"Szóval szerintem inkább add be 1 kereskedésbe, vagy számittasd be, vagy hirdetsd, vagy bármi, csak ne bontsd szét. :)Szóval szerintem inkább add be 1 kereskedésbe, vagy számittasd be, vagy hirdetsd, vagy bármi, csak ne bontsd szét. :)"(SzTpeti)
Én is gondolkodtam azon, hogy a kocsimat jobb lenne szétbontani, de teljesen tájékozatlan vagyok benne. Szerintetek mennyire lehet eladni a cuccokat belőle? Persze nem utolsó szempont, hogy mennyiért. Motor, futómű, összes ajtó, belseje teljesen egyben van.
Sztpeti köszönöm a hirdetést, sajnos már csak a légtömegmérő van meg (20K) némi vízcső, meg tágulási tartály, egy félig jó hűtő (télire ideális), oldalablakok minden mennyiségben...
De teccik ez a autóbontós-dolog, lehet, hogy új hobbim lesz...
Elképzelhető, hogy a közeljövőben el kell adnom a kocsimat. Kérdésem, hogy szerintetek reálisan mennyiért lehet?
A kocsi: '87-es, Ascona 2.0i GT (C20NE), 5 ajtós, kb. 260e km, 2 hetes, friss vizsga, alja, futómű és motor egyben van, csak a szokásos (hátsó ívek, hátsó fal alja, küszöbök, első oszlop) rohadások vannak. A felszereltség: 2 elektromos ablak, gyári Recaro kagylóülés, napfénytető, gyári sötétített üvegek, perpill. nem müködő BC (hiányzik a jeladó a spirálról), kp. zár, riasztó, 2 garnitúra gumi, felnin (téli, nyári). Ami még extra, de nem biztos, hogy benne marad, egyedileg épített ajtózsebek, 16 centis hangszóroknak, DLS C16 komponens szettel.
az előírt 2,8-3 bar helyett 0,7-0,9et produkált. Kapott egy bontottat az 4 ig nyomott. Most újra megy, de nem akárhogy.
Már 2x volt az a feelingem, hogy öreg mán a gép azért nem megyen. Oszt kiderült, hogy a szerelő akivel 1 cégnél dolgoztunk arrébb rakta a vezérműszíjat. Háll istennek már nem dolgozik itt.
Oszt mostanában megin azt hittem , hogy mán öregecske. és most meg az alacsony benyanyomástól nem ment.
Szóval megint jól gyorsul.
ne csak nézzetek írjatok is , mert ha mindenki csak nézegetni fog akkor meghal a T.