Egyetértek. Az email amit kaptam az ARC-tól: (részlet) (Képeket kértem az ARC 187.02esről) "Kedves Bálint ! Küldöm a képeket. Remélem, hogy lesz még sok ARC busz Szombathelyen is, rövidesen szóló ARC 134. Üdvözlettel: Igazgatóság"
csak egy javaslat, de lehet Off: érdemes lenne a topicot ARC buszok-ra átnevezni, hiszen már nem csak 187-es van, hanem 134 is, és kit udja milyen típusok lehetnek még a jövőben.
Egy kis reklám: Alternatív hajtású járművek Mivel itt erősen off a hivatkozott topicban részletes és korrekt választ kapsz. Javaslom, hogy az ARC buszokkal kapcsolatos hírek, információk a Magyar Buszok c. topicba kerüljenek.
A numerikus kijelzőt igen nagy böszmeségnek tartom. De ennek ellenére elég sok Volán megvette őket. Vagy nagyon csórók a Volánok, vagy nagyon jó az EMKE cég marketingje.
A 3-as az Kámonból indul az Oladi városrészre és nem a Vasútállomástól. Vagy te csak azon a részén utaztál?
Amúgy országosan ismert járat ez. Ugyanis ez volt régen a 30Y. (Jó, az útvonala egy kicsikét módosult azóta.) És ugyebár erről kapta a nevét az együttes.
Az AAT 310-et meg el kellene küldeni múzeumba, mielőtt szétvágnák! Mert szerintem az már csak idő kérdése, hogy meddig fog közlekedni. Ez melyik? az ESSO-s?? :-)))
Én meg már baromira utálom, hogy 30 éve majdnem ugyanolyan buszon kell utaznom. (egyenes helyett 3-részes műszerfal, botváltó helyett automata, és ráncajtó helyett "nemtudommianeve" ajtó. Ennyi változott. De ne mondd azt, hogy utálom a buszokat! A 266-osokat, mivel már kevés van eblőlük, ezért szeretem. A 260-asokat/280-asokat akkor fogom csak szeretni, ha már csak 4-5 db lesz belőlük. Igaz, a 260-asokra ez már majdnem igaz, mert 2 ARC, 3 MAN és 6 263-as színesíti a palettát. De a 17 db nemránacajtós 280-as még egy darabig itt lesz. A ráncajtósokat viszont az újabb ARC-ok valószínűleg kiszorítják.
Az AAT 310-et meg el kellene küldeni múzeumba, mielőtt szétvágnák! Mert szerintem az már csak idő kérdése, hogy meddig fog közlekedni.