Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13598

Az jó. Nekem a Torque frankón mutatta, hogy van wifi, be is állítottam de esze ágában sem volt kapcsolódni.

Előzmény: Benve (13597)
Benve Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13597

Nekem van wifis, és Bluetoothos is. A wifis stabilabban és hamarabb kapcsolódik. Az androidos torque app képes mindkettővel kapcsolódni, nekem Windows Phone 8 van, erre és applere a lejobb a wifis. Próbáltuk. Windows Phone 8-ra van ingyenes wifis, és Bluetooth-os app amivel törölni is lehet. Nekem ezek voltak a főbb szempontok.

Előzmény: DelSonar (13596)
DelSonar Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13596

Kódkiolvasóból bluethoot-os típust érdemes venni (mobil eszközökre írt programok nem minden esetben hajlandóak wifin kommunikálni az eszközzel még ha látszólag a program támogatja is a wifis kapcsolatot). Ezen kívül figyelni kell a hardver verziószámra is, lehetőleg már 2.1-es legyen, ne 1.5-ös.

Benve Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13595

Nekem Chevi-m van, 2005-ös 1,2 benzin, és eddig 100%-os a hibakód olvasás, teszteltük autószerelő haverral.

Előzmény: Relaxvideo (13594)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13594

Igen, pár hónapja gondolkodtam rajta, szó volt is a fórumon is, de még nem rendeltem.

Pedig kellett volna. Talán most egy havernál van!

Viszont azt olvastam több helyen, hogy daewoo-nál nem túl hasznos, nem megbízható, mert

nem minden műszer adja ugyanazt a kódot (?)

Na mindegy, ránézünk, töröljük, cserélek olajat, gyertyát, szűrőket, és ha megint előjön -> szervíz.

 

Előzmény: Benve (13593)
Benve Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13593

De ha egy kicsit vágod a műszaki témát, rendelsz magadnak egy obd2 elm327 nevű kütyüt, wifiset, és okostelefonnal simán tudsz majd kódot olvasni és törölni. Nem nagy befektetés, én Kínából rendeltem 2400 HUF-ért, és már az első kód olvasásnál megtérül, mert egy kódolvasás-törlés 5000 HUF! Érdemes ezen elgondolkodni. Nekem 100%-ig bevált. Ez a kütyü segített a másik autómon megspórolni "nem hazudok" száz ezreket. A sztori röviden, mindenféle hibaüzenetet kaptam a műszerfalra, beleértve az adagolót, légtömegmérőt, esp/asr abs,tempomat, automata kézifék, részecske szűrő, ezek meghibásodását írta egyszerre, kiolvastam, fórumoztam, és arra jutottunk, hogy rossz az üzemanyag minősége, az autóm azt nem szereti, járjam ki, és tankoljak shell prémium dizelolajat. Ha ez sem segített volna, (de ez volt a baj), akkor ki kellett volna cserélni a féklámpa kapcsolót, ami  kb 5000 HUF! De a shelles gázolajjal azóta semmi baja a kocsinak. Ennek ellenére kíváncsiságból elgurultam szervizbe, 9000 HUF-ért megmondták, hogy a részecskeszűrőm tiszta. (Ezt én is tudtam.) De simán lehúzhattak volna több százezerrel. Szóval nekem meg érte befektetnem. 

Előzmény: Relaxvideo (13592)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.03.14 0 0 13592

Értem, köszi. Sajna Szabolcs messze van, Tatához vagyok közel.

Ha esetleg van innen valaki kódolvasóval...

 

Előzmény: Benve (13591)
Benve Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13591

Nekem volt olyan amikor eltünt, visszajött, ez akkor volt mikor másodjára romlott el a kopogás érzékelő. Most megint világít, szintén kop. érzékelő, kitörlöm, de 5 km és visszajön. De a normális működését nem befolyásolja. Indul nem szaggat nem rángat, nem fullad, nem ingadozik az alapjárat, nem áll le stb. Csak világít a check lámpám.

Előzmény: Relaxvideo (13590)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13590

köszi, akkor használom

úgyis esedéles a gyertya- és olajcsere, meglátom mi lesz.

vagy ez már eltűnni nem fog, amíg ki nem törlik?

Előzmény: Benve (13589)
Benve Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13589

Többen írták ezt a villogást. Nekem soha nem villogott. Első cheklámpa kigyulladás az EGR szelep meghibásodása volt, aztán 4 év után indult nehezen, és füstölt is, elvittem szerelőhöz, és EGR, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, kopogás érzékelő hibákat olvasott ki. Ekkor sem villogott a lámpám.

Előzmény: sebike05 (13588)
sebike05 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13588

ameddig nem villog csak világít akkor nem jelenlévő a hiba csak tárolt nyugodtan mehetsz ha villog akkor nem használni addig ameddig szerelő nem látta

Előzmény: Relaxvideo (13585)
PIEDON Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13587

SZIA.  134000-km nél 2-alkalomal volt ilyen probléma. Mind 2-esetben a vezérmű tengely jeladó ment tönkre. De ahogy a kolléga írja ha minden működik normálisan, nyugodtan mehetsz vele.Persze mi előbb csináltasd meg.

Előzmény: Relaxvideo (13585)
Benve Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13586

 

 

Nekem 4 évig mégegyszer leírom, 4 évig világított a lámpa, hibamentesen működött a kocsi, 4 év után kezdett makacskodni. A szerelőm azt tanácsolta, amíg indul nem szaggat, nem füstöl nem áll le, nem ingadozik az alapjárat, addig nincs gond. 4 évig nem is volt gond. szóval 40 km simán belefér, ha a fent említett hibák egyike sem szerepel Nálad. Amúgy erre az esetekre vettem egy motordiagnosztikai hibakód olvasót, és magam olvasom, és orvosolom a hibákat. Ha szabolcsi vagy még segíteni is tudok neked ebben ingyen és bérmentve.

 

Üdvözlettel: Mihály

Előzmény: Relaxvideo (13585)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.03.13 0 0 13585

180e km-nél gyulladt ki (most először) a sárga check lámpa (Kalos 1.4 2004)

Tudom, ki kéne olvastatni, de most nincsenek szervizek, kedden viszont lenne egy 40km-es utam vele.

Be lehet azért vállalni, vagy kockázatos? Ahogy utánaolvastam, többnyire gyertya, egr szelep, lambda szonda hiba a gond.

Ezek tudnak ilyen rövid távon nagy kárt okozni, vagy nyugodtan használhatom még, ha szépen húz, nem füstöl, normális a hangja, olajszint rendben, stb?

köszi!

sebike05 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 13584

Volt ami 1 napot kibírt angolnak mondott kinai

Előzmény: stevegel (13577)
sebike05 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 13583

Az előzőről lemaradt a kép

Előzmény: sebike05 (13582)
sebike05 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 13582

Ha érdekel van 4db vadonatúj gyári 14" os könnyűfém felnim eladó

A képen a felső 65.000Ft a 4db vadonatúj felni a 4db középső disztárcsával együtt

Előzmény: bano1 (13580)
Benve Creative Commons License 2016.03.09 0 1 13581

Nekem a gátló alsó részén lévő szilent kopott el, az kopogott. Bontóban vetten 200 ft-ért 4 db-ot, válogassak melyik jó, és kettő jó volt a négyből. Ilyen is van. Egyszerű megnézni, hátulról benyúlsz a gátlóig, és megmozgatot előre hátra, jobbra balra, fel le. 

Előzmény: Törölt nick (13574)
bano1 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 13580

Sziasztok! Jön a tavasz es kell négy új nyári gumi. Mivel a kocsival kapott kemezfeknikre ősszel új téligumi került arra gondoltam négy használt alufelnit szerzek és arra mennek a nyári papucsok.

 

Az lenne a kérdésem, biztonságosan milyen ET-vel lehet használni a Kaloson egy kommerszebb 6x14-es vagy 6x15-ös felnit? A lemezfelnim mérete 5x13 ET 45.

almaata66 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 13579

Meg kéne vizsgálni, hogy a nyomást megtarja e leállítás után az üzemanyagrendszer. Lehet a visszacsapó szelep ment tönkre /bár az nem valószínű/ vagy az oda csatlakoztatott flexibilis cső repedt el. Nálam ez volt a bibi.

Előzmény: heartmaxi (13576)
verebész1 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 13578

Szia!

 

Én várnék még a felső holtpont jeladó (főtengely helyzetérzékelő) cseréjével, mert az Opelommal úgy jártam, hogy hibásan írta ki a jelzést, és ráadásul hiába volt jó, mégsem felejtette el a hibát. Azért adta a hibajelzést, mert nehezen indult az is, pont a hűtővíz hőmérséklet jeladó volt rossz.

 

Én vettem egyet az Opelhoz, úgyhogy most van hozzá tartalék.

 

Mi volt a hibajelenség  ami indokolta a cseréjét? Csak a MIL lámpa hibakódja, vagy valamit észleltél is? Általában hidegen beindul a motor ha rossz az érzékelő, és meleg motornál nem szokott működni.

 

Üdv.

Előzmény: heartmaxi (13576)
stevegel Creative Commons License 2016.03.07 0 0 13577

Tisztelt Fórumtársak! Volt-e már valakinek tapasztalata Mobiletron lambdaszondával?

heartmaxi Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13576

Köszönöm a másik hozzászóló nevében is, ugyan ezzel a problémával írtam én is a topicba! Annyi fejlemény van, hogy reggel elmentem szerelőhöz, rádugtuk gépre és a holtponti jeladó cserére szorul....! ha ez lenne a jelenlegi legnagyobb gondom, már boldog is lennék...! de nem ez! sajnos ott is kellett maradnia a kocsinak, mert az odafelé úton a jobb első fékem befogott...és kb szénné égett :) :(

 

Úgyhogy új holtponti jeladó, tárcsa és betétek, valamint az abs jeladót is megnézi....! már előre fáj a dolog :( de ha kell az autó, kell az autó...nincs mit tenni! Egyébként azt mondta, hogy így hirtelen ránézésre rendben van!

 

Jah...meg még egy stabilizátor pálcát is kicserél...!

Előzmény: verebész1 (13573)
Ken_Block Creative Commons License 2016.03.04 0 1 13575

Üdv.

Valószínűleg a gátlónak a szára koppan. Ez több dolog miatt is lehet. Nekünk után gyártottnak rövidebb volt a tetején a menet....lényeg.... a tetején lévő alátét, meg nem tudom mi van rajta, lötyögött.

Előzmény: Törölt nick (13574)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13574

Sziasztok! 

Azt szeretnèm tőletek megkèrdezni hogy mi kopoghat a 13 èves Daewoo Kalosom hátsó futóművènèl, főleg rossz úton. Apró ütèsszerű kopogó hang. Gondolok a lengèscsillapítóra mint hibaforrásra vagy a hátsó lengőkar szilentblokkjára. Szerintetek? A válaszokat előre is köszönöm! 

verebész1 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13573

Szia!

 

A nehéz indulás azért is szokott lenni, mert a hűtővíz hőmérséklet jeladó elfáradt.  Egy új kb. 2500-300 forintba kerül.

Helyileg a trafó alatt található. Egyszerű a cseréje.

 

Kipróbálhatod hogy ez-e a baj, úgy hogy megméred egy műszerrel az ellenállását a jeladónak,és helyette a csatlakozójába beledugsz egy trimmer potit, ami 100 ohmmal nagyobbra van állítva mint a jeladó ellenállása. Ha simán beindul, akkor a jeladód hibás, cserére szorul. 

 

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (13559)
heartmaxi Creative Commons License 2016.03.03 0 0 13572

De durva....pont ez történik most az enyémmel is....füstöt (még) nem véltem felfedezni, de a nehéz indítás ugyan így megvan. Általában harmadszori indításra már jó és utána szuper minden. De az első indítás...1-2 mp és leáll a kocsi...másodszorra is általában...harmadszor pedig megy, ahogy kell! nem értem.....! neked mikor jelentkezett először a dolog? az enyém 1.2-es

Előzmény: Törölt nick (13559)
Robertohessler Creative Commons License 2016.02.21 0 0 13571

Van valakinek 1.2 Kalosba utólag beszerelve Tempomat?

Tapasztalatok, vélemények érdekelnek.

Benve Creative Commons License 2016.02.17 0 0 13570

Motorzajt legegyszerűbben drágább és jobb minőségű motorolaj adalékkal tudod csökkenteni, nagyon minimálisan, de észrevehetően. A másik költségesebb eljárás, az autó alvázának zajszigetelése bitumenes szigetelő lapokkal. Ez esetben ki kell belezni rendesen a verdát a műszerfal aljáig. 

Előzmény: Relaxvideo (13569)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.02.16 0 0 13569

:) köszi

A másik kérdésem pont erre vonatkozott volna, hogy 100 feletti tempónál már igencsak fel kell hangosítani a rádiót, és hosszú úton csak jobb lenne csendesebb motorzaj. Persze, tudom, hogy ez a több milliós autók területe már, de mégis van valami módszer az utastérbe kerülő zaj csökkentésére? Gondolok pl. motorháztető belső felének és egyéb kritikus helyeknek valamilyen anyaggal bevonására, stb.

Előzmény: Benve (13568)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!