A csavaron lévő típust látom én is, csak furcsának találnám, ha ez eredeti gyári csavar lenne. Esetleg ha valaki tud egy gyári csavar típust, vagy akár egy képet róla feltenni, azt megköszönném.
akkor lett volna baratsag ha az enyemet viszi el es nekem marad az alfa. igy most csak kerdesekkel bombaz hogy mit hogyan..mondtam vigye szervizbe... en is oda hordom.meg garit is vallaltam ra neki ha elviszi 3 honapot.
meg nem adtam el mivel hitel van rajta de vevo van ra es most azt beszeljuk hogy legyen hogy atveszi e vagy kifizetem es ugy veszi meg.csak nekem kell garancia hogy ha kifizetem a hitelet tenyleg elviszi es nem gondolj ameg magat.
nem szivesen adom el de jelenleg 3 autom van ami uzemkepes es a negyedik mar 70% allapotban van.
megsem tarthatok ennyi autot. igy felraktam a 3 uzemkepeset erre az alfat viszik el leghamarabb. :-( igy legalabb megszabadulok a mradek hiteltol. vegulis nem rossz bolt mert egy eevig hajtottam ami kerult 3.000 euroba. es inkabb benzines autot szeretnek tartani. igy ha abravot aprilis vegeig nem viszik el marad az meg a pontiac. igy marad penzem is ha elmegy az alfa, plusz nincs hitel. ugyis kellene ra kolteni mar uj fekeket, lassan vezerlest, futomu sem fogja birni mar a 19".es most meg van erteke. az teny hogy TI nincs a piacon sedanba csak az enyem es egy kombi. a tobbi mind sima. a vevonek van 159 de 2.4jtd es TI akar.bar upgradolja a sajatjat de miutan vezette az enyemet azt mondta ezt ugysem tudja uberelni. eg es fold a ketto. jovore biztos olcsobbak lesznek ha kijon a guilia. es mar 173.000 van az alfaba :-)
Nekem az összes öregautón ez van, mert nem cseréltek törlőgumit. Szerintem annyit tehetsz, hogy szálirányban megpróbálsz minél több köszt kiszedni. Polírozást még nem ismerem, de sok jót nem tudnék ígérni, mert akkor meg jöhet a fénytörés.
Viszont ha nem mély a karc még az is megeshet hogy idővel eltűnik (pontosabbn hozzá kopik az üveg), mert ilyenre láttam már példát. Persze ha nagyon zavar akkor csere.
A jobb első ablaktörlőm húzott egy csíkot a szélvédőmön, amit az istenért sem tudok leszedni. Úgy néz ki, mintha egy koszcsík lenne, de sajnos nem az, ráadásul pont szemmagasságban van. :(
Autókozmetikában sem tudták leszedni. Mutattam üvegjavítósnak, ő azt mondta, hogy elvileg létezik szélvédő polírozás, de nem garantált a siker... Vagy így marad, vagy (majd egyszer) szélvédőcsere. Tudja valaki, hogy mennyibe fáj egy ilyesmi mostanában?
Az a furcsa, hogy a lapátokon semmi sérülést nem láttam, ami ezt okozhatta volna. Ennek ellenére kicseréltem őket ("akciósan" 10.800 pengő a helyi Pappasnál).
Kijött velem a parkolóba a fiatos ember, és kérdi, hogy melyik az én autóm. Mondom neki, hogy az a Maserati kék. Erre ő: "höhö, Maserati kék, jó duma". Emberünknek fogalma sem volt, hogy ez egy hivatalos szín megnevezés...
Ezt megkell osztanom veletek mert ilyet meg nemlattam.multheten volt egy ember hogy cserelunk superb skodat a bravora...atneztuk a kocsikat majd azt mondtam nem mert az az evjarat olcsobb mint az en bravom..erre ma jon egy email hogy eladta a superbet es vett bravot es hogy tudja beallitani a jobb1 ules magassagat mert magasabban van...
Irtam neki hogy sehogy csak jol felszerelt bravokban lehet...
Komolyan megall az esz...
A régi dajcsék még nem hazudtak :-) Van itt a reptéren egy 88 éves ex vadászpilóta ismerősöm,pont azt mondta,hogy a FW190,Me 109 Bmw és daimler motorjai a fékpadon pontosan egyeztek a gyári speckóval.Ja... már akkor is használtak metanol einspritzet kvázi utánégetőként :-) a világelső direkteinspritzer motorokba......
Én nem kövezlek meg. :-) Főleg, hogy nem sokkal utána megmérettem a kocsi súlyát, és kb. 20 lityi benzinnel nagyjából 1380 kilót nyomott... No már most, a 170 lovas dízelek jó részét, melyek ugyan valamennyivel nehezebbek, de tömérdek nyomatékuk van (:-)) simán eszi a Bravo sport, ezért én hajlok arra, hogy elhiggyem. Mert vagy nagyon jól eltalált karakterisztikája van a 150 lónak, remekül kiosztott váltóval, pompás gázreakcióval, stb., vagy 170 lovas, ahogy azt a pad üzemeltetője tutira állította.
tudtommal azert van tobb izzoszal, azonos wattszam, hogy a canbus -on ide oda tudjon kapcsolgatni, ha kell. ha pl. kieg vmelyik. (pl. golf - nal is, opel vectranal is..)
Urak, help! 5 év után ránéztem a Népítéletemre és szeretném kiegészíteni. De már nem emlékszem semmire, mélcím, stb, hogyan kell ezt csinálni? Valaki el tudná magyarázni, lépésről-lépésre?
Az olaszok hagyományosan a legkevesebbet hazudnak szépítgetés végett. Pl fogyi dolgában ők adják a legközelebbi gyári adatokat, bár ez az utóbbi időben változott, no, nem az olaszok miatt, hanem azért, mert a mérési metodika teljesen elszakadt a valóságtól, cserében kötelező....