az lenne a kérdésem,hogy a hátsó lámpákba ,lámpánként 2db 2szálas izzó van,de mindkét lámpában csak egyik izzón működik a féklámpa,a másik izzókon a másik szál mire való?
"És ennél,hová tűnik az erő-mint korábban a Kia Sport és Opel Gtc kapcsán itt felmerült a kérdés-a Sport Bravcsi 150 lóval 8,2s, 212 km-h t tud,igaz a nyomi 40nm el kevesebb....."
Ezért biztos megköveznek, de a 150- es méréskor 170- nek bizonyult, csak ez sokak számára nem volt elfogadható, mert "egy 170 lovas autónak nem így kéne menni" ......
És ennél,hová tűnik az erő-mint korábban a Kia Sport és Opel Gtc kapcsán itt felmerült a kérdés-a Sport Bravcsi 150 lóval 8,2s, 212 km-h t tud,igaz a nyomi 40nm el kevesebb.....
Amivel volt szerencsem meg talalkozni,vezetni azok kozul tudom javasolni a c osztalyos mercit jatszonak a c36amg,vagy c43, ezek olyan 96-98 evj, vagy ha turbos auto kell akkor audi s4,s6 kezi valtosak ezek raadasul quatrok es jok kanyarban is,alkatreszek elerheto aron vannak es strapabiro autok.
Pontiac firebird trans am 93-2002 ig gyartva az utolso szeriasok dragabbak de erosebbek es brutalosabb az orr kikepzese.szigoruan csak v8.44e merfoldel vettem most 105.000 van benne. Youtubon ha rakeresel ram azaz firebird820aj akkor talalsz videokat.
Ha csak olyan kell amit hobbinak hasznalsz es csak randalirozni akkor amcsi vasat tudom ajanlani, nem egy kanyar vadasz auto de okorkodni nagyon jo es olcso fenntartani nekem 2002 ota van meg es az auto 93 evj.mai napig mindenki megnezi formailag ma is megalja a helyet. Es szinte semmi elektronika, csak abs van benne,sperr difi.automataval nincs gond.es kb 1.5 millaert mar jo allapotut lehet kapni.es igazi elmeny.nyers ero.
A gatyád rámehet egy javításra miközben az autó már rég nem ér annyit.
Akkor tényleg legyen egy egyszerű technikájú de erős gép amiben sok minden nem tud elromlani--> és így el is jutunk a nagy ccm3-is izomautókig ( lásd pl hemi ).
én is pont ezért gondolkodom olyan izomautóban ahol az elektronika kissebb szerepet kap. Tartok tőle, hogy egy mai M5 10 év múlva (még ha nem is hajtották szét) olyan meghibásodásokat tud majd produkálni ahol a javítási költség az autó árával vetekszik. Pl haver s500-a megkímélten is 8 éves korában a légrugázás javítását igénylete. Ehhez kellett tréler + alkatrész + javítás összesen ha jól rémlik 600 ezer értékben. Következő alkalom az autómata váltónál valamit elrontottak a szervizben (rossz szoftvert tettek rá vagy mi?!) az egy millió lett volna, ha ő fizeti. Ilyen költségeket én nem tudok és nem is akarok felvállalni.
Errefelé van difi az árakban. Az érdinél egypár napja emelték 409,9-re a 95 bencint. Elég nagyforgalmú kút. A szbattai molnál meg -kb. másfél hete néztem- volt olyan 425 körüli.
Utolsó előtti töltés omv volt, a hungária és az m3 bevezető találkozása körül, de -én- nem vettem észre különbséget a benzinek közt.
Tegnap végre nálam is megvolt az olajcsere, a szerelő azt mondta, hogy olyen szép, tiszta volt az olaj, hogy a sajátjába is beletöltané még egy jó pár ezer km erejéig. Viszont az olajszűrő valami nagyon szar helyen van, szívtunk vele egy ideig. Egyelőre 3.2 liter van benne, ezzel a nívó pálca felső 4/5 része fölött vagyok egy picivel. Minden rendben volt, a légszűrőm is még szép tiszta volt, de azért beleraktuk az újat, ha már megvolt az alkatrész.
Én is nagyon sokat rugózok 8 hengeres autókon. Vágynék egyre, ráadásul a mostani használat mellett nem is lenne olyan vészesen drága fenntartani. Nálam is mindig ott dől meg a dolog, hogy a bravot nem adom el. Kettő meg minek (pláne két motor mellé)?!
Mondjuk nálam az egyszerűbb technika a vágy tárgya pl.: Hemi valami kisebb karosszériába.
Ha a tó körül jár bárki a kápolnásnyéki Agipot nem javaslom. Nagyon vacak amit benzinként árulnak (kicsi a forgalma a kútnak nagyon). Felénk a gárdonyi mol ami jó.
Árban nincs akkora különbség már a lukoil javára, legalábbis arra amerre én járok (nagykőrösi, hungária)! Max 2-3 ft, az meg nem releváns, ezért mostanában már nem tankolok ott!
Nem ismerem Érden a kutakat, viszont mivel budai agglomerácio, gondolom ott is 10-15 ft-al drágább a benzin, ahogy felénk is ( Budakeszi, Budaörs)!