Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2004.09.08 0 0 262

Hali a pumpa volt fuck

az előírt 2,8-3 bar helyett 0,7-0,9et produkált. Kapott egy bontottat az 4 ig nyomott. Most újra megy, de nem akárhogy.

Már 2x volt az a feelingem, hogy öreg mán a gép azért nem megyen. Oszt kiderült, hogy a szerelő akivel 1 cégnél dolgoztunk arrébb rakta a vezérműszíjat. Háll istennek már nem dolgozik itt.

Oszt mostanában megin azt hittem , hogy mán öregecske. és most meg az alacsony benyanyomástól nem ment.

Szóval megint jól gyorsul.

ne csak nézzetek írjatok is , mert ha mindenki csak nézegetni fog akkor meghal a T.

Előzmény: Sztpeti (260)
BkorVette Creative Commons License 2004.09.08 0 0 261
Hali..mint multkorjában irtam Ascona áll, csak figyelgetek..de ugye B ezért nem vagyok érintett a bontott autóban.
Előzmény: Sztpeti (260)
Sztpeti Creative Commons License 2004.09.07 0 0 260

Szia Mecsi! :)

 

  Én figyelem az eseményeket folyamatosan! :)

Mit csináltál a benzinnyomással?

Nyomásszabályzót cseréltél?

Vagy csak a szűrő volt kakás? :)

 

Többiekkel nem tudom mi van... srácok... :) Ne idegesitsetek! :D

 

Előzmény: MECSI (259)
MECSI Creative Commons License 2004.09.07 0 0 259

Hali

Nyaralni mentetek? Vagy a bontott alkatrészeket szerelitek be?

öröm hegyek. megint megy rendesen a gép. újra sikerült 10sec alatt gyorsulnom vele. Azthiszem nem szerette az alcsony benzinnyomást.:-))))

MECSI Creative Commons License 2004.09.03 0 0 258

Hali

Ez amojan Vedd-vidd-örülj akció, szedd le-vidd- örülj vagy szedd le-vedd-vidd-örülj?

Helyszín?

Ha van rajta összetört katalizátor, és olyan a csöve mint a c20ne mocié akkor olyan kéne nekem ha nics messze.

Előzmény: gyussszi (257)
gyussszi Creative Commons License 2004.09.01 0 0 257

Nu, Mberek!

 

7főn szíjjelbontunk egy 1,8as (asszem) Asconát, bajuszkapcsolók, kormány, első szélvédő már NINCS, a váltó Petié (ha F18as), a többiért lehet verekedni!

 

Szójjatok, mi kőne!

Ittnvan a mailom, de csak szöveget küldjetek, mert behasal a telefonom!!!

 

gyussszi@t-email.hu

 

csőőő

 

gy

manta-z Creative Commons License 2004.09.01 0 0 256

Szia MECSI!

A lambdaszonda mindenképpen kell, hogy maradjon a megfelelő keverékképzés érdekében. A figyasztás nem fog növekedni, de a teljesítmény se nagyon, talán egy nagyon minimálisat. de nem nagyon fogod érezni.

Előzmény: MECSI (255)
MECSI Creative Commons License 2004.08.31 0 0 255

Hali

Gond van!!! Meghalt a benzinszivattyúm (C20NE, Külső sziv.). 0,7-0,9bart produkál 2,8-3 helyett. Tudtok ilyen bontottat Győr környékén? Kelene, újra nincs keret.

Válaszokat előre is köszi.

Feltételzem, hogy a csökkenő benyanyomás okozhatta a 10mp feletti gyorsulást is(nem megfelelő égés)

Mantaz

Arra gondoltam, hogy fog-e változni kati nélkül a fogyi, maradhat -e a lambdaszonda, növekszik-e a teljesítmény?

Sztpeti Creative Commons License 2004.08.30 0 0 254

Hahó hahó!

 

  MAnta-z: Én meg azt hittem, hogy a motort totál át kellett alakitani...

mindjárt verek egy turbót a rötyire :D

Áh... csak viccelek... ez igy hatalmas feeling. :)

  Bkori: Jövőre ott lesz Manta-z szekere is! :)

 

  És most én jövök... leirom a véleményem, de szerintem hülyére fogtok venni.

Srácok... az autóknak lekül van!!!!

A 7 végén nem mentem a rötyivel, mert GSIztem picikét.

Szóval rötyi itt ácsorgott a ház előtt.

Erre lemegyek ma reggel, és a kép, ami fogad:

Gázolajtócsa az adagoló alatt.

Semmi gáz, motorháztető fel, elkezdem vizsgálgatni, hogy vajon mi akar megszivatni.

Kár volt vizslatni, mert észrevettem kapásból 2 repedést a hütőn. :((((((((

Nem csepegett, csak taknyos volt a repedések körül.

Olyan érzésem volt, mintha megsértődött volna a rötyikém. De tényleg. :)

  Gond egy szál se, ma szétboritottam az adagoló alját, tömitéseket megtakaritottam, és bemasszáztam picit. Remélem reggelre nem fogok tócsával találkozni. :)

  A hütöt kicseréltem, mert szerencsére volt itthon másik. Egyetlen bökkenő, hogy a nevtillátor felfogatásai nem egyeznek. Odagányoltam minden esetre, de kiderült fölösleges volt, mivel a mostani gomba kaka, és nem kapcsolja 100 fokon sem a ventit. :>

No mind1, holnap megjavittatom a régi hütöt, és veretem vissza bele. Remélem meg tudják javitani :)

 

Ennyit ma a rötyiről :)

 

Csocsi

BkorVette Creative Commons License 2004.08.30 0 0 253

Sziasztok rég jártam erre!

 

Asconát kivonattam a forgalomból szerencsére csak idéglenesen.

Úgynézki téli álmot fog aluszni. Nincs zseton az összerakásra..a másik autó elviszi a lóvét:(

Majd jövöre:)

 

Na addig meg itt ban pár kép Opeles testvérek:)

Hockenheimring Nitrolympia:

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro10.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro34.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro35.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro36.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro37.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro38.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro39.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro40.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro41.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro42.jpg

 

 

Üdv: Bkori

manta-z Creative Commons License 2004.08.30 0 0 252

Szia Sztpeti!

Köszi!

Kb. 450-be állt meg a vas de ebből kb. 40 munkadíj mert majdnem mindent én csináltam.  A motor gyári szívódizel, minden eredeti. Gyűrű meg csapágycsere volt. :-) Az az igazság láttam 1.7TD opelmotort szétszedve nem sok különbség van a 2 között. A geometriát a turbón úgy állítottam be, hogy csak akkor van turbónyomás, ha tényleg taposom. Ennek az a hátránya, hogy igazából 2500-as fordulatnál épül fel a teljes nyomás viszont ha országúton megyek akkor 120-130-nál van 0,3-0,4 bar azt meg szerintem bírni fogja. Ha pedig csak lötyögök vele pl. városban akkor a turbo nem is tölt, olyan mint egy szívómotor.  Igazából nem hajtom ki  a belét, úgyhogy remélhetőleg elmegy egy darabig, eddig jól muzsikált összesen 8000-kmert mentem vele :-DD.  Még sose volt dízel autóm de tetszik az a nyomaték ami van benne. Igazából nincs lényeges különbség hogy 3-4 vagy 5. fokozatban vagy. Ha megjön a turbónyomás akkor mindeggy neki, izomból megy :-))))))

Előzmény: Sztpeti (251)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.27 0 0 251

Hahó hahó!

 

 Manta-z:

 

Iszonyatosan tuti lett a gép :)

Motor hogy birja a megpróbáltatásokat? Miket cseréltél benne?

Gondolom a dugattyuk, és a hengerfejpakolás nem gyári már :)

Szóval gratulálok a szekérhez!

Megkérdezhetem hogy anyagiakban saccra hol állt meg a projekt?

Minden vágyam egy izmos, és nagyon idős egyedi Opel :)

 

Csocsi!

manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 250

Hali!

 

Köszi! Megoldható XVII kerület. Küldj egy mailt a telefonszámoddal.

Előzmény: gyussszi (247)
manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 249

MECSI!

 

Kicsit nagyobb lesz a hangja kb. ennyi. Nyugodtan csináld meg.

 

Igen van benzines is de azt már kicsit szétnyűttem :-)))))

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=3139

 

 

Előzmény: MECSI (248)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 248

Hali

Mantaz az nagyon dögös. Gratu...

Van neked benzinesed is ezek szerint?

all

Mi van akkor ha a C20NE ről a kati lemegy és helyette csak a egy darab cső lesz + a régi rendszer az ő 2 dobjával? Mi fog változni?

Előzmény: manta-z (245)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.27 0 0 247
Cső manta-z! HOGYEZMEKKORAÁLLATGÉÉÉÉÉP!!!!!!!!!!!! Én is szeretnék turbót a zenyimére, nemtom, hol lehessen megnézni a tijedet!?!?!?! Esetleg ha nem nagy gond, a srácokkal alánéznénk, hogy valami kis ötletet kapjunk, lehet???? :) gy
Előzmény: manta-z (245)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.27 0 0 246

Hali All!

 

Gyerekek, akinek otthon nagyon útban van egy jobbos fehér index, annak nagyon szívesen ingyér eltárolnám aztat, akár hosszabb ideig is az autóm elején!

 

Figyelem a férőhely korlátozott, aki leggyorsabban jelentkezik, az nyer!

 

Nnna, lehet tolongani!

 

gy

manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 245

Szia MECSI!

Az enyémen nincs. Alapvetően semmit nem jelent a kat mert egy kipuff rendszerbe ha van kat akkor annak is beleszámolják a fojtását a rendszerbe amelyik rendszerbe nincs kat. abban egy dobot találsz kat. helyett, hogy meglegyen a fojtás. Magam részéről a a C20NE-n egy 50-es rendszer van végig és összesen 1db hátsó hangtompító dob van, a szomszédok legnagyobb örömére. Egyébként gyűrűzés után kat. nélkül a következő eredményeket produkálta a gép: 0,1% CO és a HC70!!!ppm 

 

Akit érdekel elkészült a szörny gép:

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5758

 

Előzmény: MECSI (244)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 244

Hali Mantaz

A tiéden is van kati? Azért érdekelne, mert tudni szeretném az mennyi Pacit jelent.

Előzmény: manta-z (235)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 243

hali

Szpeti

Köszi az infokat, a 95 vs 98 benzin kérdést még válaszold meg légyszi.

Utánnaérdeklődtem a dugókérdésnek. Háát az oké de drágaság nagyon. Még a srác is inkább a síkolást ajánlotta mert az lényegesen olcsóbb. Szóval síkolni fogunk.

A tiéden van kati?

Előzmény: Sztpeti (242)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.26 0 0 242

Csá kisbarátaim! :)

 

   Örömmel veszem tudomásul, hogy egyre többen vagyunk.

Ez azért nem rossz dolog. Lassan mondhatjuk, hogy az Asconák kezdik fénykorukat élni :)

   Gyusszi: Küldtem Neked imélt!

   Memorial: Neked is küldtem! :) Egyébként látásból szerintem ismerem az autót, de nem sokat tudok róla.  :)

   Mecsi: Elképzelhető, hogy az SEH mociban más dugók vannak, de az is bizos, hogy a hengerfejsikolás járható ut a kompresszionövelés terén a C20ne esetében. :)

De szépre sikerült ez a mondat.... :)

A csapágyakat meg tudod nézni, ha leveszed az olajteknőt, és egyszerüen lecsavarozod a csapágyakat.

1 dologra nagyon figyelj oda: Mindegyiket ugyanoda, és ugyanabba az irányba tedd vissza. Ránézel, és ha nem tükröt látsz, hanem vannak benne bordák, akkor az nem jó dolog. :)

Ha a főtengelyen nincs komlyabb sérülés, akkor szerintem meg kell mérni, és vásárolni hozzá egy csapágysort. Én már cseréltem csapágyat ugy, hogy nem volt köszörülve a főtengely, és tök jó lett. Azóta is fut a moci, valahol magyarországon, nálam 60E km-t ment le.

Szóval csak ügyesen!

:)

 

  Csocsi!

Előzmény: gyussszi (239)
memorial Creative Commons License 2004.08.26 0 0 241

Kép miért nem ment fel?

Na még egyszer!

 

 

 

leendő
memorial Creative Commons License 2004.08.26 0 0 240

Hi All!

Üdv Asconások!

 

Egy jó hét múlva bővitem a témát egy 84-es Ascona 1.8 E (129LE)tipussal.

Nagyon jó állapotban van korához képest, teljesen müködő képes, müszaki okt 2, zöldkártya 2005 01.20-ig érvényes. A tulaj 2 hónapja vett új kocsit, ezt elkezdte feljavítani és most megválik tőle.

gyussszi Creative Commons License 2004.08.26 0 0 239

Sztpeti!!!

 

A Kadét géesi kormányműved az vajon azért lenne jó az Asconámba, mert valamivel közvetlenebb, mint ami most van benn nekem??

Jó lenne, ha nem kéne annyit  tekerni a kormányot, mert akkor biztosan jobban tudnék nyomulni vele, modjuk a 2 x 3 sor gumát 9m-re biztos abszolválni tudnám, modjuk úgy c.a. 80-al, ami most sajna nem jött össze, így ismét keresek egy jobbos fehér indexet!!

 

Ja, nem tom, megvan-e nekem a számod, de ha nincs, akkor pls orvosold ezt a kis hiányosságodat, mert boltolni szeretnék veled!

 

Hali!!!

gyussszi Creative Commons License 2004.08.25 0 0 238

Hali emberek!

 

Az ötgangos váltóm eccerűen kafa! Gép megyen, mint "veszedelem"!

Most stabilizátorcsere lesz, aztán meg még nem tudom mi! :)

 

Sajna az új váltóval produkált egy 7 LITERES fogyasztást, igaz, hogy az átlagsebesség valahol 90 és 110 között volt, de egy kicsit sokallom...

 

Előzmény: Sztpeti (232)
MECSI Creative Commons License 2004.08.25 0 0 237

Hali megint

Mantaz te miféle benzinnel járod a síkolás után, 95 vagy 98?

MECSI Creative Commons License 2004.08.25 0 0 236

Hali

Köszi az infokat és a készségeteket. Egy másik topicban azt az infot kaptam, hogy a 20seh ben más dugattyúk vannak azért nagyobb a komp. nem a h.f. miat. Még gyűjtök pár adatot oszt akkó maj meglássuk:-) Most úgy sincs rá guba.

A f.t. csapágyak állapotát olajnyomásméréssel meg lehet állapítani? vagy szemmel, vagy mivel még?

csá

Előzmény: manta-z (235)
manta-z Creative Commons License 2004.08.23 0 0 235

Szia!

 

A vezérműtengely elvileg elmegy 100-200ekm-ert általában akkor szokott elkopni, ha kopottak a főtengelycsapágyak ugyanis akkor nem jut kellő mennyiségű olaj a hengerfejbe és általában akkor szokta ledarálni. C20NE-nél le lehet kapni 1mm-ert de mindenképpen csak akkor ha jó állapotú a főtengely csapágysorod. Sajnos egyik ismerősömnek megcsináltuk 2 szer meghuzattuk 1-2-3-ban és pont ennyi kellet a hajtókarcsapágyaknak, hogy cserés legyen. Egyébként csapágycsere után nyugodtan megnövelheted a sűrítési viszonyt hiszen gyárilag is létezik ilyen motor: 20se - 124 le és 20 seh - 129 le. A GT motornál (20SEH) a különbség: rövidebb szívócső, fokoltabb vezérműtengely és más vezérlőegység. Én is osztom Sztpeti véleményét max. gyűrű + csapágycsere + hengerfej felújítás. Én ezeket csináltam a  motoromon(C20ne), -1mm a hengerfejből. Eddig gond nélkül elmentem vele 70.000km-ert.

 

Jó buherálást

 

Üdv.: Ákos

Előzmény: MECSI (233)
MECSI Creative Commons License 2004.08.19 0 0 234
Talán most megy a kép is.
MECSI Creative Commons License 2004.08.19 0 0 233

Hali

Egy másik topicon láttam a tiédre nagyon hasonlító gépet. A kép mérate 80x80 pixel volt, ott hívták a csákót Gpontnak, azt hittem te vagy.

Morcosítás hmmm... Hát az már van rajta a lakatos jóvoltából is, meghát karácsony előtt hátulról érintkezésbe léptem 1 Škodával. Azóta ráncos is nem csak morcos a tekintete. Mindenesetre a kopp az nagyon tanulságos volt. A károk :

Ascona-némi ráncosodás.

Škoda- fél hátulja csere.

Jelenleg állapotmegőrzés őszig vagy tavaszig. A guba halmozódásától függően. Aztán ha elég akkor gyűrűzés + hf síkolás, hogy nagyobb legyen a kompresszióviszony, esetleg ft. köszörülés+csapágyak de csak ha kell. A komp. az enyémben tudomásom szerint 8,2:1, ezzel még talán 86 oktános benzinnel is lehetne menni. Mivelhogy mindig 95-össel járok, akkor már legyen jobb a hatásfoka.

Természetesen bádogolás is lesz nehogy megint valami része szétrohadjon, aztán meg szobrászkodhatom újra.

Azután még a kuplungot kéne cserélni mert meg-meg csusszan. Elvileg ezekkel a változtatásokkal még pár évig elszalad. Komplett festést már nem kap többet, mert az most 3 éves rajta. Fékrendszer volt már cserélve, a csillapítók még jók.

Nagy felnit tutira nem kap, amik most vannak rajta (6 küllős opel lemezfelni14x5,5) talán kiszéllesítetem befelé+ pogácsa (azt a zsernyák nem látja). Régebben volt rajta 14x7es de nem tetszett a rend őreinek, az ugyanis kifele volt széllesítve. Akkor kaphatna nagyobb kerületű gumikat és  kevesebbet fogyasztana. Versenyló már úgysem lesz belőle. Meglátjuk.

Az opel bütyköstengely álltalában hány 100.000 km-t bír?

Már megint hosszúra sikeredtem. bocs

Előzmény: Sztpeti (232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!