Keresés

Részletes keresés

carlo89 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2242
leo
Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2241
Akkor tisztázunk pár dolgot.Van a lánc vezető.Azt nyomja a láncfeszitő.A lánc feszitő megy, áll egy nagy hengerből amibe egy rugó van.Azt bele kell tenni a hengerbe és a végére a zárdugot.A feszitést az olaj nyomás végzi.
Üdv
Előzmény: carlo89 (2239)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2240

Pontosan nem is tudom, talán Aprilia, leonardó, scarebo, legalábbis azt hiszem.

Azért köszönök minden segítséget.


Előzmény: Szere28 (2238)
carlo89 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2239

125ös  99 és nem tudom hogy kell a kisebb henger rakni:S

Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2238
Üdv!
Juj nem egyszerű amit leirtál.Egyáltalán milyen leod van?
Üdv
Előzmény: carlo89 (2237)
carlo89 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2237

helló!vki meg tudja mondani hogy hogy kell összerakno a láncfeszítőt?

van a nagyobb henger ami nyomja a feszítőt abba megy 1 kicsi és azt hogy melyik oldala legyen a rugó felé?

köszi helló

Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2236
Oké!
hm Érdekes.Mert a leó nem igen szokta enni az olajat csak akkor ha gyűrűk rosszak de akkor meg nyomi szokta az olajat a légszűröbe.Még mindig azt mondom egy veszteség mérést kell nézni.Az megmondja h szivó vagy kipufogó szelepnél van a hiba vagy a gyűrűknél.Igaz a szelepszárszimering is hibázhat.Érdekes egy motorod van az tény.
Üdv
Előzmény: nimrod79 (2235)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2235

Nem vettem észre, hogy csöpögne az olaj.
Előzmény: Szere28 (2234)
Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2234
Véletlen a légszürőházból nem folyik ki az olaj mikor megálsz?Szoval mikor leállitód a motort akkor elkezd csepegni a földre.
Üdv
Előzmény: nimrod79 (2233)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2233

Ja a lényeget elfelejtettem mondani, hogy az olajat eszi a motor.

Nagyon nem franó!
Előzmény: depmod (2230)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2232

Nagyon arra gyanakszom, hogy a kompresszióval lehet a probléma.
A szelep nem zár rendesen, esetleg a dugó és a gyűrű.
Attól szerintem az indítás, és a menetteljesítmény is függhet.
Előzmény: depmod (2230)
Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2231
Üdv!
Egyre jobb vagy lassan már én nem kellek ide és te is fogod tudni a javitási dolgokat.Nagyon jók az észrevételeid.
Üdv
Előzmény: depmod (2230)
depmod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2230
Hát ennek a motornak alapból 120 környékén van a végsebessége. Ha minden rendben lesz asz indítással, és akkor sem fog 90-nél többet menni, akkor jöhet ez a probléma, mert ez azt mutatja, hogy valami más sem smakkol úgy, ahogy kellene.
Előzmény: nimrod79 (2229)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2229


Nem tudok a menettulajdonságára mit mondani, nem ismerem, nem olyan rég van nálam. Sajna összehasonlítási alapom még nem volt, másik ilyen motorral.
Az tuti, hogy 90 nél többet nem akar menni. Előtte csak kétütemű motorom volt.

A karbin nem látok problémát.
Előzmény: Szere28 (2228)
Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2228
A kertergázcsönek ennek szinte semmi köze.De az sem szerencsés ha ott repetés szakadás van.Sok csö van még a loen azon kivül.Ellenörizni kell mindent h mind rendben van e.ha valahol hiba van azt javitani kell.
Üdv
Előzmény: nimrod79 (2226)
depmod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2227
OK, akkor most már tudjuk, hogy hogy jó helyen jársz.

Ha szétszedted, és minden oké a karbival-ban, akkor kezdődik a többi egység átnézése. Amikor megy, jól megy? gyorsulás, fogyasztás, végseb, menettulajdonságok?
Előzmény: nimrod79 (2225)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2226

Melyik csőre gondolsz?

Arra ami visszavezeti a kartergázt?
Előzmény: Szere28 (2224)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2225

Elírtam!

Aprilia leonardo
Előzmény: Szere28 (2223)
Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2224
Üdv!
Egy veszteség mérésel simán meg lehet nézni h holl a hiba.A szelepek vagy a henger.De nem hinném h ez a gond.Inkább a karbiban van valami hiba mind többen mondták de még lehet csövek hibája is valahol nem teljes a tömitetség.
Üdv
Előzmény: nimrod79 (2219)
Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2223
Üdv!
MI van neked cagiva leonardo?
Üdv
Előzmény: nimrod79 (2215)
dreamfactory Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2222

:S  valóban eléggé sivít , de az nem a motor hibája hanem a rohadt telefoné .

 

Azt választottam ki hogy kiváló minőség .... akkor milyen a gyenge

Előzmény: depmod (2216)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2221

Igen elírtam, Aprilia.

Előzmény: dreamfactory (2220)
dreamfactory Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2220

Cagiva Leonárdó ????????

 

 

Elírtad sztem ...  

Előzmény: nimrod79 (2215)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2219

Nem is tudom, hogy mért a légszűrőbe öntöm a benyát.
Az tök mindegy, hogy adom a gázt vagy nem, mert nem indul.
A karbi teljesen tökéletesen néz ki. Membránnak semmi baja.
A szelepekre gondoltam, vagy a kompresszióra.
Lehet azért nem idul?
dreamfactory Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2218

Üdv

 

Március 14 szombat  lesz a ruhája lefestve , aztán hétfőn öltöztetem fel .

 

 

Előzmény: depmod (2216)
depmod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2217
Hát ha egyszer beindul, és utána 2-3 napig rendesen indul (és megy is), akkor a karbi lehet a ludas. Membránja jó? Ha az szakadt, akkor az okozhat ilyen jelenséget. Plusz az általános többi hibaforrás. Indítás gázadással történik?
Azért ne öntözd túl a gépet, mert lehet, hogy amiatt nem indul, mert áll a benzinben. És miért a légszűrőbe öntöd az üzemanyagot?

Előzmény: nimrod79 (2215)
depmod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2216
Hát én nem sokat hallok a sivításon (vagy minek nevezzem...) kívül, persze a kipufogó dörgése az rendben van.

Mikor lesz kész a gép?
Előzmény: dreamfactory (2214)
nimrod79 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2215

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem.

Van egy Cagiva leonárdó 125 ös robogóm.
Az a problémám, hogy sehogy nem lehet beindítani.
Nagyon sokat kell önindítózni, és szoktam a légszűrőbe egy nagyon pici benzint önteni, hátha elkapja. Ha véletlenül beindul, akkor már utána tök jól indul, két vagy három napig. De ha egy hétnél többet áll, akkor semmi félekép nem lehet beindítani. A karbit kipucoltam, a szivatót is megnéztem, jónak tűnt minden. Vadi új gyertyát, illetve aksit vettem bele.
Az lehet, hogy a szelepeket, és a kompressziót meg kéne még néznem?
Mi lehat a probléma?

Köszönöm az infót!

Nimród
dreamfactory Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2214

Üdv Leosok !

 

Nagynehez töltöttem fel videót , a mociról .

 

Első próbálkozás , a felvétel  nem nagy minőség .

 

A hang a lényeg . Mit szóltok hozzá ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=BPSTQJV1Wtc

Szere28 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 2213
De igen bármikor szétmehet.Tudod én mikor valamit is össze rakok elötte mindig átforgatom a motort 2szer kézel.Ha ugy nem akad semmi össze akkor nagy gond nem lehet.
Üdv
Előzmény: carlo89 (2212)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!