Jövő héten behozom pestre a gépemet, arra gondoltam, hogy közbeiktatnálak és feldobnánk a kipuff-ot, meg megejtenénk egy olajszűrő és olajcserét, esetleg elgurulnánk motoros szerkót venni. Hogy viszonyulsz a dologhoz, szakikám?
Üdv! Az egy teljesen jó érték a 95-100 körül tudnak a leok valos sebességet.A 250-ből lehet kicsikatni 120-at.Ami persze a valós és nem a motor saját kilométer órája.Szoval nincsen gond teljesen jót mértél és még a km órád is relativ keveset csal.A leok töbsége 20-30km/h csalnak a valós száznál.Nekem 118nál van valos 100. Üdv
Üdv! Ötletnek nem rossz csak hát a kivitelezés azzal lennének nagyon nagy gondok.Mivel sokan erre még hajlandoságot sem lát.Meg a másik gond h sokan csak akkor járnak ide ha gond van a motoral aztán magasról le toják. Üdv
Üdv! Az attól függ h milyen kialakitásos a variátor.Ha van fém ház a másik oldalon mind pl a gyárinak akkor kell bele zsir.Ha nincsen akkor nem kell bele. Üdv!
Sziasztok! Bár én még nem raktam össze (téli konzerválás) a robogómat, lassan mindenkinek talpra áll ahogy látom. Vagy csak szerelnek és szerelnek(!). Arra gondoltam mi lenne, ha összejönnénk mindig egy előre meghatározott hétvégén Bp. környékén egy ún. mini találkozókra. Sajnos nagyon kevés scarabeo-s, vagy leonardo-s robogóst látok a városban. A futárokat nem számolom. Szóval egy tali, vagy mini túra, aztán ha akarjuk maxi túra. Üdv
Üdv! Zsir kell bele valami folyosabb fajta.H milyen márka és tipus van nálatok igy nem tudom.De ami a gördülő csapágyakba jó az a variátorba is jó. Üdv
Haly.Szeretnék venni egy 125,vagy 150 es robogót(Leonardora gondoltam)Mi a véleményetek róla?.Ötvenesként szeretném használni,szerintetek melyiket lenne érdemesebb,mi a különbség a kettő között?Mire figyeljek oda a vásárlásnál?Alkatrészek milyen árba vannak hozzá?Köszi a válaszotokat
Üdv! Hát az nem jó ha nem értesz hozzá még alapfokon is.Mert igy regényt kell irni rola.A valszeg egy kis kosz lehet a karbiban.De a légszürüt is meg lehet nézni hátha koszos.De nem hinném az csinálja a baj.A burkolatott le kell venni a kapbi pucoláshoz.Igaz ki lenet venni burkolat bontás nélük de akkor szenved az ember.ha lebontottad az ülés alati idömot és a ülés tartott is kiszerelted akkor megkell lazitani a karbit felfogató bilincseket.A gázbovdent ki kell kötni meg le kell huzni a csöveket.A csökevek nézd meg honnan huztad le mert ugyan oda kell vissza rakni.Meg kell nézni a membránt a kerbiban nincsen e kiszakadva.Azt csillag csavarhuzoval kell meglazitani elég könnyű észre venni mert a karbi tetején van.ha az jó akkor megkell forditani a karbit és az uszó házat le kell venni és megnézni a fuvokákat nincsen e benne kosz.Mindent jól ki kell fujni. Röviden ennyi. Üdv
Aprilia Leonardo 125, 2003. Tegnap ébresztettem téli álmából, nem örült neki. Aksi feltöltve, de nagyon nehezen indult, és ha hozzáértem a gázkarhoz egyből lefulladt. (sok volt a benzin?) Aztán mégis beindult, elment simán a benzinkútig (kb 500m), de visszafelé megint lefulladt. Mit csináljak? nézzem meg a légszűrőt? Nem értek a motorszereléshez, ha részletesen leírjátok, azt előre is megköszönöm.
Vettél egy motort úgy, hogy még a típusát sem tudod? Ez komoly? Mert jónéhányan küszködnek itt ilyen-olyan problémákkal motorvásárlás után, de te ráteszel egy lapáttal. Semmi jelzés nincsen rajta?
Csinálj egy fotót róla, és dobd ide fel, aztán kiderül, hogy mifene gépezet tulaja vagy. Lehet hogy egy Hayabusád van, ki tudja. :-)))
Sajnos amúgy mindegy, mert az olajfogyás, a gyenge végsebesség és indítási difi az előrevetít egy pénzigényes javítást, aminek biztosan nem fogsz örülni, lévén apriliáról szó.