Én is gondolkodtam azon, hogy a kocsimat jobb lenne szétbontani, de teljesen tájékozatlan vagyok benne. Szerintetek mennyire lehet eladni a cuccokat belőle? Persze nem utolsó szempont, hogy mennyiért. Motor, futómű, összes ajtó, belseje teljesen egyben van.
Sztpeti köszönöm a hirdetést, sajnos már csak a légtömegmérő van meg (20K) némi vízcső, meg tágulási tartály, egy félig jó hűtő (télire ideális), oldalablakok minden mennyiségben...
De teccik ez a autóbontós-dolog, lehet, hogy új hobbim lesz...
Elképzelhető, hogy a közeljövőben el kell adnom a kocsimat. Kérdésem, hogy szerintetek reálisan mennyiért lehet?
A kocsi: '87-es, Ascona 2.0i GT (C20NE), 5 ajtós, kb. 260e km, 2 hetes, friss vizsga, alja, futómű és motor egyben van, csak a szokásos (hátsó ívek, hátsó fal alja, küszöbök, első oszlop) rohadások vannak. A felszereltség: 2 elektromos ablak, gyári Recaro kagylóülés, napfénytető, gyári sötétített üvegek, perpill. nem müködő BC (hiányzik a jeladó a spirálról), kp. zár, riasztó, 2 garnitúra gumi, felnin (téli, nyári). Ami még extra, de nem biztos, hogy benne marad, egyedileg épített ajtózsebek, 16 centis hangszóroknak, DLS C16 komponens szettel.
az előírt 2,8-3 bar helyett 0,7-0,9et produkált. Kapott egy bontottat az 4 ig nyomott. Most újra megy, de nem akárhogy.
Már 2x volt az a feelingem, hogy öreg mán a gép azért nem megyen. Oszt kiderült, hogy a szerelő akivel 1 cégnél dolgoztunk arrébb rakta a vezérműszíjat. Háll istennek már nem dolgozik itt.
Oszt mostanában megin azt hittem , hogy mán öregecske. és most meg az alacsony benyanyomástól nem ment.
Szóval megint jól gyorsul.
ne csak nézzetek írjatok is , mert ha mindenki csak nézegetni fog akkor meghal a T.
7főn szíjjelbontunk egy 1,8as (asszem) Asconát, bajuszkapcsolók, kormány, első szélvédő már NINCS, a váltó Petié (ha F18as), a többiért lehet verekedni!
Szójjatok, mi kőne!
Ittnvan a mailom, de csak szöveget küldjetek, mert behasal a telefonom!!!
A lambdaszonda mindenképpen kell, hogy maradjon a megfelelő keverékképzés érdekében. A figyasztás nem fog növekedni, de a teljesítmény se nagyon, talán egy nagyon minimálisat. de nem nagyon fogod érezni.
Gond van!!! Meghalt a benzinszivattyúm (C20NE, Külső sziv.). 0,7-0,9bart produkál 2,8-3 helyett. Tudtok ilyen bontottat Győr környékén? Kelene, újra nincs keret.
Válaszokat előre is köszi.
Feltételzem, hogy a csökkenő benyanyomás okozhatta a 10mp feletti gyorsulást is(nem megfelelő égés)
Mantaz
Arra gondoltam, hogy fog-e változni kati nélkül a fogyi, maradhat -e a lambdaszonda, növekszik-e a teljesítmény?
MAnta-z: Én meg azt hittem, hogy a motort totál át kellett alakitani...
mindjárt verek egy turbót a rötyire :D
Áh... csak viccelek... ez igy hatalmas feeling. :)
Bkori: Jövőre ott lesz Manta-z szekere is! :)
És most én jövök... leirom a véleményem, de szerintem hülyére fogtok venni.
Srácok... az autóknak lekül van!!!!
A 7 végén nem mentem a rötyivel, mert GSIztem picikét.
Szóval rötyi itt ácsorgott a ház előtt.
Erre lemegyek ma reggel, és a kép, ami fogad:
Gázolajtócsa az adagoló alatt.
Semmi gáz, motorháztető fel, elkezdem vizsgálgatni, hogy vajon mi akar megszivatni.
Kár volt vizslatni, mert észrevettem kapásból 2 repedést a hütőn. :((((((((
Nem csepegett, csak taknyos volt a repedések körül.
Olyan érzésem volt, mintha megsértődött volna a rötyikém. De tényleg. :)
Gond egy szál se, ma szétboritottam az adagoló alját, tömitéseket megtakaritottam, és bemasszáztam picit. Remélem reggelre nem fogok tócsával találkozni. :)
A hütöt kicseréltem, mert szerencsére volt itthon másik. Egyetlen bökkenő, hogy a nevtillátor felfogatásai nem egyeznek. Odagányoltam minden esetre, de kiderült fölösleges volt, mivel a mostani gomba kaka, és nem kapcsolja 100 fokon sem a ventit. :>
No mind1, holnap megjavittatom a régi hütöt, és veretem vissza bele. Remélem meg tudják javitani :)
Kb. 450-be állt meg a vas de ebből kb. 40 munkadíj mert majdnem mindent én csináltam. A motor gyári szívódizel, minden eredeti. Gyűrű meg csapágycsere volt. :-) Az az igazság láttam 1.7TD opelmotort szétszedve nem sok különbség van a 2 között. A geometriát a turbón úgy állítottam be, hogy csak akkor van turbónyomás, ha tényleg taposom. Ennek az a hátránya, hogy igazából 2500-as fordulatnál épül fel a teljes nyomás viszont ha országúton megyek akkor 120-130-nál van 0,3-0,4 bar azt meg szerintem bírni fogja. Ha pedig csak lötyögök vele pl. városban akkor a turbo nem is tölt, olyan mint egy szívómotor. Igazából nem hajtom ki a belét, úgyhogy remélhetőleg elmegy egy darabig, eddig jól muzsikált összesen 8000-kmert mentem vele :-DD. Még sose volt dízel autóm de tetszik az a nyomaték ami van benne. Igazából nincs lényeges különbség hogy 3-4 vagy 5. fokozatban vagy. Ha megjön a turbónyomás akkor mindeggy neki, izomból megy :-))))))
Cső manta-z!
HOGYEZMEKKORAÁLLATGÉÉÉÉÉP!!!!!!!!!!!!
Én is szeretnék turbót a zenyimére, nemtom, hol lehessen megnézni a tijedet!?!?!?!
Esetleg ha nem nagy gond, a srácokkal alánéznénk, hogy valami kis ötletet kapjunk, lehet????
:)
gy
Gyerekek, akinek otthon nagyon útban van egy jobbos fehér index, annak nagyon szívesen ingyér eltárolnám aztat, akár hosszabb ideig is az autóm elején!
Figyelem a férőhely korlátozott, aki leggyorsabban jelentkezik, az nyer!
Az enyémen nincs. Alapvetően semmit nem jelent a kat mert egy kipuff rendszerbe ha van kat akkor annak is beleszámolják a fojtását a rendszerbe amelyik rendszerbe nincs kat. abban egy dobot találsz kat. helyett, hogy meglegyen a fojtás. Magam részéről a a C20NE-n egy 50-es rendszer van végig és összesen 1db hátsó hangtompító dob van, a szomszédok legnagyobb örömére. Egyébként gyűrűzés után kat. nélkül a következő eredményeket produkálta a gép: 0,1% CO és a HC70!!!ppm
Köszi az infokat, a 95 vs 98 benzin kérdést még válaszold meg légyszi.
Utánnaérdeklődtem a dugókérdésnek. Háát az oké de drágaság nagyon. Még a srác is inkább a síkolást ajánlotta mert az lényegesen olcsóbb. Szóval síkolni fogunk.