Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

brothaD Creative Commons License 2004.06.29 0 0 191
vetted=vettem
brothaD Creative Commons License 2004.06.29 0 0 190

Sziasztok!!!

 

Vetted egy kadett B kupét és szeretnék egy igazi durva utcaigépet varázsolni belőle.

Mit javasoltok:

Milyen motort, váltót, hidat..stb kéne alábiggyeszteni??

2.0-ás omegát?

2.2 asconát?

vmi más alternatíva?

 

Várom ötleteiteket!!!

+ info:

Milliókat nem költenék rá szívesen.... :)

 

Sporttársi üdvözlettel:

 

D

Előzmény: RekorD (178)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.29 0 0 189
<DIV>Nu, emberek!</DIV> <DIV>Látom a fórum egyre sz@rabb lesz!</DIV> <DIV>Peti!</DIV> <DIV>Köszi a megnyugtató szavakat, utólag én is elgondolkudtam, hogy ha autóbontóm lenne, én is azt mondanám az ügyfélnek, hogy nehommán ingyé rakassa a váltóját az autójába, inkább tőlem vegyen tutti-giga-mega használtváltót tizennyóccért!</DIV> <DIV>Szal akkor aszondod felmegy a váltó, érdemes próbálkozni?!</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>Az Opel Ascona szerelési kézikönyvről annyit, hogy megadom a számom, aztán híjjatok fel, itten Pöstön Lérhetö vagyok általában....</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>Remélem ezt majd normálisan el  lehet olvasni....</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>indexforum = suxxxx</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>gyuszi: 30/232-7847</DIV>
Előzmény: Sztpeti (185)
Kószaka Creative Commons License 2004.06.29 0 0 188

   Szia Gyussszi!

 

   Köszönöm! :) Szerintem élni fogok a lehetőséggel. Hol és mikor tudnám átvenni Tőled a könyvet?

 

   Szép napot!

Előzmény: gyussszi (187)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.29 0 0 187
<DIV>Szia Koszaka!</DIV> <DIV>Vettem egy Opel Ascona szerelesi kezikonyvet, 4rongyert tavaly valamikor, de sajnos csak a benzines motorok vannak benne, ha gondolod 2rongyert atveheted tolem valahol...</DIV> <DIV>udv</DIV> <DIV>gy</DIV>
Előzmény: Kószaka (184)
kzombi Creative Commons License 2004.06.26 0 0 186
hello

a válto témához csak annyit szeretnék hozzászolni , hogy a bal oldali kerék kitekerése után a kerék mögött látható váltóburkolaton ami kilóg a kerékfelé középtályon meg kell drótkefézni (fényesre takaritani, még egy kicsit se legyen poros) még nappal is megvilágitani lámpával és halványan látni beütve egy számot pl.: c355 ; W355 ; C372 ; W372 stb.
ezek a számok a tengelyáttételt irják.
a C-vel kezdödö váltok azok a rövidek a W-vel kezdödöek a hosszu váltók!!

ha kadettb?l való a gsi válto akkor betudod rakni gond nélkül de mivel a gsi-kbe C355-ös váltokat tettek ezek rövidek és csak 180-nal lehet velük lenni, ezenkivül többet is eszik ezzel a váltoval legalább 20-30%-al.
de ha szeretsz versenyezni városban (gyorsulás) akkor jo de az emlitett hátrányokkal.

Előzmény: Sztpeti (185)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.25 0 0 185
Hahó kisbarátom!

Milyen GSI-ből van a váltó? Szerintem felcummap rá gond nélkül.
Egyébként a Sima 2.0 8v GSIben F16 váltó van...
a 2.0 16v-ben F20, de ezt is felrakhatod, mert egyeznek a paraméterei.
ha 1.8-ból van, azt nem tudom milyen lehet, de szerintem az is felcuppan.
Az átélésről én is sokat gondolkodtam már...
pl amikor felvetettem az ötletet a lakatosnak, miszerint felujitopm a rötyit.
Pillanatra kiverte a viz :D
Erről ennyit!
Csocsi!

Előzmény: gyussszi (183)
Kószaka Creative Commons License 2004.06.25 0 0 184
Sziasztok!
Pár napja vettünk a Párommal egy 19 éves Asconát, de még nem nagyon értünk hozzá, ezért megkért, hogy nézzek utána dolgoknak. Így találtam ide is. Kellene nekünk az OHC motorról leírás. Tudna ebben valaki segíteni? Előre is köszönjük!!!
Szép napot mindenkinek!
gyussszi Creative Commons License 2004.06.25 0 0 183
Hali Sztpeti!
Haversrac talalt egy GSI valtot a sarokban, aszonta beszogeljuk az Asconaba, de elmentem bontos srachoz es o aszonta, hogy F16os helyere csak F16ost lehet rakni, de GSI valtobol nem volt F16os!
Mostakkor mivan??? Megse lesz GSI valtom?
Karosszeriast mar annyira megpuhitottam, hogy aszonta, ha talalok egy masik tetot 2ajtos Asconahoz, amin van gyari tetoablak, akkor orajta nem fog mulani kicsereli a tetoket, amikor lakatolja az autot!
Jo mi?
Neha elgondolkodom azon mit elhetnek at a korulottem levo emberek... :)
Előzmény: Sztpeti (177)
VanGal Creative Commons License 2004.06.23 0 0 182
Köszi szépen!
Előzmény: MECSI (181)
MECSI Creative Commons License 2004.06.22 0 0 181
Mármint 8 es 10 mp közt. En rosszindulatu meressel kb. 10mp-t mértem. Teli csomagtartó, már bent volt a 3-as, 240 000 futott km. inkább megvártam a mutatót a 100-as fölé nehogy az "igenjóagép" efekt úrrá legyen rajtam, szoval így jött ki a 10 mp. Egyszer régen mintha lett volna 8,5mp is, de a nemi szervem nem tenném fel rá tétnek.
Előzmény: VanGal (179)
MECSI Creative Commons License 2004.06.22 0 0 180
10mp alatt.
Előzmény: VanGal (179)
VanGal Creative Commons License 2004.06.20 0 0 179
Sziasztok!

Egy barátomnak van egy '88-as 2.0i Ascona B-je.
Arra lenne kíváncsi, hogy hivatalosan hány mp kellene az autónak felkúsznia 100km/h-ra.
Tud valaki segíteni?

Előre is köszi!

üdv
Balázs

RekorD Creative Commons License 2004.06.19 0 0 178
Szevasztok nekem /ugyan rekordom van/de a haveromnak van Asconája /b/.most bontottunk 2.2 motronikos motort nagy 5-ös váltóval.Van lyan ismerősötök aki jártas Senátorban?Szeretném házasítani a rekordomat 3.0-val.A motor +van de 1-2 cumó még kellene.
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.19 0 0 177
Hahó!

Váltó téma:
Tömény szopás az egész, de nekem szerencsém volt :)
Szóval a lényeg... ha bedobod a váltót a gépbe, akkor onnan tudod meg hogy rövid-e vagy hosszú 5ös váltó, hogy ha hosszu akkor 120-130ig kell vagy fél év mire felgyorsul... :> Sajnos a hosszu tul sok ennek a ménesnek. Tehát ha könnyedén felszaladsz 130ra 5ben, akkor jót vettél.
Létezik egy szám az 5. fokozat deklijén, de én nem találtam még meg :D
Remélem rövidet sikerült keritened, és akkor flegma leszel. :)
De nem lehet ám csak ugy upgradelni a váltót, mivel az tulságosan 1xü lenne.
Lényeg hogy ki kell reszelned a váltókulisszából, mert ha nem, akkor vagy R, és 1 nem lesz, vagy 5. nem lesz. Egyszerüen keresztirányban rövid a 4-es kulissza utja, és ezért az 5. felöli oldalról ki kell vágni vagy 3 mm-t.
magyarul ugy kell vagdosni, hogy jobban ki tudd nyomni a váltórudat jobbos irányba. Remélem éthető voltam :)
A te váltód egyébként F16.
Nagyjából ennyi... :)
Csocsi

Előzmény: gyussszi (176)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.17 0 0 176
Hali!
Orulok, hogy vegre sikerult megtalalni azt a kis baszast, mar kezdtem aszinni, hogy meghulyultem! Namost kepzeld el, hogy az adagolo tetjen elenged az a szar es racsuszik a bal 1es gyertya tetejer es ott megall! Fasza izzitaskor...
Na mind1!
Teto kihuzva, ma megprobaltam ecsetelni a karosszeriasnak, es hat majdnem veres lett belole!:(
Megaztan nemhiszem, h pont ketajtosat talalnek naptetovel...:((((
Motort faszanyosan vetted, lehet nekem is szijjel kene neznem...most lesz GSI valtom, remelem jol fog muzsikalni, nem tudod veletlenul az atteteleket??
Asszem az enyim F16? 4gangos vagy nemtom, F15 van??
Nem igazan tudom elolvasni, mert olyan ratyis!
Izzitogyertya:
van hosszabb meg rovidebb "feju" es ha ugy hozza a jo sors, hogy ketto hosszu meg ketto rovid kerul be a kocsiba, akkor indul mokasan!
Dusito:
szoktam hasznalni, nem a fordulatszamot emeli, mint a szivato, mert ugye ez nem az, hanem a gazolaj-levego kevereken valtoztat igy simabban jar ugyan de elegge kajal! Ugyhogy figyelj, hogy nem hagyod-e rajta, mert nekem volt igy mar 8,5-9 l-es fogyasztasom !!!
:(
Nnna gyere nagyfaluba, oszt prezentald a jarganyt (pirost) meman kivancsi vagyok ra!

csa

Előzmény: Sztpeti (175)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.16 0 0 175
Csá kisbarátom!

Örümmel hallom, hogy lemondtál a napfénytető projectről.
Ha nagyon eröltetni akarod, akkor sztem vegyél egy napfénytetős tetőt, és hegesztetsd át valakivel fényezés előtt :)
Amugy már tudom hogy miről beszélsz...
egy ilyen kis hülye teleszkópszerü bigyula az adagoló tetején :D
Mondom én mit tettem vele... :)
Az előző motorból kiszedtem, mert semmit nem csinált, csak lógott mint Katiba a gyerek...
a mostaniban meg nem is volt. :)
Jól emléxek hogy azt irtad, hogy megakadályozza, hogy a gázbowden visszacsapódjon?
Ha igen, akkor jelentem, hogy az enyém nélküle is olyan lassan akart visszavánszorogni,h ogy kénytelen voltam megtámogatni egy erősebbb visszahuzorugóval,mivel 1500 körül megtartotta a fordulatot :)
Lehet hogy egy uj rötyinél volt értelme, de nálam, ahol a gázbowdenházben van vagy 3 kiló szemét, nem hiszem hogy beválna a dolog.
Gondot eddig nem vettem észre, és már a moci előző gazdája is igy használta. Ez van :)
a 8000-es motor pedig létezik... :) Figy... mesélem:
Szóval én ezt a mostani mocit 20 rugóért vettem... sorolom mi volt benne :)
Blokk+hengerfej
generátor
önindiro
Zsír uj kupplungszerkezet+tárcsa, és a váltóhoz megkaptam a zsiros kinyomócsapágyat is :)
Ja.. a mociban megmértem a kompressziot, és az értékek 28-30 ig mozogtak hengerenként.
Tehát nem zsákbamacskát vettem :)
Az izzitogyertyákkal Neked tapasztalat az, hogy
ha csak 2-t cserélsz, akkor szarabbul indul?
Én is észrevettem hasonlót, bár még sosem cseréltem egyszerre 4et :)
Másik... dusitot szoktál használni? Én még nem jöttem rá hogy miért jó, mert nálam a fordulaton nem emel, talán mintha stabilabban járna a motor. :>

Csocsi :I

Előzmény: gyussszi (174)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.16 0 0 174
Hi Sztpeti!
Lassan keszulget a dolog, tulestunk az esedekes 100000es nagygeneralon, most megint dodogunk. Naptetorol lemondtam...:(((((((((((
Vettem GSI felniket, most azok jonnek!
DE konyorgom ertsed mar meg hol van aza baszas az autoban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,Kinyitod a motorhaztetot
2,A gazbovden gazpedallal ellentetes veget megnezed!
3,Ott BIZTOSAN kell talalnod egy olyan kis kutyut, ami egy lengescsillapitora EMLEKEZTET!!

Ja! Cimbisrac aszonta, ha tucc nyoccezerert 1.6d-t szerezni, akkor hozzad orrverzesig, mert megveszi!

Most indul a gepsarkany, nem tudom mi lehet a gond vele, meg az az igazsag, hogy nem igazan vittem el kompressziot meretni!

Izzitogyertyat en is altalaban 4et cserelek, kiveve, ha okos szerelo cserel kettot, ami aztan persze izzitasi idoben kulonbozni fog a tobbitol, igy meg kisse akadosabb elindulni...!
hi

Előzmény: Sztpeti (173)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.10 0 0 173
Hali gyusszi!

Én a tetőablakról inkább lemondanék...
szerintem neked sem hiányzik hogy az eső a nyakadba essen.
Ha pedig mindenképp ragaszkodsz hozzá, akkor
szerintem jobban jársz ha keritessz egy komplett tetőt, ami gyárilag ablakos, és egy lakatossal
áthegeszteted.
Persze utána kell nézni a vizelvezetőknek, stb.
Ha festetni akarod a szekeret, akkor én a helyedben mindenképp több festéket kevertetnék ki...
igy lesz javitoszined ha esetleg begázosodik a helyzet, mert ugye sosem lehet tudni.
Más téma.. és ezt a gázbowdenes témát nem értem.
Igazából el sem birom képzelni hogy mi is ez. Tutira nem kell oda semmi, ezt 100%-ra veheted.
A jobb oldali gyertya meg egyszerüen csereérett... nincs köze a gázbowdenes hókamókához :) Ha izzitogyertyát cserélsz,akkor kapásból 4et vegyél, mert általában egymás után adják meg magukat. Én is cserélgettem, de 3-4 hét mulva mindig megadja magát valamelyik. Szóval én kivárom az őszi időszakot, és tél előtt veszek bele 1 garniturát. Nagyjából 6 ropit emészt fel a project.
Most ha jól értem be sem indul a szekered?
Ha nem, akkor mondom a lehetőségeket:
- Nem huz be a mágnesszelep, igy egyszerüen nem röffen a szekérke.
- Nem kap üzemanyagot, mert gáz van az adagolónál, vagy valahol elszelel a nyomás.
- Olyan kicsi a kompresszio, hogy ezért nem tud beröffenni... namost ezt nem hiszem, mert ilyen melegekben nem lehet olyan kicsi a kompresszio, hogy ne bird beinditani.
- Hengerfej, vagy hengerfejpakolás van átégve, és elengedi a kompressziot, de erre sem szavazok igazándiból.

Szóval ennyi ötletem van a nemindulásra :)
Ha tudok segiteni valamiben akkor szolj! :)

Előzmény: gyussszi (172)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.07 0 0 172
Szia!
A lampak tutira ganyek... sajnos a kovek teljesen atutottek a lampaburat, az 1ik kb 2, a masik 3mm atmeroju lehet!
Nos, tetoablak marpedig kell!!!!
Beszeltem havercimbilakatossal, osszel megy hozza az auto, de o is huzza a szajat... lehet, hogy telleg L kell gondolkozzak a dolgon...
De mindig ugyanoda jutok!!! Mindenkeppen ugy szeretnem megcsinaltatni, hogy lakatolaskor, vagja ki a helyet, es amikor festes van, azt is ugyanugy fesse, mint a kasztni tobbi reszet, az ugy jo lehet, nem??? akkor nem utolagos ganyolas, hanem azert egyszerre lenne lakatolva fenyezve meg berakva a teto!
A motor termeszetesen teljesen hivatalosan lenne belerakva es magatol erthetoen persze vallalnam a reg.ktg-t is..:p
A valto meg igazabol nincsen bent, de mar dolgozunk az ugyon...
A motorban nem tudom igazabol mi lehet a problema, mint emlitettem volt az a kis affer a gazbovden gatlojanal es a jobb oldali gyertya egesz telen nem izitott, 3 hengerrel meg nem igazan akart elindulni.
Mostan azt mondotta a szerelo, hogy ez az auto tenyleg nem akar menni (marha nagy koponya, nem tudom mit gondolt, miert vittem el hozza az autot??) es majd butykolnek rajta eztet-aztat.
A kompressziot nem igazan ertettem, hogy hol lehet vele a gaz, mert motorfek olyan van mintazallat, uhhogy passzolom a dolgot, remelem 2heten belul meglesz a dolog, aztan akkor lehet megint hasitani!!!!!!
Csereautonak kaptam egy kettesgolf 1.6d-t, apam az mint egy vadbarom ugy megy, mondjuk 800kg osszvissz, tehat az a 400kg plussz kemenyen meglatszik sajna:(
Hat igy allunk!
Aze szolhatnal, ha a piros doggel felkavarodsz Pest iranyaba, szivesen megneznem!!

Csaa!

Előzmény: Sztpeti (171)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.03 0 0 171
Halihó!

Adok Neked 2 ötletet... hátha bejön valamelyik :)
Szóval ha csak gombostűnyi a lyuk, akkor én a helyedben:

a,: Besziloplasztoznám, költség 0.0001Ft/Db
b,: Bepróbálkoznék szélvédőreparátornál, hátha meg tudja ezt is javitani. költség: 1000/1500Ft/Db szerintem.

Én a tetőablakot tuti nem eröltetném....
szerintem kivitelezhető, csak nem fogsz olyat találni, aki emberi áron megcsinálja Neked ugy,h ogy az frankó legyen.
Vagy beszólnak nagyon sokat, vagy "20 éves autónak jó ez" mentalitással fog készülni.
Az Isuzu moci nagyon tuti, csak eszméletlen drága minden hozzá sajnos. A Regisztrácios dijról nem is beszélve, ami ugyebár jelenleg 1.5MFt Bruttó egy ilyen motorcserénél. (HA rosszul tudom majd kijavitanak).
Szóval nem nyersz annyit, mint amit veszithetsz a dolgon... gondolok itt a müszakikon való szívásra a motorszám miatt :>
Az 5-ös váltó jó 5let, én is ilyet használok, és imádom :)))
A te mociddal mi a gáz? Nincs benne kompresszio? Nem indul télen?

Üdv!

Előzmény: gyussszi (170)
gyussszi Creative Commons License 2004.06.03 0 0 170
Hat ez igen tanulsagos volt...
Asszem en megis inkabb cserelek, mert egy-egy kovet kaptam mindegyikbe kb 3 mp-es elteressel es enyhen kilukadtak, szerinted??:)
De ezen utmutatasnak megfeleloen nyilvan bontottat fogok venni 7k-ert darabjat es a lentebb emlitett procedurat eljatszva fogom ujjavarazsolni oket!

Jah... szeretnek egy tetoablakot, szerinted mennyire eselyes a dolog, igazabol egy sunroof-ot szeretnek, well do you know, its, amelyik lemezbol van es hatracsuszik, esetleg elektronyos, hol kotorjak velemenyed szerint, es be lehet-e mokanyulni, ugy, hogy kesobb ne azzon be?

E?

Szeretnek egy 1.7td Isuzu motorot, meg egy 5gangos valtot hozza!
Szeptemberben lesz a szulinapom, addigra vki igazan meglephetne ezekkel!
Igerem meglepodok........

Előzmény: Sztpeti (169)
Sztpeti Creative Commons License 2004.06.02 0 0 169
Halihó!

Minden Asconásnak...
Még el is felejtettem mondani, hogy hogyan varázsoltam ujjá a régi fényszóróimat :)
Szóval nem szabad, és nem is érdemes lecserélni, ha korábban nem kapott vizet a foncsor.
A lényeg... kaptam 1 fényszórót ajándékba, de eléggé le volt mattulva... látszólag. :)
Hajtott a kiváncsiság, ugyhogy szétkaptam mint floki a lábtörlőt... és rájöttem hogy nincs mattulva, csak nagyon finom por rakódott rá az előző 22 évben 8)
Szóval a lényeg... van 8 db pucu, ami az üveget fogja rá a müanyag vázra.
Ezeket kikaptam, akkor ráláttam a foncsorra.
Elkocogtam qtra desztilláltvizér, és szó szerint kimostam.
Arra kell figyelni,hogy valami szatyrot huzzatok a kezetekre, mert máskülönben be fog mattulni a foncsot.
Összeraktam sziloplassztal, és most eszméletlen zsiros lett.
Rendesen nagyot világit a gép :)
Ajánlom mindenkinek, aki éjszaka nem lát rendesen :>
Üdv! :)

PeterX Creative Commons License 2004.06.02 0 0 168
Hello!

Azért kérdeztem, nekem csinálta. Volt amikor pöccre indult, másnap meg teljesen lemerítettem az akksit, akkor sem indult be. Délután meg szintén pöcc-röff. Pár autószerelőt megjárt a kocsi (a fórumokban nagyon tolt Opel gurut is), mire egy lelkiismeretes villanyász rájött, hogy a számítógéppel van a bibi. Azóta mindig pöcc-röff.
Egy próbát megér szerintem, bontóbol próbálj szerezni egy computert, úgy, hogy pár nap múlva visszaviheted ha mégsem kell.
Esetleg vidd el olyan helyre, ahol TEC-el rá tudnak nézni. :)

LP

Előzmény: PennyIII (167)
PennyIII Creative Commons License 2004.06.02 0 0 167
Hello!
Hát ez az, már számítógépes.
De olyat nem hiszem, hogy tud produkálni, hogy néha megy néha nem, vagy tévedek?
Szóval senkivel nem történt még ilyesmi?

Üdv.

Előzmény: PeterX (166)
PeterX Creative Commons License 2004.06.01 0 0 166
Helló!

Elektronika jó? Ha jól sejtem, már ez is számítógépes.

LP

Előzmény: PennyIII (165)
PennyIII Creative Commons License 2004.06.01 0 0 165
Helló!

Kérdésem lenne, ascona 85-ös 1.8i-vel kapcsolatban. Nem indul úgy ahogy kellene, kb minden 5. inditáskor nem indul, akármennyit is probálkozik vele az ember, majd fél óra/ óra mulva mulva, ujra próbánál már minden gond nélkül. Kicsit ciki a dolog mert nem tudni mikor van kedve indulni és mikor nem...
Amúgy az autó motorikusan jó állapotban van, más minden oké vele. (jó az aksi, önindító, benzin is van benne:))
Volt már ilyen valakinek, hogy az önindító csak teker és nem akar az autó indulni? Minden ötletet szivesen veszek...

Köszi!

gyussszi Creative Commons License 2004.05.25 0 0 164
Hali!
Maaztan hogyhogy 8k a motor kompletten?
komoly?????
1.7td kell
most rogton!!!!

:)

azert csak nezd meg azt a szart, hatha neked is mar eloregedett, aztan ,nehogy ugy jarj, mint en!

Milyen jofej vagyok...
:)))

Előzmény: Sztpeti (163)
Sztpeti Creative Commons License 2004.05.14 0 0 163
Hi!

Nem tudom milyen kütyüről beszélsz, de
az tuti hogy nem kell a kocsiba :)
8000-ért komplett motort lehet venni 1.6D-be
hengerfejjem, meg mindennel együtt :)

Előzmény: gyussszi (162)
gyussszi Creative Commons License 2004.05.14 0 0 162
Hat jo, de akkor is tokjol nezett ki!

Jah mig el nem felejetem!
Velem Ez történt, fontoljatok meg:
van a gázbovden végén egy kis csillapito kutyu, baromi draga a boltban es a boltos szerint az auto enelkul biztosan tonkremegy mert hirtelen gazelvetelkor ez csillapitja a reakciot es a motor nem rangatozik annyira a bakokon!
Ez mondjuk logikusnak is tunt... Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy 8000HUF az ara!:)

DE

Nekem lepattant ennek a kis csillapitonak az egyik fele es lefordult a helyerol! pont ra a szelso nehger izzitogyertyajanak tetejen nyugodott meg!
Ugye midenki el tudja kepzelni mi torent, amikor raizzitottam es a bal szelso gyertya egyszerre kapott fazist, meg testet???
DE EZ MEG SEMMI! Akkor rogton nem vettem eszre a problemat es behuzattam az autot!
HUHH meg ra is dolgoztattam a zarlatra!
Az egesz kanoc ugy ahogy volt kiegett a kotegbol egeszen a releeig!
Marha budos volt es fustolt mint allat! Meg szerencsem volt, hogy a koteg legszelen volt az izzitomadzag, igy nem kellett az egesz koteget kicserelnem!

A szerelom meg azt mondta, hogy tokre folosleges aza akis baszas, uhhogy fogtam aztan kivagtam a francba, minek vegyek nyoccezerert olyan kutyut, ami zarlatosra vagja az autot?!?!?

NEsztek!
tanuljatok

gy

Előzmény: Sztpeti (161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!