedbe:)

Előzmény: BahnScorper (13726)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13727

Vagy legalább miért nincs közvetlen kocsi a Nyugatitól /-ig a nyíregyi IC-ken, kiiktatva a püspökladányi átszállást.

Tavaly azt hiszem, volt már ilyen megoldás...

Előzmény: Törölt nick (13721)
BahnScorper Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13726

Amúgy a Fipeseknek van még kedvezmény a háló és fekvőre is,ha kellő időben foglalnak helyet.(vonat ind.előtt 21. nappal)

 

Melyik országban, melyik vasútnál?

Előzmény: keszekusza76 (13723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!