Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Bocs,hogy segíteni nem tudok csak kérdezni!Nem vagyok az a kimondott Husqvarna fan de azt tudom,hogy ez egy igen stabil kaszának egy amennyire én tudom kb.elpusztíthatatlan alkatrésze.Van egy ilyenünk a családban 1000 éve gond nélkül használva erdőn is.Szóval érdekelne ha nem baj hogyan sikerült elrepedzteni a hajtás házakat,munka közben hibásodtak meg vagy "elszerelted" őket?
husqvarna 240r-hez keresnék szöghajtás házat, mert hirtelen 2 is elrepedt a 2 csavarnál, ami rögzítené a csőhöz. Üres, bontott is tökéletes, ha nem repedt. Ha valakinek van feleslegbe...
Melyik az a szöghajtás, amit rá lehetne tenni? sajnos a 250rx-é nem megy rá, kisebb a csőátmérője kb 2mm-rel...
Üdv! Tudná nekem valaki segíteni? Van egy garden field 52cím 3-3,5 lóerös kb. Az a helyzet hogy ha hidegen megpróbálom beindítani akkor könnyen indul de ha vágok vele 5. 10 percet és leállított akkor nehezen indul be . Mitől lehet ez ??? Vagy normális dolog ez???
Én nem javaslom neked a Makitás hevedert, nekem ugyanaz van csak Dolmar felirattal. A lényege az egésznek hogy a műanyag részek egy idő után elfáradnak és a csatok mindenhol műanyagból vannak, és el is törik. Dolmar kaszához vettem Dolmar gyári hevederként(ugyanez a mit linkeltél Makita felirattal). Lényeg hogy hogy ilyet ne vegyél ha jót akarsz magadnak, mert utána csak a bosszúság van vele. Most még ugyan nekem is ez van, csak sok helyen a tört műanyag csatok miatt csomóra van kötve és nem lehet állítani rajta ...
Ellenőrizni kell, mert lehet csak dugulás. A tanlban a szűrőt, a csöveket. De egy másik gyerta is jól jöhet, mivel végig kell menni mindenen. A tapasztalat az, hogy a csavaron kifelé kell tekerni.
Mivel az aldis kaszám már jóval túl van a bejáratási időn (3500nm-en irtottam kb méteres gazt, meg egy hónap múlva újra lenyírva), ezért szeretnék a karbin állítani, mivel kicsit sokat kap. De ezen a karbin 1 db pacman-fejű csavar van, ami nem gond, mert van ilyen csavarhúzóm, de 1 db csavar... Az általam eddig látott karbikon 2 volt: H és L. (plusz az alapjárati fordulatszám állító ütközőcsavarja)