Akkor tisztázunk pár dolgot.Van a lánc vezető.Azt nyomja a láncfeszitő.A lánc feszitő megy, áll egy nagy hengerből amibe egy rugó van.Azt bele kell tenni a hengerbe és a végére a zárdugot.A feszitést az olaj nyomás végzi. Üdv
Oké! hm Érdekes.Mert a leó nem igen szokta enni az olajat csak akkor ha gyűrűk rosszak de akkor meg nyomi szokta az olajat a légszűröbe.Még mindig azt mondom egy veszteség mérést kell nézni.Az megmondja h szivó vagy kipufogó szelepnél van a hiba vagy a gyűrűknél.Igaz a szelepszárszimering is hibázhat.Érdekes egy motorod van az tény. Üdv
Nagyon arra gyanakszom, hogy a kompresszióval lehet a probléma. A szelep nem zár rendesen, esetleg a dugó és a gyűrű. Attól szerintem az indítás, és a menetteljesítmény is függhet.
Hát ennek a motornak alapból 120 környékén van a végsebessége. Ha minden rendben lesz asz indítással, és akkor sem fog 90-nél többet menni, akkor jöhet ez a probléma, mert ez azt mutatja, hogy valami más sem smakkol úgy, ahogy kellene.
Nem tudok a menettulajdonságára mit mondani, nem ismerem, nem olyan rég van nálam. Sajna összehasonlítási alapom még nem volt, másik ilyen motorral. Az tuti, hogy 90 nél többet nem akar menni. Előtte csak kétütemű motorom volt.
A kertergázcsönek ennek szinte semmi köze.De az sem szerencsés ha ott repetés szakadás van.Sok csö van még a loen azon kivül.Ellenörizni kell mindent h mind rendben van e.ha valahol hiba van azt javitani kell. Üdv
OK, akkor most már tudjuk, hogy hogy jó helyen jársz.
Ha szétszedted, és minden oké a karbival-ban, akkor kezdődik a többi egység átnézése. Amikor megy, jól megy? gyorsulás, fogyasztás, végseb, menettulajdonságok?
Üdv! Egy veszteség mérésel simán meg lehet nézni h holl a hiba.A szelepek vagy a henger.De nem hinném h ez a gond.Inkább a karbiban van valami hiba mind többen mondták de még lehet csövek hibája is valahol nem teljes a tömitetség. Üdv
Nem is tudom, hogy mért a légszűrőbe öntöm a benyát. Az tök mindegy, hogy adom a gázt vagy nem, mert nem indul. A karbi teljesen tökéletesen néz ki. Membránnak semmi baja. A szelepekre gondoltam, vagy a kompresszióra. Lehet azért nem idul?
Hát ha egyszer beindul, és utána 2-3 napig rendesen indul (és megy is), akkor a karbi lehet a ludas. Membránja jó? Ha az szakadt, akkor az okozhat ilyen jelenséget. Plusz az általános többi hibaforrás. Indítás gázadással történik? Azért ne öntözd túl a gépet, mert lehet, hogy amiatt nem indul, mert áll a benzinben. És miért a légszűrőbe öntöd az üzemanyagot?
Van egy Cagiva leonárdó 125 ös robogóm. Az a problémám, hogy sehogy nem lehet beindítani. Nagyon sokat kell önindítózni, és szoktam a légszűrőbe egy nagyon pici benzint önteni, hátha elkapja. Ha véletlenül beindul, akkor már utána tök jól indul, két vagy három napig. De ha egy hétnél többet áll, akkor semmi félekép nem lehet beindítani. A karbit kipucoltam, a szivatót is megnéztem, jónak tűnt minden. Vadi új gyertyát, illetve aksit vettem bele. Az lehet, hogy a szelepeket, és a kompressziót meg kéne még néznem? Mi lehat a probléma?
De igen bármikor szétmehet.Tudod én mikor valamit is össze rakok elötte mindig átforgatom a motort 2szer kézel.Ha ugy nem akad semmi össze akkor nagy gond nem lehet. Üdv