az előírt 2,8-3 bar helyett 0,7-0,9et produkált. Kapott egy bontottat az 4 ig nyomott. Most újra megy, de nem akárhogy.
Már 2x volt az a feelingem, hogy öreg mán a gép azért nem megyen. Oszt kiderült, hogy a szerelő akivel 1 cégnél dolgoztunk arrébb rakta a vezérműszíjat. Háll istennek már nem dolgozik itt.
Oszt mostanában megin azt hittem , hogy mán öregecske. és most meg az alacsony benyanyomástól nem ment.
Szóval megint jól gyorsul.
ne csak nézzetek írjatok is , mert ha mindenki csak nézegetni fog akkor meghal a T.
7főn szíjjelbontunk egy 1,8as (asszem) Asconát, bajuszkapcsolók, kormány, első szélvédő már NINCS, a váltó Petié (ha F18as), a többiért lehet verekedni!
Szójjatok, mi kőne!
Ittnvan a mailom, de csak szöveget küldjetek, mert behasal a telefonom!!!
A lambdaszonda mindenképpen kell, hogy maradjon a megfelelő keverékképzés érdekében. A figyasztás nem fog növekedni, de a teljesítmény se nagyon, talán egy nagyon minimálisat. de nem nagyon fogod érezni.
Gond van!!! Meghalt a benzinszivattyúm (C20NE, Külső sziv.). 0,7-0,9bart produkál 2,8-3 helyett. Tudtok ilyen bontottat Győr környékén? Kelene, újra nincs keret.
Válaszokat előre is köszi.
Feltételzem, hogy a csökkenő benyanyomás okozhatta a 10mp feletti gyorsulást is(nem megfelelő égés)
Mantaz
Arra gondoltam, hogy fog-e változni kati nélkül a fogyi, maradhat -e a lambdaszonda, növekszik-e a teljesítmény?
MAnta-z: Én meg azt hittem, hogy a motort totál át kellett alakitani...
mindjárt verek egy turbót a rötyire :D
Áh... csak viccelek... ez igy hatalmas feeling. :)
Bkori: Jövőre ott lesz Manta-z szekere is! :)
És most én jövök... leirom a véleményem, de szerintem hülyére fogtok venni.
Srácok... az autóknak lekül van!!!!
A 7 végén nem mentem a rötyivel, mert GSIztem picikét.
Szóval rötyi itt ácsorgott a ház előtt.
Erre lemegyek ma reggel, és a kép, ami fogad:
Gázolajtócsa az adagoló alatt.
Semmi gáz, motorháztető fel, elkezdem vizsgálgatni, hogy vajon mi akar megszivatni.
Kár volt vizslatni, mert észrevettem kapásból 2 repedést a hütőn. :((((((((
Nem csepegett, csak taknyos volt a repedések körül.
Olyan érzésem volt, mintha megsértődött volna a rötyikém. De tényleg. :)
Gond egy szál se, ma szétboritottam az adagoló alját, tömitéseket megtakaritottam, és bemasszáztam picit. Remélem reggelre nem fogok tócsával találkozni. :)
A hütöt kicseréltem, mert szerencsére volt itthon másik. Egyetlen bökkenő, hogy a nevtillátor felfogatásai nem egyeznek. Odagányoltam minden esetre, de kiderült fölösleges volt, mivel a mostani gomba kaka, és nem kapcsolja 100 fokon sem a ventit. :>
No mind1, holnap megjavittatom a régi hütöt, és veretem vissza bele. Remélem meg tudják javitani :)
Kb. 450-be állt meg a vas de ebből kb. 40 munkadíj mert majdnem mindent én csináltam. A motor gyári szívódizel, minden eredeti. Gyűrű meg csapágycsere volt. :-) Az az igazság láttam 1.7TD opelmotort szétszedve nem sok különbség van a 2 között. A geometriát a turbón úgy állítottam be, hogy csak akkor van turbónyomás, ha tényleg taposom. Ennek az a hátránya, hogy igazából 2500-as fordulatnál épül fel a teljes nyomás viszont ha országúton megyek akkor 120-130-nál van 0,3-0,4 bar azt meg szerintem bírni fogja. Ha pedig csak lötyögök vele pl. városban akkor a turbo nem is tölt, olyan mint egy szívómotor. Igazából nem hajtom ki a belét, úgyhogy remélhetőleg elmegy egy darabig, eddig jól muzsikált összesen 8000-kmert mentem vele :-DD. Még sose volt dízel autóm de tetszik az a nyomaték ami van benne. Igazából nincs lényeges különbség hogy 3-4 vagy 5. fokozatban vagy. Ha megjön a turbónyomás akkor mindeggy neki, izomból megy :-))))))
Cső manta-z!
HOGYEZMEKKORAÁLLATGÉÉÉÉÉP!!!!!!!!!!!!
Én is szeretnék turbót a zenyimére, nemtom, hol lehessen megnézni a tijedet!?!?!?!
Esetleg ha nem nagy gond, a srácokkal alánéznénk, hogy valami kis ötletet kapjunk, lehet????
:)
gy
Gyerekek, akinek otthon nagyon útban van egy jobbos fehér index, annak nagyon szívesen ingyér eltárolnám aztat, akár hosszabb ideig is az autóm elején!
Figyelem a férőhely korlátozott, aki leggyorsabban jelentkezik, az nyer!
Az enyémen nincs. Alapvetően semmit nem jelent a kat mert egy kipuff rendszerbe ha van kat akkor annak is beleszámolják a fojtását a rendszerbe amelyik rendszerbe nincs kat. abban egy dobot találsz kat. helyett, hogy meglegyen a fojtás. Magam részéről a a C20NE-n egy 50-es rendszer van végig és összesen 1db hátsó hangtompító dob van, a szomszédok legnagyobb örömére. Egyébként gyűrűzés után kat. nélkül a következő eredményeket produkálta a gép: 0,1% CO és a HC70!!!ppm
Köszi az infokat, a 95 vs 98 benzin kérdést még válaszold meg légyszi.
Utánnaérdeklődtem a dugókérdésnek. Háát az oké de drágaság nagyon. Még a srác is inkább a síkolást ajánlotta mert az lényegesen olcsóbb. Szóval síkolni fogunk.
Örömmel veszem tudomásul, hogy egyre többen vagyunk.
Ez azért nem rossz dolog. Lassan mondhatjuk, hogy az Asconák kezdik fénykorukat élni :)
Gyusszi: Küldtem Neked imélt!
Memorial: Neked is küldtem! :) Egyébként látásból szerintem ismerem az autót, de nem sokat tudok róla. :)
Mecsi: Elképzelhető, hogy az SEH mociban más dugók vannak, de az is bizos, hogy a hengerfejsikolás járható ut a kompresszionövelés terén a C20ne esetében. :)
De szépre sikerült ez a mondat.... :)
A csapágyakat meg tudod nézni, ha leveszed az olajteknőt, és egyszerüen lecsavarozod a csapágyakat.
1 dologra nagyon figyelj oda: Mindegyiket ugyanoda, és ugyanabba az irányba tedd vissza. Ránézel, és ha nem tükröt látsz, hanem vannak benne bordák, akkor az nem jó dolog. :)
Ha a főtengelyen nincs komlyabb sérülés, akkor szerintem meg kell mérni, és vásárolni hozzá egy csapágysort. Én már cseréltem csapágyat ugy, hogy nem volt köszörülve a főtengely, és tök jó lett. Azóta is fut a moci, valahol magyarországon, nálam 60E km-t ment le.
Egy jó hét múlva bővitem a témát egy 84-es Ascona 1.8 E (129LE)tipussal.
Nagyon jó állapotban van korához képest, teljesen müködő képes, müszaki okt 2, zöldkártya 2005 01.20-ig érvényes. A tulaj 2 hónapja vett új kocsit, ezt elkezdte feljavítani és most megválik tőle.
A Kadét géesi kormányműved az vajon azért lenne jó az Asconámba, mert valamivel közvetlenebb, mint ami most van benn nekem??
Jó lenne, ha nem kéne annyit tekerni a kormányot, mert akkor biztosan jobban tudnék nyomulni vele, modjuk a 2 x 3 sor gumát 9m-re biztos abszolválni tudnám, modjuk úgy c.a. 80-al, ami most sajna nem jött össze, így ismét keresek egy jobbos fehér indexet!!
Ja, nem tom, megvan-e nekem a számod, de ha nincs, akkor pls orvosold ezt a kis hiányosságodat, mert boltolni szeretnék veled!
Köszi az infokat és a készségeteket. Egy másik topicban azt az infot kaptam, hogy a 20seh ben más dugattyúk vannak azért nagyobb a komp. nem a h.f. miat. Még gyűjtök pár adatot oszt akkó maj meglássuk:-) Most úgy sincs rá guba.
A f.t. csapágyak állapotát olajnyomásméréssel meg lehet állapítani? vagy szemmel, vagy mivel még?
A vezérműtengely elvileg elmegy 100-200ekm-ert általában akkor szokott elkopni, ha kopottak a főtengelycsapágyak ugyanis akkor nem jut kellő mennyiségű olaj a hengerfejbe és általában akkor szokta ledarálni. C20NE-nél le lehet kapni 1mm-ert de mindenképpen csak akkor ha jó állapotú a főtengely csapágysorod. Sajnos egyik ismerősömnek megcsináltuk 2 szer meghuzattuk 1-2-3-ban és pont ennyi kellet a hajtókarcsapágyaknak, hogy cserés legyen. Egyébként csapágycsere után nyugodtan megnövelheted a sűrítési viszonyt hiszen gyárilag is létezik ilyen motor: 20se - 124 le és 20 seh - 129 le. A GT motornál (20SEH) a különbség: rövidebb szívócső, fokoltabb vezérműtengely és más vezérlőegység. Én is osztom Sztpeti véleményét max. gyűrű + csapágycsere + hengerfej felújítás. Én ezeket csináltam a motoromon(C20ne), -1mm a hengerfejből. Eddig gond nélkül elmentem vele 70.000km-ert.
Egy másik topicon láttam a tiédre nagyon hasonlító gépet. A kép mérate 80x80 pixel volt, ott hívták a csákót Gpontnak, azt hittem te vagy.
Morcosítás hmmm... Hát az már van rajta a lakatos jóvoltából is, meghát karácsony előtt hátulról érintkezésbe léptem 1 kodával. Azóta ráncos is nem csak morcos a tekintete. Mindenesetre a kopp az nagyon tanulságos volt. A károk :
Ascona-némi ráncosodás.
koda- fél hátulja csere.
Jelenleg állapotmegőrzés őszig vagy tavaszig. A guba halmozódásától függően. Aztán ha elég akkor gyűrűzés + hf síkolás, hogy nagyobb legyen a kompresszióviszony, esetleg ft. köszörülés+csapágyak de csak ha kell. A komp. az enyémben tudomásom szerint 8,2:1, ezzel még talán 86 oktános benzinnel is lehetne menni. Mivelhogy mindig 95-össel járok, akkor már legyen jobb a hatásfoka.
Természetesen bádogolás is lesz nehogy megint valami része szétrohadjon, aztán meg szobrászkodhatom újra.
Azután még a kuplungot kéne cserélni mert meg-meg csusszan. Elvileg ezekkel a változtatásokkal még pár évig elszalad. Komplett festést már nem kap többet, mert az most 3 éves rajta. Fékrendszer volt már cserélve, a csillapítók még jók.
Nagy felnit tutira nem kap, amik most vannak rajta (6 küllős opel lemezfelni14x5,5) talán kiszéllesítetem befelé+ pogácsa (azt a zsernyák nem látja). Régebben volt rajta 14x7es de nem tetszett a rend őreinek, az ugyanis kifele volt széllesítve. Akkor kaphatna nagyobb kerületű gumikat és kevesebbet fogyasztana. Versenyló már úgysem lesz belőle. Meglátjuk.
Az opel bütyköstengely álltalában hány 100.000 km-t bír?