Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2004.08.12 0 0 224

hali Köszi az infokat

Már körvonalazódik a kocsim sorsa. Úgy néz ki megmarad (hatásotokra). Már 2 éve volt körbelakatolva de akkor az alja elmaradt, sajnos. Alapjában véve a leírtakon kívül némi oldalra húzás idegesít még benne. Sajnos a lakatolás+friss festés után 3 hónappal találkoztam egy kivilágítatlan koszoshátú kamionnal tükörjégen. A vadi új akumulátorom bánta nagyon a dolgot meg a hűtő meg a lemezek stb. azóta jobban húz oldalra. A gumik viszont átlagosan kopnak.

Meghát őszintén bevallva volt olyan is mikor megnéztem a nívópálcát csak a legalja volt olajos. mindez 2x fordult elő. Ezért tartok tőle, hogy nem lesz elég csak a szelepszimeket cseréllni. Szerintetek a csak gyűrűzés dugócsere nélkül megoldás lehet?

Másik olvastam egy német asconás www-n, hogy volt egy ascona GT nevű modell is. Namármost ha jól láttam ill. olvastam, akkor ebben a külömbseg csak a kompresszióviszonyban ill. a kati hiányában volt, így lett a 114 paciból 13x.

Azt kérdezném ,hogy mennyit kéne leszedni a hengerfejből ahhoz, hogy csak 95össel tudjam járni. Most elvileg 91es is mehet bele, de ez 1996 óta csak 2x fordult elő. Akkor már ha lehet csócsáljon kevesebbet ugyanannyi gázpedálállásnál.

ha ez a motor megkap mindent mennyit tud futni a GJ-ig?

Bocsi már megint hosszú lettem.

Előzmény: Sztpeti (223)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.11 0 0 223

Szóval ime a képek:

 

 

elotte   kozben

 

utana   utana2
Előzmény: Sztpeti (222)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.11 0 0 222

Hahó fiatalok!

 

   Beleszólok én is a dolgokba ha megengeditek! :)

 

 Szóval kedves MECSI!

El kell döntened mit szeretnél.

Ha meg akarod tartani a gépet, akkor javaslom csináld meg rendesen, mert

ha egyszer valamit összegányolnak, azt utólag rosszabb helyrehozni, mintha hagyják az elején tovább rohadni.

  Ha ugy döntessz, hogy birja ki az épitkezést, aztán qka, akkor össze kell

kalapáltatni valami akárkivel, aztán hagy szaladjon.

  Ha összepakolod rendesen, akkor sorolom az árakat ugy saccra.

Szerintem a motor kiüthetetlen, ugyhogy nem hinném hogy komplett generál kell, szerintem elég egy szelepszárszimmeringsor csere is.

Persze mindent látni kell, én az esetek nagy százalékáról beszélek.

Ha ezt megcsinálod, akkor az olajfogyi le fog csökkenni ugy 1.5-2.5 lityi/15000km-re.

(Ha valóban csak enniy a baja.)

Ennek az ára 1-2 aprósággal legyen mondjuk komplett 20000-

Lakatolás: (Küszöb, sárvédőivek, hátsó nyulványok) 50-60000-

Fényezés (Hátsó sárvédők átlagos fényezőnél) 25-30000-

Gyujtás+apróságok (1-2 gumiszilent, gyertyák, stb) 25000-

 

Szóval most igy látatlanban saccolok neked egy ilyesmit.

Sokkal olcsóbban meg lehet uszni, ha van ismerős lakatos, stb, én most átlagos

melós átlagos áraival próbáltam számolgatni.

Ha ugy döntessz hogy megéri, akkor szerintem méresd fel a dolgokat egy hozzáértővel, és szerintem rágd át még1x.

És 1 kis segitség a döntéshez... én is nemrég estem át egy kisebb felujitáson :))))

Szerintem a többiek már unhatják, de azért még belinkelem a szekeret :))))

Üdv!

Előzmény: MECSI (220)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.11 0 0 221

Hali MEcsi!

 

Sztem a legjobban úgy jársz, ha felhozod a gépjárművedet olyan állapotba, hogy biztosan ne hagyjon ott sehol, meg ne szakadjon szét!

1, Tehát semmi extra csak a lexükségesebb javítások!

-Sztpeti ezt most mondjuk Te nem olvasod, jo??:)-

2, Aztán szépen lezongorázod vele az épitkezést, mert építkezni marha jó vele!!!

-Ezt mondjuk tapasztalatból mondom!-

3, azután jöhet az igényesebb, finomabb karosszériamunka, meg a rendes motorgenerál, meg minden!

Már amennyi cash marad az építkezés után!

 

Szerintem hálás autó és ha eladod is, de ennyi pízért nem nagyon űlsz át másba, esetleg valami óccsó részletrevásárolt kis szappantartóba....

...és valljuk be őszintén nem ugyanaz a fíling, ha te vagy a gyűrődőzóna...

 

Előzmény: MECSI (220)
MECSI Creative Commons License 2004.08.11 0 0 220

Sziasztok

Fiúk van egy 87 es Asconám. 2i katalizátoros. 250e van benne. A motor kb. 2000 kmenként belaffant 1l olajat. A felső dekninél is nedvedzik rendesen, az olaj. Most valami egyéb probléma tarkítja a képet, néha leáll a 2. esetleg a 3. henger is (főleg alapjáraton de fordulatban már o.k. a múltkor viszont fordulatban sem akart menni kb. 15km-n keresztül). Amúgy megy elég rendesen és nem füstöl a kipuf már belülről sajnos fekete. Természetesen a hátulja már rohad. A bal hátsó rugó mögött épp hogy még egyben van a segédváz vagy mi a túró. A rugók alatt már restaurálva lett.

+ van még egy rakás apróság.

Nagy kérdésem van. Ti ugye restauráltatok asconát. A nagybátyám kevés kilométert futott 1200 -es Zsigájához képest ez még mindig pikk pakk egyben van (erőáttvitel).

Most mit csinálljak vele? Hagyjam széttrohadni-kopni, vagy motorgenerál +heggesztés. Jelenleg építkezem úgyhogy nem nagyon vagyok eleresztve. Adjatok lécci tanácsot. Mibe kerülne a 2es variáns. Másik kocsi leghamarabb 2 éven belül jöhet szóba. Szivem szerint megcsinállnám de sajnos ennek a piaci értéke mifelénk max. 120e Ft. de akkor balek aki megveszi. Másrészről viszont meg nagyon egyben van. Segítsetek dönteni, plííz. Várom a válaszotokat.

BkorVette Creative Commons License 2004.08.06 0 0 219

Manta talira sajnos nem megyek, mert okos módon a komáromi amcsi talival van egy időben...nem értem miért jó ez..

 

 

 

Előzmény: manta-z (217)
BkorVette Creative Commons License 2004.08.06 0 0 218

"Csak "úgy" elmentem éjjel kocsikázni a városba majd azt vettem észre hogy 150km-el több van benne mint mikor elindultam :)))))"

 

Ez jó:) Remélem én is beszámolhatok majd valamikor ilyenekről:)

 

130LE-t szeretnék...aztán majd Nitrot..de az még késöbb lesz.

 

R25 lesz benne, Rekord váltó nem tudom mien rövid de az R25 szerintem elég rövid ahhoz hogy jól menjen. A difi végáttétel 4.11 lesz:))

 

Üdv: Bkori

Előzmény: manta-z (216)
manta-z Creative Commons License 2004.08.06 0 0 217

Tényleg!

 

Innen aszkónások közül jön valaki 7végén Nemzetközi talira?

Előzmény: manta-z (216)
manta-z Creative Commons License 2004.08.06 0 0 216

Szia!

 

Asszem egy húron pendülünk, én is amit lehetett legyártattam műanyagból, első sárvédők stb. stb. Sajnos nekem nem sikerült 890kg alá vinni a vasat. A sok extra megdobta a súlyt :))) Ha c20NE motorod van C20NE dugókkal akkor szedess le 1mm-t a hengerfejből csodákat tesz a sűrítési viszony fölmegy 9,2-ről 10re. Nyomatékba hihetetlent dob rajta és fogyasztásba majd 1 lityit lehoz ha nem taposod szét. Ha 150 lóerőt akarsz akkor szerezz egy 18E hengerfejet + vezérműtengelyt (296 fok)+ szívócsövet a dupla pillangószelepeivel és dobd rá, viszont gyártass hozzá vastagabb hengerfejtömítést. Milyen váltót teszel alá? R25 vagy sikerült 1.8 Rekord váltót szerezned?  Nekem tennap este állt össze a vas. Csak "úgy" elmentem éjjel kocsikázni a városba majd azt vettem észre hogy 150km-el több van benne mint mikor elindultam :))))) Sok sikert a vashoz én a régi "csótányok híve" vagyok.   

Előzmény: BkorVette (215)
BkorVette Creative Commons License 2004.08.05 0 0 215

 

"Én részemről, ezt a "boritsuk szét" hozzáállást szeretem! ;)"

 

Én is mint látod:) Most még korai stádiumban van a gép, homokfujva lett lealapozva, aztán amikor a lakatos barátom ráér, nekiesik..kilincsek lefalaz, lökösök helyét eltüntet, ilyesmi.

 

Moci az C20NE, SEH tengely+sikolás meg amit még házilag lehet okosítani..kb 125-130LE. 

Autó teljesen kicsontozva marad ilyen jellegü beltérrel:

http://www.brothersperformance.com/newsletter/MustangGTR/images/big/GTR-022.jpg

 

Max 700 kilót szeretnék. Ha nem megy máshogy müanyagozok.

 

A szin pedig ilyen lesz..mondhatni teljesen lekoppintva:

http://www.brothersperformance.com/newsletter/MustangGTR/images/big/GTR-005.jpg

 

Elvileg már minden megvan hozzá, egyedül a hátsó hidhoz kell a végáttételt, meg a csapágyszettet hézagolót megrendelnem.

 

Magasztalást köszi, nekem is nagyon bejön a dolog, remélem a kész állapot lesz aztán az igazi:)

Ha fele annyira sikerül mint tervezem akkor is fasza lesz:)

 

Sajnos csak tavaszra várom az elkészülést.

 

Üdv: Bkori

Előzmény: Sztpeti (214)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.05 0 0 214

Ez igen!

 

Én részemről, ezt a "boritsuk szét" hozzáállást szeretem! ;)

Milyen moci is lesz benne végül?

Színelképzelések?

Van még hozzá minden cucc? Lehet rendelni?

Gondolok itt a karrosszériaelemekre, stb. Vagy külön le kell gyártani hozzá mindent?

Zsír a gép! 8)

Előzmény: BkorVette (212)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.05 0 0 213

Bocsi Sztpeti!

 

Itten egy másik mailcím, ez tutira üres lesz:

gyuszi@frissnet.hu

ide nyakló nélkűl lehet képeket meg mindenfélét küldeni,

ha valami sürgős dolog van, akkor:

gyussszi@t-email.hu

de itten csak szöveg jöhet, mert szegény kicsi telefonom dob egy hátast, a képektől!

 

Jövő héten leugrok keletre, aztán felkavarom az állóvizet!

reszkess!

 

gyussszi

Előzmény: Sztpeti (211)
BkorVette Creative Commons License 2004.08.05 0 0 212

én is itt vagyok:) Nem kell új autó:)

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/asconalap27.jpg

Előzmény: Sztpeti (210)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.04 0 0 211

Ja... majd üritsd ki a postafiokod, mert igy nem megy el semmi :)

 

 

Előzmény: Sztpeti (210)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.04 0 0 210

Halihó Gyussszi!

 

   Én teljesen egyetértek veled! Minden autóra költeni kell, ha szépet és jót szeretne az emberfia.

Én sem azért költöttem ezt a sok pénzt az autóimra, hogy más kiröhögjön... teszek rá hogy ki mit gondol.

A lényeg, hogy ha beszállok valamelyik sárkányga, akkor nem kakába ülök. 22 évesbe, de nem kakába.

Tudod a GSI után rengeteget jártam, és az én kis dizelemhez képest mindegyik egy rom volt. De szó szerint. A gazdáik vagy agytalan fiatalok, akik csak taposni tudnak, vagy müszakilagh totális analfabéták, akiknek be lehet mesélni, hogy a kék füst az jó, mert akkor erős a motor.

Szóval alaphelyzetben ha egy ilyen meglát a városba az én kis dizelemme, csak mosolyog, és azt gondolja hogy marha vagyok.

Bezzeg akkor már nem mosolygott, amikor a nagyra tartott autó után, aminek szerinte csak "kicsi" kartergáza van(A kicsi = egy DAM gyárkéménnyel), megmutattam a 22éves dizelét, ami szerencsére nincs!

   Szóval én azt mondom, hogy ne foglalkozz senkivel, ha neked tetszik az autód, és

még szebbet-jobbat szeretnél, akkor szerintem nyugodtan költs rá.

Egy Ascona 300000-ből uj autó lesz, egy uj mercire meg többe van a müanyag lökös, ha valaki meghuzza a parkolóban.

Ugyhogy én csak gratulálni tudok a kitartásodhoz, és ha tudok valamiben segiteni, csak szólj! :)

Ilyen emberből kellene sok ebbe az országba... aki nem csak rombolni tud, hanem épiteni is!

A találkában egyébként benne lennék, asszem nálunk nem lenne gond elbeszélgetni 1 délutánt! :))))

Irok Neked egy imélt, majd olvasd el!

 

Csocsi!

Előzmény: gyussszi (208)
MECSI Creative Commons License 2004.08.04 0 0 209

Hali

Pénzé tenném 87 es Asconán elsö lámpatesteit meg valamelyik indexet(fehér), ill. elsö-alsó gyári spoilert (a bal oldali fekete bumeráng hiányzik róla a többi kék metál). Györ környékiek elönyben.  Keresek 2i 8v hez széttört belü épp házú katalizátort csövestöl. Ajánlataitokat a Mecsi@orangemail.sk ra várom. Lecc góó aszkóna:-)

gyussszi Creative Commons License 2004.08.03 0 0 208

Hali!

 

Emberemmel nincs semmi probléma, mindent megcsinál, amit csak szeretnék, csak előbb mindig megprobál lebeszélni az ötleteimről, mert ezek ugye nem olyan laza munkák. (A módszerei közé tartozik mondjuk a keresztuklcshajigálás), most éppen az új üléseken ügyködik, meg a váltóra készűl fel, mert úgy néz ki a héten meglesz az is!

Nagyon úgy néz ki a helyzet, hogy a betervezett őszi lakatolásból nem lesz semmi, mert inkább felbakolom egy időre a gépjárművet és összegyűjtök rá egy szemtelenűl nagy összeget.

Tudom hülyeség egy 200K-s autóra költeni, de nekem már ebben az évben többe van (ugye gumák kerekek alsó hangon 100K), úgyhogy most már tök mindegy mennyit ölök még bele. De tudod mit, szívesen teszem!

Egyszer csakazértis elruccanok arra feléd, mert igennagyon érdekel az Opelparkod, úgyhogy megcsodálnám a vasakat! A piros megvan még UGYE?

 

hali! 

Előzmény: Sztpeti (207)
Sztpeti Creative Commons License 2004.07.29 0 0 207

 Hahó haverkám!

 

   Nem örült a lakatos? :) Csodálkozok, pedig ez nem nagy dolog.

Enyém ugy 1 óra alatt csinálta meg mind2 oldalra a szemöldököt, de ez idő alatt nem csak pöttyözte, hanem végig is varrta. Muszáj sajnos, mert máskülönben 100% hogy feljön a rozsda. :>

   Én a helyedben néznék egy másik lakatmestert, hiszen egy Asconás pénze is ugyanannyit ér mint egy Mercis pénze.

Részemről jó a kapcsolat az én mesteremmel (Lehet mert én javitom a számitogépét :)   ), de nálunk egyetlen fontos mondás van... nincs lehetetlen! :)

Amugy az enyém is nyugtatókat szed az ötleteim miatt, de azért jó srác. Legutoljára kitaláltam Neki, hogy látható helyre ne tegyünk foltot. Tehát ha mondjuk a kocsin valahol kijön 1x1 centiben egy lyukacska,vagy elvéknyodik a lemez akkor nálunk a következőképpen megy a dolog:

- Vettem ilyen célra egy multifunkcios kis szerkezetet, ami 3000-15000ig forog. Pici vágókoronggal kivágja ugy a foltot, hogy nem karistol össze semmit.

- Utána vágókorongot cseréli pici csiszolókoronga, leszedi a sorját, és ugy 2mm-re felszedi a festéket, hogy tudjon mihez hegeszteni.

- most jön a lényeg... nem rak rá semmi foltot, de nem ám... kivág egy pont ugyanolyan lemezt, mit a lyuk, ráragasztja forró enyvvel egy toll végére mondjuk, beteszi a lyukba hogy szineljen, és olyan halovány amperral hegeszti, hogy nem ég le nagy ívben a festék.

ja... majd elfelejtettem... nálunk már pöttyözés sincs, minden foltot végig varratok :)

Ezek után jön ujra a pici csiszolókorong, és gyakorlatilag minimális gitt felhasználásával ki lett lakatolva a gázos rész.

 

Persze ne érts félre, nem dicsekvésképp írtam a dolgot, hanem azért, hogy ilyen lakatos is létezik. És az ára? Általában ingyen van, mivel kéz kezet mos alapon intézkedünk. :) Viszek valamit a számitogépéhez. :)

Szóval én a helyedbe keresnék valami barátságos emberkét, aki meghallgatja az ügyfelet, és ha te akarsz a kocsid tetejére egy pöttyöt, akkor odahegeszti.

Ez az én véleményem.

 

Egyébként ha esetlegesen jársz miskolc felé, akkor szólj előtte 1-2 nappal, mert meló után elmegyünk az emberkémhez, és meghegesztjük azt a motorháztetőt.

:)

 

Mellesleg megsasoljuk a szekereket. :)

Enyémnek a belseje okádék, ugyhogy azon nincs mit nézni :)

 

Na üdv! :) 

Előzmény: gyussszi (205)
charlie brown Creative Commons License 2004.07.29 0 0 206
Sziasztok!

Két évig énis Asconás voltam, ez volt az első autóm (1983-as,1.6-os benzines, 5 ajtós). :)
Most nyáron járt le a forgalmija, és több szerelőnek (ismerős és nemismerős) az volt a véleménye hogy nem éri meg nekifutni vele egy vizsgának:/

Így kivonattam a forgalomból, beszámíttattam egy új autó árába, de az autó megmaradt és szívesebben adnám valakinek aki fel tud használni belőle minnél több dolgot a sajátjához.

Az autó működőképes, sőt, motorikusan a korához képest rendben van. A lengéscsillapítója és a spirálrugója gáz, de annyira hogy egy-egy mélyebb aszfalthibánál koppant a kocsi.

Ha valakinek felkeltettem az érdekődését, keressen meg levélben vagy telefonon és mondok bővebbet, esetleg küldhetek képeket róla.

charliebrown@freemail.hu
06-20/940-7239

Zsolt
gyussszi Creative Commons License 2004.07.29 0 0 205

hijja!

 

thnx az infokat! Kinyomtattam az Asconádat meg a leírást és elvittem karosszériás kisbarátomnak... banyek, nem is tudtam, hogy egy feléd repülő keresztkulcs elől ilyen nehéz elhajolni!!!

 

De komolyan, már gyógyulok... a haver még nem!

 

Aszonta úgy, de úgy be van havazva, hogy majd eccer, talán a hideg beállta előtt még lehet, hogy rá tud nézni ismét a képre, meg az okosságra, de előbb semmiképpen sem!

 

Nnna ezvan. Betellt a forgalmim... :(

Most nincs.

 

Ha elkapnak, lelőnek?

 

Próbálom túlélni ezt a pár hónapot, aztán rendszámleadás....

 

Jjja

Előzmény: Sztpeti (204)
Sztpeti Creative Commons License 2004.07.26 0 0 204

Halihó haverkám!

 

   Részemről hozzád hasonló módon 5-7000 km után szoktam olajat cserélni.

Ha jól tudom, akkor dizelnél a gyári intervallum 7500 km.

Az Ascona elejével kapcsolatban szerintem nem éri meg a távolság miatt nekem összehozni a dolgot.... :)

De megmondom a frankót, ahogy szerintem a legegyszerübb a dolgod.

Lakatos behegeszt a motorháztetőre egy lemezdarabot... a lényeg hogy pici peremet csináljon neki (90 fokban, igy jobban tart), mert máskülönben a hegesztés hatására nyeklik össze vissza. Ja... és a pici perem ne legyen nagyobb 0.5 centinél, mert bele fog ütni a fényszórókba.

Nálam még igy is kellett picit felrakás után alakitani rajta, mert talán fél mm volt, és hozzáért.

Szóval a motorháztető kipipálva..

a hütörács már cumisabb meló.

Én a régit alakitottam/alakittattam át.

Legelőször elvittem egy müanyagoshoz, aki lökösöket javitgat...

elmondtam mit szeretnék.

Erre ő azt mondta, hogy "Ez most valami vicc?".

Kicsit rosszul esett, de azért eröltettem a dologt, és végül 4000 pénzért bevállalta, hogy átalakitja ugy, hogy csak a keret maradt meg.

Persze mondanom sem kell, hogy kellett utána melózni, mert oldalról nem zárta le, ugyhogy látszottak a régi müanyaghelyek.

Ezt én Üvegszuálas müanyaggal tüntettem el, de szerintem ha felhivcod a paraszt figyelmét, hogy igénytelenül dolgozik, akkor tuti megcsinálja. Én nem akartam szájalni neki, mert egy tuskó volt, ugyhogy inkább ráhagytam.

Utána kigitteltem, becsiszoltam, szóróztam, becsiszoltam, majd fujtam, lakkoztam.

Nagyjából ennyi a történet, de ha valahol elakadsz, akkor szivesen segitek.

Ha elküldöd, akkor akár megcsináltatom én a müanyagosnál, meg ki is gittelem neked. Pénzt nem kérek, én nem szoktam lehuzni sorstársakat :)

Gondolkodj el a dolgon, és összehozzuk a témát.

Ablaktörlőt felejtsd el, mert nem középen van sajnos.

Én is gondolkodtam, de pár centivel odébb kellene tenni a cuccokat, az meg elég bonyolult, mivel szélvédő ki a hegesztéshez, stb. :>

Asszem nagyjából ennyi.

Szólj ha segithetek valamiben :)

 

Csocsi!

 

Előzmény: gyussszi (203)
gyussszi Creative Commons License 2004.07.26 0 0 203

Tiszteletem Doktorúr!

 

Igen, maximálisan igazad van, én is már jó ideje csak az általad említett Opel olajat töltöm a szekerembe és meg vagyok elégedve!

Fontos, hogy ásványi legyen, mert a félszintetikusat viszont baromi gyorsan elnyomja!

Milyen gyakran cseréled az olajat a dájzelben?? Én kb 5000-nél már elhatárpzom és 6-8000-re már általában le is van cserélve! Ez igy sztem jó...

 

Tecce az Asconád eleje!

Az lenne a nagyon gigabrutál-übertutifrankó kérdésem, hogy ezt mennyiért hoznád össze az én vasamon is? Persze fény nélkűl, mert ősszel úgyis megy komplett karosszériás munkára és akkor ott egybe lenne fényezve minden.

Szal ilyen morcosítás, meg hűtőmaszk esne jól momentán a közérzetemnek, ha vevő lennél rá, vevő lennék a munkádra!

 

Köszi az infót, a naptető még aktuális, a felni már nem, mert időközben megkapta a szentem a öt db felnit p5000-el. Barátom, milyeneket kanyarodok azóta!

Meg szert tettem egy pár kagylósabb ülésre, most azok kerülnek bele (Escort RS), igaz, nem Opel, de nagyon flancosan néznek ki és tartanak!

 

Ja, szerinted a belső ablaktörlő kar, az középen van az Asconán, tehát meg lehetne buherányolni az ablaktörlőt, hogy középen álljon és egy db törölje a szélvédőt? Ez is még teccene otthon?!

Előzmény: Sztpeti (202)
Sztpeti Creative Commons License 2004.07.24 0 0 202

Halihó kisbarátom!

 

  Az ascona Topicot nem lehet elfelejteni... csak azért sem, mert

attól hogy van GSI, folyamatosan meg az Asconázás ;)

(Azért nem irogatok nyaralás óta, met be van gyulladva a szemem, és folyamatosan könnyezek :>)

Ha minden jól megy, akkor a jövő7en bebőröztetem a sportkormányt,

aminek a keresztjét nemrégiben fujtam színre ;)

Egyébként ha van 1 pici szerencséd, akkor rövid váltót vettél... haver 2.0 8v calibrájában F16 rövid van.

  Figy gyussszi.... nem fogod elhinni, de rájöttem milyen olaj a legjobb számomra.

Eddig az 1.6Dbe 15W40es olajat tettem.... Kb 0.5-1liter fogyott 6000 km alatt.

Ez nem volt sok, ugyhogy gondoltam belepróbálom a 10W40es opel olajat.

Röhögni fogsz.... most van benne 6000 km, és eddig 1 csepp sem fogyott. :)

Szóval részemről merem ajánlani, nálam nagyon bejött... és az ára is csak pár 100Ftosban tér el a gagyibbtól. :)

Közben egyébként zsírozgatom a GSI-t is... nagyon cukor szerkezet, elég komolyat lép. Szép lassan csökkentem az apró hibák listáját, szerintem 2 napon belül totál hibátlan lesz a gép.

  És a vicc... vagy inkább az év vicce?

Tegnap vettem Castrol Rs 10w60 olajat a szekérbe...

az ára majdnem annyi volt, mint a rötyibe a komplett motor ára :D

Most már poénosnak hat számomra, de amikor belegondoltam, majdnem visszatettem a polcra :)))))

Na lépek, mert majdnem kifolyik a szemem :>

 

Csocsi!

 

U.I: gyusszi: A GSI-n van napfénytető, és propeller felni :D Gondoltam számodra ez fontos momentum :)

Csövi!

géesiröttyenet
Előzmény: gyussszi (201)
gyussszi Creative Commons License 2004.07.22 0 0 201

SZTPETI!!!!!!!!!!!

 

Namivanmá? Megvetted a GSI-t és büdös lett az Ascona topik????????

:)

 

Egyébként köszi, pont ezt akartam megkérdezni, amit részletesen elmagyaráztál az Opel topikban a kulisszáról!

gyussszi Creative Commons License 2004.07.22 0 0 200

Hali Manta-z!

 

Asszem 8 szelepes Caliból van a váltó!

Remélem jó lesz a jövő héten kerül sor az átültetésre!

 

Tényleg:

elhivatott OPEL fanok! Occsóért lesz egy EREDETI 4sebességes F16-os váltóm!

gyorsan csapjatok rá!

lehet akár licitálni is!

 

----milyen vicces vagyok ma!---

Előzmény: manta-z (199)
manta-z Creative Commons License 2004.07.21 0 0 199

Szia gyussz!!!

 

 

8 vagy 16 szelepes caliból van a váltó?

Előzmény: gyussszi (197)
manta-z Creative Commons License 2004.07.21 0 0 198

Sziasztok!

 

Nekem is van egy B Asconám (is :) amit gőzerővel építek a nemzetközi talira. Bár olyan motor van benne amit még szériaként soha se látott. Az autó már műxik a belső összerakás van még hátra ami nem kevés melóval jár.

 

Ötletek? Én a neten találtam nálam ez az űberkapitány és felülmúlhatatlan:

 

http://www.opelclubfinland.net/jauto/asconab.htm

 

 

BrothaD!!

 

Nos a 2.2-őt egyszerű beépíteni bár a magam részéről a mantámba befaragtam a 2 literes omega mocit (C20SE) a saját R25ös váltójával. Nem bántam meg azt az 1 hónap szívást ami volt vele. Mivel az omega váltó magasabb mint a mantáé ezért 3 cm-vel meg kellett emelni a kardánboxot. Továbbá kardán sux........ de sikerült. Sokkal jobbnak tartom ezt a motort mint a CIH-t (előtte az autómban volt  3db CIH !!) Továbbá menetteljesítményről annyit hogy a széria motoros 2.2i mantákat elverem vele hosszú hátsó híddal (3.44) a gyorsulása 9 sec, fogyasztás országút 90-110km/h kb 6 - 6,5 liter városban nem ment eddig 8,5 fölé (jó időben) nagyon nyomatékos motor már 2600rpm-nél leadja a max nyomatékát. eddig ezzel az összeállítással elmentem 70,000km-ert minden gond nélkül.   Szóval mindenképpen ezt javasolnám akkor is ha szívni kell a beszereléssel. Igazából ha nem akarsz szívni az átépítéssel szerezz egy 5 sebességes 1.8as rekord váltót mert arra egy az egyben rámegy a moci és nem kell faragni ( nekem 3 hónap hosszas keresgélés után se sikerült találnom)

 

 

Jó építgetést és ascona rulz.

Előzmény: 82B (193)
gyussszi Creative Commons License 2004.07.21 0 0 197

Tiszteletem mindenkinek!

 

Felkérném Sztpeti cartársat, amint visszaért a nyaralásból, legyen kedves jelenkezni!

 

Köszönöm...

BkorVette Creative Commons License 2004.07.17 0 0 196

Szia..nekem véletlenül van egy B asconám, és éppen épitgetem:)

 

ötletekben jó vagyok..segitségben nem igazán én is rászorulok:)

 

asci

Előzmény: 82B (193)
82B Creative Commons License 2004.07.17 0 0 195

hát ez nem sikerült:(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!