Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Nekem nem hisztek?Na jó,teszek fel egy képet is hogy biztosan lássad hogy működik(a kép kábé 3-4 éves,a kasza azóta is megy és nem-nem fogja vissza)....azt hiszem hiába írogatok én itt na mindegy.....
Az első előtt nem volt előszűrő szivacs a második előtt meg ahogyan látod.Ugyanott ment a két kasza,ugyan annyit.
A lényeg,hogy az előszűrő nagyon vékony,talán 2-3 millis....a vastagabb megfogja.
Te teljesen félrwértwd a dolgot. Fogd fel úgy, hogy van egy terméked a boltodban, amit csak kizárólag te árulhatsz. erre a vevő, látja nálad, mejd neten rendel alibi regekkel magyar címre, ami neked nem jó, mert kizárólag te forgalmazod a terméket. Használja, majd adódik valami gond, és akkor se téged keres, mert tudja, hogy ludas, hanem irogat mindenhová, fórumokra, ide oda.
Majd jól megírja, hogy olcsón vette és nem is bánts meg.
Na most erre te mit reagáltál volna? Nekem ne add be, hogy enytyempentyem, meg mosoly. Mint irtam is, ha engem megkeresett volna, segitettem volna, ahogyan azt te le is ortad, mindenki másnak segítünk.
a Lidl -nél tapasztaltam a vita nélkül cserélünk vagy pénztvisszaadunk dolgot ha gond van.(De általában nincs.)
Nálam elérték,hogy ha bármire szükségem van ház körüli dolog,szerszám,fúrógép,akkutöltő,tolómérő,napszemcsi,bicikliskesztyű,tölthető elemek AA,AAA,Processzoros elemtöltő, (Fűkasza,na az Aldis),stb. Ott veszem.A jövőben is.Ismerősi körben is ajánlom,mert bevált.
Fuxtec Úrnak sem lehet könnyű,az tuti.Mikor a 100-ik helyen kapja meg a kínaifos dumát.Itt is így kezdődött.
Nyilván van olyan vevő,ha már 2x annyit ad érte,mint a piacon a Kálápos Rómeónál levő Straus kasza,akkor az vetekedjen egy Stihl csúcsgéppel.
Múltkor fül és szemtanúja voltam,hogy épp egy Új Suzukis nekitolatott egy áruházi parkolóban egy kb. 1 méter magas vas oszlopnak.Jól látható volt a sérülés.Lámpa,lökhárító.Kiszálltak,aztán elhangzott:Há ez még garanciális,maj megcsinyájják!-kifejezés.Komolyan gondolták.
1. Speciel importőrök is vagyunk, ismerjük a kínai/keleti/usa garancia működését, sok-sok éve (1996 óta).
(nyilván? ezt nem tudhattad, hisz nem néztél utána írás előtt... pedig az internet korában, nem lett volna kihívás)
2. Miből is gondolod, hogy a számítógép/telefon vevő nem pont olyan, mint a fűkasza vevő?!!
Pont úgy akad köztük is jópár ügyeskedő, sunyi, visszaküldő ...és?
Benne van az árrésben a költsége, ennyi.
Ne feledjük már el, hogy milyen olcsó a kínai forrás... férjen már bele a hazai árrésbe a profi vevőszolgálat.
Akinek nem fér bele az sajnos nem ért a bizniszhez és/vagy rossz az üzleti terve, vagy a szemlélete, szerintem.
Nem lát tovább az "én legyek a legolcsóbb osztakko majd viszik", a biznisz ilyen hülyegyerekek által művelt értékesítési módszerénél.
Régebben még háborogtam ezen, de rájöttem ...ők nem ellenfelek, nem konkurensek, valójában.
Mert, nem ugyanazokra vevőkre vadászunk, mert mi a jobbakra :-)
A husqvarna vagy stihl sem foglalkozik a strauss vagy a fuxtec vevőkkel, nem érdemes... nem célközönség.
3. A lepecsételés is csak egy baromság a sok kereskedői marhaság közül.... értelmetlen.
4. Páran élnek a 30 napos (a kötelező 14 nap helyett) elállás jogával egy nyaralásra elvitt tablet, telefon kapcsán pl.
(amúgy nem sokan ... mert nem vackot árulunk)
Egyébként hamarosan 90 napra emeljük az elállási időt! önként.
Mert a 30 napos is több árrést hoz, mint költséget >> nagyobb a bizalom.
---
A mindig ingyen posta és hosszú elállási idő olyan előny a piacon, ami fontosabb az árnál is a legtöbb vevő szemében.
Akinek meg csak és kizárólag az ár számít vevőként az jobb is, ha nem tőlünk vesz, hanem a gatyaletolós árú és e mait aztán a vevővel szarakodó konkurenciánál.
Egymásra találnak, idegelik-ölik egymást... és nem minket :-)
Megérdemlik egymást!
A kulcsszó az: ár/érték arány beállítása.
Hisz ezt a bótos játékot a max profitra játsszuk... és a vevők nélkül nem műxik.
Ergo a vevőt nem ingereljük!
Akkor sem, ha a világ legjobb-legokosabb bótosának gondolja magát valaki.
(mondjuk, ha a vevőt ingerli akkor már nem lehet az)
Persze, ha olyasmit árulunk, ami csak nálunk van és sorba állnak érte, akkor megtehető, de akkor sok minden megtehető, de akkor sem ildomos.
Sajnos a 90-es évek keresleti piaca elmúlt :-(
Mamár a vevő az úr, ehhez kell igazodni, fejben.
Ami sokaknak nem megy bótosként... azért panaszkodnak, igazodás helyett.
Mi igyekszünk felnőni a korhoz, szerencsére többség még nem, ami előny nekünk, nagy előny.
-----------
Nos, részemről ennyit a vevőszolgálatról, stílusról, hozzáállásról, vevőről... szavatosságról, garanciáról.
Akit érint, akár vevőként, akár bótosként ennyiből már kimazsolázza, ha érinti ebből valami, osztjóvan.
A kettőtök összehasonlítása több sebből vérzik, mert te egy kisker boltot üzemeltetsz, Fuszekli spori viszont importőr. Lényegi a különbség, miután a magyar nagyker köteles garanciát adni, tehát a boltosnak a más f...val a csalánt esete. Az importőr nem kap garanciát a gyártótól, azt teljesíti, vagy VESZI. Vannak erre cégek, nem tudom, még műxik-e, de volt egy erre szakosodott kóklerda, a FLAG Kft. A Flag ára tervezhető, mert pontosan megmondják, hány termékre mennyi a gari. Viszont aki azt bevállalja viheti el a Flag helyett a balhékat. A számtech bolt hasonlítása a kertigépeshez picit röhejes, mert számteches nem fut olyanokba bele, mint rendel egy fűrészt, összevágja a fáját, majd visszaküldi, hogy szar. Egy fűrészen lefuttatni egy tesztprogramot nehezen kivitelezhető. Egy videokártya alaphelyzetben nem kopik, és nem törik. Ha igen, máris nem garanciális. Fuszeklinek meg gyűjteménye van olyanokból, akik azt reklamálják, hogy azért tört le ez meg az, mert szar.
Aztán meg szerencsére az alaplap nem keverékkel megy, ha megsütik, jól látható. Mellesleg már elég sok olyan eladott PC-vel találkoztam, ahol a tisztelt boltos lepecsételte a házat, jelszót rakott a Biosra, stb. Egy fűrészt vagy kaszát hogy lehetne leplombálni ?