Keresés

Részletes keresés

fefe73 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41842

Nekem sem volt,de király nagyon.Már nem tudom hány éve használom így a gépeket,talán 5-6....

Előzmény: dr.szertelen (41840)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41841

Te is ilyen briggs-re való előszűrőből vágtad ki?

Előzmény: fefe73 (41838)
dr.szertelen Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41840

Az én Komatsumba nem volt

Rendeltem hozzá két gyárit a kaszavétel után

Valami 400 volt darabja 

Mondom le van xarva egyszer élünk:-))))))))))

Faxa!!!!!!

Mire beleraktam az elöszürőt már az elsönek annyi volt

Azóta meg vagy 3-ik!!!!!!! papir szürő meg ugyanaz a szivacs

Előzmény: fefe73 (41838)
dr.szertelen Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41839

Még nagyon régen használtam stihl damilt a 2.4-est az fs80-hoz

az jó volt emlékeim szerint

Ezt a 3-as a bolti ár fele

Az eladó szerint 11000 a rendes ár de majd megkérdem a szentélyben

Köszi!

Előzmény: Gypsy56 (41837)
fefe73 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41838

Nekem nem hisztek?Na jó,teszek fel egy képet is hogy biztosan lássad hogy működik(a kép kábé 3-4 éves,a kasza azóta is megy és nem-nem fogja vissza)....azt hiszem hiába írogatok én itt na mindegy.....

 

 

Az első előtt nem volt előszűrő szivacs a második előtt meg ahogyan látod.Ugyanott ment a két kasza,ugyan annyit.

A lényeg,hogy az előszűrő nagyon vékony,talán 2-3 millis....a vastagabb megfogja.

Előzmény: bakbéka (41810)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41837

Jó az a damil, vedd meg.

Előzmény: dr.szertelen (41836)
dr.szertelen Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41836

Tuti volt már szó róla bocs!!

A stihl 3mm kör gondolom nem rossz!!

Véleményt kérnék

Hoztak egy nagy dobbal a 168m-est "jóárasitva"

Még nincs kifizetve:-)))))

Előzmény: Gypsy56 (41832)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41835

Ideje lenne egy tartós tesztet csinálni a fuxtec-el, hogy végül is hány munka órát is bír ki és pusztul meg benne közben.

 

Lehet, hogy lenne meglepődés... hogy nem is annyira  háztáji cucc.

 

Előzmény: Gypsy56 (41832)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41834

OFF

 

Asszem, nem értem félre CSAK ...nincs értelme foglalkozni ezzel a rendel külföldről kérdéskörrel.

Aki ezt teszi (mert tudja a módját és kockáztat vele egy nehézkesebb/drágább garanciát) az nem mi vevőnk tehát >> nem is elveszett vevőnk.

 

Élt a globális gazdaság és az internet+posta adta lehetőséggel, joga van hozzá és az ő baja.

 

----

Magam is sok dolgot veszek lengyel/litván/szlovák webboltokban.

Mert azok nem olyan bénák és nyűgösek, mint a magyar webboltosok többsége.

 

Nekik, ugyanis

- van KÉSZLETEN árujuk >> másnap általában ITT is VAN tőlük

- jobb vagy azonos az áruk, pedig ugye az import forrás az közös!!!

- van non-stop email válasz... napközben. kb perceken belül tipikusan

- nincs nagy arcuk ...

- a szlovák gyakran még magyarul is kommunikál

 

 

Ezzel szemben a hazai webboltok zöme

- áruhiánnyal küzd >> akkor rendel a nagykerből, amikor tőle is rendelnek, vicc

- emiatt több n apos kiszállítást vállal és még az is késik soxor, pláne vicc

- árban is drágák, gyakran a valódi boltnál is drágábbak !!! ami rossz vicc

  de a szlovák/lengyel/litván áraktól jellemzően jóval drágábbak

- nincs működő vevőszolgálat, emailre basznak reagálni, pedig csak egyszer írok, ha nem lép rá >>bukta örökre

- akkora arcuk van és úgy oltják a vevőt, mintha nem a pénzére ácsingóznának éppen

  pláne az eladás után ülnek fel a magas lóra, holott a visszatérő és az őt másnak ajánló vevő az igazi aranybánya!

  ehhez képest elkúrják a viszonyt vevővel...

  (vannak néha köcsög vevők, de ez nem indok a többivel való ronda bánásmódra)

 

Szóval, sok pénz buktak már a hazai webboltosok tőlem azzal, hogy a zömük tévedésben él.

Nem veszik észre, hogy amint mondani szokás: a vevőnek mindig igaza van, ha nincs > akkor is, kivéve ha ordenáré-bunkó.

 

Miért kéne megbíznom egy olyan eladóban, aki magas lóról bánik velem?! mikor amúgy belőlem akar élni.

 

----

 

Nekem ne add be, hogy enytyempentyem, meg mosoly.  

 

Pedig, de.

 

Mert úgysem tudok ellene tenni semmit.

Az EU sőt a világ az internet korában EGY piac!

Akkor meg minek mérgelődjek...  bosszankodjak.

 

HA nem nálam vett, akkor

- vagy eleve nem az én cél csoportom (nem rá várok) volt

- vagy szar a marketingem, ha mégis a célcsoportom volna, amúgy

 

 

Mint irtam is, ha engem megkeresett volna, segítettem volna, ahogyan azt te le is írtad, mindenki másnak segítünk.

 

Ez a lényeg!

Egyfelől + marketing üzenete van a cégre és a márkára nézve is, olcsón :-)

Másfelől alkalmat ad némi értékesítésre, új vevő fogásra.

 

Ugyanakkor, ha a vevő nem tudja magától, akkor FINOMAN!!! TUDATOSÍTANI KELL az ilyen vevőben,

hogy egyébként most "rendesek vagyunk vele, mert ez nem kötelességünk", erre rá kell vezetni... infó adással.

 

Hisz neki nem kell tudnia pl. hogy a magyar és a német/osztrák fuxtec NEM TARTOZIK egy kézbe.

Hiába azonos a márkanév és a cucc...

 

Főleg azért nem kell tudnia, mert ugye sok más márka viszont egységes EU szinten, sőt néha világ szinten is az.

 

----

 

kizárólag te forgalmazod a terméket

 

Ez a vevőt kurvára nem kell, hogy érdekelje!!!!

 

Ez az eladó javára szóló verseny korlátozás a gyártó részéről.

 

...és egyébként nem is értek vele egyet!

Mert a vevőt hozza hátrányba.

 

Van olyan olasz gyártású cucc, amit magam is az osztrák kizárólagostól rendelek régóta.

Mert a hazai KIZÁRÓLAGOS forgalmazó, drága >> ~2X árat ad, lassú és még kurva nagy pofája is van.

(bizonyos típusú hidraulikus aktuátorok, szerszámokhoz, amikből elég sokat használunk fel célgépekhez)

A hazai kizárólagos már oda is süllyedt, hogy fenyegetett a hülyéje.

 

Holott rám, mint vevőre nem tartozik az ő gyártótól kapott import kizárólagossága! tojok rá.

Az EU-ban élünk az áru SZABAD áramlásának övezetében... attól veszem, akitől én akarom.

A olaszt azonnal bemószerolnám az EU hatóságnál, ha megtiltaná az osztráknak, hogy kiszolgáljon.

A hazai forgalmazó max küzdhet értem egy jobb ár/érték arányú ajánlattal és mérgelődhet, ha nem nyer.

 

A vevőt ugyanis nem adhatja kizárólagosba a gyártó!

A gyártó-forgalmazó közti szerződéshez a vevőnek semmi köze, nem érinti.

 

A gyártó csak az általa DIREKTBEN ELLÁTOTT HELYI konkurenciától kímélhet meg, mint forgalmazót.

 

Ezért nem látom értelmét a "dehát külföldön vette meg" című háborgásnak.

Ordas félreértésen alapul, abban a tévhitben, hogy a vevőre is vonatkozik a kizárólagosság >> pedig nem.

 

Ha a hazai kizárólagos nem tud versenyképes lenni a külföldivel, akkor verje az asztalt a gyártónál, módosítsa a saját szerződést.

Mert nem jót kötött!!!! hisz a másiknak jobb van....

...vagy csak nem akar akkorát kaszálni a másik.

 

 

Előzmény: Fuxtec halottnick (41826)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41833

Fuxteccel nem vágtam,csak gondoltam,hogy hasonló lehat. :)

Előzmény: Gypsy56 (41832)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41832

Hát nem. Más köbcenti, más teljesítmény, más minőség.

Előzmény: zsoca26 (41831)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41831

Csak azért mert ugyan úgy néz ki meg annyiba is kerülnek meg a ccm is annyi.

 

Előzmény: Gypsy56 (41824)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41830

:))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Gypsy56 (41829)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41829

Primadonna. :-)))))))))

Előzmény: Fuxtec halottnick (41827)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41828

:)))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (41822)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41827

Hát ez nagyon jó :)  Végre!!! :D  Láthatnak sokan és te is ismert médiasztár leszel :) :) 

Előzmény: Gypsy56 (41813)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41826

Te teljesen félrwértwd a dolgot. Fogd fel úgy, hogy van egy terméked a boltodban, amit csak kizárólag te árulhatsz. erre a vevő, látja nálad, mejd neten rendel alibi regekkel magyar címre, ami neked nem jó, mert kizárólag te forgalmazod a terméket.  Használja, majd adódik valami gond, és akkor se téged keres, mert tudja, hogy ludas, hanem irogat mindenhová, fórumokra, ide oda. 

 

Majd jól megírja, hogy olcsón vette és nem is bánts meg.  

 

Na most erre te mit reagáltál volna? Nekem ne add be, hogy enytyempentyem, meg mosoly.  Mint irtam is, ha engem megkeresett volna, segitettem volna, ahogyan azt te le is ortad, mindenki másnak segítünk. 

Előzmény: Törölt nick (41816)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41825

Max mostohatesvérek. :-)

 

Előzmény: Gypsy56 (41824)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41824

Hébe még csak-csak, de hóba biztos nem. :-)))

A Straus meg a fuszekli nem testvérek, pláne nem ikrek. Gondolom azt akartad írni.

Előzmény: zsoca26 (41823)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41823

Otthoni magán használatra alkalmasak ezek.

Nem meghajtva,szegni kis fűben,hébe hóba vágni vele arra jó.

De lehet az olcsóbbik drágább...

A Straus meg a Fuxtec ezek testvérek,vagy inkább kikre?

 

Előzmény: Fuxtec halottnick (41800)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41822

Üdv!

Tetszik a hozzáállásod.

 a Lidl -nél tapasztaltam a vita nélkül cserélünk vagy pénztvisszaadunk dolgot ha gond van.(De általában nincs.)

Nálam elérték,hogy ha bármire szükségem van ház körüli dolog,szerszám,fúrógép,akkutöltő,tolómérő,napszemcsi,bicikliskesztyű,tölthető elemek AA,AAA,Processzoros elemtöltő, (Fűkasza,na az Aldis),stb. Ott veszem.A jövőben is.Ismerősi körben is ajánlom,mert bevált.

 

Fuxtec Úrnak sem lehet könnyű,az tuti.Mikor a 100-ik helyen kapja meg a kínaifos dumát.Itt is így kezdődött.

Nyilván van olyan vevő,ha már 2x annyit ad érte,mint a piacon a Kálápos Rómeónál levő Straus kasza,akkor az vetekedjen egy Stihl csúcsgéppel.

 

Múltkor fül és szemtanúja voltam,hogy épp egy Új Suzukis nekitolatott egy áruházi parkolóban egy kb. 1 méter magas vas oszlopnak.Jól látható volt a sérülés.Lámpa,lökhárító.Kiszálltak,aztán elhangzott:Há ez még garanciális,maj megcsinyájják!-kifejezés.Komolyan gondolták.

Előzmény: Törölt nick (41820)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41821

Persze, persze ...

Előzmény: Törölt nick (41820)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41820

OFF

 

1. Speciel importőrök is vagyunk, ismerjük a kínai/keleti/usa garancia működését, sok-sok éve (1996 óta).

(nyilván? ezt nem tudhattad, hisz nem néztél utána írás előtt... pedig az internet korában, nem lett volna kihívás)

 

 

2. Miből is gondolod, hogy a számítógép/telefon vevő nem pont olyan, mint a fűkasza vevő?!!

Pont úgy akad köztük is jópár ügyeskedő, sunyi, visszaküldő ...és?

Benne van az árrésben a költsége, ennyi.

 

Ne feledjük már el, hogy milyen olcsó a kínai forrás... férjen már bele a hazai árrésbe a profi vevőszolgálat.

Akinek nem fér bele az sajnos nem ért a bizniszhez és/vagy rossz az üzleti terve, vagy a szemlélete, szerintem.

 

Nem lát tovább az "én legyek a legolcsóbb osztakko majd viszik", a biznisz ilyen hülyegyerekek által művelt értékesítési módszerénél.

Régebben még háborogtam ezen, de rájöttem ...ők nem ellenfelek, nem konkurensek, valójában.

Mert, nem ugyanazokra vevőkre vadászunk, mert mi a jobbakra  :-)

A husqvarna vagy stihl sem foglalkozik a strauss vagy a fuxtec vevőkkel, nem érdemes... nem célközönség.

 

 

3. A lepecsételés is csak egy baromság a sok kereskedői marhaság közül.... értelmetlen.

 

 

4. Páran élnek a 30 napos (a kötelező 14 nap helyett) elállás jogával egy nyaralásra elvitt tablet, telefon kapcsán pl.

(amúgy nem sokan ... mert nem vackot árulunk)

Egyébként hamarosan 90 napra emeljük az elállási időt! önként.

Mert a 30 napos is több árrést hoz, mint költséget >> nagyobb a bizalom.

 

---

 

A mindig ingyen posta és hosszú elállási idő olyan előny a piacon, ami fontosabb az árnál is a legtöbb vevő szemében.

Akinek meg csak és kizárólag az ár számít vevőként az jobb is, ha nem tőlünk vesz, hanem a gatyaletolós árú és e mait aztán a vevővel szarakodó konkurenciánál.

Egymásra találnak, idegelik-ölik egymást... és nem minket :-)

Megérdemlik egymást!

 

 

A kulcsszó az: ár/érték arány beállítása.

Hisz ezt a bótos játékot a max profitra játsszuk... és a vevők nélkül nem műxik.

 

Ergo a vevőt nem ingereljük!

Akkor sem, ha a világ legjobb-legokosabb bótosának gondolja magát valaki.

(mondjuk, ha a vevőt ingerli akkor már nem lehet az)

 

Persze, ha olyasmit árulunk, ami csak nálunk van és sorba állnak érte, akkor megtehető, de akkor sok minden megtehető, de akkor sem ildomos.

 

Sajnos a 90-es évek keresleti piaca elmúlt :-(

Mamár a vevő az úr, ehhez kell igazodni, fejben.

Ami sokaknak nem megy bótosként... azért panaszkodnak, igazodás helyett.

 

Mi igyekszünk felnőni a korhoz, szerencsére többség még nem, ami előny nekünk, nagy előny.

 

-----------

 

Nos, részemről ennyit a vevőszolgálatról, stílusról, hozzáállásról, vevőről...  szavatosságról, garanciáról.

Akit érint, akár vevőként, akár bótosként ennyiből már kimazsolázza, ha érinti ebből valami, osztjóvan.

 

A lényeg már pro és kontra is elhangzott, asszem.

 

 

Előzmény: Gypsy56 (41819)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41819

Némi megjegyzés ...

A kettőtök összehasonlítása több sebből vérzik, mert te egy kisker boltot üzemeltetsz, Fuszekli spori viszont importőr. Lényegi a különbség, miután a magyar nagyker köteles garanciát adni, tehát a boltosnak a más f...val a csalánt esete. Az importőr nem kap garanciát a gyártótól, azt teljesíti, vagy VESZI. Vannak erre cégek, nem tudom, még műxik-e, de volt egy erre szakosodott kóklerda, a FLAG Kft. A Flag ára tervezhető, mert pontosan megmondják, hány termékre mennyi a gari. Viszont aki azt bevállalja viheti el a Flag helyett a balhékat. A számtech bolt hasonlítása a kertigépeshez picit röhejes, mert számteches nem fut olyanokba bele, mint rendel egy fűrészt, összevágja a fáját, majd visszaküldi, hogy szar. Egy fűrészen lefuttatni egy tesztprogramot nehezen kivitelezhető. Egy videokártya alaphelyzetben nem kopik, és nem törik. Ha igen, máris nem garanciális. Fuszeklinek meg gyűjteménye van olyanokból, akik azt reklamálják, hogy azért tört le ez meg az, mert szar.

Aztán meg szerencsére az alaplap nem keverékkel megy, ha megsütik, jól látható. Mellesleg már elég sok olyan eladott PC-vel találkoztam, ahol a tisztelt boltos lepecsételte a házat, jelszót rakott a Biosra, stb. Egy fűrészt vagy kaszát hogy lehetne leplombálni ?

Előzmény: Törölt nick (41815)
bakbéka Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41818

Jó a vidi,nyomjátok benne mint süket a csengőt!

Kösz a tippet az előszűrőről!

Előzmény: Gypsy56 (41814)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41817

lehet megpályázok egy ilyen szivacsot majd és kipróbálom. köszi!

Előzmény: Gypsy56 (41809)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41816

Na pont erről a hangnemről írtam az imént ... utálatos, ez alapján nem vennék és már soha nem is veszek tőled semmit.

 

1.

Az infót simán megadhattad volna negatív mellékzöngék nélkül is.

Sőt szerezhettél volna jó pontot vele, mint segítőkész szaki.

Az időt+energiát már úgyis rászántad az írásra...

 

2.

Mi több az is + lett volna, ha azt írod pl. hogy: "ha állod a postát és az esetleges anyagot megnézzük és javítjuk"

 

----

 

Ehelyett adtál egy pofont magadnak a negatív hangulatú dumával.

Hozva a vevő utáló, nagyarcú magyar bótos figurát...

 

Pedig igazad van.

Nem vagy köteles javítani, ha nem te adtad el (és ha nem vagy EU márkaszervize a németnek/kínainak).

 

Sajnos az ilyen negatív alapállás viszont... öl, butít, nyomorba dönt.

Előzmény: Fuxtec halottnick (41792)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41815

A garancia és a szavatosság is tovább hárítható.

 

Márminthogy a helytállás maga, azaz: a bótos/eladó nem köteles maga megjavítani, hanem elviheti a "szaki"-hoz", persze.

 

DE! átvenni köteles a bótban/eladási helyen.

NEM küldheti el a vevőt MÁSHOVÁ, se a másik boltjába, se a márka szervizbe, sehová se.

Kicserélni is köteles a bótban/eladási helyen és KP-ben pénzt vissza adni is.

 

----

 

Valóban, ezekre van kötelező jótállás/garancia itt nálunk.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

4. motoros kerti gépek és nem motoros kertészeti eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kapálógép, fűnyíró, fűkasza, tologatós fűnyíró;

5. motoros kézi szerszámok 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen láncfűrész, fúrógép, ütvefúrógép, sarokköszörű, körfűrész, gyalu;

 

Amit kiharcolt magának a kereskedői réteg, mert tojt a vevő fejére a zöm.

Azaz nem adott önként (mint nyugaton gyakran) garanciát, inkább terrorizált a vevőt.

Ami még ma is nagy divat, a bótos inkább elhajtja a panaszost, mint segít neki... ha csak tudja.

Sajnos nincs elég kemény verseny e téren és nem elég bátrak-rámenősek a vevők se.

 

De majd alakul, haladunk a nyugati szint felé, ahol nem igazán illik a vevőt szívatni.

 

----

 

bukom a postákat, stb stb... mert, pl  van ez a dugulás gond .......hogy a postaköltségeket fizetnie kell

feljelentéssel fenyeget, mert milyen szar a gép, hogy eldugult... Sajnos ilyen világban élünk...

 

Mint 21 éve bótos és páréve már webbótos is....

 

Nincs ezzel gond.

Bele kell tervezni az eladási árba az ilyen költségeket is!

Szerencsére a vevők kisebb részével van csak ilyen gond.

 

Nálam (számítástechnika) 18% a tervezett éves ÁTLAGOS árrés.

Ebből 4% megy el ilyesmire (potya szerviz és posta költségre) és ~2% a valódi garancia költség.

Azaz valójában 12%-ért dolgozok (mint ahogy ez az üzletág tipikusan).

 

A poros hűtőt pl., ami miatt lefagy a gépe lazán takarítjuk gratis és kész.

Pedig ez sem garanciális probléma, ahogy a dugulás sem, de 20-30 eladásból egyre esik ilyen vevő.

Rongálásnál, szakszerűtlen használatnál 90%-ban elfogadják simán az "alkatrészért fizet, a melóért postáért nem fizet" megoldást.

Az alkatrész árrése így az ingyen postát már tipikusan elbírja.

Nekem meg ez olcsóbb így, mint vitázni és esetleg pereskedni.

(egy potya tisztítás a fűkaszánál pl. jó alkalom egy új szűrő eladására is... )

 

Szerintem...

A fűkasza bizniszben is bele kell tervezni ezeket a "vevői potya" költségeket az eladási árba, ha még nincs benne.

...és akkor nincs bosszúság, szívás.

(ha már benne van, akkor meg nem mértem a panaszkodást)

 

A vevő észre se veszi, ha 35 eFt helyett 38 vagy 39 eFt a fűkasza.

Sőt örül, mert mindig, szó nélkül oldják meg a gondját >> jó híre lesz a cégnek, terméknek.

 

Szóval, nem érdemes a "hülye a vevő" alapon idegeskedni, helyette az üzlet tervet kell a valósághoz igazítani!

...és akkor mindkét fél elégedett, nyugodt tud maradni.

 

Az eladási és vevői panasz tapasztalatok idővel megmutatják, hogy

- mire kell felkészülni >> szerviz kapacitás, anyag

- mekkora árrés kell erre tervezni és  elkölteni

 

Más megoldás nincs, mert a vevő az ÚR!!!! nála van a pénz és a jog is mellette áll, jogosan.

Plusz pár ilyen fuxtec vevőszolgálatot érintő panasz, mint itt a fórumon is sokat árt a márkának/cégnek.

Miközben a dicséretek sokat segítenének, sokkal többet, mint amibe a pár potya "javítás" és ingyen posta kerül.

 

Mondjuk nálam pl. lehet kérni +1 +2 sőt +3 év garanciát is, némi felárárt.

Aminek remek árrése van, hisz nem vackot árulunk :-)

 

----

 

Kibicként:

Nekem személy szerint nem tetszik ez a fajta negatív bótosi hozzáállás, amit látni vélek tőled is és ami nagy divat itt nálunk.

Nem tesz jót a márkának és cég zsebének se ...szerintem, átgondolandó a filozófia és az árképzés.

 

De, mivel a te bizniszed, nyilván ez csak egy vélemény egy másik bótostól.

 

És olyantól, aki éppen a fuxtec vevőszolgálatról itt olvasottak és a márka tulaj által kisugárzott negatív alapállás miatt nem vett fuxtecet.

Hanem a drágább ámde jobb hírű vevőszolgálattal bíró Oleo-Mac-et.

 

(hecht kaszát pedig azért nem, mert 1 hetes kiszállítást ígértek... 2015-ben!! vazze, amikor a MÁSNAPRA az alapeset)

 

Előzmény: Fuxtec halottnick (41790)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41814

Fogtam egy ollót, és kivágtam egy akkorát, ami oda kell.

Előzmény: bakbéka (41812)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 41813

Kb ilyen jó sok üzemóra után. 10:21-től

Előzmény: bakbéka (41810)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!