Azt megkérdezhetem, hogy mennyi a kártyaelfogadás költsége és mekkora macerával jár egy ilyen beindítása? Én is gondolkodom ezen, ha már egyszer van saját (szakmai) oldalam.
Egy nagy problémám van, ilyen még nem fordult elő velem, de közületek biztos tud rá válaszolni. Egy vásárlóval volt egy kicsi afférom, de végül is megvette a tételt. Most meg reklamált Paypal-nél, hogy nem kapta meg a vásárolt termékét. Nem nagy összeg, de nem szeretem a sunyi embereket. Mit lehet tenni, hogy ne bukjam el a zárolt összeget. Se pénz se posztót nem akarok.
Erre is gondolok..de elég egy egyszerű paypalos dispute és claimra gondolnom... Részben ezért van az hogy csak veszek és veszek és nem merek elkezdeni árulni semmit.... Chargeback....képzeld el mi van ha lopott kártyával fizetnek neked és te elküldted a terméked....? Ilyenkor szívsz?
Üdv, Múltkor kérdeztem a letiltással kapcsoltba. Írt a srác, és azt mondta, hogy a későbbikben ne az Ebay-en keresztül üzleteljünk hanem a PP-on keresztül, küldjem el neki a pénzt és ő küldi az árut. Valaki volt már hasonló szituba?A továbbra is minőségi probléma lenne, hogy tudnám azt érvényesíteni?
"és persze nem is szívesen adná meg az ember az adatait egy ki-tudja-milyen oldalnak" Akárkinek nem engedélyezik, hogy a saját weboldala kérje be a kártyaadatokat, azokat jellemzően a bank vagy a kártyafeldolgozó cég (PayPal, Moneybookers) weboldalán kell megadni.
A chargeback-re gondolhatsz, úgy emlékszem korábban is felhoztad a témát. Ez valóban létezik, de nem éppen úgy működik, hogy pistike becsszóra állít valamit és a bank elhiszi a pénz pedig megy vissza neki. Üzemeltetek webshopot kártyaelfogadással (bankos), és 2 évig kell őrizzem a szállítási bizonylatokat, mert a bank bármikor ellenőrizheti őket. Addig nem szabad egy tranzaciót élesítsek, amíg az árut nem küldtem el. Ebből adódidk, hogy néha 3 hét is van a vásárlás (zárolás) és a valós terhelés között a kártyaszámlán, mert vannak termékek amik csak rendelésre vannak.
Továbbá a háttérben biztosítások is vannak, tehát az is előfordulhat, hogy a bank abból térít és a kereskedő nem is szerez tudomást a reklamációról.
A drágával vitatkoznék, ha a netpincérnek megéri 1-2 ezer forintos tételeket bankkártyával fizetni akkor a többi webshopnak sem lehetne olyan nagy tétel. De rendben, legyen drága, akkor viszont ajánlja fel, hogy saját költségen fizetek (kb. +3% a végösszegre).
Inkább az van a háttérben, hogy adót optimalizálnak, és az utánvét és a bankszámla még elrejthető, a bankkártyás tranzakciók már nem.
Vannak még cégek ahol nagyon rossz a cash-flow, ezeknél azért nem szeretik a kártyás fizetést mert 2-4 hét mire a banktól az ő számlájukra ér a pénz.
Azért gondoltam, hogy meg lehet próbálni, mert a hibajelenség nem hibásan megadott adatra utal. Persze aztán akármi is lehet, de egy próbát megér ilyenkor. Én sem innen szoktam fizetni, mer’ normális esetben minek, ugye. Azért kíváncsi lennék, hogy kiderült-e a hiba oka, és ha igen, akkor mi volt az?
De ha egyszer elromlott az ebay oldalon..vagy hibásan adta meg ott a kereskedő a paypalját akkor értelmetlen ugyanazt végigzongorázni..... Hisz logikusan az ebay oldalon pay now átvinne a paypalra..de ha ez hibás.....értelmetlen ugyanazzal próbálkozni a paypalról indítva.... Amúgy értem hogy előhívható az ebayes fizetnivaló lista.....de hibásan megadott dolgoknál értelmét veszti.
De egy webshopban előfordulhat, ilyen technikai malőr. Amint a példád is mutatja. Valami okkal még elfogadta az utalásod, de áru már nem volt. Gondolom, azért történt így, mert csak a pénz utalása után ad a rendszer parancsot a raktárnak, hogy vegyen le a polcról egy terméket. Azt meg pár pillanattal előbb valaki megvásárolta és lett egy kalamajka.
Az ilyen helyzetet nem biztos, hogy piff paff meg tudja az eladó állapítani. Vagyis meggyőződött róla, hogy jogos a panaszod és visszaküldte a pénzt. Ezzel szerintem részéről el is van intézve. Nincs alapja a kártérítési kérésnek. Negatív benyomásod lehet, de korántsem biztos, hogy jogosan. Ahhoz csak az elmondásod alapján ismerjük a történteket. De nem tudjuk, mi rejlik az egész hátterében.
Persze kellemetlen másutt drágábban venni. De ha ez úgyis kifutó cikk és mégis pont ilyet szeretnél, jobb ha örülsz, hogy egyáltalán sikerült. :D
egyrészt még nem fizettek, másrészt az első 5 emilben semmiféle elnézés nem volt, csak kioktatás, hogy ha nincsen semmi a vásárolt tételeim között az accountomban, akkor biztos nem is vásároltam. csak amikor végre megtalálták a lét, akkor irtak egy sorryt.
lehet az apróbetűsben benne van, hogy ha tévedésből szerepel valami a shopban, ami nincs raktáron és én megveszem-kifizetem, akkor panaszommal foldulhatok a dunába, de ettől még az én benyomásaim negativak.
igy most ugyanazt megvezem egy másik shopból és dupla postaköltséget fizetek, na persze, hgoy nem tapsikolok.
Sziasztok Az lenne a kérdésem rendeltem kettő GPS navigációt külön csomagban az ebay-en. Kaptam az eladótól egy emailt,hogy a csomagot visszaküldték mert Magyarországon szigoritoták a vám szabályokat az elektronikai készülékekre .
/dera buyer,so sorry to disturb you.And before you bought two items from us.i am so sorry.The two parcels were returned to us.As your local customs checked the electronic appliance strictly in recently as 2010EXPO. so we cannot send to Hungry.so sorry,so could you offer other country address??if not,i have to refund you and cancel the transaction.i am so sorry again.wait your reply.hope you don't angry.sorry.regards/
Tud ebben valaki segíteni van-e valami új rendelkezés vagy valami más van a háttérbe(elfogyott a készülék tú,l olcsón nyertem meg)?
Amúgy az eladó ugyan úgy hirdet ingyen postával Gps-t Magyarországra.
Elfogyott egy már nem gyártott cikk. Az az egyéni peched, ami történt. Ez nem mindennapos történet. Vis major!
Ettől még nem szemtelen a cég, egyszerűen nem volt szerencséd. Ők viszont elnézést kértek és visszautalták a pénzed. Vagyis megtették azt, ami ilyenkor természetes.
Nem jelennek meg eleve a kifizetetlen vásárlások....Ezt honnan szedted? Kell a paypalos emailja és goodsként jelölve fizesd beírva a note mezőbe hogy ebay....szöveg mezőbe meg a termékszámokat.