Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PeterX Creative Commons License 2004.09.09 0 0 266
De igen.
Előzmény: MECSI (265)
MECSI Creative Commons License 2004.09.09 0 0 265
Nem fog érte fájni a szíved?
Előzmény: PeterX (264)
PeterX Creative Commons License 2004.09.09 0 0 264

Hello!

 

Elképzelhető, hogy a közeljövőben el kell adnom a kocsimat. Kérdésem, hogy szerintetek reálisan mennyiért lehet?

 

A kocsi: '87-es, Ascona 2.0i GT (C20NE), 5 ajtós, kb. 260e km, 2 hetes, friss vizsga, alja, futómű és motor egyben van, csak a szokásos (hátsó ívek, hátsó fal alja, küszöbök, első oszlop) rohadások vannak. A felszereltség: 2 elektromos ablak, gyári Recaro kagylóülés, napfénytető, gyári sötétített üvegek, perpill. nem müködő BC (hiányzik a jeladó a spirálról), kp. zár, riasztó, 2 garnitúra gumi, felnin (téli, nyári). Ami még extra, de nem biztos, hogy benne marad, egyedileg épített ajtózsebek, 16 centis hangszóroknak, DLS C16 komponens szettel.

 

Kb. 3 éves képek: http://www.freeweb.hu/peter_x

 

Köszi.

 

LP

memorial Creative Commons License 2004.09.08 0 0 263

Helló!

 

Az enyémmel semmi gond, csak a szokásos megvettem-lecserélem akció van most.

légszürő, olajszürő, hűtők, motorolaj, fékek, stb...Csak az EÜ-doboz 5e Ft.

Ez már sok ezerre rug és még hol  a vége! Ma láttam alulról is, egész tisztességes az állapota.

Csak a müszerfallal nem vagyok kibékülve, repedezett, ki kellene cserélni, de MIRE?

Valami normális kardánbox is elkellene.

Ha van javaslat ezekre, olvasom!

----------

gyussszi? Mi van a bontással? 

MECSI Creative Commons License 2004.09.08 0 0 262

Hali a pumpa volt fuck

az előírt 2,8-3 bar helyett 0,7-0,9et produkált. Kapott egy bontottat az 4 ig nyomott. Most újra megy, de nem akárhogy.

Már 2x volt az a feelingem, hogy öreg mán a gép azért nem megyen. Oszt kiderült, hogy a szerelő akivel 1 cégnél dolgoztunk arrébb rakta a vezérműszíjat. Háll istennek már nem dolgozik itt.

Oszt mostanában megin azt hittem , hogy mán öregecske. és most meg az alacsony benyanyomástól nem ment.

Szóval megint jól gyorsul.

ne csak nézzetek írjatok is , mert ha mindenki csak nézegetni fog akkor meghal a T.

Előzmény: Sztpeti (260)
BkorVette Creative Commons License 2004.09.08 0 0 261
Hali..mint multkorjában irtam Ascona áll, csak figyelgetek..de ugye B ezért nem vagyok érintett a bontott autóban.
Előzmény: Sztpeti (260)
Sztpeti Creative Commons License 2004.09.07 0 0 260

Szia Mecsi! :)

 

  Én figyelem az eseményeket folyamatosan! :)

Mit csináltál a benzinnyomással?

Nyomásszabályzót cseréltél?

Vagy csak a szűrő volt kakás? :)

 

Többiekkel nem tudom mi van... srácok... :) Ne idegesitsetek! :D

 

Előzmény: MECSI (259)
MECSI Creative Commons License 2004.09.07 0 0 259

Hali

Nyaralni mentetek? Vagy a bontott alkatrészeket szerelitek be?

öröm hegyek. megint megy rendesen a gép. újra sikerült 10sec alatt gyorsulnom vele. Azthiszem nem szerette az alcsony benzinnyomást.:-))))

MECSI Creative Commons License 2004.09.03 0 0 258

Hali

Ez amojan Vedd-vidd-örülj akció, szedd le-vidd- örülj vagy szedd le-vedd-vidd-örülj?

Helyszín?

Ha van rajta összetört katalizátor, és olyan a csöve mint a c20ne mocié akkor olyan kéne nekem ha nics messze.

Előzmény: gyussszi (257)
gyussszi Creative Commons License 2004.09.01 0 0 257

Nu, Mberek!

 

7főn szíjjelbontunk egy 1,8as (asszem) Asconát, bajuszkapcsolók, kormány, első szélvédő már NINCS, a váltó Petié (ha F18as), a többiért lehet verekedni!

 

Szójjatok, mi kőne!

Ittnvan a mailom, de csak szöveget küldjetek, mert behasal a telefonom!!!

 

gyussszi@t-email.hu

 

csőőő

 

gy

manta-z Creative Commons License 2004.09.01 0 0 256

Szia MECSI!

A lambdaszonda mindenképpen kell, hogy maradjon a megfelelő keverékképzés érdekében. A figyasztás nem fog növekedni, de a teljesítmény se nagyon, talán egy nagyon minimálisat. de nem nagyon fogod érezni.

Előzmény: MECSI (255)
MECSI Creative Commons License 2004.08.31 0 0 255

Hali

Gond van!!! Meghalt a benzinszivattyúm (C20NE, Külső sziv.). 0,7-0,9bart produkál 2,8-3 helyett. Tudtok ilyen bontottat Győr környékén? Kelene, újra nincs keret.

Válaszokat előre is köszi.

Feltételzem, hogy a csökkenő benyanyomás okozhatta a 10mp feletti gyorsulást is(nem megfelelő égés)

Mantaz

Arra gondoltam, hogy fog-e változni kati nélkül a fogyi, maradhat -e a lambdaszonda, növekszik-e a teljesítmény?

Sztpeti Creative Commons License 2004.08.30 0 0 254

Hahó hahó!

 

  MAnta-z: Én meg azt hittem, hogy a motort totál át kellett alakitani...

mindjárt verek egy turbót a rötyire :D

Áh... csak viccelek... ez igy hatalmas feeling. :)

  Bkori: Jövőre ott lesz Manta-z szekere is! :)

 

  És most én jövök... leirom a véleményem, de szerintem hülyére fogtok venni.

Srácok... az autóknak lekül van!!!!

A 7 végén nem mentem a rötyivel, mert GSIztem picikét.

Szóval rötyi itt ácsorgott a ház előtt.

Erre lemegyek ma reggel, és a kép, ami fogad:

Gázolajtócsa az adagoló alatt.

Semmi gáz, motorháztető fel, elkezdem vizsgálgatni, hogy vajon mi akar megszivatni.

Kár volt vizslatni, mert észrevettem kapásból 2 repedést a hütőn. :((((((((

Nem csepegett, csak taknyos volt a repedések körül.

Olyan érzésem volt, mintha megsértődött volna a rötyikém. De tényleg. :)

  Gond egy szál se, ma szétboritottam az adagoló alját, tömitéseket megtakaritottam, és bemasszáztam picit. Remélem reggelre nem fogok tócsával találkozni. :)

  A hütöt kicseréltem, mert szerencsére volt itthon másik. Egyetlen bökkenő, hogy a nevtillátor felfogatásai nem egyeznek. Odagányoltam minden esetre, de kiderült fölösleges volt, mivel a mostani gomba kaka, és nem kapcsolja 100 fokon sem a ventit. :>

No mind1, holnap megjavittatom a régi hütöt, és veretem vissza bele. Remélem meg tudják javitani :)

 

Ennyit ma a rötyiről :)

 

Csocsi

BkorVette Creative Commons License 2004.08.30 0 0 253

Sziasztok rég jártam erre!

 

Asconát kivonattam a forgalomból szerencsére csak idéglenesen.

Úgynézki téli álmot fog aluszni. Nincs zseton az összerakásra..a másik autó elviszi a lóvét:(

Majd jövöre:)

 

Na addig meg itt ban pár kép Opeles testvérek:)

Hockenheimring Nitrolympia:

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro10.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro34.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro35.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro36.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro37.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro38.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro39.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro40.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro41.jpg

 

http://www.burnout.hu/images/gallery/nitro42.jpg

 

 

Üdv: Bkori

manta-z Creative Commons License 2004.08.30 0 0 252

Szia Sztpeti!

Köszi!

Kb. 450-be állt meg a vas de ebből kb. 40 munkadíj mert majdnem mindent én csináltam.  A motor gyári szívódizel, minden eredeti. Gyűrű meg csapágycsere volt. :-) Az az igazság láttam 1.7TD opelmotort szétszedve nem sok különbség van a 2 között. A geometriát a turbón úgy állítottam be, hogy csak akkor van turbónyomás, ha tényleg taposom. Ennek az a hátránya, hogy igazából 2500-as fordulatnál épül fel a teljes nyomás viszont ha országúton megyek akkor 120-130-nál van 0,3-0,4 bar azt meg szerintem bírni fogja. Ha pedig csak lötyögök vele pl. városban akkor a turbo nem is tölt, olyan mint egy szívómotor.  Igazából nem hajtom ki  a belét, úgyhogy remélhetőleg elmegy egy darabig, eddig jól muzsikált összesen 8000-kmert mentem vele :-DD.  Még sose volt dízel autóm de tetszik az a nyomaték ami van benne. Igazából nincs lényeges különbség hogy 3-4 vagy 5. fokozatban vagy. Ha megjön a turbónyomás akkor mindeggy neki, izomból megy :-))))))

Előzmény: Sztpeti (251)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.27 0 0 251

Hahó hahó!

 

 Manta-z:

 

Iszonyatosan tuti lett a gép :)

Motor hogy birja a megpróbáltatásokat? Miket cseréltél benne?

Gondolom a dugattyuk, és a hengerfejpakolás nem gyári már :)

Szóval gratulálok a szekérhez!

Megkérdezhetem hogy anyagiakban saccra hol állt meg a projekt?

Minden vágyam egy izmos, és nagyon idős egyedi Opel :)

 

Csocsi!

manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 250

Hali!

 

Köszi! Megoldható XVII kerület. Küldj egy mailt a telefonszámoddal.

Előzmény: gyussszi (247)
manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 249

MECSI!

 

Kicsit nagyobb lesz a hangja kb. ennyi. Nyugodtan csináld meg.

 

Igen van benzines is de azt már kicsit szétnyűttem :-)))))

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=3139

 

 

Előzmény: MECSI (248)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 248

Hali

Mantaz az nagyon dögös. Gratu...

Van neked benzinesed is ezek szerint?

all

Mi van akkor ha a C20NE ről a kati lemegy és helyette csak a egy darab cső lesz + a régi rendszer az ő 2 dobjával? Mi fog változni?

Előzmény: manta-z (245)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.27 0 0 247
Cső manta-z! HOGYEZMEKKORAÁLLATGÉÉÉÉÉP!!!!!!!!!!!! Én is szeretnék turbót a zenyimére, nemtom, hol lehessen megnézni a tijedet!?!?!?! Esetleg ha nem nagy gond, a srácokkal alánéznénk, hogy valami kis ötletet kapjunk, lehet???? :) gy
Előzmény: manta-z (245)
gyussszi Creative Commons License 2004.08.27 0 0 246

Hali All!

 

Gyerekek, akinek otthon nagyon útban van egy jobbos fehér index, annak nagyon szívesen ingyér eltárolnám aztat, akár hosszabb ideig is az autóm elején!

 

Figyelem a férőhely korlátozott, aki leggyorsabban jelentkezik, az nyer!

 

Nnna, lehet tolongani!

 

gy

manta-z Creative Commons License 2004.08.27 0 0 245

Szia MECSI!

Az enyémen nincs. Alapvetően semmit nem jelent a kat mert egy kipuff rendszerbe ha van kat akkor annak is beleszámolják a fojtását a rendszerbe amelyik rendszerbe nincs kat. abban egy dobot találsz kat. helyett, hogy meglegyen a fojtás. Magam részéről a a C20NE-n egy 50-es rendszer van végig és összesen 1db hátsó hangtompító dob van, a szomszédok legnagyobb örömére. Egyébként gyűrűzés után kat. nélkül a következő eredményeket produkálta a gép: 0,1% CO és a HC70!!!ppm 

 

Akit érdekel elkészült a szörny gép:

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5758

 

Előzmény: MECSI (244)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 244

Hali Mantaz

A tiéden is van kati? Azért érdekelne, mert tudni szeretném az mennyi Pacit jelent.

Előzmény: manta-z (235)
MECSI Creative Commons License 2004.08.27 0 0 243

hali

Szpeti

Köszi az infokat, a 95 vs 98 benzin kérdést még válaszold meg légyszi.

Utánnaérdeklődtem a dugókérdésnek. Háát az oké de drágaság nagyon. Még a srác is inkább a síkolást ajánlotta mert az lényegesen olcsóbb. Szóval síkolni fogunk.

A tiéden van kati?

Előzmény: Sztpeti (242)
Sztpeti Creative Commons License 2004.08.26 0 0 242

Csá kisbarátaim! :)

 

   Örömmel veszem tudomásul, hogy egyre többen vagyunk.

Ez azért nem rossz dolog. Lassan mondhatjuk, hogy az Asconák kezdik fénykorukat élni :)

   Gyusszi: Küldtem Neked imélt!

   Memorial: Neked is küldtem! :) Egyébként látásból szerintem ismerem az autót, de nem sokat tudok róla.  :)

   Mecsi: Elképzelhető, hogy az SEH mociban más dugók vannak, de az is bizos, hogy a hengerfejsikolás járható ut a kompresszionövelés terén a C20ne esetében. :)

De szépre sikerült ez a mondat.... :)

A csapágyakat meg tudod nézni, ha leveszed az olajteknőt, és egyszerüen lecsavarozod a csapágyakat.

1 dologra nagyon figyelj oda: Mindegyiket ugyanoda, és ugyanabba az irányba tedd vissza. Ránézel, és ha nem tükröt látsz, hanem vannak benne bordák, akkor az nem jó dolog. :)

Ha a főtengelyen nincs komlyabb sérülés, akkor szerintem meg kell mérni, és vásárolni hozzá egy csapágysort. Én már cseréltem csapágyat ugy, hogy nem volt köszörülve a főtengely, és tök jó lett. Azóta is fut a moci, valahol magyarországon, nálam 60E km-t ment le.

Szóval csak ügyesen!

:)

 

  Csocsi!

Előzmény: gyussszi (239)
memorial Creative Commons License 2004.08.26 0 0 241

Kép miért nem ment fel?

Na még egyszer!

 

 

 

leendő
memorial Creative Commons License 2004.08.26 0 0 240

Hi All!

Üdv Asconások!

 

Egy jó hét múlva bővitem a témát egy 84-es Ascona 1.8 E (129LE)tipussal.

Nagyon jó állapotban van korához képest, teljesen müködő képes, müszaki okt 2, zöldkártya 2005 01.20-ig érvényes. A tulaj 2 hónapja vett új kocsit, ezt elkezdte feljavítani és most megválik tőle.

gyussszi Creative Commons License 2004.08.26 0 0 239

Sztpeti!!!

 

A Kadét géesi kormányműved az vajon azért lenne jó az Asconámba, mert valamivel közvetlenebb, mint ami most van benn nekem??

Jó lenne, ha nem kéne annyit  tekerni a kormányot, mert akkor biztosan jobban tudnék nyomulni vele, modjuk a 2 x 3 sor gumát 9m-re biztos abszolválni tudnám, modjuk úgy c.a. 80-al, ami most sajna nem jött össze, így ismét keresek egy jobbos fehér indexet!!

 

Ja, nem tom, megvan-e nekem a számod, de ha nincs, akkor pls orvosold ezt a kis hiányosságodat, mert boltolni szeretnék veled!

 

Hali!!!

gyussszi Creative Commons License 2004.08.25 0 0 238

Hali emberek!

 

Az ötgangos váltóm eccerűen kafa! Gép megyen, mint "veszedelem"!

Most stabilizátorcsere lesz, aztán meg még nem tudom mi! :)

 

Sajna az új váltóval produkált egy 7 LITERES fogyasztást, igaz, hogy az átlagsebesség valahol 90 és 110 között volt, de egy kicsit sokallom...

 

Előzmény: Sztpeti (232)
MECSI Creative Commons License 2004.08.25 0 0 237

Hali megint

Mantaz te miféle benzinnel járod a síkolás után, 95 vagy 98?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!