Kicsavarod azt a csavart ami a fotengelyed vegeben van.
Aztan szerzel egy olyan csavart ami a lendkerekedbe belemegy......nem akarok hulyeseget mondani ugy emlekszem 16-os suru menetes.....azt szepen lassan elkezded belecsavarni.....aztan szepen a lendkerek megindul magatol lefele........mivel ugy veszem eszre hogy meg nem szedted le, csak jotanacskent csinalj 1fotot legalabb a fogaskerekek elhelyezkedeserol , mivel nem mindegy hogy teszed vissza, foleg az oninditonal levo fogaskerekekrol beszelek , mivel az a lendkerek mogotti fogaskerekkel egyutt fog lejonni.....szoval figyelmes legyel nagyon.....ha nem megy akkor ne eroltesd......ja es az imbusz csavarokhoz ne nyulj mert felesleges...szia sok sikert
Inkább szétszedem a porlasztót kitakarítom, lekonzerválom.Ugyanígy a motorba kis olaj, párszor átforgat, szívónyílás-kipufogó betöm, és ami a fontos a gumimembránt bekenem szilikon zsírral.
Majd minden évben tavasszal összerak, benzin "felszív" és pöcröff...indul.
Ja és - nem tudom nálatok mennyire - a benzint a műanyag tartályból leszívom télire mert érzékeny a benzin minőségére.
A tegnapi sikertelen indítgatásokat ma megkoronáztam . A probléma a következő volt . A gyertya nem volt megfelelően becsavarva . Én ezt ugyan nem tudtam , csak akkor jöttem rá mikor kitekertem és nem volt meghúzva . ( Meg akartam vizsgálni hogy van e szikra ) Gyertyát megpucoltam ,szikrát megnéztem , visszaraktam , meghúztam , indítás , egy pisszenésnyi hidegindító , ELINDULT . 4 Hónap állás után .
(Valószínü tegnap is elindult volna , ha nálam lett volna az Apriliás gyertyakulcsom )
Hamar felszereltem a sisaktartót , vezérlő táblát , rádobtam az ülést , és iramodtam vele eggyet . Elég feltűnő voltam , idomok nélkül . Mindenki utánam fordult XD .
Na megvoltak az első méterek .
Persze mindez nem jött volna létre ha nincsenek itt a fórumon a segítőkész Emberek .
Ezt jól mondtad teljesen egyet értek veled.De ha már ilyen van akkor bizony ott lesz még gond böven.Szerintem ott kaptak a szelepek is de elég nagyot.Ja és ha nem a lánc ugrot félre akkor bizony fötengelyt kell cserélni.Mivel a fötengelyen lévő fogaskereket külön nem árulják.Sok sikert a szereleshez Üdv
Ez elegge erdekes mivelhogy azt mondod hogy a dugattyud mozog , vagyis akkor mozog a fotengelyed is...... a fotengelyeden viszont van 2db fogaskerek a gyujtas feloli oldalon ahol az egyik fogaskereken van a vezermulancod, amely tovabbiakban mozgasba hozza a szelepeket. A helyedben levennem a gyujtas oldali deklit tovabba a lendkereket is mivel ez pontosan mogotte van........es megneznem azt a lancot nem hinnem de nem lehetetlen hogy elszakadt a vezermulancod....vagy egyszeruen csak leesett ( ennek kicsi az eselye)....probald meg ....remelem segitettem...
A gondom az , hogy nem megy a gép. Amikor megvettem annyi baja volt, hogy el volt törve a kipufogo szelephimbám. Azt kicseréltem, összeraktam.Indítani akarom de nem megy. Először a karbira gyanakodtam. De nem az. Levettem a szeleptetőt
és mit látok inditásközben, hogy nem megy a lánc és nem megy a vezérlés. Nem tekeri a szelepeket. Pedig a dugattyú megy.
Ilyenkor mi lehet a gáz??? Erre kérem a segítségeteket....
Szere neked van msn címed? Te vágod ezeket a dolgokat...
üDV! Én most nem tudok vagy ha igen sajnos horror áron.Sokan elfeledik h a variátor nem csak a görgő házból áll.Nálam most sajnos a komplet uj varió külső belső 54e ft.Ami marha sok de csak ez van.Szoval én nem tudok.Kérdezd meg italmondo-tól nekik van variojuk kompletten külső belső.De több helyen is érdeklödjél. Üdv
értem, köszi. akkor tudsz valami olyan sport variot aminek megvan minden alkatrésze és dob is a teljesitményen(végre), persze kevlárszijat is tervezek mellé. Amúgy megvolt az olajcsere, és nem folyik az olaj a levegőszűrőn. Olyan volt a fáradt olaj mintha sosem cserélték volna ki.... olyan volt mint a Kóla, úgy folyt is.:S:S
Üvd! Hát én nem vagyok elszálva az oldaltol szinte semmi használható alkatrésze nincsen.A pollini varió nem rossz.CSak egy dolog hiányzok onnan a varió tárcsa.Méghozzá az ellen darabja a varionak.Mert igy egymagában semmit nem ér. Üdv
Benzit biztos kap , mert azon a müanyag kis tárolóban ( ami a felső levegőszűrő oldalán van ) a két felső gumicsőnél bubog a levegő .
Az alsó csövön is jön a lé , ami a karbiba megy . Tehát elvileg üzemanyag van .
Halvány hajlam volt csak nem akarta elkapni a lendületet .
Holnap majd újból nekilendülök . Amúgysem volt a napom sétagalopp , Délutánra jutott egy xenonszerelés , azzal elment a motorra szánt idő , kevés jutott a Leora .
Üdv! oké értem.Ujra azért nem kell rögtön gondolni.Igen vissza tud puhulni amint megint benzin éri.De kell neki egy kis idö.A 150 leon hiába huzogatod a gázt semmi nem fog történi mivel a karbiban nincsen gyorsitó szivatyú.Leveszed a légszörő fedelet és egy kis hideginditő fuj a szivocsonkba vagy egy rongyal betömid h ne tudjon levegöt szivni és akkor felszokta kapni a benyát.A gyertyát azért megnézheted nem a koszos.Vissza térve a membránra.Cserélni csak akkor kell ha kiszakad és a subertet szabájoza az meg a benzin levegőó keverékért felelös a subertűvel :-) kicsit bonyolult.Üdv
Üdv! milyen leo?150?Igen a hosszú állás után igen csak ki tud keményedni.Én pl nem hagytam a motorom 4 honapig álni 2 hetetten beinditottam és járatam kis gázon. Üdv!
Üdv! Szabadon futó??Miben hol mekkora?Mert nem biztos egyre gondolunk.Általában az inditó szabadon futó bontottan 10e szokot lenni ami jó.Meg a szerelési költség.Igat nem tudom h szeretnéd megoldani meg pontosan mire is gondolsz. Üdv
Négy azaz 4 hónap pihentetés után megpróbáltam elindítani a Leomat . Gondolhatjátok nem sikerült :DDD .
A benyát már feltornásztam , mostmár dolgozik a vákuum is , és valami halvány hajlam volt az elindulásra , de mégis semmi . Nem sokat próbálkoztam úgy 1.5 órát :(
Mindent úgy ahogy itt leírták sokan .
Holnap folyt köv . Gyertya kiszed megnéz , lehet hogy beköpettem a gázkar huzogatással .
Apropó . Az a fránya membrán amitől mindenki fél , az kiszáradhat elmálhat , a hosszú állásban , vagy ezek után az indításkor átszakadhat ? Vagy mit csinálhat ez még .
Tegnap én is beröffentettem a gépet. Beletettem az akksit, egy indítás -> semmi. Levettem a légszűrőházat és befújtam egy kis féktisztítót. Hidegindító nem volt. Aztán meg ment is a gép. Jaj de jó volt egy kicsit motorozni...