Elsőre nem látok semmi olyat ami eltántorítana, ha ilyet szeretnék... egy 290e-t futott diesel motort bentről szinte nem hall az ember. Ha szépen jár és nincs komoly füst(semmilyen!), akkor nem fog csalódás érni. Esetleg még meg lehet nézn, nem-e h.fejes, de nagyon kéne, hogy az legyen!
Hát igen. De fogok még jobban is.Azt egy 14 éves autónál nem várom, hogy tök fasza legyen minden. Majd megoldom, benne van a kalapban...Ha valami javítható az nem probléma. Az az elkeserítő, mikor a szakemberek 10 év alatt még a hibát sem tudják behatárolni és nincs megoldás, mint a 124-es rángatásánál.Ezt az újat élvezem bütykölni. Szétszedem, kicserélem, jó lett.Tuti jó hobbi :-) És megy mint a zállat :-)
Hát benéztem a beöntőnyíláson és volt mit feloldania. Nagy vastag olajtaknyokat láttam. De megmondom őszintén, nagyon nem voltam nyugodt mikor beleöntöttem.
Én is meguint használok évek óta , nekem sincs gondom vele. De ez hitvita úgyis. Ha rendben az olajnyomás használd ,lehet kiforrja magát. A fékolaj lehet feloldott valami lerakódást , én csak végszükség esetén tettem volna bele, inkább sűrűbb olajcserével tisztítanám.
Automataváltó csere volt az autómon (1998 E220cdi). Azóta csak 1500-ig pörög fel a motor. Carsoft kiolvasó P354 hibát ír. Főtengely-vezérműtengely nincs szinkronban. Lehetséges hogy hozzá kell tanítani a váltót az autóhoz. Előtte nem volt ilyen gond. Tűgörgő törés miatt kellett váltót cserélni.