Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nbalazs__ Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133256

szerintem költségcsökkentés miatt van mindkét oldalon ugyanaz. Meg így Giovanni nem tudja összekeverni a körtéket. :) 

Előzmény: kristof1000 (133255)
kristof1000 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133255

hello

az lenne a kérdésem,hogy a hátsó lámpákba ,lámpánként 2db 2szálas izzó van,de mindkét lámpában csak egyik izzón működik a féklámpa,a másik izzókon a másik szál mire való?

Hooli75 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133254

"" 

Ha jön a melegebb idő (HA lesz még olyan), próbálj tolni a benzinhez egy kis etanolt (mondjuk 1/4 tank).

Chippes autóval dúúúúrva. :))) ""

 

Ez most komoly?:) Ha igen, kipróbálom. Remélem nem nyírja ki a masínát!:)

 

realist_ Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133253

Bocs, de nekem 172 paci jött ki:P

 

Egyébként én hamarosan le fogom méretni egy másik helyen és kiderül...

Előzmény: seewer (133252)
seewer Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133252

  

    "És ennél,hová tűnik az erő-mint korábban a Kia Sport és Opel Gtc kapcsán itt felmerült a kérdés-a Sport Bravcsi 150 lóval 8,2s, 212 km-h t tud,igaz a nyomi 40nm el kevesebb....."

 

Ezért biztos megköveznek, de a 150- es méréskor 170- nek bizonyult, csak ez sokak számára nem volt elfogadható, mert "egy 170 lovas autónak nem így kéne menni" ......

Előzmény: gattaka12 (133245)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133251

Az Abarth-ról ezt olvastam.

Előzmény: realist_ (133250)
realist_ Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133250

"5-7 ezrenként spéci olaj"

 

ez tuti?

Előzmény: bajan122 (133248)
realist_ Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133249

Az említettek arányaiban lassabbak és/vagy erősebbek.

Ez kb. partiban van az új wv termékekkel, azok viszont 1.8 nem 1.4 köbcentire mint ez.

Ilyen erővel kb. a cooper S a gyorsabb. Na olyat vezettem, nagyon nem egy liga amit az tud:)

Szóval ez egy elég jó eredmény, de tény hogy ez nem egy GTI csak jó.

 

A végsebesség számomra nem mérvadó 0-100 és rugalmasság viszont igen, városban ez kell.

 

Előzmény: gattaka12 (133245)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133248

Szerintem arányban vannak az adatok. A gyári végsebesség meg felejtős.

 

Viszont én nem szertnék ilyet, mert baromi drága a fenntartása (5-7 ezrenként spéci olaj, a fékbetétek, a gumik mind extra árban van stb.).

Előzmény: gattaka12 (133245)
denil Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133247

Ja most nézem, hogy ez már az újabb Trans AM. 

Előzmény: denil (133246)
denil Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133246

És mikor lesz belőle K.I.T.T. ?:)

Előzmény: piros madááár (133243)
gattaka12 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133245

 

És ennél,hová tűnik az erő-mint korábban a Kia Sport és Opel Gtc kapcsán itt felmerült a kérdés-a Sport Bravcsi 150 lóval 8,2s, 212 km-h t tud,igaz a nyomi 40nm el kevesebb.....

Előzmény: realist_ (133242)
piros madááár Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133244
Amivel volt szerencsem meg talalkozni,vezetni azok kozul tudom javasolni a c osztalyos mercit jatszonak a c36amg,vagy c43, ezek olyan 96-98 evj, vagy ha turbos auto kell akkor audi s4,s6 kezi valtosak ezek raadasul quatrok es jok kanyarban is,alkatreszek elerheto aron vannak es strapabiro autok.
Előzmény: bajan122 (133240)
piros madááár Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133243
Pontiac firebird trans am 93-2002 ig gyartva az utolso szeriasok dragabbak de erosebbek es brutalosabb az orr kikepzese.szigoruan csak v8.44e merfoldel vettem most 105.000 van benne. Youtubon ha rakeresel ram azaz firebird820aj akkor talalsz videokat.
Előzmény: realist_ (133241)
realist_ Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133242

Ezt láttátok már?

http://www.abarthspecialties.com/it/punto-scorpione.html#concept

 

Igencsak jól néz ki, főleg a motor ereje és a fekete felni... Mindkettő jó lenne az enyémhez:D

 

A gyári alap 17 fekete felnit esetleg festette már át valaki feketére, vagy látatok már ilyen képet?

realist_ Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133241

Milyen kocsi amiről írsz?

Előzmény: piros madááár (133239)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133240

Én is így vélem. Természetesen egyiket sem lehet összemérni az M5 vezethetőségével, de játszani tökéletesek.

 

Mondjuk ez még csak távoli jövő, hisz a jelenlegi járműveim sincs elég idő használni. Majd ha a motorhoz már öreg leszek ...

Előzmény: piros madááár (133239)
piros madááár Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133239
Ha csak olyan kell amit hobbinak hasznalsz es csak randalirozni akkor amcsi vasat tudom ajanlani, nem egy kanyar vadasz auto de okorkodni nagyon jo es olcso fenntartani nekem 2002 ota van meg es az auto 93 evj.mai napig mindenki megnezi formailag ma is megalja a helyet. Es szinte semmi elektronika, csak abs van benne,sperr difi.automataval nincs gond.es kb 1.5 millaert mar jo allapotut lehet kapni.es igazi elmeny.nyers ero.
Előzmény: bajan122 (133237)
denil Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133238

Pontosan.

A gatyád rámehet egy javításra miközben az autó már rég nem ér annyit.

Akkor tényleg legyen egy egyszerű technikájú de erős gép amiben sok minden nem tud elromlani--> és így el is jutunk a nagy ccm3-is izomautókig ( lásd pl hemi ).

Előzmény: bajan122 (133237)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133237

én is pont ezért gondolkodom olyan izomautóban ahol az elektronika kissebb szerepet kap. Tartok tőle, hogy egy mai M5 10 év múlva (még ha nem is hajtották szét) olyan meghibásodásokat tud majd produkálni ahol a javítási költség az autó árával vetekszik. Pl haver s500-a megkímélten is 8 éves korában a légrugázás javítását igénylete. Ehhez kellett tréler + alkatrész + javítás összesen ha jól rémlik 600 ezer értékben. Következő alkalom az autómata váltónál valamit elrontottak a szervizben (rossz szoftvert tettek rá vagy mi?!) az egy millió lett volna, ha ő fizeti. Ilyen költségeket én nem tudok és nem is akarok felvállalni.

Előzmény: denil (133233)
denil Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133236

pl.: Hemi valami kisebb karosszériába.

 

Na az lenne nekem is a mennyei manna:)

Előzmény: bajan122 (133231)
yoee Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133235

Errefelé van difi az árakban. Az érdinél egypár napja emelték 409,9-re a 95 bencint. Elég nagyforgalmú kút. A szbattai molnál meg -kb. másfél hete néztem- volt olyan 425 körüli.

Utolsó előtti töltés omv volt, a hungária és az m3 bevezető találkozása körül, de -én- nem vettem észre különbséget a benzinek közt.

 

Előzmény: petzsolt85 (133227)
denil Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133234

A legrosszabb tapasztalatom a Lukoillal van a Bravot illetően. 1x tankoltam soha többet.

Előtte az Astrába ment a lukoil és semmi baja nem volt.

 

Előzmény: Mewo (133221)
denil Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133233

Ez a gép egy álom:(

Azt sajnálom a legjobban, hogy mire ezek a power masinák elérhető árban lesznek addigra már nem merem megvenni mert ki tudja,h hajtották széjjel..

Inkább gyúrok az OPC astrára, az sem olcsó de könnyebben hozzá lehet jutni pár évesen (majd).

Előzmény: Mewo (133215)
szkorhetz Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133232

Sziasztok!

Tegnap végre nálam is megvolt az olajcsere, a szerelő azt mondta, hogy olyen szép, tiszta volt az olaj, hogy a sajátjába is beletöltané még egy jó pár ezer km erejéig. Viszont az olajszűrő valami nagyon szar helyen van, szívtunk vele egy ideig. Egyelőre 3.2 liter van benne, ezzel a nívó pálca felső 4/5 része fölött vagyok egy picivel.
Minden rendben volt, a légszűrőm is még szép tiszta volt, de azért beleraktuk az újat, ha már megvolt az alkatrész.

bajan122 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133231

Én is nagyon sokat rugózok 8 hengeres autókon. Vágynék egyre, ráadásul a mostani használat mellett nem is lenne olyan vészesen drága fenntartani. Nálam is mindig ott dől meg a dolog, hogy a bravot nem adom el. Kettő meg minek (pláne két motor mellé)?! 

 

Mondjuk nálam az egyszerűbb technika a vágy tárgya pl.: Hemi valami kisebb karosszériába.

Előzmény: Mewo (133215)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133230

Párszor tankoltam ott, semmi különös.

 

Ha a tó körül jár bárki a kápolnásnyéki Agipot nem javaslom. Nagyon vacak amit benzinként árulnak (kicsi a forgalma a kútnak nagyon). Felénk a gárdonyi mol ami jó.

Előzmény: yoee (133220)
Realtukko Creative Commons License 2013.04.04 0 0 133229

Ha jön a melegebb idő (HA lesz még olyan), próbálj tolni a benzinhez egy kis etanolt (mondjuk 1/4 tank).

Chippes autóval dúúúúrva. :)))

Előzmény: Mewo (133226)
Mewo Creative Commons License 2013.04.03 0 0 133228

Én is arra járok minden nap.A Lukoilt nem veri semmi, de az M5 kivezetőn nagy az árverseny.A legjobb általában a zajfogó mögé eldugott ÖMV.

Előzmény: petzsolt85 (133227)
petzsolt85 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 133227
Árban nincs akkora különbség már a lukoil javára, legalábbis arra amerre én járok (nagykőrösi, hungária)! Max 2-3 ft, az meg nem releváns, ezért mostanában már nem tankolok ott!
Nem ismerem Érden a kutakat, viszont mivel budai agglomerácio, gondolom ott is 10-15 ft-al drágább a benzin, ahogy felénk is ( Budakeszi, Budaörs)!
Előzmény: Mewo (133226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!