Semmi-semmi, csak gyötör az irigység... mostanában én is egyre erősebben gondolkozom egy négykarikásban és hát, tudod szeretem a nagy és erős dízeleket!
Harmadik szezonomat motorozom, közel 10 ekm van már bennünk a Deauvillel, de nem találkoztam agressziv autóssal, csak egyszer volt egy autó, aki direkt kikanyarodott elém amikor a védett úton jöttem és leszorított a járdaszegélyhez.
Ritkán veszekszem az utakon, de mivel akkor pont a gyerek is a motoron ült, érzékenyebben reagáltam és a felhúzott ablakon át leordítottam a fejét. Ahogy néztem meg is rettent, de nem sajnáltam.
szóval én jónak látom a közlekedési morált, tényleg pozitiv élmény minden kilométer a motoron.
Azért a tréninget nagyon fontosnak tartom és örülök, hogy sikerült ennyit megszerveznem/finanszíroznom.
Egyébként nagyon szuper járgány. Még van benne anyag.
Aki pedig azt mondja, hogy a 4x4-et csak két napig használja az ember, amikor szánkózni megy, akkor elárulom, hogy téved. Mondjuk kis motornál lehet, hogy tényleg úgy van, de 500Nm-t normálisan átvinni az útra egy kerékkel nagyon gáz. Már a Superb is ráncigálta a kormányt, és gázadásra mindenféle pilácsok gyulladtak ki, na itt ilyen nincs. Menet van.
Hello. egy 2006 os superbem van. Az elozo tulajtol a navigacio DX hez csak csehorszaglengyelorszag cd t kaptam. Valaki tudna nekem segiteni ? szuksegem lenne europa , vagy magyarorszag nav cdre. elore is koszi
Nekem hasonló problémám van az ajtóval. Hol nyit hol zár teljesen beszámíthatatlan és megbízhatatlan, hogy bezár-e vagy sem. Mindig minden ajtót végig kell, hogy nézzek, mert sokszor egyes ajtókat elfelejti bezárni.
Nekem is ez a micro kapcsoló lehet a probléma forrása?
Ha igen privát emailban megkeresnél egy kis árajánlattal vagy egy tájékoztatással az általad ismert megoldásról?
Hogy mennyibe kerül egy ilyen micro kapcsoló csere és hogy melyik város ilyesmi.
Köszönöm előre is.
Ja és Üdv mindenkinek és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!!
Igen, én mondtam a külső/belsőt, mert az nekem egyáltalán nem csinál semmit és állandóan csak a külső levegőt szívja, illetve a klíma szerelő kiolvasta a memóriából a 4FA hibakódot ami állítólag a terelőlapát motorjának a hibáját jelenti. A pirosra azért gondoltam, mert csak azt láttam a kesztyűtartó kiszerelésekor és amikor megnyomtam a külső/belső gombot ez kezdett el mocorogni. Viszont akkor ez jó, mert a fűtésemmel semmi gond nincs.
Na akkor majd neki gyürkőzöm megint és megpróbálom kibányászni a ventilátor mögül.
Mondjuk, ha azt nézzük, hogy alig nagyobb egy kockacukor felénél, mégis jóval többe kerül, akkor tényleg magas.
Viszont, ha egy új (nem kíínaji) zárhoz hasonlítjuk akkor már kifejezetten olcsónak mondható.
Mivel ajtókat említettél, gondolom legalább kettőről van szó. A kapcsolót gyártó fickó, (akit véletlenül pont ismerek) és a beszerelő szaki 2ó alatt spórolna neked alsóhangon 100db ezrest.
Nem nehéz kiszámolni, hogy kettőjük tizedannyit sem keresnek a mutatványon mint te.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy a javított zár jobb mint az eredeti, mivel a kopást okozó folyamat megszűnik.
Van olyan típus amihez a gyártó külön is biztosít kapcsolót. 20-22e az ára. Valamiért az ügyfelek örülnek ennek a megoldásnak. Talán azért mert mert megmarad ~40e/ajtó.
Tehát van megoldás, de nem 1100,-Ft- ba kerül.
Szerintem vedd meg a belinkeltet.
Kárpit le, páncél le, ablakemelő ki, zár ki, kapcsoló beépít (valahogy) majd zár be, ablakemelő be, páncél be, kárpit fel.
Egyébként Te mondtad, hogy a külső/belsőt kell cserélni.
Pont az ami a belinkelt képen van.
A külső/belső belső nekem olyan problémát okozott, hogy menet közben folyamatosan a nyitott és a zárt állás közben mozgatta a záró fedeleket. Nem volt normális fűtés és hűtés sem, csak zárt állapotban, ekkor viszont télen párásodott.
A hideg/meleg motor hibája miatt akkor fűtött amikor akart. Akkor rágtam be amikor Sopronból hazafelé a -7 fokban pont nem volt kedve fűteni. Nem fáztam meg egy kicsit sem.
A külső/belső jobb oldalon van fent a ventilátor mögött.