Keresés

Részletes keresés

Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2438

Ettől még az alap hozzászólás igaz. Csak így tovább.

Hidd el kelet-magyarországon legalabb annyire szeretik az ilyen képeket és várják a híreket, főleg azért, mert ott ilyet nagyon-nagyon ritkán lehet látni. Igenis van rá igény.

Előzmény: Distván (2437)
Distván Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2437

OFF!

 

Na akkor ezt kivesézzük, a rám vonatkozó részt! Aztán a témát lezárandónak tekínteném!

 

"Egyébként a képeid bármelyik nívós szakmai vagy fél szakmai lapban is megállnák a helyüket."

Kérdem melyikben? Másrészt annyira nem jók, hogy bármelyik lapba is belekerülhetnének. Egyes fotós szabályokat nem veszek sokszor figyelembe, pl nappal szembe ne stb. De ha csak úgy sikerül a kompozíció, akkor mást nem lehet tenni.

"Csodálom, hogy még nem figyeltek fel rá."

1. Ugyan ki a fene figyelne rám! Más is csinál ilyeneket és sokkal jobbakat.

2. Másrészt melyik újságba kerülne be? Gondolkoztam esetleg, ha olyan jól sikerülne akkor az SVA-ba vagy a EBÖ-be, de sógorék, ugyanazt 100 helyen lefényképezik így hírértéke 0. Másrészt meg miért egy gyüttment magyarnak fizessenek azért a képért. /Meg a bank és a posta is lenyúlja a pénzt amit küldenek érte. Jó ha 6-9€-t kézhez kap az ember. 

3. A gépem sem profi, a beállításokat is gyakran elrontom, van mikor 100-as ISO helyett 400-al fényképezek, akkor már nincs idő kapkodni.

4. Az egyszem magyar magazinban ahova lehet képeket beküldeni szerinted pl.: egy Mátészalkait vagy Szegedit (nem akarok senkit megbántani!) mit érdekli hogy miért jár Fertőszentmiklósnak GYSEV púpos vagy miért jött le 2050-es egészen Pomogyig, vagy miért volt Kónyban Púpos, vagy miért hozta az egyik szili a a 402-est Csornától Sopronig, vagy miért áll egyszerre hétvégén 5-6 vonat is egyszerre Pomogyban (2-3 1116+1014 + 5047 és 5147) vagy egyszerre 4 db 5047 megy Sopronból Bécsújhelyre, stb stb, stb.  Akkárhogy is nézzük az olvasótábor nagy részét ez nem érdekli érthetően, hisz az országban a MÁV gépek forgolódnak, sokan erre nem járnak, vannak akik nem is hallottak a GYSEV-ről. Jó most ment 1047 502 IC-vel lefotóztuk aztán békerült ennyi. Erre van igény.

Egy külön újságot meglehetne havonat tölteni ilyen "érdekesebb képekkel havonta e szűk régióból.

 

Elnézést, hogy ilyen "szűkszavú" voltam, meg a helyesírási hibákért is.

 

Üdv.

Előzmény: Én-1 (2424)
cs1014 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2436
Az "átkosban" a GySEV nagyon szerencsés helyzetben volt.

Ennyi köze van.

Naívak azért ne legyünk!

Csodák nincsenek, szarból senki sem tud várat építeni.

Annyiról van szó csupán, hogy valaki képes élni a lehetőségekkel, valaki pedig nem.

De lehetőségek nélkül Dr. Berényi sem tehetett volna semmit.
Előzmény: v_peti (2432)
M41.2208 aliasM41-001. Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2435

A 43-331. balesete már le lett irva,a 43-322-es pedig Komárom-rendezőben lett a halál martaléka.
A 322-es szerencsére halélos áldozatot nem kivánt,de a darabolás sorsára jutott.
Előzmény: m61-008 maki (2415)
Distván Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2434
Na igen, a 047 a szent tehén. Pedig akkor '95-ben elég jól felnyomta az orrát a 331-es. Azóta persze kissebb nagyobb balesetje mindig volt.
Előzmény: Én-1 (2433)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2433
Én az 5047-ről beszélek. Érintett volt a balesetben. 331 az sajnos tiszta ügy. Az 5047-esnél emlegették fel a korábbi ütközést.
Előzmény: Én-1 (2431)
v_peti Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2432

Mi köze a volt Szovjetúniónak a GYSEV-hez?

 

Előzmény: Vendégsín (2425)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2431

www.bahnarchiv.net

Österreich

5047

5047.047 nach Unglück in Arnoldstein - re kattintani

Előzmény: Bárdos Imre (2428)
Cheew Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2430

 

Szia!

 

Te miről beszélsz? Azt a mozdonyt itt elbontották Sopronban. És szerintem ezt már elmondták előtted itt egy jó páran. Az innen már nem ment sehova.

 

Üdv.

Előzmény: Én-1 (2429)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2429
Gyorsan utána néztem. A www.bahnarchiv.net-n van pár kép róla szintén összetörve 2001.08.08.-i dátumozással.
Előzmény: Bárdos Imre (2428)
Bárdos Imre Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2428
Nem nagyon hiszem, hogy utána volt valamilyen balesete, mivel a gépet a már ismertetett baleset miatt 1996.05.28-án selejtezték.
Előzmény: Én-1 (2421)
dzcsiga Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2427
megint volt valami balesete

Az nem lehet, a balesete után leselejtezték!
Előzmény: Én-1 (2421)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2426
A korom miatt én nem igazán vagyok nekik hálás. Maradok inkább a tenisznél.
Előzmény: Vendégsín (2425)
Vendégsín Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2425
...egy zölt-sárga láttán.

Csodás kis színfolt Európa egén. Egyedülálló, utánozhatatlan.

 

Emiatt sokkal inkább a volt Szovjetúniónak kell hálásnak lenni, mint a teniszszövetségnek...

Előzmény: Én-1 (2423)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2424

Egyébként a képeid bármelyik nívós szakmai vagy fél szakmai lapban is megállnák a helyüket. Csodálom, hogy még nem figyeltek fel rá.

Viszont a Beni tegnapi képei is figyelemre méltóak.

Előzmény: Distván (2398)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2423

Igen, János volt a csoda.

 

Kicsit sajnálom a kék-sárgát, de az én szívem is erősebben ver egy zölt-sárga láttán.

Csodás kis színfolt Európa egén. Egyedülálló, utánozhatatlan.

Előzmény: Törölt nick (2411)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2422
Egy orvostól mit vársz. Neki esetleg a közledédés egészségügyben lenne a helye, vagy még ott sem.
Előzmény: Distván (2416)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2421
A múltkor láttam valahol, megint volt valami balesete és akkor emlegették fel a régit is.
Előzmény: Distván (2418)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2420
Nem marhaság, igazság!
Előzmény: Distván (2414)
v_peti Creative Commons License 2006.07.05 0 0 2419

Az utódja még csodálatosabb volt, elég hamar le is szerepelt. Azt kapta, amit a csere miatt érdemelt.

 

Ezt nem egészen értem.

 

Előzmény: Én-1 (2407)
Distván Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2418
A 331-es 1995 szeptember 15-én 9:18-kor járt szerencsétlenül, mikor az ÖBB 5047 047-es motorral Müllendorf és Lajtaújfalu között ütköztek. Sajnos három halálos áldozatot követelt a baleset. A GYSEV forgalmi osztályvezetője valamint a motor vezetője és egy szolgálaton kívüli ÖBB-s a balesetben elhunyt. 20 sebesültje volt még az esetnek. A 047-es azóta is gurul, de a 331-est selejtezték. Sokáig állt a váza Sopronban.
Előzmény: m61-008 maki (2415)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2417
Tulajdonképpen nem csodálkoznék. Valahonnan pénzt kell csinálni. Nem tudom, mi van most az árufuvarozási üzletággal, de az biztos, hogy a szállítmányozási piac is szűkül. (Holnap felhívom barátosnéimat a korrekt infókért.)
Előzmény: Distván (2416)
Distván Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2416

Valami ilyesmit hallottam a vonaton ma reggel én is. Aztán jött szemből az 1-esre 402-es púpos, Pinnyénél.

 

OFF! DE!

A GYSEV-nél mostanában egyre több embert hallok Kókát szidni. Miért? Hisz ő olyan jó, ártatalan embör. :))) /Az!/ Kérem mint kívüállónak valaki válaszolja már meg. Ha nyilvánosságot nem vállalja írja meg privátba kérem. KÖSZÖNÖM!

ON

Előzmény: Törölt nick (2413)
m61-008 maki Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2415

Milyen balesetük volt és mikor?

Előre is köszönöm.

Előzmény: M41.2208 aliasM41-001. (2382)
Distván Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2414

OFF!

Ilyen marhaságokat nekem nem mondunk!

Előzmény: Én-1 (2401)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2413
Vagy pedig újabb tulajdoni hányadot adnak el a Hamburgi Kikötőknek...
Előzmény: Én-1 (2407)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2412
a mai helyzetet annyira nem ismerem, csak pletykák útján. Azokra meg nem adok.
Előzmény: cs1014 (2402)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2411

Meg kell mondjam, János valóban kisebb csodát vitt véghez: a GySEV volt Európában egyedül nyereséges vasút. Ezt még az angol királyi vasút se mondhatta el magáról.

(Egyébként már rég nem dolgozom ott - eladták a Raabersped azon osztályát még 94 tájékén, ahol én dolgoztam - de a mai napig megdobban a szívem, ha meglátok egy zöld-sárgát.)

Előzmény: Én-1 (2407)
Distván Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2410
Üritsd! Igaz ment a frímélre is. Talán ott működik.
Előzmény: cs1014 (2399)
Én-1 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 2409

Igaz, de nélkületek nincs vasút! Akár milyen szép nyakkendőben feszít a vezetés. Bár a GySEV vezetésében azért sok kíválló ember van! Bennük még van felelősség a GySEV iránt. Aztán ha Ők is elmennek?

Előzmény: cs1014 (2408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!