Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sztpeti Creative Commons License 2004.08.27 0 0 251

Hahó hahó!

 

 Manta-z:

 

Iszonyatosan tuti lett a gép :)

Motor hogy birja a megpróbáltatásokat? Miket cseréltél benne?

Gondolom a dugattyuk, és a hengerfejpakolás nem gyári már :)

Szóval gratulálok a szekérhez!

Megkérdezhetem hogy anyagiakban saccra hol állt meg a projekt?

Minden vágyam egy izmos, és nagyon idős egyedi Opel :)

 

Csocsi!

manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 250

Hali!

 

Köszi! Megoldható XVII kerület. Küldj egy mailt a telefonszámoddal.

Előzmény: gyussszi (247)
manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 249

MECSI!

 

Kicsit nagyobb lesz a hangja kb. ennyi. Nyugodtan csináld meg.

 

Igen van benzines is de azt már kicsit szétnyűttem :-)))))

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=3139

 

 

Előzmény: MECSI (248)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 248

Hali

Mantaz az nagyon dögös. Gratu...

Van neked benzinesed is ezek szerint?

all

Mi van akkor ha a C20NE ről a kati lemegy és helyette csak a egy darab cső lesz + a régi rendszer az ő 2 dobjával? Mi fog változni?

Előzmény: manta-z (245)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.27 0 0 247
Cső manta-z! HOGYEZMEKKORAÁLLATGÉÉÉÉÉP!!!!!!!!!!!! Én is szeretnék turbót a zenyimére, nemtom, hol lehessen megnézni a tijedet!?!?!?! Esetleg ha nem nagy gond, a srácokkal alánéznénk, hogy valami kis ötletet kapjunk, lehet???? :) gy
Előzmény: manta-z (245)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.27 0 0 246

Hali All!

 

Gyerekek, akinek otthon nagyon útban van egy jobbos fehér index, annak nagyon szívesen ingyér eltárolnám aztat, akár hosszabb ideig is az autóm elején!

 

Figyelem a férőhely korlátozott, aki leggyorsabban jelentkezik, az nyer!

 

Nnna, lehet tolongani!

 

gy

manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 245

Szia MECSI!

Az enyémen nincs. Alapvetően semmit nem jelent a kat mert egy kipuff rendszerbe ha van kat akkor annak is beleszámolják a fojtását a rendszerbe amelyik rendszerbe nincs kat. abban egy dobot találsz kat. helyett, hogy meglegyen a fojtás. Magam részéről a a C20NE-n egy 50-es rendszer van végig és összesen 1db hátsó hangtompító dob van, a szomszédok legnagyobb örömére. Egyébként gyűrűzés után kat. nélkül a következő eredményeket produkálta a gép: 0,1% CO és a HC70!!!ppm 

 

Akit érdekel elkészült a szörny gép:

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5758

 

Előzmény: MECSI (244)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 244

Hali Mantaz

A tiéden is van kati? Azért érdekelne, mert tudni szeretném az mennyi Pacit jelent.

Előzmény: manta-z (235)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 243

hali

Szpeti

Köszi az infokat, a 95 vs 98 benzin kérdést még válaszold meg légyszi.

Utánnaérdeklődtem a dugókérdésnek. Háát az oké de drágaság nagyon. Még a srác is inkább a síkolást ajánlotta mert az lényegesen olcsóbb. Szóval síkolni fogunk.

A tiéden van kati?

Előzmény: Sztpeti (242)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.26 0 0 242

Csá kisbarátaim! :)

 

   Örömmel veszem tudomásul, hogy egyre többen vagyunk.

Ez azért nem rossz dolog. Lassan mondhatjuk, hogy az Asconák kezdik fénykorukat élni :)

   Gyusszi: Küldtem Neked imélt!

   Memorial: Neked is küldtem! :) Egyébként látásból szerintem ismerem az autót, de nem sokat tudok róla.  :)

   Mecsi: Elképzelhető, hogy az SEH mociban más dugók vannak, de az is bizos, hogy a hengerfejsikolás járható ut a kompresszionövelés terén a C20ne esetében. :)

De szépre sikerült ez a mondat.... :)

A csapágyakat meg tudod nézni, ha leveszed az olajteknőt, és egyszerüen lecsavarozod a csapágyakat.

1 dologra nagyon figyelj oda: Mindegyiket ugyanoda, és ugyanabba az irányba tedd vissza. Ránézel, és ha nem tükröt látsz, hanem vannak benne bordák, akkor az nem jó dolog. :)

Ha a főtengelyen nincs komlyabb sérülés, akkor szerintem meg kell mérni, és vásárolni hozzá egy csapágysort. Én már cseréltem csapágyat ugy, hogy nem volt köszörülve a főtengely, és tök jó lett. Azóta is fut a moci, valahol magyarországon, nálam 60E km-t ment le.

Szóval csak ügyesen!

:)

 

  Csocsi!

Előzmény: gyussszi (239)
memorial Creative Commons License 2004.08.26 0 0 241

Kép miért nem ment fel?

Na még egyszer!

 

 

 

leendő
memorial Creative Commons License 2004.08.26 0 0 240

Hi All!

Üdv Asconások!

 

Egy jó hét múlva bővitem a témát egy 84-es Ascona 1.8 E (129LE)tipussal.

Nagyon jó állapotban van korához képest, teljesen müködő képes, müszaki okt 2, zöldkártya 2005 01.20-ig érvényes. A tulaj 2 hónapja vett új kocsit, ezt elkezdte feljavítani és most megválik tőle.

gyussszi Creative Commons License 2004.08.26 0 0 239

Sztpeti!!!

 

A Kadét géesi kormányműved az vajon azért lenne jó az Asconámba, mert valamivel közvetlenebb, mint ami most van benn nekem??

Jó lenne, ha nem kéne annyit  tekerni a kormányot, mert akkor biztosan jobban tudnék nyomulni vele, modjuk a 2 x 3 sor gumát 9m-re biztos abszolválni tudnám, modjuk úgy c.a. 80-al, ami most sajna nem jött össze, így ismét keresek egy jobbos fehér indexet!!

 

Ja, nem tom, megvan-e nekem a számod, de ha nincs, akkor pls orvosold ezt a kis hiányosságodat, mert boltolni szeretnék veled!

 

Hali!!!

gyussszi Creative Commons License 2004.08.25 0 0 238

Hali emberek!

 

Az ötgangos váltóm eccerűen kafa! Gép megyen, mint "veszedelem"!

Most stabilizátorcsere lesz, aztán meg még nem tudom mi! :)

 

Sajna az új váltóval produkált egy 7 LITERES fogyasztást, igaz, hogy az átlagsebesség valahol 90 és 110 között volt, de egy kicsit sokallom...

 

Előzmény: Sztpeti (232)
MECSI Creative Commons License 2004.08.25 0 0 237

Hali megint

Mantaz te miféle benzinnel járod a síkolás után, 95 vagy 98?

MECSI Creative Commons License 2004.08.25 0 0 236

Hali

Köszi az infokat és a készségeteket. Egy másik topicban azt az infot kaptam, hogy a 20seh ben más dugattyúk vannak azért nagyobb a komp. nem a h.f. miat. Még gyűjtök pár adatot oszt akkó maj meglássuk:-) Most úgy sincs rá guba.

A f.t. csapágyak állapotát olajnyomásméréssel meg lehet állapítani? vagy szemmel, vagy mivel még?

csá

Előzmény: manta-z (235)
manta-z Creative Commons License 2004.08.23 0 0 235

Szia!

 

A vezérműtengely elvileg elmegy 100-200ekm-ert általában akkor szokott elkopni, ha kopottak a főtengelycsapágyak ugyanis akkor nem jut kellő mennyiségű olaj a hengerfejbe és általában akkor szokta ledarálni. C20NE-nél le lehet kapni 1mm-ert de mindenképpen csak akkor ha jó állapotú a főtengely csapágysorod. Sajnos egyik ismerősömnek megcsináltuk 2 szer meghuzattuk 1-2-3-ban és pont ennyi kellet a hajtókarcsapágyaknak, hogy cserés legyen. Egyébként csapágycsere után nyugodtan megnövelheted a sűrítési viszonyt hiszen gyárilag is létezik ilyen motor: 20se - 124 le és 20 seh - 129 le. A GT motornál (20SEH) a különbség: rövidebb szívócső, fokoltabb vezérműtengely és más vezérlőegység. Én is osztom Sztpeti véleményét max. gyűrű + csapágycsere + hengerfej felújítás. Én ezeket csináltam a  motoromon(C20ne), -1mm a hengerfejből. Eddig gond nélkül elmentem vele 70.000km-ert.

 

Jó buherálást

 

Üdv.: Ákos

Előzmény: MECSI (233)
MECSI Creative Commons License 2004.08.19 0 0 234
Talán most megy a kép is.
MECSI Creative Commons License 2004.08.19 0 0 233

Hali

Egy másik topicon láttam a tiédre nagyon hasonlító gépet. A kép mérate 80x80 pixel volt, ott hívták a csákót Gpontnak, azt hittem te vagy.

Morcosítás hmmm... Hát az már van rajta a lakatos jóvoltából is, meghát karácsony előtt hátulról érintkezésbe léptem 1 Škodával. Azóta ráncos is nem csak morcos a tekintete. Mindenesetre a kopp az nagyon tanulságos volt. A károk :

Ascona-némi ráncosodás.

Škoda- fél hátulja csere.

Jelenleg állapotmegőrzés őszig vagy tavaszig. A guba halmozódásától függően. Aztán ha elég akkor gyűrűzés + hf síkolás, hogy nagyobb legyen a kompresszióviszony, esetleg ft. köszörülés+csapágyak de csak ha kell. A komp. az enyémben tudomásom szerint 8,2:1, ezzel még talán 86 oktános benzinnel is lehetne menni. Mivelhogy mindig 95-össel járok, akkor már legyen jobb a hatásfoka.

Természetesen bádogolás is lesz nehogy megint valami része szétrohadjon, aztán meg szobrászkodhatom újra.

Azután még a kuplungot kéne cserélni mert meg-meg csusszan. Elvileg ezekkel a változtatásokkal még pár évig elszalad. Komplett festést már nem kap többet, mert az most 3 éves rajta. Fékrendszer volt már cserélve, a csillapítók még jók.

Nagy felnit tutira nem kap, amik most vannak rajta (6 küllős opel lemezfelni14x5,5) talán kiszéllesítetem befelé+ pogácsa (azt a zsernyák nem látja). Régebben volt rajta 14x7es de nem tetszett a rend őreinek, az ugyanis kifele volt széllesítve. Akkor kaphatna nagyobb kerületű gumikat és  kevesebbet fogyasztana. Versenyló már úgysem lesz belőle. Meglátjuk.

Az opel bütyköstengely álltalában hány 100.000 km-t bír?

Már megint hosszúra sikeredtem. bocs

Előzmény: Sztpeti (232)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.18 0 0 232

Szia Mecsi!

 

   Remélem hogy nem G pont vagyok... meg azt is, hogy azért ráérzek a dolgokra :)

A helyzet az, hogy nagyon kevesen vagyunk itt Asconások, meg tul gyakori az eladó szekér :)

Sokan csak azért jönnek be ide, hogy hirdessék az autójukat :>

   Egyébként a döntésed végleges a felujitást illetően?

Milyen szintre akarod felhozni a gépet?

Mondjuk mindennapos használatot tudja+ legyen igényes,

vagy esetleg teszel a dologba egy pici tuningot is? Gondolok itt az apróságokra... mint motorháztetőmorcositás, esetleg rácsozás, meg nagy alufelni.

Máskülönben képet nyugodtan tehetsz fel, tutira jobban mutat, mint az enyém tette tavaj :>

Ha gondolod, akkor nyomd el imélbe!

 

   Gyussszi:

 Mi ujság váltó témakörben?

Sikerült belenyulni végül egy megfelelő cuccba?

Amugy jó a gép? Nálam lassan olaj+ fékbetétcsere lesz... :> Betét kell az Astrára is, ugyhogy nem a következő 2 hétben fogok pénzt félretenni :)

 

Jó Asconázást!

 

Csocsi! :)

Előzmény: MECSI (231)
MECSI Creative Commons License 2004.08.18 0 0 231
Szpeti te vagy a gpont?
MECSI Creative Commons License 2004.08.18 0 0 230
Help !! Süllyed a topic!!
Felnee Creative Commons License 2004.08.14 0 0 229

ELADÓ!

 

Opel Kadett C SR felni gumival _5_ db!
5.5x13-as ET 37 4x100
Gumik:
semperit Top-Life 155 r13 78T (4db)
semperit Hi-Life 155 r13 78T (1db)

Ár: 20eFt/5db, alkuképes
felnee@freemail.hu
30/323-1625 (Budapest)

 

 

 

Sztpeti Creative Commons License 2004.08.13 0 0 228

Hali!

 

  A festők el vannak röppenve manapság... én a piros GSImet fogom tavasszal fujatni, egy eszméletlenül komoly festővel. Van némi ismerettség, de az összeg szerintem igy is 250 fölött lesz akrilból.

  Persze a minőségnek ára van... itt már nem én fogok gittelni :)

Máskülönben nem tartott sokáig összeütni a vasat.

Saccra 3 hónap alatt végeztem mindennel. Lakatolás könnyen ment... gitteléssel vért izzadtam, ez tartott vagy 2 hétig. Festővel 1 nap alatt megcsaptuk.

Azért többesszámban mondom, mert itt is jelen voltam, és az orromból 48órán ár festéket fujtam. :)))

Ja... meg motor+váltócsere volt 1 délután.

Ja... ugy délután, hogy 17h-kor kezdtük el, és 2-re végeztünk :))))

Asszem ennyi.

Csövi! :)

Előzmény: MECSI (227)
MECSI Creative Commons License 2004.08.13 0 0 227

Hali

Most lepadlóztam:-) Nekem a festő anno a komplett festésért metállal majd 200.000 et mondot mert a metálfény az drága, ezért nem azzal lett lefestve. Ami a trehány munkákat illeti én is megfigyeltem, hogy amit magam csinálok az  meg van rendesen. Álltalában a "szakemberek" kilóra dolgoznak. Tisztelet a kivételnek. Képet, hááát nem tudom, nem vagyok rá büszke ahogy most kinéz. Anno elekezdtem áttalakítani az elejét ikerlámpásra, aztán kopp, aztán megint ikerlámpa csak akkor már nem voltam ott és nem egészen úgy sikerült ahogy szerettem volna. közben készülőben volt rá egy spoiler előre. aztán az is abba maradt. Építkezem. közben 1-2 kisebb nagyobb kipp-kopp. szóval most olyan Paraszttuninggányolmány-nak néz ki. Mennyi Időben van neked?

Előzmény: Sztpeti (226)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.12 0 0 226

Szia MEcsi!

 

   Megpróbálok szépen sorba reagálni a dologkra...

A kocsi húzása nem biztos hogy komoly gond, elképzelhető hogy csak egy futomüállitás kell neki,de azért érdemes átnézni.

A nivopálcával ne foglalkozz, semmi baja nem lett ettől a kis malőrtől a motorodnak.

Az én dizelemmel az előző tulaj ugy járt, hogy 5liter helyett ugy 2.5 volt csak benne,mert nem belevaló volt a nivopálca.

Vannak agyas emberek :)

Szóval semmi gond, ők lementek a kocsival igy vagy 200000 km-t, és nem lett baja.

  Ha nagyon erölteted a motorfelujitást, akkor én részemről csak 1 gyürüzést javaslok, 1x már tulestem egy ilyenen még egy korábbi opellal.

1.6-os moci evett 1000km alatt 1 lityi olajat. Gyürüzés után 15000 alatt csak 3 deci fogyott belőle, és ez a 3 deci 60000 km után sem növekedett.

Ráadásul ez árban sem komoly.

  Gt témával kapcsolatban, ha jól tudom, akkor más is különbözik, nem csak a kompresszio. Asszem más a hengerfej, vagy talán a vezérmütengely.

Egyébként azt mondják, hogy 0.8mm még egészséges sikolás a hengerfejből.

Máshonnan viszont azt hallottam, hogy a megnövekedett kompresszio jobban igénybeveszi a csapágyazást, és ha már fáradt, akkor hamar megadja magát.

  Egyébként ha mindent megkap a motorod, akkor simán elketyeg 4-500000 km-t is akár a teljes generálig, hiszen a 2.0 a legmegbizhatobb opel mocik egyike.

  És kérdezted még a Dizelem költségeit...

Elmondom ugy nagyjából.

 

   Lakatolás+anyag: 10000-  (A lakatos haver, ugyhogy csak anyagköltség volt.)

   Metál festék+lakk 28000- (Nagyon akcios helyről) :)

   Gitt+ apróságok 5000- (Magam gitteltem a kocsit, ugyhogy ez a része 0Ftba került :)

   Festék fujása: 20000- Haverom csinálta, és szerintem gyönyörü lett.

   Vettem bele uj mocit, ami totálisan uj állapotban van: 20000-

   Vettem bele 5ös váltót: 20000- + apróságok 5000-

+Rohangálás+1-2 apró cucc az uj mocihoz: 10000-

 

Szóval Nekem ennyiben van, de gyakorlatilag mindent én csináltam.

Ez nem is baj, mert részemről jobban szeretek mindent megtanulni, mint

fizetni azért, hogy mondjuk hanyagságból rágitteljenek a rozsdára, aztán 3 hónap mulva reped a gitt. :)

Szólj ha tudok segiteni még valamiben! Ja... és ha van kép, akkor szivesen várom!

Üdv!

  

Előzmény: MECSI (224)
MECSI Creative Commons License 2004.08.12 0 0 225

Ja még valami

SZPeti A tiéden metálszin van? Mennyiből lehetett ezt megcsinálni, mármint a kocsit? Idő+pénz. A tiéd lett homokfújva?

Előzmény: Sztpeti (223)
MECSI Creative Commons License 2004.08.12 0 0 224

hali Köszi az infokat

Már körvonalazódik a kocsim sorsa. Úgy néz ki megmarad (hatásotokra). Már 2 éve volt körbelakatolva de akkor az alja elmaradt, sajnos. Alapjában véve a leírtakon kívül némi oldalra húzás idegesít még benne. Sajnos a lakatolás+friss festés után 3 hónappal találkoztam egy kivilágítatlan koszoshátú kamionnal tükörjégen. A vadi új akumulátorom bánta nagyon a dolgot meg a hűtő meg a lemezek stb. azóta jobban húz oldalra. A gumik viszont átlagosan kopnak.

Meghát őszintén bevallva volt olyan is mikor megnéztem a nívópálcát csak a legalja volt olajos. mindez 2x fordult elő. Ezért tartok tőle, hogy nem lesz elég csak a szelepszimeket cseréllni. Szerintetek a csak gyűrűzés dugócsere nélkül megoldás lehet?

Másik olvastam egy német asconás www-n, hogy volt egy ascona GT nevű modell is. Namármost ha jól láttam ill. olvastam, akkor ebben a külömbseg csak a kompresszióviszonyban ill. a kati hiányában volt, így lett a 114 paciból 13x.

Azt kérdezném ,hogy mennyit kéne leszedni a hengerfejből ahhoz, hogy csak 95össel tudjam járni. Most elvileg 91es is mehet bele, de ez 1996 óta csak 2x fordult elő. Akkor már ha lehet csócsáljon kevesebbet ugyanannyi gázpedálállásnál.

ha ez a motor megkap mindent mennyit tud futni a GJ-ig?

Bocsi már megint hosszú lettem.

Előzmény: Sztpeti (223)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.11 0 0 223

Szóval ime a képek:

 

 

elotte   kozben

 

utana   utana2
Előzmény: Sztpeti (222)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.11 0 0 222

Hahó fiatalok!

 

   Beleszólok én is a dolgokba ha megengeditek! :)

 

 Szóval kedves MECSI!

El kell döntened mit szeretnél.

Ha meg akarod tartani a gépet, akkor javaslom csináld meg rendesen, mert

ha egyszer valamit összegányolnak, azt utólag rosszabb helyrehozni, mintha hagyják az elején tovább rohadni.

  Ha ugy döntessz, hogy birja ki az épitkezést, aztán qka, akkor össze kell

kalapáltatni valami akárkivel, aztán hagy szaladjon.

  Ha összepakolod rendesen, akkor sorolom az árakat ugy saccra.

Szerintem a motor kiüthetetlen, ugyhogy nem hinném hogy komplett generál kell, szerintem elég egy szelepszárszimmeringsor csere is.

Persze mindent látni kell, én az esetek nagy százalékáról beszélek.

Ha ezt megcsinálod, akkor az olajfogyi le fog csökkenni ugy 1.5-2.5 lityi/15000km-re.

(Ha valóban csak enniy a baja.)

Ennek az ára 1-2 aprósággal legyen mondjuk komplett 20000-

Lakatolás: (Küszöb, sárvédőivek, hátsó nyulványok) 50-60000-

Fényezés (Hátsó sárvédők átlagos fényezőnél) 25-30000-

Gyujtás+apróságok (1-2 gumiszilent, gyertyák, stb) 25000-

 

Szóval most igy látatlanban saccolok neked egy ilyesmit.

Sokkal olcsóbban meg lehet uszni, ha van ismerős lakatos, stb, én most átlagos

melós átlagos áraival próbáltam számolgatni.

Ha ugy döntessz hogy megéri, akkor szerintem méresd fel a dolgokat egy hozzáértővel, és szerintem rágd át még1x.

És 1 kis segitség a döntéshez... én is nemrég estem át egy kisebb felujitáson :))))

Szerintem a többiek már unhatják, de azért még belinkelem a szekeret :))))

Üdv!

Előzmény: MECSI (220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!